Beoordelingen over Albergo Dei Laghi 4-sterren

Via G. Matteotti 2, 22078 Turate, Italië

#1 van de 3 hotels in Turate

Geweldig doorreishotel met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Zoals je wel vaker ziet laat het onderhoud van de douchegel wat te wensen over. Vuile siliconen en voegen tussen de muurtegels kunnen nochtans op eenvoudige wijze proper gehouden worden mits een korte, dagelijkse poetsbeurt.

Ruime en geriefelijke kamer, groot en comfortabel bed. Goed uitgeruste badkamer. De prijzen in de bar en het restaurant zijn OK Lekker gegeten 's avonds en 's morgens genoten van een zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet.

Ideaal doorreis hotel. Vlak aan de snelweg!

Beetje raar dat alle drie de paspoorten gescand moesten worden. Kostte relatief veel tijd terwijl we laat aankwamen en ‘s morgens heel vroeg weer weg moesten.

Heerlijk grote kamer met breed bed. Zag er allemaal schoon en luxe uit.

Prima hotel voor doorreis!

Wifi is traag

Prima hotel voor doorreis naar Toscane. Dit was onze 3e keer in dit hotel en iedere keer bevalt het uitstekend. Dichtbij de snelweg en het is superhandig dat je je auto voor je kamer kunt parkeren (ivm de bagage). Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is uitgebreid en er is airco in de kamer. zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

heel vriendelijk personeel en em goed eten we konden de...

het lag afgelegen

heel vriendelijk personeel en em goed eten we konden de auto voor onze kamer neer zetten voor een dooreis overnachting een perfect hotel

Perfecte accomedatie wanneer je op doorreis bent!

Geen zwembad of iets dergelijks

Accomedatie ligt dicht bij de snelweg, wat voor ons perfect was aangezien we op doorreis waren. Ontbijt was super en avond eten was ook erg goed.

Ideale doorreis hotel, ook mooie constructie dat je je auto...

Lakens waren wel schoon maar er zaten wat vlekken in die er denk ik niet meer uitgaan. Ondanks dat het schoon is voelt dat niet helemaal lekker.

Ideale doorreis hotel, ook mooie constructie dat je je auto voor je kamer kunt parkeren (motel constructie). Ideaal.

Een aanrader als je op doorreis gaat naar Italie

de kamers waren prima het hotel ligt goed langs de grote weg. de ontvangst was ook geweldig drankje gedaan er kwam meteen een schaal met lekkere hapjes. Ontbijt was ook prima.

Deze accommodatie is zeer dicht bij de snelweg, dus...

Deze accommodatie is zeer dicht bij de snelweg, dus makkelijk te benaderen. Zeer goed verzorgd hotel. Ontbijt erg uitgebreid en diner is zeker aan te bevelen. Kamers erg mooi en schoon.

Gaan op zoek naar een ander hotel! Restaurant is open van ma. t/m do. en soms als er beurzen zijn

Erg hard bed met te dik dekbed en matrasovertrek waar plastic in verwerkt is, waardoor het zweterig liggen is. Aan de zuid- en westkant van het hotel is het lawaaiig door het snelwegverkeer. Ondanks onze reservering was zonder enige kennisgeving vooraf het restaurant gesloten!! Schandalig gewoon!

Dicht bij de snelweg. Flinke kamer, alles clean/hygienisch, en niet meer dan dat. Puur zakelijk hotel.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima hotel voor doorreis

Technische staat van de douchecel. Rondom hotel is bedrijventerrein en niets te doen.

Ruime kamer, prima bedden. Net hotel. Keurig ontbijt. Ligging vlakbij snelweg maar geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Een zeer geslaagd begin van de vakantie

De bediening bij de lounge-bar

De kamers waren netjes en er lagen zelfs reissetjes met tandenborstel en tandpasta. Het ontbijt was prima en ruim voldoende. Wij hebben ook nog op de aankomstavond gedineerd en genoten van mooie en lekkere gerechten, vooral de tonijn was lekker. Een prima prijs-kwaliteit verhouding!

Doorreis

Ontbijt was simpel maar niet slecht

Wij waren op terugreis van Toscane en hebben dit hotel als tussenstop geboekt. Alles was verzorgd en proper. Verrassend goede bistro waar we savonds laat nog konden eten. Aan te raden als doorreis hotel!

Beste hotel van de 6 hotels waar we verbleven

De gewone zwarte koffie viel wat tegen bij het ontbijt, vreemd genoeg was dat het geval in alle 6 hotels waar we tijdens dit verlof verbleven.

Ideaal doorreishotel, dicht bij de autostrada gelegen. Zeer ruime kamer en badkamer die allebei kraakproper waren. We hebben ook genoten van het avondeten, goede huiswijn. Uitgebreid ontbijt. Het regende pijpenstelen en het was handig om onze wagen met fiets op de fietsendrager in de keldergarage te kunnen parkeren. Op onze volgende Italië-reis komen we zeker weer langs.

Zeer net hotel, ook ideaal voor doorreis.

Helemaal niets!

Zeer ruime en nette kamer. Echt super schoon. Groot en goed bed. Auto staat voor de kamer. Ontbijt is zeer uitgebreid. Avondeten ook heel goed. De rest van het hotel ook heel netjes.

Comfortabel slapen op een industrieterrein.

De directe omgeving is verlaten en er is niets te beleven, maar dat was van tevoren al duidelijk geworden uit de informatie. Als doorreishotel zeer zeker een aanrader!

De kamers zijn strak en modern ingericht, de bedden goed en onze kamer had een terrasje met tuinmeubelen. De badkamer fantastisch, alles leek net nieuw! Alles smetteloos schoon. Het diner in het restaurant was lekker, wijn ook, goede verhouding prijs-kwaliteit. Ontbijt ook prima en voor Italiaanse begrippen heel uitgebreid. Aardig personeel! Garage goed verlicht, voelt veilig.

Dicht bij de snelweg, dus ideaal als je op doorreis bent.

Dicht bij de snelweg, dus ideaal als je op doorreis bent. De auto kun je voor je kamer parkeren. Het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam.

Goed genoeg voor één nacht op doorreis maar meer ook niet.

Gelegen op industrieterrein, schimmel in douches, geen lekkere koffie bij het ontbijt, personeel bij ontbijt was niet berekend op drukte op ochtend na 'zwarte zaterdag'.

Ruime kamers, net naast de snelweg maar toch rustig, moderne uitstraling

Schitterend gerestaureerd pand op een onverwachte plek met ontzettend vriendelijk personeel

Erg mooi gerestaureerd pand met ontzettend vriendelijk personeel. Super ontbijt. Restaurant lijkt ook erg goed maar helaas arriveerden we daarvoor te laat. Volgende keer vroeger aankomen.

Men deed erg hun best.

Het is typisch een doorreis hotel

Men deed erg hun best. Parkeerplaats voor tesla was geregeld zodat we probleemloos konden laden Alles schoon en grote kamers. Prima plek voor een prima prijs

Super doorgangshotel!

De prijs van het avondeten was iets hoger dan de supergunstige prijs voor de 3-persoonskamer (maar zeker niet abnormaal).

Al 9 jaar gebruiken wij rond Milaan een doorgangshotel voor onze zomerreis van België naar Toscane en omgekeerd. Aangezien ons gebruikelijk adres voor de eerste keer niet beschikbaar was, zijn we hier beland, met enig wantrouwen omdat we nu eenmaal zo tevreden waren over Virginia Palace in Garbagnate Milanese. En het was verrassend goed! Super gemakkelijk bereikbaar, moderne stijl, vlotte check-in, mooie kamer en badkamer. Opvallend: zeer intieme en zwakke verlichting in de kamer maar gelukkig niet in de badkamer. Aangezien het restaurant al volgeboekt was tot 21h00 (door een toeristenbus) zijn we in de omgeving op zoek gegaan naar een alternatief restaurant (opgegeven door het hotel) maar daaruit bleek dat de omgeving niet hoogstaand was. Dus terug naar het hotel waar we zonder problemen al wat vroeger aan tafel konden gaan. We hadden niet zoveel honger maar wat we aten en dronken was lekker (maar niet zo goedkoop). 's Morgens was het ontbijt echt lekker, zoals we al hadden gelezen op de reviews. De koeken en de spek-met-eieren waren super vers, verschillende fruitsappen met veel smaak, de capuccino (op aanvraag) super lekker.

Ideaal hotel voor 1 overnachting op doorreis.

Ideale ligging op doorreis, mooie ruime kamers. Restaurant in het hotel, zodat we niet op zoek moesten gaan om ergens anders te eten, uitgebreid ontbijt.

Ideale tussenstop

Harde matrassen Prijs/kwaliteit van het avondeten was naar Italiaanse normen duur.

Ideaal voor doorreis, vlakbij autosnelweg en veilige parkeermogelijkheden. Modern en proper hotel Goed ontbijt

Goed hotel voor je doorreis.

De harde matrassen en weinig eetgelegenheden in de buurt waardoor je min of meer verplicht bent om in het hotel te eten.

Bereikbaarheid vanaf de snelweg en grootte van de kamer

Veiligheid

Venster van onze kamer kon niet op slot ! We zaten op de 1ste verdieping en er was een afhellend dak van onze verdieping naar het gelijkvloers. Dus in principe had men via de venster toegang tot onze kamer.

Prima hotel op doorreis

Het ontbijt kon pas vanaf 7 uur en daar werd op de minuut aan gehouden, ook al stonden we met 3 koppels en een gezin met kinderen al te wachten. Voor een hotel van die grootte dat duidelijk gebruikt wordt op doorreis zou ontbijt om 6:30 een pluspunt zijn.

De ligging is ideaal als etappehotel. De zeer ruime moderne kamer was perfect in orde. Het eten in het bijhorende restaurant was van zeer goede kwaliteit.

Goed overnachtingshotel op weg naar de Marken

Prijs kwaliteit voor het avondeten.

Zeer goed hotel voor een overnachting op doorreis naar de Marken. Ligt dicht bij de autostrade zonder er hinder van te hebben. Voldoende (gratis) parkeerruimte in de ondergrondse garage. Mooie verzorgde kamer met goede bedden. Goed uitgebreid ontbijt.

Albergo Dei Laghi heeft ons aangenaam verrast

Dichtbij de snelweg, vlot bereikbaar, ideaal voor ons als tussenstop verder naar het zuiden. Grote, moderne en luxueuze kamers, stille en goedwerkende airco. Ruime badkamer. Uitgebreid ontbijt, verzorgd avondeten.

Goed, netjes en schoon. Auto lekker voor de deur dat was top!

Hadden 1 3persoons kamer gereserveerd, bij aankomst kregen wij een 2persoons kamer dus hebben we het camping bedje neergezet, en alles uitgepakt voor de overnachting maar toen ben ik toch eens gaan vragen waarom de kamer van Mn ouders hetzelfde was als wij met 3, hadden ze een fout gemaakt en ons een Verkeerde kamer gegeven. Mochten wel wisselen maar hadden net 1000km gereden en hadden geen zin om alles om te gooien. Helaas geen tegemoetkoming in iets, restaurant niet top maar ontbijt wel lekker! Verder alles heel schoon en nette kamers!

De kamers waten heerlijk ruim en netjes

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima adres om te overnachten op weg naar Italie.

Het is niet duidelijk dat je om theewater moet vragen, als je het door heb dan wordt het heel vriendelijk gebracht. De koffie stond klaar in een kan en was al snel op. Door de drukte werd er niet op tijd nieuwe gezet.

Zeer uitgebreid ontbijt. Je kunt zelfs je eigen smoothie maken.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ons verblijf hebben we zeker als prettig ervaren, maar er zijn verbeter punten.

Toilet in de badkamer en geen bad, verder was de rest prima!

Personnel (receptie) vriendelijk en behulpzaam. Restaurant personeel waren vriendelijk en service gericht, TOP!! Het eten was goed voor die prijs.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Aangenaam hotel ideaal voor een tussenstop

Het is een heel harde matras

We zijn s avonds laat toegekomen maar konden toch nog genieten van een lekkere maaltijd. Het ligt net naast de snelweg maar hier heb je geen hinder van in de kamer.

Moderne kamers, lekker en uitgebreid ontbijt, goede airco,...

Geen zwembad. Anders perfect (tussenstop)hotel.

Moderne kamers, lekker en uitgebreid ontbijt, goede airco, parking. Heel mooi hotel. Goede verzorgingsproducten op de kamer. Ligging dicht bij autosnelweg.

Wij hadden een driepersoonskamer geboekt, maar kregen een...

Wij hadden een driepersoonskamer geboekt, maar kregen een tweepersoonskamer met extra bed. Dit voel tegen omdat wij bij onze eerste keer wel de grotere driepersoonskamer kregen. Het restaurant was veel minder goed dan de vorige keer, terwijl de prijs wel hoger is.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Ideale tussenstop!

We boekten dit hotel als tussenstop op onze heenrit naar Umbrië. Het hotel is ideaal gelegen vlak langs de snelweg onder Como, maar toch zodanig rustig dat je dit niet merkt. Het hotel is super proper en de kamers zijn nieuw en ruim. Bovendien biedt het hotel de mogelijkheid om er 's avonds iets te eten en nog iets te drinken. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid. Ideaal hotel met héél vriendelijk personeel.

perfecte doorreis locatie.

Niet echt opgelet, was maar 1overnachting. Lastig oordelen dan eerlijkheidshalve.

Dicht bij de snelweg als je op doorreis bent. Verder de moderne uitstraling

slaap comfort is zeer goed maar dat is ook alles.

het restaurant en de bar was gesloten toen wij aankwamen, naar een reis van 10 uur en 1025 km gereden wil je in het hotel/motel waar je geboekt hebt ook 's avonds eten en bij aankomst is het leuk om op het terras te zitten om iets te drinken. maar dat was allemaal gesloten!! Dan moet je dus toch weer de auto pakken om in het dorpje ca. 4 km. verderop iets te drinken en te eten 's middags en 's avonds.Wij kwamen aan om ca. 16.00 uur in het hotel in Turate.

het comfort van de kamer

Goed etappehotel.

Zeer harde matras.

Is ideaal gelegen voor een etappeovernachting, vlak bij de autosnelweg en er toch geen last van, parkeren kan bij sommige kamers aan de achterdeur van de kamer.

Uitstekend hotel.

Prijs restaurant maar ze moeten het ergens op verdienen.

Heerlijke ruime kamer met dakterras , goede badkamer. Als wij weer naar Italie reizen gaan we hier overnachten. Prijs hotel met goed ontbijt is uitstekend!

Zeer ruime kamers.

Jammer dat in het 'laagseizoen' het restaurant van het hotel gesloten blijft in het weekend. Nog een kleine verplaatsing maken na een vermoeiende trip leek ons geen optie. Gelukkig wel snacks te verkrijgen (tegen betaling uiteraard) in de bar.

Zeer ruime kamers. Variërend ontbijt. Goede ligging voor een doorreishotel.

Aanrader als doorreishotel

Lokatie niet uitnodigend op bedrijventerrein. Zeker niet als je meerdere dagen er wilt verblijven.

Binnenkant (alles) was zeer verzorgd,personeel heel vriendelijk. Erg schoon. Prijs/kwaliteit zeer goed. Echt n aanrader als doorreishotel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ontbijt uitstekend, auto kon bij de kamer geparkeerd worden. Personeel attent en servicegericht. Gratis lekkers bij een drankje. De rode wijn was geoxideerd maar we kregen een nieuw glas uit een nieuw aangebroken fles.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De locatie beviel ons omdat het pal aan de snelweg ligt zonder hinder ervan. Op doorreis is dat fijn

De veiligheid van de parkeergarage. In die garage heeft iedereen toegang dus vrij spel als je kwade bedoelingen hebt.

Accommodatie uitstekend en ontbijt goed verzorgd

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Eén keer...

Het restaurant van het hotel was 's avonds gesloten. Er is echt niets in de buurt van het hotel. Aan de balie werd ons aangeraden om een restaurant te zoeken in Como ...dan hadden we beter ook een hotel in Como gezocht!

Goed doorreishotel. Vlakbij de oprit van de autostrade. Ontbijt ok maar niet zo uitgebreid.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Uitstekende lokatie voor op doorreis.

Zeer ruime kamer en voortreffelijk ontbijt. Heel rustig ondanks dat het hotel vlakbij bij de afrit van de snelweg ligt. Fijn ook om na een lange reis daar heerlijk te kunnen dineren.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

ontbijt + restaurant prima.

extra bed is een kampeerbedje. mag best een volwaardig bed zijn.

ontbijt + restaurant prima. op doorreis in Italië kort bij autostrade en toch rustig-- gemakkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

prima plaats voor tussenstop onderweg naar zuiden

beperkt wifi zoals in de meeste Italiaanse hotels

prima hotel om te overnachten op de route naar zuidelijk Italië, auto kan bij de kamer geparkeerd worden, ligt dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Zeer fijne, comfortabele locatie voor een doorreis of een kort tripje naar Como en Comomeer.

Niets eigenlijk.

Uitstekende locatie, zeker als je op doorreis bent verder Italie in. Mooie, comfortabele kamers. Uitstekend ontbijt en meer dan uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Gunstige ligging op doorreis naar Italië, auto kan veilig...
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

eetruimte (s'avonds) eerder rumoerig, doch gecompenseerd door de lekkere gerechten

Gunstige ligging op doorreis naar Italië, auto kan veilig geparkeerd worden. (o.a. ondergrondse bewaakte garage) Ontbijt heel goed en gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel. Wij keren terug bij een volgende reis naar Italië.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

ideaal hotel voor op doorreis

omgeving was saai het derde bed op kamer was slecht geen koffie en /of thee faciliteiten op kamer

perfecte ligging naast snelweg zonder enig geluidsoverlast. lekker ontbijtbuffet super douche schoon makkelijk en veilige parkeerplaats ( gratis) geen huisdieren

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Zeer goed hotel op doorreis naar Toscane

Reeds meerdere malen hier verbleven op doorreis en telkens blijkt het personeel aan de receptie het minst behulpzaam .Dit jaar waten er 2 groependie moesten eten 's avonds en blijkbaar was er voor ons 2 dan geen plaats meer.( personeel bar en Redtaurant hebben dit heuvel zeer goed opgelost )

Alles ok vooral locatie op doorreis naar Toscane. Personeel bar en restaurant heel vriendelijk en behulpzaam,lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

City trip Milaan op doorreis naar t zuiden

Eigenlijk niets, was al de 2e keer dat we hier waren op doorreis naar het zuiden. Koffie en thee faciliteiten op de kamer zou wel mogen.

Ruime kamers, rustige ligging maar toch vlakbij snelweg. Op 15 minuten van Milaan Zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

hotel op doorreis

Wel keiharde matras en restaurant was dicht wegens vakantie.

Voor een hotel op doorreis ideaal.dicht bij de autostrade,maar weinig te beleven in turate zelf.wel mooi en modern hotel met mooie design kamers en ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Prima hotel voor doorreis

Moderne badkamer, maar niet nagedacht over afvoer van douchewater waardoor de badkamer blank kwam te staan, maar dat mocht de pret niet drukken!

Perfecte plek langs de snelweg op doorreis naar Rome. Prima ontbijt en ook prima restaurant. Verder is er niets te doen in de buurt, dus vooral geschikt voor doorreis. Modern ingericht, keurig.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed voor één nachtje

Restaurant was goed maar ook niet meer dan dat; frietjes hamburger, zelfs de steak milanese was mèt frietjes ipv pasta en tomatensaus. personeel niet vriendelijk. Idd erg snel met afruimen, zelfs als iedereen nog niet klaar was. Airco kon totaal niet geregeld worden waardoor het op de kamer erg fris, zelfs koud was. Locatie pal aan autostrade, ideaal, geen geluidsoverlast.

matrassen waren goed. ruime nette kamer. ontbijt voldoende, zelfs met roerei en spek.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima ligging ten behoeve van doorreis naar Toscane
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Diner kaart is redelijk beperkt en aan de prijzige kant voor Italiaanse begrippen. Kwaliteit van zowel diner als ontbijt prima! Ik miste goed licht boven de spiegel in de badkamer en eventueel een scheerspiegel.

Ligging t.a.v. de snelweg voor doorreis is super. Geen geluidoverlast overigens

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goed en goedkoop hotel.

Ontvangst goed. Parkeergarage (auto uit de zon) keurig ruim en gratis. Ruime kamers en badkamer. Netjes. Goed eten in restaurant. Goed verzorgd ontbijt. Perfect hotel voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Perfecte locatie, vlak bij snelweg en toch rustig.

Bij het inchecken werden paspoorten gecheckt wat normaal is maar we kregen ze niet meteen terug. Receptionist was al weggelopen voordat we dit (na 11 uur rijden) in de gaten hadden. Teruggeroepen. Konden de paspoorten na 10 minuten weer ophalen. Had de receptionist bij inname moeten zeggen.

Perfecte locatie, vlak bij snelweg en toch rustig. Ruime, schone kamer, prima ontbijt. Komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima hotel voor op doorreis!!

Kijk kamers regelmatig na op achterstallig onderhoud. Hier en daar behang een beetje los,maar dat is een detail.

Kamers prima! Bedden prima! Ondanks de snelweg geen geluidsoverlast!het ontbijt ook prima.

Onderweg overnachting

Een zeer goed overnachting gehad op onze reis naar het zuiden van Italie. Goede bedden en het onbijt is ruim voldoende. Auto kan je zeer goed en veilig parkeren bij het hotel.

Prima locatie, vlakbij de snelweg op weg naar Toscane

Keiharde bedden en nauwelijks waterdruk, waardoor douchen 's morgens niet ging. Vervelend om niet gedoucht de auto in te gaan!

Prima locatie, vlakbij de snelweg op weg naar Toscane

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Top verblijf als tussenstop naar italie

Hotel facliteiten - kamers waren uitstekend, properheid hotel in algemeen, professioneel ontvangst, vriendelijkheid in ganse hotel was zeer goed + enorm vriendelijk naar kinderen toe, garage onder hotel is altijd mijn voorkeur & restaurant was absoluut top - hier hebben we zeer lekker gegeten met 3 personen voor zeer schappelijke prijs vs kwaliteit!!!

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prima hotel als je op doorreis bent

Het personeel aan de balie is heel vriendelijk maar het personeel in het restaurantgedeelte is klantonvriendelijk. Ik pakte een extra servet van en daardoor ontplofte een medewerker. We hebben er ook een diner gedaan. Ze ruimen per ¨persoon af als je uitgegeten bent, terwijl de rest nog zat te eten. Als ze het horecapersoneel op cursus sturen is dit hotel voor doorreis een ruime 8 waard.

Prima hotel als je op doorreis bent naar zuidelijker Italie. Hotel ligt vlak bij de snelweg. Ruim, schoon en goed ontbijt. Auto kun je voor de deur van kamer zetten en da´s fijn als je het niet helemaal wilt uitladen.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Top locatie voor een stop op doorreis naar Toscane! Zeer verzorgd hotel, aanrader! Lekker eten !

Misschien iets te strakke uitschijning op 1e zicht maar echt top hoor!!

De rust om even op adem te komen na 900km en alvorens we dag nadien er nog een 400km zouden doen... Zeer flexiebel kwa eetmogelijkheden want hebben in de bar mogen eten aangezien Belgen die avond speelden (uitgeschakeld;-O) op EK.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Super hotel voor op doorreis naar Italië. Absolute aanrader!

Locatie is ideaal voor op doorreis, maar niet sfeervol.

Zeer comfortabel en luxe hotel aan afrit snelweg. Perfect voor de doorreis naar Italië. Prachtige ruime kamer met fantastische badkamer met inloop (regen) douche. Heerlijk gegeten. Ontbijt ook prima. Prijs - kwaliteit verhouding buitengewoon goed. Wordt vaste plek om te overnachten op doorreis.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Onmiddelijk aan de afrit van de autostrade,privé parking...

Een pistoletje of stokbrood of boterkoeken bij ontbijt,enkel droge,zoutloze boterhammen...

Onmiddelijk aan de afrit van de autostrade,privé parking,lekker eten s'avonds!

Ideaal als tussenstop

Beperkte opening van de bar (bij aankomst bleek de bar pas een tweetal uur later open te gaan, een verfrissend drankje na een lange autoreis was welkom geweest) Oppervlakkig gerenoveerd.

Ideaal gelegen, vlak langs de snelweg. Perfecte tussenstop dus op de route naar het zuiden van Italië.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Aan te raden doorreis-hotel gelegen tussen Milaan en Como.

Helemaal niets.

Hotel goed gelegen vlak bij autostrade, wij verbleven er 1 nacht op terugweg van La Marche. Heel mooi hotel, mooi modern design, leuk bemeubeld terras bij onze mooie kamer, uitstekende douche. Lekker en uitgebreid ontbijt. Heel lekker gegeten voor een leuke prijs in de bistro.Wij gebruiken dit hotel zeker nogmaals als we opnieuw naar Italië gaan. Een aanrader !

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

ideale locatie voor op doorreis

Prima ontbijt, lekker eten in het restaurant, prijs kwaliteit heel goed, vriendelijk personeel, ideaal om met de trein vanaf het hotel naar Milaan te gaan voor een daguitstap.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Heel goed.

Echt helemaal niets

Fantastische locatie. Wij waren op doorreis naar de Marken. Kwamen door files laat aan en hadden nog niet gegeten. Keuken was al dicht, maar personeel ging gelijk vragen of ze nog voor 5 personen wilde koken, was geen probleem. Kamers waren perfect, ontbijt heel goed!

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Aanrader als tussenstop

Ideaal hotel als tussenstop voor een doorrreis naar het zuiden. Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, goed restaurant aan democratische prijzen. Ligt net naast de autostrade zonder hinderlijk geluid. Zeer ruime kamer en badkamer. Wifi is uitstekend.

Mieren in de badkamer en slaapkamer.

Mieren in de badkamer en slaapkamer.

Een ideale plek om te overnachten op weg naar onze vakantiebestemming.

Parkeergelegenheid voor auto met aanhangwagen

goed doorreis hotel

bij het verlaten van de kamer valt de electriciteit uit: daarom kan de airco moeilijk volgen en blijft het nogal warm op de kamer

ligging

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

picobello

mooie kamers, lekker ontbijt , vriendelijk personeel, Ideaal hotel voor doorreis.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

prima, van bijna alle gemakken voorzien en gemakkelijk bereikbaa

kussens in de lounche-set

mooie ruime kamer en balkon, jammer dat er geen kussens in de lounche-set lagen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Albergo Dei Laghi