Beoordelingen over Radisson Blu Saga Hotel, Reykjavík 4-sterren

Hagatorg, Vesturbær, 107 Reykjavík, IJsland

#67 van de 70 hotels in Reykjavík

5,7

Echt de moeite waard. Heb zin om weer terug te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is verouderd. Het water in de douche liep niet snel weg. De verf schilferde van de binnenkant van de ramen en de zuil in de kamer. De gordijnen hingen niet helemaal aan de haakjes. De matras was ok maar er lag slechts een dunne molton op desondanks deze feiten was het er kraakschoon en heel rustig. Helaas wist ik niet dat er een restaurant was op de 8de verdieping en dat je tijdig moet reserveren. Heb daarom roomservice besteld. Het eten was echter fantastisch.

Het ontbijt was heel goed. De kamer was erg schoon. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Heb roomservice moeten bestellen omdat ik niet wist dat er een restaurant was op de 8de verdieping en dat je moet reserveren. Het eten was echt zeer goed. Ondanks dat mijn kamer verouderd was zou ik er zo weer verblijven.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

We hebben genoten van ons verblijf in dit aangenaam hotel. We zouden dit hotel zeker opnieuw boeken
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was wat gedateerd. De douche was in te bad en de opstap was vrij hoog. Niet voor minder mobiele of oudere mensen dus

zeer vriendelijk personeel, goede en rustige locatie op wandelafstand van het centrum van Reykjavik. Uitstekend ontbijt, gezellige bar, en lekker avondbuffet. De kamers waren ruim en goed geïsoleerd dus geen storende geluiden van naburige kamers.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Na wisseling kamer, bleek de verlichting niet uit te kunnen gaan. Slecht opgelost, geen excuses!

Juniorsuite geboekt, deze bleek in een volstrekt onacceptabele staat te zijn, vieze ramen, gedateerde badkamer, zijn we niet gewend van Radisson Blu. Hebben vervolgens gewisseld naar een superiorkamer maar geen geld terug gekregen omdat de kamer via Booking.com was geboekt

Het ontbijt was in orde, de rest, locatie was slecht, het hotel is aan het renoveren wat je gedurende het ontbijt merkte omdat toen de drilboor aangaan.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

niet veel tijd gehad om van hotel te genieten

Ruime propere kamers .

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het hotel is in zijn geheel wat verouderd (met name als je over de gangen loopt is dat erg duidelijk). Ze waren ten tijde van ons verblijf tevens een verdieping aan het renoveren. Wat ons het allermeest tegenviel en een ABSOLUTE tip is voor booking.com om even uit te zoeken: het restaurant op de bovenste verdieping was tijdens ons verblijf (maar misschien nog langer!??) gesloten! Erg jammer aangezien dit eigenlijk voor ons de reden was om dit hotel te kiezen: op booking.com wordt dit erg aangeprezen inclusief het panorama uitzicht vanuit het restaurant. Hier hebben wij dus helaas niets van meegekregen!

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Omdat het onze huwelijksreis was kregen we een upgrade naar een business class room en gratis ontbijt alle 3 de ochtenden. Ook konden we onze boarding passes voor onze terugvlucht zonder problemen bij de receptie uitdraaien.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Fantastisch (maar duur) ontbijtbuffet

Gedateerd.

Fantastisch (maar duur) ontbijtbuffet Locatie was ok, centrum op 10 min lopen. De toeristenbus stopt vlakbij.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Kleine kamer.

Kleine kamer. Geen airco. Matig ontbijtbuffet. Prijs/kwaliteit verhouding.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Radisson Blu Saga Hotel, Reykjavík