Beoordelingen over Agriturismo Surì

Via Della Chiesa, 3, 15016 SantʼAndrea, Italië

• Beoordeeld op: 14 september 2017

zeer zeer vriendelijke eigenaren

De verlichting in de kamer.

De hartelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren. Niets was hun teveel. We zijn zelfs uitgenodigd voor de bruiloft van hun zoon. Eten en drinken bij Suri is wat men mag verwachten van de Italiaanse keuken. Een absolute aanrader is het restaurant op de hoek, open van donderdag t/m zondag. Ook een goede mogelijkheid om te eten is bij Chicca in Cassine dit is een agriturismo.

Heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Een paar kleine puntjes, maar die zijn snel vergeten

Het mooie uitzicht De ongelofelijk lieve mensen Heerlijk eten Het voelt echt als welkom in hun gezin

Geweldig!

Niets, misschien de iets te harde bedden. Maar dit is persoonlijk en kwamen wij op onze reis in Italië meer tegen. We hebben het opgelost door twee dekens onder het onderlaken te leggen.

Prachtig gelegen accommodatie in fraai wijnbouwgebied, niet voor niets is dit als Unesco werelderfgoed bestempeld. Lekker zwembadje om af te koelen, fraai terras met geweldig uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaars die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.

Gastvrijheid met een hoofdletter!

De kamers en badkamers zijn basic ingericht, maar alles wat je nodig hebt is er. Het duurt even voordat het water warm wordt. We hadden voor mei erg hoge temperaturen van boven de 30 graden Celsius. De kamer werd s'nachts erg warm. De airco is dan echt nodig en persoonlijk vind ik het prettiger als ik gewoon met de ramen open kan slapen. Het enige wat ik echt gemist heb, was een zacht kussen in de tuinstoelen en een ruimte met makkelijke stoelen waar je met minder goed weer en als het in de avond afkoelt, lekker kunt zitten. De kamer is namelijk vrij klein en donker.

De warmte en de hartelijkheid van Danila en Michaele en van hun familie. Wij waren door de week de enige gasten en ze hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Twee kleindochters hadden hun communiefeest en we werden uitgenodigd om mee te eten. Dat hebben we niet gedaan, omdat we andere plannen hadden, maar toen we terugkwamen was er nog taart en hebben we nog gezellig met dochter Eugenia gesproken. Michaele en Danila boden spontaan aan om ons naar een kleine wijnproducent te rijden, waar we wijn en pancetta met brood hebben geproefd en we zijn met ze mee geweest naar de Citadel in Alessandrie. Die was helaas gesloten, maar het was heel gezellig. Michaele spreekt wat Frans en Danila wat Engels en met een beetje Italiaanse woordenkennis erbij konden we ons prima verstaanbaar maken. Danila kookt met lokale producten hele smakelijke maaltijden. Zoon Pietro komt 's avonds thuis en spreekt ook wat Duits en Engels. Het ontbijt is vooral zoet. Ik ontbijt graag met yoghurt en fruit en dat werd meteen geregeld. De koffie is prima! We hadden elektrische fietsen gehuurd. Vooral rond agriturismo Suri zijn er een paar hele steile heuvels, die met een gewone fiets niet te doen zijn, maar nu ging het moeiteloos. De omgeving is echt prachtig en Acqui terme is een leuke plaats om heen te fietsen en te gaan lunchen. Onder aan de straat bij Suri is een goed restaurant, dat van donderdag tot en met zondag open is. Wel ruim van tevoren reserveren! Het is heerlijk om onder de 200 jaar oude moerbeiboom te zitten en een boek te lezen. We zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan.

Het hotel had een overbooking dus we werden geupgrade naar het grote huis was eigenlijk alleen voor groepen gebruikt wordt. Wat geweldig was

gemeenschappelijk zwembad met buren, vrienden, etc .

gemeenschappelijk zwembad met buren, vrienden, etc ...

• Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel, locatie, kamer, eten. Eigenlijk alles, maar vooral het enthousiasme van Paola en de eigenaren.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De lokatie

De lokatie

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Zeer vriendelijke mensen, mooie rustige omgeving.

Ontbijt is wat beperkt qua brood, vooral zoetigheid op zijn italiaans. Blijkbaar kon je wel een eitje of zo vragen, maar dat wisten we maar de laatste dag. Spijtig..

Zeer vriendelijke mensen, mooie rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Vriendelijke eigenaren!