3. Hotelbeoordelingen: Piemonte

Beoordelingen over Agriturismo Bricco San Giovanni

Via Bricco San Giovanni 13, 14057 Isola d'Asti, Italië

#1 van de 3 hotels in Isola d'Asti

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Omgeving, kamer en bedden, lekker eigen wijnen uitstekend eten.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Prachtig verblijf op panoramische locatie

Geen groot minpunt, maar ondanks dat we geen al te grote eters zijn vonden we het hoofdgerecht op 2 van de 5 avonden toch iets te weinig qua hoeveelheid. Vooral jammer omdat het heel lekker was ;-)

Stijlvol hotel in een mooi landhuis. Zowel het ontbijt als het avondeten zijn streekgebonden en van heel goede kwaliteit. Beide worden geserveerd op het panoramisch terras, waar je bij helder weer de Alpen kunt zien.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

een Agriturismo-faciliteit van uitstekende klasse, geschikt voor een langer verblijf

zeer gastvrije onthaal, een super-ontbijt en bovenal de variërende 4-gangen( traditioneel Italiaans) diners. Locatie tussen Alba en Asti in gerenommeerde wijnstreek. De barbera-druiven hingen klaar voor de pluk.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Geweldige plek!

De ligging was fantastisch, kamer was ruim en schoon. Het ontbijt was heerlijk en ook in de avond heerlijk gegeten vanaf het panorama terras. Een cadeautje was het uitzicht met op sommige avonden zo helder dat de Alpen toppen gezien konden worden met de zonsondergang. Ook zeer vriendelijke voor onze 4-voeter!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Heerlijk

Uitzicht, personeel

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Hier kom je volledig tot rust

Bij aankomst werden we vriendelijk onthaald door de pater familias en ook het personeel staat steeds klaar om je verder te helpen. De omgeving is prachtig en het uitzicht adembenemend. Zowel het ontbijt als het diner zijn overheerlijk. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

Geweldige agriturismo in de heuvels van Asti.

Werkelijk niets.

Prachtige accommodatie op een bijzondere plek met fantastisch uitzicht. De ontvangst was hartverwarmend. Mogelijkheid om elke avond mee te eten; een heerlijk 4-gangen menu voor een mooie prijs. Mooie kamers en een heerlijk zwembad. Aanrader is de wijnproeverij met heerlijke wijnen van het landgoed. Comfortabel was het ook dat de gehuurde mountainbikes bij de agriturismo werden afgeleverd. Kortom een super fijn verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 10 juli 2023

Genieten

Niets.

Het uitzicht is werkelijk adembenemend. Doe daar nog lekkere wijntjes en lekker eten bij en je hebt alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Voortreffelijke combinatie van uitzicht, eten en wijn

Prachtig uitzicht in combinatie met heerlijk eten en voortreffelijke wijn uit eigen wijngaard. Op het terras hebben ze een zeer goed werkend verstuivingssysteem tegen muggen, waardoor je 's avonds ongestoord kunt genieten van je diner.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Geweldige agriturismo, superlief en goed personeel, heerlijk eten, geweldige locatie en ook nog eens een prachtige kamer met uitzicht over de wijngaarden! We komen terug!

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Gezellig verblijf in een huiselijke omgeving

Tijdens ons verblijf was het erg warm, wij hebben de airco een beetje gemist. Anderzijds, zij vermelden in hun info dat er geen airco is, wij waren dus verwittigd

Grote maar sobere kamers. Prachtig zicht van op het terras, zeker bij helder weer. Wat afgelegen, maar je kan er blijven dineren: elke dag een nieuwe vaste menu van prima kwaliteit en met een glimlach opgediend. Je kan er wijnen drinken van het eigen huis die voor een democratische prijs worden aangeboden.

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

Werkelijk fantastisch!

Kan niks bedenken!

Eigenlijk was alles top! De omgeving,de agritourismo, het personeel allemaal zeer hartelijk, het eten was heerlijk en de wijn uit de regio! Je kunt heerlijk wandelen en zag ook veel gasten fietsen… zeer de moeite waard! De kamer was lekker ruim met goede bedden en er was airco! Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 10 juni 2023

lekker genieten van alles wat Piemonte te bieden heeft

het warme ontvangst van de gastheer, het prachtige uitzicht, verrukkelijke eten en het heerlijke zwembad.

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Gewoon perfect! Het ontbreekt je hier aan niets!

Het uitzicht, de faciliteiten, het ontbijt, de wijn, het aardige personeel, de kamer, de omgeving, eigenlijk alles dus ;) alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie :)

• Beoordeeld op: 21 april 2023

Fantastisch, pure verwennerij in een fijne vriendelijke ambiance met heel vriendelijk personeel

Jammer was dat wij de enige gasten waren waardoor restaurant op tweede avond dicht was, check dat dus van te voren. Overigens werden we uitstekend geholpen bij het vinden van een oplossing. Wij waren met de fiets dus in het donker heen en weer rijden naar een restaurant in de buurt was geen optie. Nogmaals er werd een goede oplossing aangeboden!

Sfeer, locatie, personeel, ruime kamer, heerlijk diner en ontbijt

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

Mooie agriturismo

Uitzicht en lokatie

• Beoordeeld op: 4 oktober 2022

Aanrader hoor. Rustig, comfortabel verblijf. Lekker gegeten en echt heerlijke wijn ontdekt.

In de directe omgeving lijkt er niet veel mogelijk om een leuke wandeling te maken of een gezellig dorpje in te lopen of zo. De Agriturismo ligt nogal geisoleerd, wat ook weer een voordeel kan zijn natuurlijk.

Het verblijf, heel mooie kamer, gastvrijheid en het directe contact met het personeel. De wijnproeverij met de baas is een heel leuke ervaring.

• Beoordeeld op: 25 september 2022

Geweldig!

Niets, we kwamen niets tekort en zijn zeer tevreden.

Heerlijke accommodatie op een prachtige locatie. Overal geniet je van een geweldig uitzicht over de omgeving en wijnvelden. Zeer gastvrij en de kamers zijn netjes. Tip om mee te eten in het restaurant!

• Beoordeeld op: 17 september 2022

uitstekend

ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 9 september 2022

Goed maar 3e dag was overboekt en zodoende uitgeweken naar ander hotel

Een fles water op je kamer of een heet water cooker bv. Bij warm weer moet je dit allemaal zelf in het dorp kopen en bij al mijn reislocaties in Italie was dit standaard op de kamer.

Ontbijt was goed. Diner op het terras elke avond was van goede kwaliteit (1 diner keuze) maar een prachtig uitzicht en ambiance. Plus zeer goede kok voor Euro 30 4 gangen diner.

• Beoordeeld op: 9 september 2022

mocht uitgebreider

• Beoordeeld op: 6 september 2022

Culinair genieten tussen de wijngaard

Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is geweldig, met erg lekkere wijn. Bij aankomst hebben wij ook een wijnproeverij gedaan met de eigenaar, een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 5 september 2022

we hebben erg genoten

De faciliteiten zijn outdated en toe aan modernisering. Het eten en de wijn waren niet onze smaak, in Piemonte zijn gelukkig genieg restaurants met een hoge kwaliteit.

locatie, schitterend uitzicht, boven op een heuvel midden in de wijngaarden van Piemonte. Het agrturismo is mooi echter wel toe aan een renovatie. De eigenaar is dominant aanwezig richting personeel.

• Beoordeeld op: 3 september 2022

super

kamer had alleen een bad en geen douche (of douhe goedijn)

locatie super behulpzaam personeel lekker eten en uitgebreid ontbijt