2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Sardinien
  4. Recensioner för B&B och värdshus i Arzachena
Italien Arzachena Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Lu Pastruccialeddu Gästbetyg: 9,3

”Underbar frukost i härlig miljö med utsikt över bergen och poolen vid vårt rum. Bergsformationerna bara några hundra meter från hotellet verkar hämtade ur sagornas värld. Härligt ställe och bra för att utforska andra delar av Costa Smeralda. Otroligt hjälpsam personal. Vi fick hjälp att boka två restaurangbesök och framför allt avgörande hjälp att få tillbaka en tappad plånbok.”

• B&B Villa Aurora Gästbetyg: 9,7

”Fantastiskt trevligt ställe, bra läge nära turistorterna och bra restauranger, men ändå avskilt och mycket lugnt och fint läge. Vi hade i princip hela boendet och poolen för oss själva. Fantastiskt trevlig och gästvänlig ägare som gjorde vistelsen till den bästa möjliga. Vi kommer mer än gärna tillbaka och kan varmt rekommendera boendet!”

• B&B Villa Aurora Gästbetyg: 9,7

”Otroligt lugn och harmonisk atmosfär. Mysiga och lyxiga ytor och rum. Mycket trevlig ägare som var tillmötesgående och dessutom gav oss bra information om lokalområdet. God frukost, med kaffe och ägg som gjordes på beställning, utöver buffé med andra godsaker. Man bör dock ha bil då det ligger avsides. Parkering ingick. Vi tyckte också om att gosa med ägarens hund som var lös.”

De 5 bästa B&B-boendena och värdshusen i Arzachena

baserat på 1 971 recensioner av B&B-boenden och värdshus på Booking.com