Beoordelingen over Agriturismo Camiano Piccolo

Via Camiano Piccolo, 06036 Montefalco, Italië

#8 van de 12 hotels in Montefalco

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Het verblijf is voor ons meegevallen.

Wij waren er alleen, waardoor de ontvangst en service ietwat minder was. Dit was een uitzonderlijke situatie. Wij waren er vroeger al eens toen er veel volk was en dan was alles dik in orde. Dat was ook de reden waarom we er nu zijn teruggegaan.

Propere kamer met afzonderlijke badkamer en airco. Hygiëne is in orde. Groot buitenzwembad. Mooie ligging, op 5 minuten van het centrum, met zeer mooie zicht over de vallei als je op het buitenterras kan ontbijten en/of dineren.

Zeer aangename omgeving met vriendelijke bediening en kamers...

Ontbijt is pas vanaf 8u30 beschikbaar, dus niet voor al te vroege vertrekkers. Je kan wel 's avonds een meeneem-ontbijt vragen.

Zeer aangename omgeving met vriendelijke bediening en kamers met voldoende comfort (bed/airco/badkamer). Groter zwembad met voldoende ligstoelen voor aantal gasten. Ruim ontbijt op aangenaam terras met uitzicht op omgeving.

Prachtig gelegen, gezellige accommodatie om te rusten en/of een boeiende omgeving te verkennen.

Misschien kan wat het onderhoud van het zwembad en de tuin betreft, een versnelling hoger geschakeld worden.

Een prachtig gelegen, gezellige accommodatie, met prachtig zicht en goede basisvoorzieningen. Wij hebben echt van de rust kunnen genieten aan het zwembad. Alhoewel de kaart beperkt is, of misschien dankzij het beperkt aantal schotels op het menu, hebben we er lekker gegeten. Een uitstekende uitvalbasis om prachtige dorpen en steden te bezoeken.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

een uitstekend verblijf - om terug te keren !!

de menukaart is beperkt tot een viertal keuzes , voor een langer verblijf is dit weinig. maar op wandelafstand van het centrum en daar heerlijke restaurantjes

de hartelijkheid van de uitbaters en personeel - zeer rustig gelegen en toch op wandelafstand van centrum ( 20 minuten) lekker eten maar geen franjes

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Hele lieve mensen, heel attent, uitermate behulpzaam.

Wij verbleven er 8 dagen. Voor het avondeten was er geen enkele variatie. Steeds hetzelfde avondmenu. Gelukkig veel mogelijkheden om vlakbij in de naburige dorpjes uit eten te gaan.

Hele lieve mensen, heel attent, uitermate behulpzaam. Mooie ligging, heel goed zwembad, rustig en stil. Ideaal uitgangspunt voor bezoeken aan de vele mooie dorpen en steden in Umbrie. Lekker ontbijt buiten. Heel gezelig buiten avondeten. Mogelijkheid tot was en strijk. Zeer mooie lokatie voor ontdekken van Umbrie!

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Mooi en goed onderhouden domein en zwembad, ontbijt heerlijk...

Matraskwaliteit. ( te zacht, doorlegen). Eerste nacht bijna niet geslapen, 's Anderdaags direct betere matras gekregen, maar was nog wat aan de zachte kant. Tip: Nieuwe stevige matrassen zouden van deze agriturismo een parel kunnen maken.

Mooi en goed onderhouden domein en zwembad, ontbijt heerlijk buiten in de schaduw van de hoge bomen. Eten lekker, zelfgemaakte pasta's zijn hun specialiteit. Bij langer verblijf te weinig variatie.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Heet uitzicht vanaf de kamer.

WiFi in de kamer was niet ze goed. Jammer dat het zwembad net niet open was, want we hadden heel goed weer.

Heet uitzicht vanaf de kamer. De ruimte. De mogelijkheid om 's avonds ook te eten.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Alles, behalve de harde bedden

De harde bedden

Alles, behalve de harde bedden

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Geweldige gastheer en gastvrouw

Geweldige gastheer en gastvrouw Hier ben je echt gast

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

gezellig en op super plek op loopafstand van mooi dorp

gezellig en op super plek op loopafstand van mooi dorp

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

De rust

De weg naar het stadje was wel heel stijl, wij verkozen de auto

De rust