Beoordelingen over Agrihotel Il Palagetto 3-sterren

Via del Palagetto - Località Cozzano, 56048 Volterra, Italië

#9 van de 24 hotels in Volterra

schilderijtje in Toscane
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

kamers zijn bescheiden maar terras is heerlijk en het overige vergoedt alles.

werkelijk schitterend gelegen midden in het Toscaanse landschap . Zonsondergang tijdens het diner niet te beschrijven zo mooi . prachtig zwembad, heerlijk diner en ontbijt. Personeel ook uitermate vriendelijk .we hebben genoten en mooie tochten in de omgeving gemaakt. San Gimignano is een must.

Prachtige ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Kamers waren zeer gehorig! Je kon de gesprekken naast ons volgen in onze slaap kamer. Personeel was niet heel hartelijk of behulpzaam. Gering aantal schaduw plekken bij het zwembad, geen extra parasols aanwezig.

Prachtige ligging. Eten in het restaurant was goed, prima prijs/kwaliteit. Verder sobere maar prima kamer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Bijzonder, maar kan met een update superieur worden!
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

De badkamer gedateerd en toe aan vernieuwing, het mini terrasje voor de deur zonder privacy heel jammer. Het kleine ijskastje op de kamer was verroest en de rubber had ook zijn beste tijd gehad beetje smoezelig. Klemmende buitendeur met achterstallig onderhoud.

De locatie, de mensen die het hotel runnen, het ontbijt, het avondeten, het uitzicht en de vriendelijkheid van het personeel. Deze locatie heeft het in zich om uit te groeien tot één van de toppers in de Toscane. Bij aankomst terwijl men de oprijlaan oprijdt kijkt men zich de ogen uit. Op de heuvel ligt het verblijf en dat ziet er geweldig uit. Genoeg parkeerplaatsen voor iedereen en de receptie wordt met richtingspijlen goed aangegeven. De ontvangst is hartelijk. Wij hadden de juniorsuite geboekt met eigen terras. Ons werd de kamer gewezen, de kamer is prima maar is zwaar toe aan een opknapbeurt. De badkamer heeft een douchecabine die aan het roesten is. Het kitwerk is behoorlijk aangetast, en de jetstralers voor een massagedouche aan de muur zien er versleten en vies uit. De knop voor bediening is zelfs bijna niet meer te draaien van stroefheid. Het toilet is schoon maar versleten wat betreft het binnenwerk. Ons terras wat zeer klein was, had geen enkele vorm van privacy, de buren zaten gewoon naast ons gescheiden door een open tuinrek. Ons stoort dat verder niet zo, ook de mensen op het terras van het restaurant keken vol op ons privé terras. Indien men de kamers zou renoveren en nieuwe spullen zou aanschaffen voor terras en in de kamer samen met een kleine make over zou het superieur zijn. Wij vonden het goed en zijn zeer tevreden. Het eten was bijzonder goed en veel keuzemogelijkheden a la carte. De wijnen zijn ook goed. Overdag gingen wij toeren door de Toscane en zijn er dan de hele dag niet. Voor ons prima adres voor de avond, nacht en ochtend.

Gweldige locatie om het echte Toscane te ontdekken
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Douchekop mag gerepareerd worden ;-)

Het uitzicht rondom en de rust. Toscaans uitzicht. Ligbedden bij het zwembad hebben kussens. Restaurant: gevarieerde kaart en je hoeft er 's avonds niet meer uit.

Zeer fijne plek om Toscane te verkennen met fantastisch uitzicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Kamer (Superior + terras) was niet ruim. Ontbijt was niet bijzonder maar acceptabel.

Zeer mooie locatie met fantastisch uitzicht over het Toscaanse landschap. Goede bereikbaarheid. Eveneens mooie uitvalsbasis om omliggende steden zoals Voltera, Siena en San Gimignano te bezoeken. Veel faciliteiten (restaurant, fitness, zwembad, tafeltennistafel, tafelvoetbal etc.).

Prachtig uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Half mei was het zwembad nog leeg, heel erg jammer! Je mocht wel van de ligstoelen gebruik maken, maar dat is snel te warm als je niet kunt zwemmen. De badkamer was klein. Douche had behoorlijk wat schimmel op de muren. Kamer oogt schoon, maar overal zitten slierten stof. Het ontbijt was karig en om een kopje koffie moest je bedelen, bij niet zo'n vriendelijke ober. De villa lijkt rustig en kleinschalig. Dus wij verbaasden ons echt over de vele mensen die overal waren. Er zijn blijkbaar behoorlijk wat kamers, wat we niet hadden verwacht.

Het uitzicht is prachtig! De kamers zien er mooi uit en er is een heerlijk terras bij. Het is handig dat er een restaurant bij is, want er is verder niks anders dicht in de buurt. Restaurant is niet echt goed, en duur, maar je hebt te eten.

De locatie en uitzicht zijn werkelijk geweldig.
    • Superior Driepersoonskamer met terras

De superieur kamer was groot genoeg, maar de douch gaf weinig water door een verkalkte kop en alle kranen zaten los. Er kan best wat van gemaakt worden maar het is het nu net niet. Zelfde voor de keuken en rest bediening. Het eten is zo zo en de ober heeft het gewoon niet. Kan echt beter. Jammer. De meeste recenties benoemen al twee jaar dezelfde punten

De locatie en uitzicht zijn werkelijk geweldig. Volterra is binnen 15min te bereiken en is een leuke plaats

Goed hotel in de Toscaanse heuvels
    • Economy Tweepersoonskamer

Personeel vond ik niet echt gastvrij. De bediening tijdens ontbijt en diner was meer met zichzelf dan de gasten bezig. Ondanks prachtige weer was het zwembad helaas nog niet open.

Op prachtige locatie met vergezichten op de Toscaanse heuvels en Volterra. Goede kamer met goed bed. Restaurant erbij met lekkere gerechten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prachtige locatie met een prachtig uitzicht!

Het heeft ook een restaurant waar veel gasten eten. Het eten was prima maar de ober was niet prettig. Onaardig en zeer kortaf. Waarschijnlijk had hij na een seizoen hard werken genoeg van de toeristen. Dan is het fijner om in Volterra te eten maar dan heb je weer een auto nodig.

De ligging! En een heerlijke kamer met een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

- De ligging: prachtig uitzicht over de Toscaanse heuvels en...
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

De kwaliteit van de gerechten en de service in het restaurant: na het diner wilde ik graag de rekening hebben en paraferen, zodat hij aan de eindafrekening toegevoegd kon worden. Dit was niet mogelijk en 'dat deed men nooit'. Poes in het restaurant: niet erg hygiënisch Onze kamer was sleets: douchecabine met bruine vlekken, bed met kuil. Balkon met duivenpoep, werd niet gereinigd.

- De ligging: prachtig uitzicht over de Toscaanse heuvels en pijnbomen - Het mooie zwembad

Prachtige rustige omgeving.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Voor ons was het te rustig. Er was niet eens een winkel in de buurt, niks. Bijna alle personeel kon geen Engels. Ontbijt was dramatisch. Van 8 tot 10. Als je om kwart voor 10 kwam was er gewoon niets meer. Dineren kon pas na 19.00. We vonden het niet lekker en kleine porties. Slecht geslapen.

Prachtige rustige omgeving.

Steeds verse meloen en ananas aan het ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Niets van ontbijtkoeken of croissants, enkel een droge toast en veel gebak maar ik ben geen fan van taarten in de vroege morgen. Geen vers fruitsap, wel hard gekookte eitjes (koud) en koffie aan een automaat.

Steeds verse meloen en ananas aan het ontbijt. Prachtig uitzicht van op het terras! Top!

Werkelijk een hele mooie locatie met vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader komen terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

De weg er naartoe vinden was lastig. Het adres bestond niet in onze navigatie. Plaatsnaam Cazonne bestaat niet. We hadden eerste en laatste nacht( van de 3) een hele mooe ruime kamer. Tweede nacht hebben we ( met goedvinden overigens) kamer 26 toegewezen gekregen. Omdat we in eerste instantie 1 nacht gereserveerd hadden. Maar deze kamer 26 is echt een soort bezemkast zonder ramen. Donker hol. Voor 1 nachtje ok. Maar zou deze kamer niet aanbevelen.

Werkelijk schitterende locatie met een uitstekend restaurant erbij. Mooi groot zwembad met voldoende ligstoelen. Erg rustige omgeving.

Na twee drukke steden te hebben bezocht, waren we wel toe...
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Na twee drukke steden te hebben bezocht, waren we wel toe aan een rustige locatie. Nadat we door de bergen hadden gereden, zagen we boven op een heuvel een prachtig gebouw en we hoopte dat dit onze nieuwe locatie zal worden. Dit was gelukkig ook het geval en we werden met veel vriendelijkheid ontvangen. Onze kamer zat op de hoek en had een prachtig uitzicht vanaf het balkon, maar ook vanaf het raam op de kamer. De kamer was erg netjes. Daarnaast hebben we veel tijd doorgebracht aan het zwembad, waar genoeg plek is om te liggen. De locatie van deze plek was heerlijk, het lag tussen een aantal leuke dorpjes waar je je avond gezellig kan doorbrengen. Deze plek is heerlijk om een paar dagen tot rust te komen en we hebben er erg van genoten.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Teleurstelling
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Bij het zwembad zijn bijna geen schaduwplekken. Er staat een overkapping van een paar vierkante meter waar alle gasten onder zitten. Gevolg: 2 rijen stoelen achter elkaar met nauwelijks ruimte ertussen. In plaats van genieten van het prachtige uitzicht geniet je nu van de rug van je rokende voorbuurman. Naarmate de middag vordert kruipen de gasten steeds meer op elkaar om nog een beetje in de schaduw te kunnen zitten met als gevolg dat de rokende voorbuurman bijna op schoot zit. Dit is niet erg ontspannend. Daarnaast waren er nog een aantal punten die wij niet verwachtten bij een accommodatie in deze prijsklasse: . Een dekbed zonder hoes als beddensprei. . Om bij onze kamer te komen moesten wij eerst waslijnen met drogende was passeren en daarna een aantal heggen vol wespen. . Kamers zijn best wel gehorig en daarnaast: als we op ons terras zaten hoorden we de buurman naar het toilet gaan. . De uitstraling van het restaurant en de receptie is niet zo luxueus als lijkt op de foto's . Het zwembad is aan onderhoud toe (er ontbreken veel tegeltjes en dit geeft een onverzorgde indruk) Wij zouden hier 4 nachten blijven maar zijn na 1 nacht vertrokken, vooral door het ontbreken van enige privacy bij het zwembad en het feit dat we er niet de rust vonden die we zochten. Een aantal andere gasten hadden het wel naar hun zin. Blijkbaar hadden wij meer, of andere dingen verwacht van deze accommodatie (mede gebaseerd op de beoordelingen op Booking.com).

De ligging tussen de heuvels rond Volterra is werkelijk fantastisch. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Mindere accommodatie op een fantastische locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt was beperkt in aanbod en voorraad. Om 9u was al niet alles meer beschikbaar. De kamers zijn basic, vrij donker en de douche onpraktisch klein en niet erg goed onderhouden.

Prachtige locatie en het 360' uitzicht zijn fantastisch. Het grote zwembad met infinity view is ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Mooie uitzichten en zwembad, nog beter dan op de foto's. Maar daarmee is alles dan ook gezegd.
    • Superior Driepersoonskamer met terras

Wat andere reviewers ook zeggen: voor de kamers en zeker het eten hoef je het hier zeker niet te doen. Ga elders eten. Is zo toch prijs kwaliteit niet in evenwicht.

Het uitzicht is prachtig, de rust en de omgeving. Genieten aan de rand van het zwembad.

Een mooie plek op tot rust te komen
    • Classic Tweepersoonskamer

Wat meer beschutting tegen de zon zou mooi zijn. Accomodatie ligt afgelegen maar heeft wel een eigen restaurant.

Het uitzicht en de rust zijn enorm midden in Toscane op korte afstand van Volterra, San Gimignano en Lajatico.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Mooie locatie met prachtig uitzicht.
    • Classic Driepersoonskamer

De airco op de kamer werkte niet goed, waardoor we met het raam open moesten slapen (er zijn wel horren) maar het 's nachts toch erg benauwd kregen.

Mooie locatie met prachtig uitzicht. Fijn zwembad (eind mei nog niet helemaal vol, waardoor het ook nog niet helemaal schoon was). Schone kamer en prima eten in het restaurant.

Super locatie, wij gaan er zeker nog eens een keer naar toe!
    • Classic Tweepersoonskamer

Jammer dat het zwembad pas vanaf 1 juni open was, hier hadden wij geen rekening mee gehouden.

Super locatie en mooi hotel. Goed ontbijt en gunstige ligging wat betreft bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Geweldig genoten!!!

Het ontbijt had van mij iets meer brood gemogen....maar dat is persoonlijke smaak

De kamers waren hartstikke mooi! Prachtig uitzicht mooi zwembad en avobnd eten was heerlijk!!!

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Lekker relaxen in een hele mooie omgeving
    • Classic Tweepersoonskamer

Een beetje stankoverlast vanuit de badkamer doordat de afvoer wat stonk. Wat fijnere zitmeubels voor buiten zou fijn zijn (...of een appartement nemen natuurlijk)

Hele mooie rustige ligging in de heuvels van Toscane. Mooie gebouwen en net terrein. Het zwembad is heerlijk en schoon. Wel even eigen kussen meenemen voor de ligstoelen :). Het restaurant beviel goed. s'avond heerlijk genieten van het uitzicht, de wijn, het eten.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Echt op het platteland
    • Superior Driepersoonskamer met terras

In Toscane zijn heel veel bedden met springveren in de accomodaties. Hier dus ook weer. Qua comfort niet alles.

De locatie. Rust en een prachtig uitzicht op Volterra

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

We hadden een lekker ruime kamer met een klein terrasje waar...
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Het enige minpuntje was dat het koelkastje in onze erg onhandig was door onder andere het open vriesvak.

We hadden een lekker ruime kamer met een klein terrasje waar je prima kunt zitten. Verder is het zwembad heerlijk, en vooral het uitzicht daar is prachtig!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prijs/kwaliteit niet in verhouding
    • Suite

Kamer, suite geboekt maar viel tegen. 3 bedden op de kamer, slechte airco, bubbelbad stuk, kon niet rechtop staan douchen ivm balk. Ontbijt matig (automaat koffie) geen verse yoghurt, enz.

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prachtig gelegen op Toscaanse heuvels

De service en organisatie konden beter. Bij aankomst bleken de bedden niet in orde ( dubbel bed ipv de geboekte dubbelde bedden), pas na aandringen wilde men dit nog de dag zelf in orde brengen. De airco was kapot, waardoor er een hele plas water stond. Men was de handdoeken vergeten. Ook in het restaurant kon de bediening beter : gerechten die vergeten werden, hoofdschotels die opgediend werden wanneer de anderen al klaar waren met eten. Een prima plek dus, maar er valt meer van te maken.

Prachtige plaats met 360 graden zicht op de Toscaanse heuvels en het stadje Volterra. Mooi gelegen zwembad. Goed ontbijt.

We hebben genoten.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prachtige plek bovenop heuvel met mooi uitzicht. Prima kamer. Goed restaurant.

Ons verblijf (kamer) voldeed totaal niet aan de verwachting.
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Sanitair van de kamer was niet schoon. Van onlangs gerenoveerd zoals beschreven was niets te merken. Het diner was matig.

Mooi uitzicht.

Ligging, rust en vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Veel trappen voor mensen die slecht te been zijn

Ligging, rust en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De omgeving is echt prachtig!

De omgeving is echt prachtig!!

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Douche erg klein en schimmel

Het uitzicht over de heuvels is adembenemend! De rust en Bourgondisch

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima verblijf voor paar nachten

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

prachtig gelegen, heel goed prijs/kwaliteit

weinig keuze ivm maaltijden

prachtig gelegen, heel goed prijs/kwaliteit

Een geweldige ligging met een gigantisch uitzicht

Welkomst drankje

Fantastische ligging, magnifiek!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Aangenaam voor korte tijdsduuur
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij de afrekening niet transparant de afzonderlijke kosten componenten van verbruik restaurant

Het uitzicht en de rust

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Omgeving

Omgeving

prachtig uitzicht over Toscaans landschap
    • Superior Vierpersoonskamer met Terras

prachtig uitzicht over Toscaans landschap

Geweldig uitzicht en locatie.

Iets kleine bedden

Geweldig uitzicht en locatie. Eten is heerlijk. Bedden wat klein. Dat was het enige nadeel. Maar het is echt bijkomen hier.

Heel leuke vakantie
    • Classic Tweepersoonskamer

Beetje meer schaduw aan het zwembad, het ontbijt mocht beetje uitgebreider

Mooi zwembad, mooie omgeving

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prachtige locatie

Prachtige ligging, mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prachtig uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Eten in het restaurant was te duur t.o.v. De kwaliteit.

Het uitzicht en het zwembad

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Schitterende lokatie, heel vriendelijk ontvangst, alles...

?

Schitterende lokatie, heel vriendelijk ontvangst, alles schoon en heerlijk eten

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Geweldige plek voor een weekje Toscane

Helemaal niets

Alles ! Julia is geweldig ! Het oersoneel trouwens ook

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima locatie voor een langer verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

De toegankelijkheid. Vertrouw niet op je TomTom.

De ruimte en de rust, te midden van een prachtig landschap met zicht op Volterra.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Fantastische ligging en een spectaculair uitzicht.
    • Superior Vierpersoonskamer met Terras

Fantastische ligging en een spectaculair uitzicht. Heerlijk zwembad en een vriendelijke staf. Wij gaan zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Wow wat een prachtige locatie!

Wow wat een prachtige locatie! Erg gastvrij! Weg van alle drukte! Een aanrader!

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Het uitzicht en de ligging, het contact met andere gasten en...

De menukaart had iets uitgebreider gemogen voor een plaats waar weinig andere mogelijkheden zijn om te eten. Eten was ook matig. Wifi was niet geweldig in de kamers.

Het uitzicht en de ligging, het contact met andere gasten en het personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Door hogere ligging prachtig uitzicht op de heuvelachtige...

Er was hier en daar sprake van achterstallig onderhoud waardoor het geheel soms wat onverzorgd over kwam.

Door hogere ligging prachtig uitzicht op de heuvelachtige omgeving. Fijn zwembad.Goede ontvangst.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De privacy, de kamers, de omgeving, het zwembad, het ontbijt...

De ligging is prachtig maar op één of andere manier verdwaalden we 's avonds altijd en was het agrihotel lastig terug te vinden. Maar dat zal aan ons hebben gelegen

De privacy, de kamers, de omgeving, het zwembad, het ontbijt en het vriendelijke personeel. Eigenlijk alles dus!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Als je enkel rust wilt, ben je hier op je plaats.

We hebben wat moeite gehad om het te vinden. Ligt ver van alles af.

Als je enkel rust wilt, ben je hier op je plaats. Je hoeft je ook niet te verplaatsen want je kan hier ook eten. We hadden een supermooie kamer, het zwembad is heerlijk en 's avonds kan je chillen onder de sterren.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

De locatie is gewoonweg subliem

het sanitair is aan een update toe

De locatie is gewoonweg subliem

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Prachtige locatie : wat een uitzicht !

Prachtige locatie : wat een uitzicht !! Zeer gastvrije gastvrouw en dito personeel. Zeer ruime en verzorgde kamer. Ontbijt is zeer degelijk.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Prachtige ligging

Prachtige ligging

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

De ligging boven op een heuvel met fantastisch uitzicht

Laatste stukje weg en bereikbaarheid via GPS systemenis moeizaam

De ligging boven op een heuvel met fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Fantastische locatie met geweldig uitzicht over de Toscaanse...

Fantastische locatie met geweldig uitzicht over de Toscaanse heuvels. Prachtige kamers. Hier is het echt nog heel stil in de avond.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Informeel, gastvrij, lekker zwembad, eenvoudige en eerlijke...

WiFi op kamer ook gratis maken.

Informeel, gastvrij, lekker zwembad, eenvoudige en eerlijke maaltijd.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Vriendelijk personeel behulpzaam was er heerlijk rustig erg...

Warme eten

Vriendelijk personeel behulpzaam was er heerlijk rustig erg leuke accomodatie

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

De geboekte kamer was niet klaar bij aankomst om 17 uur

De geboekte kamer was niet klaar bij aankomst om 17 uur

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Agrihotel Il Palagetto