Beoordelingen over Agriturismo Santa Margherita

Strada Provinciale 135ter, 16, 98063 Gioiosa Marea, Italië

#4 van de 23 vakantiewoningen in Gioiosa Marea

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Een schitterende locatie om even bij te komen van een rondreis Sicilie!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Eigenlijk niets. Onze kamer bleek een 2 kamerwoning in een rijtje van 4 met eigen tuintje. De kamer was erg eenvoudig, zonder airco, maar schoon.

De prachtige ligging, het hele complex, vele hectaren groot, met fruitbomen, paardenstallen, zwembaden, het mooie terras met vergezicht, de heerlijke maaltijd ,s avonds, €30 pp met wijn, water, amuse, geweldig. ,s ochtends een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Perfect in combinatie met een bezoek aan de Zwarte Madonna in Tindari. Let alleen op welke weg je neemt om boven te komen, één is een oudig, daar rijdt de dorpsbus, de andere is erg smal, bochtig en steil.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Mooi uitzicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Eerst wil ik zeggen dat we een prima verblijf hadden. Minpuntjes, Wanneer je ging ontbijten werd er eerst gevraagd; " lunch? Dinner? " ipv eerst een begroeting. Te commercieel. Te groot ipv een knusse augriturismo. En middagje zwembad werd middagje náást het zwembad. Water was vies.

Het uitzicht! Gewèldig !

prima om de omgeving te bezoeken
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Jammer, dat wij vanaf onze patio weinig uitzicht hadden. Er zijn huisjes waar dat echter wel is. De Wifi was niet zo heel goed. In elk geval niet bij ons. Het is wel een slinger/steil weggetje om beneden weer aan de kust te komen.

Ontbijt was zeer uitgebreid. Wij verbleven in een huisje en zijn in het restaurant wezen eten. Was geen optie om ergens heen te rijden, maar het eten was prima. Zwembad is lekker. Zeker als je bent weggeweest en nog even snel een duik wilt nemen.

Agriturismo gelegen op prachtige locatie, met veel diensten,...

Appartement (A) met 2 volwassenen en 2 kids had weliswaar een aparte kamer met keuken/ eettafel, maar 4 bedden op 1 kamer. Pal boven lawaaiig restaurant. Volgende keer huren we een camera.

Agriturismo gelegen op prachtige locatie, met veel diensten, zoals restaurant (met siciliaanse avond, echt n aanrader), zwembad en manege. Eten restaurant is heerlijk en goede prijs kwaliteit verhouding bijv. italiaanse lunch (pasta en salade) 2 volwassenen en 2 kids voor €30, incl drinken is top! Wij hadden een (duurder) appartement ( A, met keukentje), vrienden van ons n (goedkopere) camera (zonder keuken, met ijskast). De volgende keer boeken we een camera.

gingen er voor de tweede keer, aldus
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Niet gemakkeljik te vinden, zeker niet in het donker en bij regen, niveauverschillen op het domein, alleen Tindari dichtbij voor een bezoek, eindfactuur te weinig gedetailleerd

uitgebreid ontbijt, heerlijk vers fruitsap, dinner zelfs te uitgebreid naar ons begrip en gewoonte, we verbleven in 1 van de 2 bungalows ( tennis - pool ) die zijn voorzien van een airco, en frigo, om de 2 dagen verversen van lakens en handdoeken, + kuisen, mooi uitzicht op de Eolische eilanden bij goed zicht, vriendelijk personeel

Tegenvaller op t eten na!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Locatie is een beetje vergaande glorie. Hoofdgebouw was netjes maar de tennisbaan zag er slecht onderhouden uit. Zwembad zag eruit als of het al jaren niet gebruikt is. Overal onkruid en niet goed onderhouden. Komt niet overeen meer met de foto's bij de boeking. Teleurstelling voor onze kids omdat deze zich verheugd hadden op een frisse duik. Erg jammer. Onze ouder slaapkamer had wel een raam echter geen uitzicht en het was er erg gehorig. Minste locatie van de 5 die we bezocht hebben.

Ontbijt en avond eten in restaurant was goed. Uitzicht op terras bij ontbijt was super mooi.

Fantastische B & B, absolute aanrader!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Er zijn meerdere manier op deze B & B te bereiken, wij werden door een wel heel erg smal straatje gestuurd.

Fantastische ontvangst, het eten door kok Claudio is werkelijk fantastisch, hij zet de hele tafel vol met allerlei heerlijke locale/Italiaanse starters. Bij koffie een keuze uit 5 zelfgemaakt likeuren. Zelden zo welkom gevoeld bij een B & B of hotel.

goed maar niet voor herhaling vatbaar
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

inrichting van de kamers zeer sumier; tennisveld? geen net, barsten in het beton en plantengroei op het plein ; WiFi : wel aanwezig, met momenten, maar zeker niet krachtig genoeg. Wanneer je twee weken verblijft eet je telkens hetzelfde.

De ligging is prima, het personeel vriendelijk en het eten lekker

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prachtig gelegen tegen helling met geweldig uitzicht over...
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Uitzicht op Zee (6 Volwassenen)

Zespersoonsappartement is niet helemaal geschikt voor gezin met vier grote kinderen (14+). Terrasmeubels krakkemikkig en kapot, zijn ondanks verzoeken niet vervangen.

Prachtig gelegen tegen helling met geweldig uitzicht over zee, mooi gelegen gezamenlijk zwembad. Wel auto nodig om er te komen.

Locatie, uitzicht, ontbijt, gezelligheid tijdens diner
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Stoelen en parasols bij zwembad in niet te beste staat. Tennisbaan onbespeelbaar. Paardrijden was niet mogelijk.

Locatie, uitzicht, ontbijt, gezelligheid tijdens diner

Vriendelijk personeel, hotel viel wel erg tegen
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Het hotel was een vakantiedorp, erg druk, zwembad leek een openbaar zwembad. Onze kamer was een kleine zolderkamer met weinig licht. Voor families waarschijnlijk een fijne plek, omdat alles er is. Stellen zou ik deze locatie afraden. Marina di Patti is wel een ontzettend leuk dorpje!

Erg vriendelijke personeel!

Mooie locatie, goede voorzieningen, maar door gebrek aan airco lastig uit te houden.
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Uitzicht op Zee (6 Volwassenen)

Er waren problemen met het toilet die tot drie keer toe aangepakt moesten worden. Complex ligt op een heuvel, waardoor er flink gelopen moest worden tussen restaurant, zwembad en kamer. Er was geen airco in de kamer, waardoor het alle nachten bovengemiddeld oncomfortabel warm was. Tenslotte liet de eigenaar zich op de Siciliaanse avond erg gaan, waardoor het voor de buitenlandse gasten erg gênant was.

Het eten (lunch/diner) was erg goed. Locatie erg mooi, zwembad goed en het appartement/kamer was zeer ruim.

Mooie locatie
    • Studio met Terras en Uitzicht op Zee

Onze studio was niet goed schoon, straatjes zijn stijl en met kiezels, bedden zijn slecht en geen airco

Een geweldig plekje, mensen zijn aardig en een goed restaurant met goeie bediening.

Mooi uitzicht vanaf het terras.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Moeilijk bereikbare accommodatie. De kamers die we hadden gereserveerd hebben we niet gekregen. We werden ergens weggestopt in 2 persoonskamers met uitzicht op niets. We hadden namelijk 4 persoonskamers met zeezicht geboekt. Na een dag gewisseld van kamers, maar daarmee werd het niet veel beter. Een van de kamers zonder airco (let op: niet alle kamers hebben airco). Hoewel het personeel heel erg aardig is bleken de eigenaren onvolprezen macho Italianen met veel woorden en weinig daden. Omdat we bleven aandringen op de geboekte kamers werd de sfeer bij tijd en wijlen door het gedrag van de eigenaren zelfs erg onvriendelijk. Je kan dus wel met voorkeur boeken, maar dat wil niet zeggen dat je de geboekte accommodatie ook krijgt. Daarbij komt dat niet alle accommodaties over airco beschikken en dat terwijl tijdens ons verblijf de temperatuur tot zo'n 40 graden opliep. Op onze rondreis over Sicilië helaas de minste accommodatie.

Mooi uitzicht vanaf het terras. Vriendelijk personeel. Prima en gevarieerd diner. Ontbijt bestond deels uit producten van het diner van de dag ervoor.

Mooi gelegen accommodatie.

Moeilijk bereikbare accommodatie. De kamers die we hadden gereserveerd hebben we niet gekregen. We werden ergens weggestopt in 2 persoonskamers met uitzicht op niets. We hadden namelijk 4 persoonskamers met zeezicht geboekt. Na een dag gewisseld van kamers, maar daarmee werd het niet veel beter. Een van de kamers zonder airco (let op: niet alle kamers hebben airco). Hoewel het personeel heel erg aardig is bleken de eigenaren onvolprezen macho Italianen met veel woorden en weinig daden. Omdat we bleven aandringen op de geboekte kamers werd de sfeer bij tijd en wijlen zeer door het gedrag van de eigenaren erg onvriendelijk.

Mooi gelegen accommodatie. Vanaf het terras mooi uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Diners zijn prima en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Zeker de moeite waard voor een paar nachten
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Je bent er wel een beetje aangewezen op wat de accommodatie te bieden heeft. Omdat het hoog tegen de berg ligt is het ver en ben je van de auto afhankelijk om ergens naar toe te gaan.

Ontbijt en diner waren geweldig op een mooi terras met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Gastvrije ontvangst.
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Uitzicht op Zee (6 Volwassenen)

Vrij sober ingericht appartement, maar voldoet verder wel. Als uitvalsbasis voor uitstapjes naar b.v. Etna, Taormina, Catania is deze locatie minder geschikt. De afstanden zijn vrij groot.

Gastvrije ontvangst. Het uitzicht op zee is adembenemend! De georganiseerde Siciliaanse avond was zeer de moeite waard. Heerlijk eten en typisch Siciliaanse muzikanten maakten het bijzonder gezellig.

Een relaxed verblijf met een warme herinnering, vooral te danken aan de staf van het verblijf.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

De route omschrijving was verwarrend en door wegwerkzaamheden soms een zoekplaatje echter na aankomst, werd ons door het personeel op alternatieve routes gewezen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het geserveerde Siciliaanse diner van eigen producten was erg lekker. vooral het de all-in principe (3 gangen + toetje, wijn, water, koffie enz) werd door ons zeer op prijs gesteld en was niet duur. Wij hebben er gedurende ons verblijf daar (14 dagen) elke dag van gebruik gemaakt

La vita e bella

Genoten van vijf dagen met hele gezin van de gastvrijheid, het heerlijke ontbijt, top dinner met verse produkten van het eigen domein, zwembad, geweldig uitzicht, schone kamers en altijd overal aardige Italiaanse behulpzame mensen van de Agriturismo. Mooie plek op rij afstand van lekkere stranden. 2 Uur rijden van Catania Airport.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Aanrader eerste klas!
    • Studio met Terras en Uitzicht op Zee

Kamers zijn niet echt geluidsdicht, dus je moet wel een beetje mazzel met je buren hebben. Hadden wij en was prima! Verder echt alles top!

zeer vriendelijk personeel, prachtige locatie, netjes onderhouden, overal fruitbomen, mooi zwembad, voor de kinderen zat te doen. De huisdiertjes en paardjes is heel leuk voor de kinderen. Heerlijk gegeten, lieve mensen in de keuken die het fijn vinden om het naar je zin te maken! Aanrader !!!

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Uitgebreid ontbijt.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Uitgebreid ontbijt. Iedere keer een verrassing. Lekkere koffie. We waren de enige gasten, volop tijd en aandacht. Kregen ipv een kamer een heel appartement met uitzicht op zee!! Super!!! Giuseppe en zijn staf zijn heel gastvrij, heel vriendelijk en hartelijk. Prachtige plek voor een hele scherpe prijs. Gewoon doen! Ciao!! Grazie mille!!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Goed verblijf gehad!
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Gehorige kamer en wifi verbinding

Locatie prachtig gelegen, goed eten (ontbijt en avondeten)

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Heel leuke agriturismo in de heuvels bij Patti
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ruime kamers, prachtig uitzicht, heerlijk eten, aardige medewerkers

Uitzicht, eten en vriendelijk personeel
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De afstanden van verblijf naar restaurant en zwembad. Niet handig met kleine kinderen

Uitzicht, eten en vriendelijk personeel

De locatie is prachtig
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco

De locatie is prachtig

Heerlijk verblijf in Noord Sicili:e
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (4 Volwassenen)

Geen airco aanwezig op kamer, maar dat hoort er ook wel misschien een beetje bij.

Omgeving en uitzicht en het lekkere eten

Fijne dag om nooit te vergeten

De route erheen

De rest was gewoon geweldig

Heerlijk ontspannen genoten van de rust en natuur
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Uitzicht op Zee (6 Volwassenen)

douchekop zat los en viel steeds naar beneden

De rust en het fantastische eten

Teleurstellend
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Zwembad was niet geopend, was een grote zooi. Os huisje grensde eraan eigenaar onverschillig hierover

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Dit is een aanrader voor mensen die houden van rust en natuur; van de lekkere Siciliaanse keuken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

De locatie is schitterend ! Het lekkere eten is een aanrader !

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Heerlijk verblijf!
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

Geweldig ontbijt met veel verse lokale lekkernijen, prachtig uitzicht, ruim appartement

Heerlijk verwend met lokale producten en een goede kok! Gezellige kamers , aardig personeel, mooie l

Niets. Het was gewoon goed.

Het eten, de service, de muziekavond

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Was

Agri ligt op een berg, 10 km naar zee, dat was toch wel jammer

Ontbijt was prima, avondeten viel erg tegen. Prachtig uitzicht.

Prima verblijf voor 1 nacht
    • Studio met Terras en Uitzicht op Zee

' s avonds niet te doen om naar boven te rijden Onverlicht kronkelend weggetje naar de accommodatie.

Mooi uitzicht op de zee.

Top locatie, mooie kamers en schoon.
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Top locatie, mooie kamers en schoon.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Diner: vismenu was van slechte kwaliteit, hoofdgerecht...

Diner: vismenu was van slechte kwaliteit, hoofdgerecht zwaardvis en tonijn volledig uitgebakken, kurkdroog, niet te eten.

Perfecte agriturismo !

Wifi werkte pas na 3 dagen

Ontbijt en siciliaanse avond waren perfect !

Het eten is top
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

De locatie. Via Patti het beste aan te rijden. Jammer dat je voor alles een stuk moet rijden.

Het eten is top

Fantastisch , we komen graag terug!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Siciliaanse diner was elke avond een feest, heerlijk gegeten ,geweldige bediening , prachtig uitzicht en geweldige gastheer!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitzicht

Vlooienbeten, oude matras

Uitzicht

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Ook prima eetgelegenheid voor niet te veel geld

Ook prima eetgelegenheid voor niet te veel geld

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

We hebben een goede tijd hier gehad. Een aanrader!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Het ontbijt was erg.goed evenals het diner

Het was gewoon goeg

Weinig op aan te merken

Uistekende bed en breakfast, ontbijt ,dinner was perfect.vriendelijke personeel , joviale eigenaars

Eigenlijk niets

De gastvrijheid en sfeer

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Appartement met schitterend uitzicht
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Prijs kwaliteit verhouding is echt top. Ontbijt zeer uitgebreid. Diner voor € 20 extra pp, 4 gangen en fles wijn erbij. Uitzicht schitterend.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Als je het bereikt hebt is het prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamer met een schuin dak wat aan de lage zijde erg laag is. Bereikbaarheid, heel moeilijk te vinden.

Het ontbijt en diner waren erg goed,

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Superplek
    • Kamer Geselecteerd bij het Inchecken

Het uitzicht op eolische eilanden is geweldig en de ontvangst was zeer hartelijk

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

De gastvrijheid van de eigenaar en de prijs/...
    • Bungalow met Uitzicht op Zee

De bungalow is een blokhut, welke aan de binnenkant erg donker is.

De gastvrijheid van de eigenaar en de prijs/ kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Prima gegeten.

Het ligt een beetje buitenaf. Bij wat minder weer was er eind april weinig te doen.

Prima gegeten. De prijs is uitstekend, de ligging fantastisch met zicht op de eolische eilanden.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

toplocatie, prettig restaurant waar zowel ontbijt als diner...

Wat lastig te vinden zonder navigatie, sommige kamers redelijk ver van de receptie, niet erg maar wel goed om erbij te melden.Tennisbaan leuk maar gedateerd. Niet meer kleinschalig te noemen maar niettemin aangename sfeer.

toplocatie, prettig restaurant waar zowel ontbijt als diner genuttigd worden, zeer gevarieerd en overdadig. aardig zwembad.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

De prijs is prima.

Bij aankomst bleek dat het hoofdgebouw volledig vol zat. De gastheer liet voorkomen dat hij daarom voor ons een exclusieve kamer had bij het zwembad. Op honderden meters van het hoofdgebouw en restaurant werden we naar een tuinhuisje begeleid. Hier stond een bed, televisie en een kleine badkamer. Het water was koud en er was geen wifi bereik. Het zwembad naast het tuinhuisje was gesloten en het geheel deed een beetje treurig aan, mede vanwege het zeer slechte weer. De gastheer is een autoritaire man die niet erg vriendelijk is tegen zijn personeel. Hij geeft je eveneens weinig ruimte om je mening kenbaar te maken en vraagt specifiek om een goede review te schrijven. Voor de prijs van 40 euro per nacht is deze accommodatie prima, maar verwacht niet veel extra's. Mogelijk is dit wel anders wanneer de zwembaden open zijn en je niet hoeft te slapen in een tuinhuis.

De prijs is prima. Het ontbijt was oké.

• Beoordeeld op: 22 april 2016

De eigenaar is uiterst royaal en gezellig, kwam s'...

Niets ,nunca ,nulla

De eigenaar is uiterst royaal en gezellig, kwam s' avonds tijdens het diner aan een aangrenzende tafel zitten en liet eigengemaakte verrukkelijke likeuren aanrukken. Wij vonden daar echter niets van terug op de rekening evenals vers geperste jus dorange die bij aankomst al meteen aangeboden werd. Overigens ook een heerlijk diner. Super locatie, fijne bedden , heel schoon!

• Beoordeeld op: 22 april 2016

het uitzicht was geweldig.

De bereikbaarheid van de locatie (kleine smalle weg met veel bochten) maar logisch gezien de locatie. Jammer dat het zwembad er verlaten bij lag.

het uitzicht was geweldig.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Studio was goed en maar het heeft geen echte boerderij...

Het ontbijt is slecht, koffie niet lekker en de broodjes komen zo uit een zak van de supermarkt.

Studio was goed en maar het heeft geen echte boerderij uitstraling

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Ongelooflijk aardige mensen die ons gastvrij ontvingen met...

Ongelooflijk aardige mensen die ons gastvrij ontvingen met een heerlijk ontbijt terwijl we pas een dag later zouden komen. Onwijs lekker eten iedere avond en het terras met uitzicht en het zwembad waren hemels.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

De warmte waarmee het personeel je ontvangt en altijd bereid...

De warmte waarmee het personeel je ontvangt en altijd bereid is te helpen. Geen vraag is teveel en je bent bijna onderdeel van de familie. Met name Kristina en Frederika waren bijzonder hartelijk. De sfeer is bijzonder en het eten meer dan voortreffelijk! AL met al een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

Het eten s'avonds was goed, wel heel veel.

Alles ligt ver uit mekaar, zwembad, restaurant. Met een klein kind niet heel handig.

Het eten s'avonds was goed, wel heel veel. Je zat ook erg leuk te eten op een plein dat uitkijkt over zee. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is erg zoet, maar dat heb je overal geloof ik wel in Italië.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Heerlijk eten, prachtige locatie met mooi uitzicht, zeer...

Heerlijk eten, prachtige locatie met mooi uitzicht, zeer vriendelijk personeel, schone kamers, veel faciliteiten. Kortom, alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie!

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Een week om niet snel te vergeten: Agriturismo Santa...

Heerlijk zwembad, met temperaturen van 26-34 graden midden september een zalige luxe... voldoende ligbedden waarop alleen een ligkussen ontbrak.

Een week om niet snel te vergeten: Agriturismo Santa Margherita! Heerlijk verblijf in appartement 11 met uitzicht op de zee en de kustlijn, waar elke avond de lampen die aangingen een mooi sfeerplaatje gaven. Gastvrije ontvangst, eerst even rustig zitten met een glas wijn. Federica, de receptioniste die ook behoorlijk Engels spreekt, begeleidde ons van de receptie naar ons appartement. Appartement is heelijk ruim, veel kastruimte, één twee- en twee éénpersoonsbedden. Royale badkamer met eigen toilet en bidet, en een krachtige warme douche. Het beloofde wifi werkt inderdaad overal, zelfs rond het zwembad! Het dagelijkse ontbijt, bij de appartementsprijs inbegrepen, was uitgebreid. Naast Italiaanse en Siciliaanse zoetigheden was er ook een smakelijk aanbod van kaas, vlees, koffie, thee, melk, verse sappen. Ook een verzoek om een verse cappucino of espresso of een vers gebakken eitje werd direct geserveerd. Genieten hoor, ontbijten op het terras met zicht op zee! Heerlijk zwembad, met temperaturen van 26-34 graden midden september een zalige luxe... voldoende ligbedden waar alleen een ligkussen ontbrak. En tot besluit het diner, van 20-22 uur geserveerd: heerlijke verse ingerdiënten die een goede indruk van de Siciliaanse keuken gaven. Antipasti, primo, secundo, dessert, huisgestookt likeurtje er bij... In het bijzonder de Siciliaanse muziekavond waarbij authentieke muziek wordt gebracht, is een aanrader. Speciaal dank aan Christina: deze jongedame werkt hard, en controleert steeds of zij het de gasten naar de zin kan maken. Zeer aangenaam, je voelt je daardoor thuis en welkom. Christina spreekt ook Engels en legt gasten, wanneer die iets van een gerecht wilden weten, duidelijk uit wat er werd geserveerd, en alles met een gemeende warme glimlach. Christina - bedankt (en leuk dat je onze namen bij vertrek nog kende!!). Persoonlijke aandacht zorgt er voor dat wij terug gaan komen...

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Een prachtig zwembad met een geweldig uitzicht en een goed...

Het zwembad gaat tussen 13 en 16 uur dicht, heel bijzonder op het heetst van de dag voor ons Hollanders. De appartementen waren prima, de ligging van ons appartement echter niet. Dit lag aan de andere kant van de weg, naar het zwembad moesten we echt met de auto.

Een prachtig zwembad met een geweldig uitzicht en een goed restaurant, weliswaar niet heel goedkoop, maar het geld wel waard.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Prachtig uitzicht over zee en ook het avondeten was erg goed.

Het was wel erg warm zonder airco. Het zwembad bevat te veel chloor en het dragen van een badmuts is verplicht. Locatie was niet makkelijk te vinden. Kamer was niet meer beschikbaar bij aankomst, maar er werd wel voor een goede oplossing gezorgd.

Prachtig uitzicht over zee en ook het avondeten was erg goed. Mooie tuin. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het eten is perfect, alles vanuit de streek vers en heerlijk...

iets te weinig luxe bij onze lodge, bijvoorbeeld een ligstoel zou wenselijk zijn, ipv harde stalen stoeltjes

Het eten is perfect, alles vanuit de streek vers en heerlijk bereid.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Eigenlijk niks

Kamer: geen airco, slechte ventilatie, handdoeken waren 's avonds nog nat, na 10 minuten badkamer moest je naar buiten voor frisse lucht. De kamer zelf was ook niet schoon, spinneraggen hingen aan het plafond, oud meubilair, geen lekker bed. Zwembad op zich mooi, wel stukje lopen, maar a) je moest een badmuts op en b) het was dicht tussen 13-15 uur! Personeel: zeer onpersoonlijk, bij de receptie willen ze je te graag excursies verkopen, als je dat niet doet, zien ze je niet meer staan. Dat gold zeker voor de eigenaar Guiseppe! Bereikbaarheid: via TomTom een drama, er bleek een andere weg, maar al met al ver van bewoonde wereld. Restaurant: op zich prima eten, kan wel goedkoper is mijn ervaring bij andere hotels op dit eiland. Geen à la carte, dus dat vindt niet iedereen fijn. Ik ben er zelf één avond ziek van geweest. We hebben de week niet volgemaakt, zijn na drie dagen naar een ander hotel gegaan. Ik zou hier niemand naartoe sturen.

Eigenlijk niks

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

heel erg genoten van de menu's met het adembenemende...

Kennis van Engelse taal bij personeel is wisselend. Helaas de glas wijn en een huisgemaakt aperitief met lokale specialiteiten niet aangeboden gekregen. Ontbreken van fan in appartement, badmuts tegen betaling verkrijgbaar.

heel erg genoten van de menu's met het adembenemende uitzicht

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Het uitzicht en det Siciliaanse diner

Het ontbijt met oud brood van de avond te voren,veel zoetigheid,wel vers fruit uit eigen tuin. Onze reservering was overboekt, ipv een Siliaanse kamer met balkon en zeezicht, kregen wij een houten bungalow. Meer camping als agriturismogevoel. Hebben dit kenbaar gemaakt bij het personeel, echter hier is niets meegedaan. Men gaf wel toe volgeboekt te zijn. Verdereactie hierop zinloos

Het uitzicht en det Siciliaanse diner

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Prachtige uitzichten.

Het eten in het restaurant is prima alleen heb je het gevoel dat je in een kantine zit. Buiten had het terras wel iets gezelliger mogen zijn. We vonden de kamer niet schoon en we kregen maar 1 x schone handdoeken.

Prachtige uitzichten. Mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Het uitzicht.

De wifi in onze kamer werkte niet. Wij hadden kamer 11 en dat is vrij achteraf.

Het uitzicht. Elke dag weer anders. Prachtige luchten. Genoeg te doen in de omgeving. We hebben er elke avond heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Goede ligging.

De kamer in het bijgebouw viel ons tegen. We zaten op de bovenverdieping met een heel klein raam en een laag plafond. De kamers op de begane grond lijken prima.

Goede ligging. Als tip wil ik wel meegeven om een kamer met zeezicht te boeken, dat is het zeker waard.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Het uitzicht

Geboekte bungalow was overboekt. Kregen eerst een kamer zonder balkon, maar na aandringen een huis met tuin op 400 mtr van de ontbijt/dinerruimte.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De locatie is schitterend en het personeel erg vriendelijk.

Het huisje zelf is basic en bedden zijn hard, maar je kon eigenlijk ook niet meer verwachten voor deze prijs!

De locatie is schitterend en het personeel erg vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk met veel keuze! Leuk ook de gratis kannen verse jus d'orange uit eigen boomgaard.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Het uitzicht is prachtig, het zwembad is ook fijn en het...

We hadden een bungalow met zeezicht en eigen parkeerplek geboekt, dat bleek een appartement in een groter gebouw te zijn met links, rechts en boven buren, waarvan letterlijk alles te horen was. De kamers zijn absoluut niet geluidsdicht. Deze agriturismo is wat grootschaliger van opzet, waardoor je een vreemd soort resort/ hotel gevoel krijgt, waar we niet echt naar op zoek waren. Het geheel is ook nogal gedateerd en oubollig.

Het uitzicht is prachtig, het zwembad is ook fijn en het restaurant serveert goed Siciliaans eten met eigen producten.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Zeer mooie ligging met mooi uitzicht.

Omgeving een beetje saai, dus vooral geschikt voor een paar dagen. Adres op vouchers kun je niks mee, kun je beter van tevoren uitzoeken op Google maps. Wij konden het bij aankomst niet vinden, maar dit hadden we wellicht beter moeten voorbereiden. Echter zijn we netjes opgehaald door de eigenares!

Zeer mooie ligging met mooi uitzicht. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Goed gegeten, zowel ontbijt als diner. Bungalow bij het zwembad was ook ideaal.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Heerlijk zwembad,

Ontbijt mag wel wat hartiger Bedenk dat je altijd en stukje moet rijden om ergens te komen en dat Sicilie groter is dan je denkt Als je met jonge kinderen eerder wil dineren moet je da wel ff vragen, kan wel!!

Heerlijk zwembad, fabuleus uitzicht, Vriendelijk personeel, GROEN

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Mooie, sfeervolle agriturismo!

De ligging: het ligt op een berg, je hebt de auto veel nodig

Mooie, sfeervolle agriturismo! Fantasch uitzicht, prima appartement. Uitgebreid ontbijtbuffet. Fijn zwembad met ligbedden en parasols. Onze kinderen vonden de dieren ook erg leuk!

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

De prachtige ligging!

De prachtige ligging!

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Agriturismo Santa Margherita