Beoordelingen over Masseria Agrituristica Lama S.Giorgio

Strada Provinciale 84 Rutigliano - A delfia, 70018 Rutigliano, Italië

#2 van de 6 hotels in Rutigliano

• Beoordeeld op: 30 september 2018

heerlijk! door vertraging kwamen we pas laat aan; we hadden er graag langer willen zijn

Er viel helemaal niets tegen

Het diner 'savonds was perfect. Na een lange reis werden we blij onthaald. De wijn perfect. Jammer dat we maar één nacht geboekt hadden. We waren er graag langer gebleven

tevreden met een bijsmaak

Wij verbleven 5 nachten. De eerste 4 nachten tot volle tevredenheid. Echter op de laatste avond/nacht vierde de eigenaar zijn 25 jarige bruiloft. Eten en een drankje nuttigen die avond was niet mogelijk. Dat is op zich niet erg echter er stond ook live muziek dat tot diep in de nacht luid speelde. Uiteindelijk pas na twee uur ´s nachts kunnen gaan slapen vanwege de geluidsoverlast. Vonden wij erg respectloos naar de klanten die gewoon die nacht betaald hadden en dat terwijl er geen enkele faciliteit beschikbaar was. Sterker nog er kon geen drankje af.

De ligging en de sfeer die het complex uitstraald

in het oude gedeelte zijn de bedden erg slecht

in het oude gedeelte zijn de bedden erg slecht er is helemaal geen al la carte restaurant .maar elke dag 1 menu die in hoog tempo werd geserveerd zwembad is nieuw geen parasols en paar ligbedden en stoelen voor alle kamers voor dat het zo afgelegen ligt mogen ze wel wat aan de service doen [lunch en drinken bij het zwembad]

Prachtig authentiek huis.

Was door de wegomlegging niet makkelijk te vinden. Onduidelijk waar de ingang was, heb moeten bellen. We kwamen erg laat aan en alle poorten waren gesloten.

Prachtig authentiek huis. Prima ontbijt. Dichtbij het dorp. Beetje moeilijk te vinden vanwege werk aan de weg.

Geen rekening gehouden met hotelgasten, zeer gehorig in hoofdgebouw.

Wordt weinig tot geen rekening gehouden met de hotelgasten, ook ontbreekt de informatievoorziening naar de hotel gasten. We hadden een meer knusse sfeer verwacht, maar er gaat meer aandacht uit naar andere feesten en recepties dan naar de 'gewone' hotelgasten. Tijdens ons 7 daags verblijf waren er 2 feesten 's avonds (en 1 overdag, maar daar hadden we geen last van): - huwelijks jubileum van eigenaar: hier werden wij van te voren niet over geïnformeerd, we kwamen erachter door te vragen waarom het diner 's avonds niet doorging, ook werd ons op onvriendelijke manier verteld dat we onze auto ergens anders moesten parkeren i.v.m. het feest. Achteraf bleek het een heel groot feest te zijn dat alle ruimtes van het hotel in beslag nam en wij daardoor 's avonds op onze kamer moesten verblijven. Tot 02:00 erg harde muziek, daarna werd alles opgeruimd wat ook weer heel veel herrie was (terugzetten/schuiven tafels en stoelen en harde stemmen, onze kamer was boven het restaurant en het is heel gehorig). - tweede avond was een muzikaal optreden (waar hotelgasten ook bij konden zijn), dit was op tijd afgelopen, maar rond 01:00 werd er weer opgeruimd met veel herrie (schuiven tafels en stoelen en harde stemmen), hier was al over geklaagd door ander Nederlands stel bij het vorige feest, maar had helaas geen resultaat. We hebben geklaagd bij de 'receptie' over beide avonden, maar er werd verwezen naar de eigenaar, maar die hebben we niet meer gezien.... Wij verbleven in het hoofdgebouw wat erg gehorig is, je hoort alles van de andere kamers en ook van het restaurant in ons geval. Ook was de 'receptie' vaak niet bemand voor vragen/klachten (hierdoor zaten we 2 dagen zonder warm water, dit werd snel opgelost tijdens het uitchecken.....). Jammer is ook dat er weinig schaduwplekken zijn rondom het zwembad (zwembad is overigens wel lekker!)

- centrale ligging - vriendelijk personeel bij ontbijt/avondeten - ontbijt en avondeten is lekker en uitgebreid (wel vaak hetzelfde) - lekker zwembad

Goed ontvangst door personeel.

Het staat aangeschreven als een agriturismo, maar is meer hotelachtig door de uitstraling en de iets kleinere kamers, maar ze zijn zeker comfortabel. Verder waren we de agriturismo eerst voorbij gereden en zagen we opeens een klein bordje waar het op stond. Dus je moet wel opletten als je aankomt dat je het niet voorbij rijdt!

Goed ontvangst door personeel. Nette kamers, sommige hebben een balkon en er zijn kamers bij het zwembad. ‘S ochtends goed ontbijtbuffet, over het algemeen redelijk zoet met taarten en fruit. Je kunt ook gewoon brood eten met vlees of kaas. ‘S avonds kun je er een prima 4-gangen menu eten met een karaf wijn voor €20,- pp.

Kamers waren ok.

Hebben s avonds daar gegeten. Kwaliteit eten ondermaats. Spaghetti had geen smaak, kippebil niet gaar, opgediend met courgettes die wel gebakken waren maar koud en rauwe wortel.

Kamers waren ok. Zeer proper onderhouden. Correct kwaliteit - prijsverhouding

Heel vriendelijk personeel, heel rustige kamer (geen...

Uitzicht vanuit kamer

Heel vriendelijk personeel, heel rustige kamer (geen geluiden van andere kamers) uitgebreid ontbijt. Goede uitvalsbasis om omgeving te verkennen.

Behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel.

Wij hadden een standaardkamer geboekt maar er was nergens te lezen dat het 2 trappen hoog was.onder het dak, piepklein en uitgeleefd. Schandalig dat dit nog verhuurd wordt.we hebben er 1 nacht met tegenzin geslapen maar hebben gelukkig voor de volgende 4 nachten een nieuwe kamer gekregen aan het zwembad.als we deze zolderkamer niet zouden gezien hebben was alles perfect geweest.

Behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel. Mooi zwembad. De nieuwe kamers.goede ligging.

Superromantisch

Heel romantische plaats om te overnachten. Wij verbleven in de suites aan het zwembad, heel ruime, mooie kamers. Elke kamer had ook een tafel en stoeltjes om buiten te genieten. Wij hadden mooi weer, waardoor het soms ietwat "druk" was aan het zwembad (relatief). Het hotel ligt wat afgelegen, maar met onze huurauto was dat eigenlijk ideaal om van daaruit de omgeving te verkennen. Vlakbij Bari, Polignano a mare, Alberobello, … heel mooie streek! Zeer hygiënisch, kamers worden elke dag met veel zorg gepoetst. Vriendelijk personeel ook! Het ontbijt is niet bijzonder uitgebreid, maar wel voldoende.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

mooie kamers, schatten van personeel, hygiene perfect, onpersoonlijk beheer, GEEN Agriturismo !

De kwaliteit van het brood en het beleg liet veel te wensen over. Het avondmaal was dank zij de kok steeds lekker, maar varkensvlees in al zijn vormen was troef ! Het dessert was telkens hetzelfde nl. Fruit. Hadden ze maar eens het restant van de taarten van bij het ontbijt geserveerd ! Wij hadden uitgekeken naar een Agriturismo (Marceria) met sfeer en warmte van de uitbaters, maar we kwamen terecht in een onpersoonlijk gerund Hotel waarbij de staf onzichtbaar was. Deze instelling had niets gemeen met een Agriturismo !

100 % het personeel voor de kamers en de bediening bij het ontbijt. Wij hadden ons kamer in de nieuwe dépendence, die waren schitterend. Er is ook een zeer mooi zwembad

Mooie kamer, (h)eerlijke keuken, heel goedkoop voor de...

Ontvangst was niet echt hartelijk. Eetruimte was veel te groot en niet zo gezellig voor het aantal mensen, hoewel er een andere ruimte beschikbaar was. Het eten zelf was super.

Mooie kamer, (h)eerlijke keuken, heel goedkoop voor de gekregen kwaliteit,super ontbijt. ( buiten seizoen)

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima verblijf in Masseria Agrituristica Lama S.Giorgio, jammer van de rotzooi in de omgeving

Buiten de muren van Masseria Agrituristica Lama S.Giorgio was de omgeving zeer teleurstellend. Zeer veel afval langs de wegen, "dames in schaarse kleding" langs de weg. Eigenlijk had deze locatie 40 km zuidelijker moeten liggen, daar waren de wegen schoner en was er meer mogelijkheid om te fietsen.

Vriendelijkheid van het personeel. Het ontbijt en diner waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een rustige locatie, ruime lichte suite kamers die dagelijks...

Ontbijt is ok voor een dag of 2. Ontbijt is vrij eentonig, suite kamers zijn gehorig. Had badkamer met douche gevraagd, maar met bad gekregen.

Een rustige locatie, ruime lichte suite kamers die dagelijks werden gepoetst

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima accomodatie

Vriendelijk personeel, zelfs te laat van het vliegtuig gekomen maar u nog eten gekregen om 22:00. fijn zwembad, ontbijt is prima. Elke dag verschillend, tweede kop koffie mogelijk, afdek materiaal voor de vliegen, elke dag een ei en alles gratis

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Onder de verwachtingen.

-Ontbijt en avondmaal binnen - jammer in het zuiden van Italië ! -Ontbijt voor iemand met lactose-intolerantie (doorgegeven op voorhand) zeer erg pover ! Kon enkel gekookte ham, een hardgekookt ei en konfituur eten -Avondeten : niet lekker

Kamer was ruim, heel erg mooi en heel erg netjes !

Correcte locatie doch minder onder de indruk dan we hadden gehoopt!

Zeer luidruchtige kamers. Je hoort alles wat de buren doen. Een gemiste kans is dat nieuwe gedeelte niet voorzien is van zitplekken buiten met schaduw. Alles is open en bloedheet. Derde bed in de kamer was erg slecht van kwaliteit. Na vervanging ervan nog slechter.

Personeel deed zijn best. Mooie omgeving met druiven.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Af en toe vis op het menu zouden wij waarderen

Charmante en zeer hulpvaardige staf en medewerkers, Uitstekende zwemfaciliteiten en mooie kamers. Goede keuken met voortreffelijke prijs-kwaliteitverhoudingen. Locatie t.o.v. bezienswaardigheden centraal en goed te bereiken.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

De locatie en mogelijkheid om daar ook te eten.

Je kon de gasten in de suite naast de onze goed horen, gelukkig waren er geen rumoerige kinderen bij...

De locatie en mogelijkheid om daar ook te eten. Ontbijt was heel goed. Er wordt veel aandacht besteed aan de verzorging van de omgeving. Mooie beplanting (nog jong) en schoon terras en zwembad. Alles nog nieuw..

Had er iets meer van verwacht...

Suitekamers waren gewone kamers, 15 kamers in nieuwbouwdeel los van Masseria. weinig sfeer daardoor.

Ontbijt was goed, Masseria fraai. Pand uit 1780.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Een warm welkom!

Wij kwamen heel laat aan en vroegen of we nog iets kleins konden eten. Binnen 3 minuten stond de tafel vol met verse bloemen, wijn van de eigen wijngaard, tafelwater, verschillende soorten vlees en kaas, fruit, olijven, brood en olijfolie van eigen bomen. Een zeer warm welkom!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Leuk verblijf tussen de wijngaarden

De kamers waren extreem gehorig.

Het ligt op een erg mooie locatie tussen de wijngaarden. De kamer was erg ruim en netjes met een heerlijk bed. 's Ochtends genoten van een lekker uitgebreid ontbijt. We hebben een avond in het hotel gedineerd en dit is zeker een aanrader.

Sfeervol

Omgeving (naast direct omliggende wijngaarden) niet bijzonder

Sfeervol Rustig Lekker eten Prima lokale wijn

ok

ontbijt nogal pover jammer genoeg was onze airco defect

prima ligging propere kamers zeer vriendelijk personeel

Alles ok

Charme

Heerlijk, wel jammer dat buiten ontbijten niet echt gebruikelijk is

Wat onduidelijkheid waar je je moest melden bij aankomst

Zeer stijlvolle inrichting met grote badkamer met bubbelbad

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Fijn verblijf, relaxte kamers & sfeer. Misschien beter om ergens anders te dineren’

De omgeving is niet heel pitoresque. We hadden meer verwacht van de wijngaard eromheen.

Fijn zwembad; luxe kamers

Eenvoudig , goed en degelijk Hotel

Het ontbijt en diner

Het ontbijt is Italiaans eenvoudig

Mooi zwembad

Het restaurant is vrij groot waardoor het ongezellig oogt.

Prachtige kamer en zwembad

Mooi klassiek pand op een actieve agriturismo met uitzicht...

Mooi klassiek pand op een actieve agriturismo met uitzicht op de olijvenboomgaarden

Mooie moderne faciliteiten gelegen midden de wijngaarden,...

Mooie moderne faciliteiten gelegen midden de wijngaarden, gemoedelijk sfeer. Men kan er voor een zeer redelijke prijs goed eten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Loo

Alles elegant en schoon.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zwembad was super

Bijkomend bed voor kind zakte in

Zwembad was super

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

helaas geen koffie/thee voorziening op de kamer.

helaas geen koffie/thee voorziening op de kamer.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prachtige kamer.

De omliggende tuin was met steentjes bedekt. Geen bomen, planten of bloemen.

Prachtige kamer. Smaakvol ingericht en grote douche.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Alles was zeer verzorgd en het personeel erg vriendelijk.

De kamer was gehorig, vooral last van een rondwandelende buurvrouw op hakken.

Alles was zeer verzorgd en het personeel erg vriendelijk. Heerlijk bad bij de kamer. Mooi zwembadje met terras ook.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

De masseria op zich was prachtig - een leuke tuin om rustig...

het ontbijt was niet slecht maar was vooral gericht op Italianen die graag zoet eten 's morgens - ik had in de prijs een eitje of kaas verwacht - voor de rest was het voor mij in orde.

De masseria op zich was prachtig - een leuke tuin om rustig te zitten - boekje te lezen - zwembad steeds open vanaf 10.00 uur 's morgens - rustig - genoeg ligstoelen -

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Kamer en badkamer heel goed in de nieuwe uitbreiding;

Dinner op zaterdagavond - onduidelijke informatie wat er te verwachten viel - lang wachten door verkeerde aangave aanvangsuur

Kamer en badkamer heel goed in de nieuwe uitbreiding;

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Dat de masseria midden in de natuur ligt, maar daar kies je...

De inrichting van de buitenruimte is pover, ijzeren stoelen die niet lekker zitten. Ze kunnen daar veel meer van maken. Ontbijt was pover.

Dat de masseria midden in de natuur ligt, maar daar kies je natuurlijk zelf voor. Personeel is behulpzaam en aardig. We konden ook van kamer wisselen omdat de eerste kamer donker was. Voor 3 dagen wilden we iets meer dan een klein raampje.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

We logeerde in de dependance, geweldig mooie moderne...

We logeerde in de dependance, geweldig mooie moderne architectuur. Diner en ontbijt in sfeervol oud maar mooi ingericht huis. Aanrader!!!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Het appartement.

Te steriele omgeving,het ontbijt. Tevens avondeten was slecht.

Het appartement.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

De ligging en het uitzicht.

De ligging en het uitzicht. Je kunt er prima eten (voor weinig Geld).

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Het bed was oncomfortabel en van het avondeten werd ik ziek.

Het bed was oncomfortabel en van het avondeten werd ik ziek.

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.