Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer
Italien Lido di Jesolo Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• Hotel Germania Point fra anmeldelser: 7,7

"Faciliteterne var super ,maden en drøm "

• Residence California Point fra anmeldelser: 8

"super god lejlighed med alle nødvendigheder. Tæt på strand og tæt på indkøb/supermarked."

• Hotel Bellaria Point fra anmeldelser: 9,2

"Det var rigtig godt med det lille køleskab på værelset. Sengen var fast og meget behagelig. Rent og pænt værelse. Hotellet ligger lige ned til "verdens længste gågade" som hver aften bliver lukket af for trafik kl 18."

• Hotel Aurora Point fra anmeldelser: 9,1

"Morgen mad fantastisk ,skøn udsigt til stranden Det ligger perfekt lige ned til vandet ,har været der to gange og kommer igen"

• Hotel Aldebaran Point fra anmeldelser: 6,9

"Morgenmaden og senge var helt ok"

• Hotel Amalfi Point fra anmeldelser: 6,6

"Personalet var fantastisk søde og hjælpsomme"

• Il Teatro Point fra anmeldelser: 9,4

"Meget imødekommende personale de hjalp med alt vi kom med både inden og under opholdet. Morgenmaden var skøn og vi havde ingen problemer med at spise der alle dage da udvalget var godt. Vi havde vores lille dreng med på 9 måneder og der var plads til ham på hotellet. Faciliteterne var gode og alt var i god stand. Vores lejlighed var godt udstyret med alt hvad man skal bruge i hverdagen. "

• Hotel Centrale Point fra anmeldelser: 8,1

"Dejligt centralt, tæt på strand, by og busser. Venligt personale. Godt eneværelse med herlig balkon. God seng, varmt vand i hanen, aircon, altid pænt rent, skift at håndklæder og linned. Lækker morgenmad, der kom hele tiden frisk ind. Der er lydt, men de fleste tog hensyn. Fik værelse tidligere end normalt , da jeg havde givet besked. Solsengen og parasol hørte til hotel, så fast sted. "

• Hotel & Resort Gallia Point fra anmeldelser: 8,8

"Morgenmaden var god. Hotellet var tæt på stranden. Der var altid ledige pladser at sidde ved poolen. Kvinden i baren var meget venlig og kvinderne ved receptionen var hjælpsomme."

De 30 bedste hoteller i Lido di Jesolo

baseret på 56.121 hotelanmeldelser på Booking.com