Beoordelingen over Hotel al Graspo de Ua 3-sterren

#293 van de 301 hotels in Venetië

6,2

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima bevallen.

Helaas geen lift, zaten op de 4de verdieping maar kregen de andere dag kamer op 1e.

De ligging van het hotel perfect .kamers oké .worden steeds op geknapt,sommige nieuwe badkamer ,andere nog net niet.over het algemeen netjes.

OK om een nacht te overbruggen in hartje Venetië

Het was onduidelijk (tijdens de boeking) of het inclusief ontbijt was. Volgens Hotel eigenaar was het exclusief ontbijt en indien gewenst moesten we daarvoor bijbetalen. Bij aankomst bleek er iets mis te zijn gegaan met de verdeling van de kamers (mensen die eerder aangekomen waren hadden onze kamer gekregen). Althans volgens de boeking zouden we 1 familie kamer (voor 4+1 pers. krijgen), ter plaatste wilde ze ons over 2 kamers verdelen. Met kinderen van 6, 5 en 2 jaar oud zijn we daar uiteraard niet mee akkoord gegaan. Uiteindelijk hebben we 1 kamer met 4 slaapplaatsen gekregen. De airconditioning had te weinig capaciteit om de kamer gekoeld te krijgen (airco temp. gaf 26/27 graden Celsius aan). In de badkamer was behoorlijk wat schimmel aanwezig op de muur boven de douch. Op 1 van de hoofdkussens zaten bloedvlekken.

De locatie was prima, zeer centraal in Venetië. (Zoals in andere recensies stond en in maps te zien is, ligt het in een steeg, dus ook wij hadden uitzicht op een blinde muur)

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Toffe locatie - matig hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamers en sanitair zijn eerder oud en verduft. Het ontbijt getuigt van weinig inspiratie, we kregen 4 keer exact hetzelfde.

De locatie van dit hotel is perfect, op een koprol van de Rialtobrug!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Perfecte locatie met fijn personeel in het bruisende centrum van Venetie.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik zou het niet weten. Ook de bewegwijzering naar het hotel is goed.

De locatie op circa 25 meter bij de Rialto brug is perfect. De openbaar vervoer boot stopt vrijwel voor de deur :-) De receptionisten Gavinder en Asele zijn super vriendelijk en voorkomend! Bereid om je met alles te helpen en van alle nodige info te voorzien. We kregen de superior room inclusief een klein balkonnetje zonder uitzicht maar wel lekker met deze temperaturen. Ontbijt is verzorgd en compleet zonder overdreven overdadig te zijn. Gewoon goed. Voor dit geld een absolute aanrader in het centrum van Venetië. Nogmaals op 25 meter van de Rialto brug en op slecht 5 a 6 minuten lopen vanaf het St Marcoplein!

Prima hotel voor een stedentripje!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was bloedheet op de kamer. Wij hadden continu het raam open, maar het bleef warm ondanks het niet echt warme weer.

De locatie was top! Onze kamer prima, beetje hard bed maar lag verder goed. We vroegen om een extra kussen en deze werd binnen 5 min gebracht. Top! Ontbijt was simpel maar goed. En de douche had een goede warme straal!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Goed hotel voor een kort verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

Onze kamer (24) was op de 5e verdieping. Na een hete dag 17.5 km gewandeld te hebben wil je niet 5 trappen omhoog voor je kamer (er is geen lift)

Voor een kort verblijf (Max 3 nachten) is het zeker een prima hotel. De ligging is ideaal, letterlijk naast de rialto brug en vanuit daar overal gemakkelijk te lopen (of zeer vlak bij de waterbus halte "rialto") de kamer is simpel, redelijk oud, wel prima badkamer en airco. Ontbijt was simpel maar wel gewoon prima, wat vleesbeleg, kaas, "verse" sappen broodjes croissantje jam.. beetje het gewoonlijke. Personeel niet veel gezien, zijn vooral in de stad geweest :)

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Vieze versleten trap, brand deurenstonden dmv deurstopper open...dat kan gevaarlijk zijn. 1 receptionist was chagrijnig

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

De locatie.

Wifi was er iet of heel slecht. Wij hadden 60 kg aan koffers en zaten op de bovenste verdieping, geen lift,

De locatie.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

inrichting hotelkamer, bediening erg vriendelijk en...

Summier ontbijt, koffie niet lekker (automaten koffie) uitzicht (je kijkt tegen muren aan) behoorlijk zoeken naar het hotel zit nl. in een steegje

inrichting hotelkamer, bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

De ligging, vlak naast de Rialtobrug.

Het uitzicht, het hotel ligt in een donker steegje. Onze kamer had uitzicht op een blinde muur.

De ligging, vlak naast de Rialtobrug. Daardoor altijd dichtbij. Kamer prima ingericht met voldoende ruimte en complete badkamer.

• Beoordeeld op: 11 december 2015

locatie