Beoordelingen over Hotel Acquaviva Del Garda 4-sterren

Viale Agello 84, 25010 Desenzano del Garda, Italië

#17 van de 39 hotels in Desenzano del Garda

Extreem propere en ruime kamers met prachtig zicht op het...
    • Standaard Kamer met Uitzicht op het Meer.

Enig minpunt was het niet functioneren van 2/3 jaccuzi’s aan het meer.

Extreem propere en ruime kamers met prachtig zicht op het meer. Mooie zwemvoorzieningen zowel aan het hotel als aan het meer. Ruime ontbijtkeuze!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

mooie hotel, locatie minder, hebben wel super genoten.
    • Standaard Kamer met Uitzicht op het Meer.

de locatie zegt aan het strand ze hebben geen strand op locatie wel een mooie tuin waar je in kan zonnen maar als je wilt gaan zwemen moet je eerst over rotsen heen klimmen.

de kamer met het uitzicht op het gardameer.

• Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Wij zijn er reeds een paar maal geweest en het bevalt ons enorm omwille van een goed hotel ,ruime kamers -goed ontbijt -privé meer -vriendelijk bediening en een rustige ligging waar men tussen de lokale bevolking kan gaan uiteten.

Al bij al was mijn verblijf fantastisch, zowel het hotel als de omgeving van het Garda meer.
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Sfeerloos. Het hotel mikt eerder op zakenlui, congressen en meetings dan op vakantie toerisme. Toch zie ik mogelijkheden voor mensen die komen voor wellness en streekbezoeken, mits eigen vervoer. Alle faciliteiten zijn prachtig en inbegrepen, maar er is niets te beleven. Prachtig zwembad met prachtige zetels en parasols om te zonnen of schaduw te zoeken, maar je moet wel een oerlelijke badmuts opzetten om te mogen zwemmen ... Niet direct leuk als je je na het zonnen wil afkoelen met een verfrissende duik. De keuze aan dranken is zeer beperkt ( zelfs geen Cola ) of zelfs afwezige bediening aan de poolside of aan de niet werkende jacuzzi's ( 2 van de 3 )met prachtige ligweide aan de lakeside. Indien je geen eigen vervoer hebt om je plezier elders te zoeken, ben je gezien. Op normale wandelafstand ( 15 à 20 min.) is er totaal niets. Descenzano ligt op +/- 5 km. en Sirmione idem. Dit is erg veel commentaar, maar goed bedoeld. Het heeft zeker niet mijn vakantie om zeep geholpen, maar het zijn enkele kleine punten die toch zijn blijven hangen.

Stijlvol, verzorgd en eerlijk ontbijt, zonder al te veel poespas. Avondmaaltijden van super kwaliteit, autenthieke italiaanse keuken op professionele manier bereid en geserveerd. Meerkeuze mogelijkheid voor het 4 gangen menu à la carte. Top. SPA is gratis en van goede kwaliteit.

Mooi, verzorgd hotel met heel vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met Uitzicht op het Meer.

Kamer met uitzicht op het Gardameer, dus daar betaal je wat meer voor. Maar prijs-kwaliteit verhouding is niet goed. We hebben op één week in vier hotels in drie landen geslapen; dit hotel was zeker niet slecht, maar andere hotels ook niet, maar doe kostten de helft!

Mooi, verzorgd hotel met heel vriendelijk personeel.

Van zeer goed in het verleden naar matig nu.
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

In verband met een verbouwing die vermoedelijk de hele zomer zal duren wordt het ontbijt in een aparte zaal geserveerd. Wij hadden graag bij het reserveren hiervan in kennis worden gesteld hetzij door het hotel of door Booking en misschien hadden wij dan niet gereserveerd. Het was n.l. een ongezellige zaal.

De kamer was prima en het ontbijt ook.

Heerlijk ontbijt.
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

De toegang tot het meer vanut het hotel was afgesloten, waarschijnlijk om veiligheidsredenen. De prijzen van de spabehandelingen waren erg duur.

Heerlijk ontbijt. Avondeten heel lekker met mogelijkheid voor gezonde keuzes. prachtig zwembad met service.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Zijn geld niet waard! Erg gedateerd.
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Kamers erg gedateerd, ziet er niet fris uit. Op eerste kamer welke wij kregen zat er zelfs een ingetrokken sperma vlek op het hoofdbord. Kregen daarna een andere kamer. Voor de € 200,- per nacht welke wij betaalden (augustus 2016) mag je beter verwachten.

• Standaardkamer met Gedeeltelijk Uitzicht op het Meer

Van de drie 4sterren hotels bezocht tijdens onze kleine rondreis in Italië, was deze kamer slecht
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer zeker niet 4 sterren waardig

Ontbijt en diner

uit gebreid ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer

kamer iets verouderd met name de badkamer.

uit gebreid ontbijt

Dankzij comfort prima vakantie

Bewegwijzering

Het verblijf was aangenaam, mede door de kwaliteit voorzieningen

Wij komen weer terug!
    • Standaard Kamer met Uitzicht op het Meer.

Enige minpuntje is dat je vanaf het privé terras van het hotel aan het water niet het water in kunt

Het complete plaatje: alles goed

Weekje Gardameer
    • Standaard Kamer met Uitzicht op het Meer.

Balkon had schoner gemogen. Tegenvallend uitzicht en positie balkon ten opzichte van zon (noord).

Goede fitness en wellness. Zeer groot bed.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

• Standaard Kamer met Uitzicht op het Meer.

De servicegerichtheid van het personeel

• Beoordeeld op: 3 september 2015

De kamer was erg verzorgd, ruim en proper.

Het uitzicht was erg teleurstellend en voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. We keken uit op de parking van het hotel en een autoweg terwijl ons een uitzicht was beloofd op het Gardameer. Met moeite kon je een glimp opvangen tussen de bomen van het Gardameer.

De kamer was erg verzorgd, ruim en proper. Ook het ontbijt beviel ons.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Kamers & vriendelijkheid receptie

Geen vers fruitsap bij ontbijt en 5€per nacht voor gebruik van de garage, bijna geen keuze voor snacks aan zwembad, maken geen gebruik van hun schitterend dakterras op 5de verdiep

Kamers & vriendelijkheid receptie

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Super hotel op een voor ons goede locatie.

Super hotel op een voor ons goede locatie. Prima uitvalsbasis om de omliggende plaatsen (zoals Verona, Sirmione) te bezoeken. Prachtig uitzicht op het Gardameer vanaf ons ruime balkon. Zeer breed bed en prima badkamer. Mooie tuin met zwembad. Uitgebreid ontbijt (werd goed aangevuld) en vriendelijk personeel. Diverse keren bij Rossi en Rossi gegeten (dit restaurant ligt op 10 minuten loopafstand) en was uitstekend (ruime keuze). Wij gaan zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

- De spa was gratis en kon je heerlijk gebruik van maken.

- De spa was zeer verouderd, sommige knoppen werkten niet, de douche was kapot, er hing geen klok in de sauna etc. - Het ontbijt was minimaal, als je later was werd niks meer aangevuld, geen verse jus d'orange, weinige verse producten. - Voor de wifi kreeg je een code die 3 dagen geldig was, maar elke keer als je ergens geweest was moest je weer opnieuw die code invullen want anders deed hij het niet, ook was hij erg onstabiel. - De wifi werkte alleen in het hotel, bij het zwembad en bij het strand was er geen verbinding. - Vanaf het strand was er geen mogelijkheid om het Gardameer in te gaan. Je kon dus niet in het meer zwemmen.

- De spa was gratis en kon je heerlijk gebruik van maken. - Tijdens ons bezoek was er een conferentie bezig waardoor er niemand bij het zwembad, de spa en het strand was. - Voor 5 euro per dag kan de auto in plaats van buiten op de parkeerplaats, binnen in de garage staan. - Het strand was een aangename verrassing door de grappige tunnel onder de weg door.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

een terras buiten alleen geen mogelijkheid om daar iets te...

een terras buiten alleen geen mogelijkheid om daar iets te drinken ook aan het strandje geen mogelijkheid. je kon alleen binnen aan een bar iets drinken echt waardeloos bij 30 graden

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Ontbijt.

Dit is een groots bisiness hotel waar de gewone man van minder belang is. Het hotel is zeer lawaaierig omwille van de vele meetings die daar door bedrijven worden georganiseerd.Wat ons betreft was het personeel aan de receptie zeer afstandelijk , niet behulpzaam en karig met informatie.Wij hebben daar 3 nachten verbleven en toen we daar de derde dag terug om een nieuwe wifi code vroegen kon het plots wel voor 3 dagen i.p.v. voor 24u. Door de aanwezigheid van bisiness mensen was ook steeds de parking ontoegankelijk voor de hotelgasten. Pas na middernacht kon je je auto terug op de parking plaatsen. Wij zaten op de tweede verdieping en hadden uitdrukkelijk een rustige kamer gevraagd met zicht op de tuin. We hebben een zeer lawaaierige kamer gehad aan de drukke straatkant.Ook de lawaaierige air conditioning konden we zelf niet af of aanzetten.Toen we 's morgens er om vroegen om de airco aan te zetten en 's avonds laat terug af te zetten (vanwege het lawaai) werd dit met de nodige tegenzin toch gedaan. Ontbijt was naar Italiaanse normen wel in orde en de mensen in de zaal waren ook vriendelijk.Samen gevat is dit een zeer duur hotel (510 € voor 3 nachten) met veel streken en weinig service. Absoluut geen aanrader.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Het prachtige buitenzwembad, de ondergrondse doorgang naar...

Wij hadden een kamer met balkon en frontaal zicht op het Gardameer wat wel schitterend was maar... de kamer zat wel vol met musquito's maar dat is omwille van het meer..! We kregen die avond wel zonder problemen een andere kamer toegewezen en hulp om van kamer te wisselen

Het prachtige buitenzwembad, de ondergrondse doorgang naar het privéstrand met ligstoelen en Jacouzzi's, het kwaliteitsvol ontbijt en de andere faciliteiten.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

• Beoordeeld op: 8 september 2015

proper, groot, goede ligging, goede service

proper, groot, goede ligging, goede service

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Gratis fietsen, hulp bij parkeren ondanks drukte door lokaal...

Wifi kan beter

Gratis fietsen, hulp bij parkeren ondanks drukte door lokaal feest. Terras aan strand.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

zwembad

airco in onze kamer onvoldoende

zwembad

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

grote kamer/ ruim balkon/ alle faciliteiten in het...

grote kamer/ ruim balkon/ alle faciliteiten in het hotel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Onbijt en diner lokatie veel te groot en ongezellig...

Onbijt en diner lokatie veel te groot en ongezellig sfeerloze bar lounch lokatie