Beoordelingen over Hotel Rigel 3-sterren

Via Enrico Dandolo 13, 30126 Venetië-Lido, Italië

#16 van de 35 hotels in Venetië-Lido

Prima verblijf op een perfecte locatie!

Badkamer klein bemeten, maar goed en schoon!

De locatie van het hotel is uitstekend, gelegen in een rustige straat op 300 m van de 'Vaporetto' de taxibootjes, en op 250 m van het centrum met vele terrasjes en restaurantjes. Het eiland Lido is een goede uitvalsbasis om Venetië te bezoeken, en om lekker naar het strand te gaan. Het hotel ligt slechts op 600 m van het strand. Het hotel zelf is qua inrichting een typisch Italiaans hotel, keurig netjes en schoon. Prima ontbijt faciliteiten, de kamer in het hotel was goed, niet al te groot, met een kleine badkamer. De douche is uitstekend! Het balkonnetje is een zogenaamd 'Frans balkonnetje', je kunt er net aan op staan.

Over algemeen prima

Kamers zijn erg gehorig en zeer gedateerd. Dat laatste heeft wel zijn charme. 4 persoonskamer is ook wel aan de kleine kant

Kamers waren schoon en locatie is perfect. Ontbijt in de tuin was ook heel fijn en prima in orde

Uiterst tevreden!

Voor ons perfect voor een bezoek aan Venetië, in rustige straat, 5 min lopen van de boot en in de buurt erg gezellige terrassen. Het water over en direct uitstappen bij de Biennale... Een plek die voor herhaling vatbaar is.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

aangenaam betaalbaar verblijf in eenvoudig hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

beetje gedateerd maar dit stoorde niet echt

Het hotel lag dicht bij de opstapplaats van de vaporetto. Venetie was zo snel te bereiken. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Ontbijt was niet super uitgebreid maar voor mij zeker ok. Het personeel was correct en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Locatie en prijs
    • Standaard Driepersoonskamer

Derde bed slecht. Kamer lang en smal. Geen vers fruit bij ontbijt.

Locatie in centrum Lido, dichtbij Vaporetto. Voordelig en goed alternatief voor wijken in Venetië zelf.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prettig en een goede uitvalsbasis voor Venetie.

AIrco was uitgeschakeld. De eerste kamer op de 3e verdieping onder het dak was daardoor erg warm. We kregen een andere kamer aangeboden op de 1e verdieping die prima was.

Ontbijt was goed voor italie. Kamers waren ruim genoeg. Erg vriendelijk personeel.

Douchekop vasthouden tijdens t douche

De ligging Schoonmaak

De ligging en vriendelijke ontvangst,
    • Standaard Driepersoonskamer

De ligging en vriendelijke ontvangst,

Lido perfecte eiland om te zijn. Locatie hotel was goed alles te voet te doen.

ontbijt

Hotel was een beetje oubollig, maar wel schoon.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

heerlijk

de kamergrootte was wat krapjes en het bed vrij hard

lokatie perfect en een grote lounge met bar, perfect voor ons gezelschap

een gebruiksaanwijzing voor de airco ontbrak

vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Aangenaam betaalbaar hotel op goede ligging om Venetië te bezoeken

Goed aangenaam hotel. Geen grote luxe maar correct. Ontbijt was voor mij voldoende. Personeel was behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het was een zeer aangenaam verblijf,ik ga zeker nog terug!!

NIETS

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid,alles was aanwezig,een echte aanrader.De kamers waren zeer proper!! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima, heel prettig.

Prima ligging. Niet heel modern, maar daardoor wel zo charmant hotel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De kamers zijn in orde, ontbijt zeer goed naar Italiaanse...

's Nachts was het wel heel warm op de kamer, ondanks de bescheiden buitentemperatuur begin mei. Airco is er wel, maar deze werkte overduidelijk (nog) niet. De bar van het hotel viel ook een beetje tegen, maar dit zijn uiteraard slechts details.

De kamers zijn in orde, ontbijt zeer goed naar Italiaanse normen. Alles is heel netjes en het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel heeft een beetje een ouderwetse uitstraling, maar je kan dit ook als charmant ervaren :-) Kortom, zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Een mooi sfeervol hotel met prachtige 60er -jaren inrichting.

Een mooi sfeervol hotel met prachtige 60er -jaren inrichting. De locatie in een mooie rustige straat en toch dichtbij de halte van de vaporetta en barretjes en restaurants. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Rustig gelegen op Lido, maar in de buurt van halte waterbus,...

We hadden een kleine 2 pers. kamer geboekt voor 1 nacht. Die was met recht klein! Het bed was slechts 1.20 m en dat was even schakelen. Wel alles superschoon!

Rustig gelegen op Lido, maar in de buurt van halte waterbus, restaurantjes en winkels

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Ligging, 24 uitslag balie, rustige kamer, goede ligging tov...

Amper goede restaurants in de buurt.

Ligging, 24 uitslag balie, rustige kamer, goede ligging tov biënnale, ook strand in de buurt, het ijs, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 april 2015

Personeel behulpzaam en vriendelijk.

niets wat ik echt erg vond

Personeel behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was voor italiaanse hotel standards goed. Ook ligt het hotel op het eiland Lido was het centrum van Venetie goed en redelijk snel bereikbaar

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Het hotel is niet super luxe, maar daar hebben we ook niet...

Wifi was gebrekkig, maar dat was ook wel lekker rustig.

Het hotel is niet super luxe, maar daar hebben we ook niet op geboekt. De prijs kwaliteit verhouding was daarom eigenlijk wel uitstekend. We hebben een hele lage prijs betaald, maar de service was zeer goed. De kamers zijn schoon en werden elke dag goed schoongemaakt. De eerste nacht last gehad van een doorlopende wc, dat gaf een sissend geluid. Dit heb ik doorgegeven en ze zouden er naar kijken, toen we 's avonds terug kwamen was het nog niet verholpen en we hebben toen gelijk een andere kamer gekregen. Deze was ook nog groter dan de oude kamer. Het ontbijt is simpel (brood, croisaint, cereal, wat yoghurt en cake, maar geen fruit of salades) wel is alles vers en de koffie is heerlijk. De prijs voor een biertje in het hotel is ook goed. We moesten voor onze vlucht erg vroeg weg, we werden erg goed geholpen hoe we het best op het vliegveld konden komen en ze hebben onze boarding passen uitgeprint. Omdat we voor het ontbijt weg moesten, werd er speciaal ontbijt voor ons geregeld. Van Lido zelf hebben we weinig gezien. Je bent met de vaporetto binnen ongeveer 15 minuten op het San Marco plein. Je kunt een 3 dagen ticket kopen voor de Vaporetto. Omdat wij nog geen 30 waren, kostte dit ons 24,- euro per persoon.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

prima hotel op loopafstand van de ferry naar de...

alles was prima, dus niets viel tegen

prima hotel op loopafstand van de ferry naar de belangrijkste toeristische trekpleisters

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Voor Italiaanse begrippen een goed ontbijt!

Voor Italiaanse begrippen een goed ontbijt! Ideale rustige ligging met de 'busboot' om de hoek dus toch snel in Venetië.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Uit de drukte van Venetië.

Variatie in het ontbijt. (Minor detail)

Uit de drukte van Venetië. Rustige straat 5 minuten lopen vanaf pont

• Beoordeeld op: 6 september 2015

ruime kamer, ontbijt buiten in de tuin

de airco maakte teveel lawaai

ruime kamer, ontbijt buiten in de tuin

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Mooi gelegen hotel.

Mooi gelegen hotel. Wel gedateerd, maar we hebben ons daar totaal niet aan gestoord.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Zeer hartelijke ontvangst, ideaal gelegen vlakbij de boten...

Zeer hartelijke ontvangst, ideaal gelegen vlakbij de boten naar Venetië, het gezellige centrum en het strand,

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Goede locatie, niet ver weg van de aanlegplaatsen van de...

Goede locatie, niet ver weg van de aanlegplaatsen van de ACTV boten. Schoon en een rustige locatie met ontbijt in de tuin.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Kort bij halte Vaporetto en op 10 minuutjes wandelen van het...

Kort bij halte Vaporetto en op 10 minuutjes wandelen van het strand. Kort gelegen bij hoofdstraat, winkelen, restaurantjes. Rustig gelegen.

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Rigel