Beoordelingen over Hotel Viking 3-sterren

Fjorukrain - Viking Village, Strandgata 55, Hafnarfjordur, 220 Hafnarfjördur, IJsland

#11 van de 13 hotels in Hafnarfjördur

Thema hotel
    • Cottage

Verschrikkelijk duur Hot tub geeft uit op kamers van gasten, is vuil en ontzettend klein. Slechte verluchting op de kamers Ontbijt is buiten de wafels die ke zelf kan bakken smaakloos.

Thema hotel Ligging

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het was voor 1 nacht, dus het was oké

Hele kleine kamer met een bed tegen de muur. Bed was heel smal. Kleine douche. Geen koelkast, geen bad. Stinkend water

Het was voor 1 nacht, dus het was oké

correct ontbijt, handige locatie

prijs-kwaliteit vind ik dit niet in orde, kamers zijn veel te basic uitgevoerd, onderhoud is achterstallig, het plaatje klopt echt niet voor de gegeven prijs. Wij hebben voor hetzelfde geld 10x beter verbleven in Reykjavik.

correct ontbijt, handige locatie

Op dag 1 gemeld dat de doucheafvoer verstopt is, op dag 6(klacht tussendoor nogmaals gemeld) bij vertrek klacht nog steeds niet verholpen, dus iedere ochtend stond de badkamervloer blank. Van een drie sterren hotel mag je wel een stukje zeep en shampoo in de badkamer verwachten! De zeep dispenser in de badkamer bestond voor 10 % uit zeep en de rest water. Van een drie sterren hotel mag je ook verwachten dat de bedden goed opgemaakt worden, alhoewel dat moeilijk gaat met een te klein hoeslaken. Het eten in het restaurant was goed maar heel duur, om maar te zwijgen over de drankjes.

Locatie van het hotel is goed, schone kamer en dicht bij een busstation. Vriendelijk personeel, behulpzaam bij het boeken van excursies. Hotel inclusief restaurant(met veel traditionele gerechten) plus personeel in Viking stijl, heeeel leuk en gezellig allemaal. Zeer goed ontbijt ! We hadden een vroege vlucht, ’s ochtends om vier uur stond een personeelslid klaar om ons een ontbijtpakket mee te geven.

Heel grote teleurstelling: erg gedateerde en piepkleine kamer, te hoge prijs; gebrek aan service

Standaard-kamer: gedateerd, klein en slecht geïsoleerd gezien de betaalde prijs, met een klein 2-persoonsbed (130-150cm) dat tussen 2 muren geduwd stond zodat de 2de persoon over de eerste moest kruipen om te kunnen gaan slapen, zonder nachttafel naast om persoonlijke spullen/medisch toestel te kunnen zetten en met het hoofdkussen in een nis van een raampje waardoor constant wind naar binnen blies...onmogelijk om hier te slapen! Dit is voor mij geen 3 sterren waard in vergelijking met andere hotels die we bezochten op deze reis. Heel felle geur van rotte eieren door het badkamer-water; elders veel minder last van gehad. Een aangeboden fles wijn en de melding dat er "ergere" kamers waren, veranderde niets aan deze situatie. Bij ontbijt smaakte fruitsap naar water, bleek dat machine moest bijgevuld worden, nadien bleef dit echter ook zo. Lege schotels werden niet bijgevuld. Geen housekeeping wegens de feestdagen (Nieuwjaarsperiode). Foto's op site zijn in werkelijkheid toch anders. Duurdere prijs betaald dan boeking, volgens balie door dagprijs van de Ijslandse Kroon, elders geen grote prijsverschillen meegemaakt. Alles bij elkaar beschouwd zeker geen aanrader voor ons!

De vriendelijke dame aan de balie

Ontbijt is goed.
    • Cottage

met prijs verhouding, kamer is klein, geen douche gel en shampoo aanwezig. Wij met zijn 4 bij verwisseld van handdoeken krijgen wij alleen maar 2 schone voor 4 personen omdat wij verblijven alleen mag nog een dag dus niet meteen klachten geuit. Te kleine waterkoker voor 4 personen.

Ontbijt is goed. Locatie is prima.

We zaten in een cottage, dit was een leuke ervaring in...
    • Cottage

Hygiëne van de kamer kon iets beter. Er zaten haren op de mat en het doucheputje liep niet door. We hebben dit niet gemeld (we waren er maar 2 dagen), dus ik weet niet hoe het personeel hier mee om zou gaan.

We zaten in een cottage, dit was een leuke ervaring in viking sferen. Ruim genoeg (we waren met z'n tweeën, maar de cottage was tot 5 personen). Leuk dat alles in thema is, inclusief de kleding van medewerkers. Ontbijt prima, hot tub was lekker. De prijs is aan de hoge kant, maar dat is helaas alles in IJsland.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goede locatie, fijn hotel als het niet te druk is.

De kamers zijn klein, 1 dag was de room service niet gebeurd. Het bed was van goede kwaliteit. Jammergenoeg is de isolatie tussen de kamers heel pover, je hoort praktisch woordelijk wat je buren zeggen, vooral in het weekend was het druk. De hot tub is lang open, maar is niet echt een tub, het is een stenen put, in een niet zo aangenaam hoekje buiten. De prijs voor de kamers ligt naar IJslandse normen laag, en is dus misschien wel in verhouding tot de kwaliteit.

De locatie is mooi: met uitzicht op de zeebaai. Gemakkelijk te bereiken met de bus of met de auto vanuit de luchthaven (drie kwartiertjes rijden). Het ontbijt is gevarieerd en verzorgd. De staff is vriendelijk. Het is ook fijn dat je koffie en theefaciliteiten op de kamer hebt; de wifi werkt goed. Naast het hotel ligt het Viking restaurant waar je goed kunt eten, en waar er in het weekend live muziek gespeeld wordt (goede sfeer). Je bent heel vlug in het stadscentrum van Reykjavik, met de auto een kwartiertje (een 8-tal km). In Hafnarfjördur zijn enkele leuke winkels en toffe eetgelegenheden, de Brikk bijvoorbeeld. Het is er merkelijk goedkoper dan in de hoofdstad.

goede service van het personeel en zeer goed ontbijt

dubbel bed in het huisje was veel te zacht en TV was onzichtbaar door de trap aan het bed.

ontbijt was super heerlijk en volledig met zalm en haring. We waren bij de eersten om te ontbijten en dat was nodig om een volledig ontbijt te kunnen hebben. Rond 9u was al het 'speciale' op.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Authentiek verblijf in een voorstad van Reykjavik
    • Cottage

Het hotel is gelegen in een voorstad van Reykjavik, de omgeving heeft behoudens een bescheiden winkelcentrum niet veel te bieden.

Geweldig leuk thema-hotel, in de stijl van de Vikingen. De huisjes zijn sfeervol ingericht en erg schoon/hygiënisch. Goed en uitgebreid ontbijt. Vanuit het hotel zijn er voldoende mogelijkheden voor excursies.

Prijs kwaliteit verhouding echt niet goed zeer basic hotel

Ontbijt zeer minimaal Badkamer klein en onhandig Hottub voor t raam dus last van gasten erin

Weinig

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Leuk

Eten was niet bijzonder.

Hotel was eigenlijk gesloten met kerst.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Just average.

Niet al te schoon. Krappe kamer. Stinkende badkamerwater. Locatie niet enorm handig.

Just average. Eenvoudig. Voldoet maar meer ook niet.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

is net te doen

Kamer zeer klein, kleine douche, kasten gammel. Het was te doen, maar daar was alles mee gezegd. Ontbijt was niets bijzonder.

locatie

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Veel te duur hotel voor vreselijk slechte kamer

Veel te duur voor piepklein kamer, waar de douche vreselijk stonk!

Aardig restaurant met leuke sfeer

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Mooi authentiek gebouw met veel voorzieningen.

De straat was glad. Verder is het een beetje jammer dat het restaurant aan de overkant van dezelfde gladde straat zat. Maar er was wel wel een restaurant, dat kan ook anders.

Mooi authentiek gebouw met veel voorzieningen. Netjes en schoon. Restaurant aan de overkant.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

De sfeer is het hotel is prettig en het eten in het...

De standaard kamers zijn erg klein, met een twijfelaar als tweepersoonsbed. Daarnaast is het hotel iets verouderd en ruikt het niet overal fris. De superior kamers zijn een stuk aangenamer, zeker een aanrader om deze te boeken.

De sfeer is het hotel is prettig en het eten in het restaurant was erg lekker. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Nadat we aangegeven hadden dat de kachel veel lawaai maakte hebben we direct een nieuwe kamer gekregen. Deze was een stuk ruimer.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Heerlijk zo'n huisje voor onszelf!

Het warme water heeft een hoog zwavelgehalte (en ruikt dus naar "rotte eieren"- even wennen). Het duurt heeeel lang voor het warme water van de douche opgewarmd is! In de bovenste stapelbedden lagen veel kruimels rondom het matras- daar mag een keer goed schoongemaakt worden!!

Heerlijk zo'n huisje voor onszelf! De ligging is uitstekend tov Reykjavik (we hadden een huurauto, parkeren in Reykjavik is heel goedkoop en tussen 18.00 en 09.00 uur gratis)

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Super ontbijt en de ligging dicht bi de vlieghaven.

Super ontbijt en de ligging dicht bi de vlieghaven. Makkelijk als je 's avonds laat toekomt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Veel te kleine kamer, het tweepersoonsbed dat besteld was ,...

Veel te kleine kamer, het tweepersoonsbed dat besteld was , waren twee kleine bedjes bij elkaar geschoven. Ontbijt ondermaats.

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Amazing interior !

Amazing interior !

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

goede servies.

de snelheid van de WIFI

goede servies. We moesten vroeg vertrekken en we kregen een ontbijt avonds in onze kamer geleverd.

• Beoordeeld op: 23 december 2015

Afstand vanaf vliegveld en Blue Lagoon

Beetje muffe, verouderde en kleine kamer

Afstand vanaf vliegveld en Blue Lagoon

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Grootte van de kamer

Grootte van de kamer Eigen badkamer Vriendelijk personeel We boekten de kamer last minute aan de helft van de prijs

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Personeel in klededracht.

Wifi verbinding was niet altijd even goed.

Personeel in klededracht. Personeel is vrilijken vriendelijk. leuk restaurant in thema bij het hotel.