Beoordelingen over Arnarstapi Guesthouse

#3 van de 3 hotels in Hellnar

6,2

Functioneel overnachten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

In tegenstelling tot naast gelegen hotel en restaurant (heel modern en mooi), is guesthouse erg gedateerd en zonder enige sfeer. Kamers zijn ook heel erg gehorig. Kortom een groot contrast. Restaurant heeft simpel weg te weinig capaciteit om hotel en guesthouse gasten te bedienen. Gelukkig is er een erg leuke en goede snackbar, next door.

Personeel was erg aardig, kamer was nog niet klaar, dus kregen we koffie aangeboden en was alles snel gefixt. Bedden zijn goed.

Mooie plek....wel erg duur
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Als je de accommodatie bekijkt zie je prachtige nieuwe gebouwen. wij zaten in oud gebouw. Wat jammer is dat je er geen gemeenschappelijke keuken of zitkamer hebt. je kunt dus alleen op je slaapkamer bivakkeren. Als je zelf ontbijt wilt maken moet je dus zelf messen etc.bij je hebben

de accommodatie ligt op een geweldige plek! Je kunt er prachtig langs de kust wandelen. mooi uitzicht vanuit de kamer. Lekkere fish&chips truck voor de deur! koelkast en waterkoker aanwezig op de gang

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prachtige omgeving.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Heel simpele, gedateerde, basic kamer, maar dat wisten we door andere recensies, dus dat viel niet tegen. We waren de enigen in ons huisje, dus geen last van druk sanitair of geluid van buren. Er worden nieuwe huisjes gebouwd, die zien er mooi uit.

Prachtige omgeving.

We ontvingen een upgrading naar hotel anarstapi in plaats...
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We ontvingen een upgrading naar hotel anarstapi in plaats van Guesthouse Arnarstapi.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Perfect
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Luxe, mooi uitzicht, lekker eten

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Mooie plek en grote kamers
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het is erg gehorig, ook miste ik een keukentje.

De gastvrijheid, het uitzicht, de plek en de ruime kamers

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

De foto van Internet is de foto van de receptie.

Veel dingen vielen tegen

De foto van Internet is de foto van de receptie. Het verblijf zelf is een ander gebouw. Minder leuk. Ze waren net, na een winterstop, weer open. Het rook er muf. De bedden miste een toplaag waardoor je op de vering van een ikea Box spring sliep. Er was geen ontbijt mogelijkheid. Ook waren ze niet bereikbaar of beschikbaar. Het was ons slechtste overnachtingsplek

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De bedden lagen lekker en het was schoon.

De kamer die wij kregen was veel soberder dan de kamer op de foto's. Het leek een beetje op Stay Okay kamer. Simpel 1 grijs ijzer stapel bed een 2 1-persoonsbedden. Grijze dunne wandjes en grijs vloerbedekking. Werd je niet echt vrolijk van. De wanden waren zo dun dat ik de persoon in de kamer naast ons hard kon horen snurken. Was niet echt fijn om in slaap te vallen dan.

De bedden lagen lekker en het was schoon.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Omgeving en bedden

Geen kookgelegeheid en geen zitruimte. Dit maakt het tot een hotel zonder ontbijt maar met gedeelde nadkamer voor ons. En dat zochten we niet.

Omgeving en bedden

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Mooie omgeving, eenvoudige maar prima kamers.

Met 5 andere kamers de badkamer delen. Dat zijn veel kamers als iedereen 's morgens wil douchen.

Mooie omgeving, eenvoudige maar prima kamers. Badkamer eenvoudig en gedeeld met 5 andere kamers.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Prima ontbijt

de slaapkamer was erg gehorig

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

de rust, de ambiance, de fysische geologie,de...

de rust, de ambiance, de fysische geologie,de vriendelijkheid van de ontmoete ijslanders.