Beoordelingen over Aldrovandi Residence City Suites 4-sterren

Via U. Aldrovandi 11, Flaminio, 00197 Rome, Italië

#206 van de 921 hotels in Rome

Ruime kamer met zitje en keukenfaciliteiten.
    • Superior Studio

Afstand tot binnenstad en restaurants viel lopend wat tegen.

Ruime kamer met zitje en keukenfaciliteiten. iedere dag helemaal schoongemaakt. Heerlijk zwembad om bij te komen van een dag lopen. prima service. Als je s'avonds dichtbij wil eten is Caffe delle Arti een aanbeveling.

Perfect met kinderen! Rustig gelegen en alles wat je nodig hebt.
    • Maxi Senior Suite

De late check-out was duur (€170 extra om 4 uren later te vertrekken)

De prijs - kwaliteit, heel ruime kamers die super goed uitgerust zijn (de maxi senior suite). Ideaal met kinderen!

Erg mooie plek om met kinderen van het mooie Rome te genieten.
    • Maxi Senior Suite

De keuken was een beetje oud en de bank was doorgezakt.

De kamer was lekker ruim. Het zwembad was super en de ligging van het hotel was ideaal. Dichtbij het centrum en toch rustig gelegen. De bedden waren prima. Elke dag was alles weer keurig schoongemaakt.

Oase van rust in een vriendelijke omgeving.
    • Superior Studio

Niets, behalve dat het zwembad nog niet open was; maar dat mocht je medio april ook niet verwachten.

We kregen een upgrade naar een suite, wat natuurlijk op zich al heerlijk was. Mooi ingerichte kamers. Buitengewoon hulpvaardig en vriendelijk personeel, zeer schone kamers. Goede ligging vlakbij Parco Borghese, in een rustige en schone wijk, een verademing na de drukte en verwaarlozing en viezigheid van de binnenstad. Met tram 3 en 19, die voor het hotel stoppen is de binnenstad goed te bereiken.

Heerlijk hotel met ruimte appartementen die comfortabel zijn...
    • Superior Studio

Heerlijk hotel met ruimte appartementen die comfortabel zijn voorzien van alle benodigde faciliteiten. Eveneens uitstekende ontbijtvoorzieningen. Erg vriendelijke staff die je altijd goedgehumeurd welkom heten. Appartementen aan de achterkant zijn heerlijk rustig, hoewel die aan de voorkant mogelijk regelmatig met langskomende trams te maken krijgen. Tram stopt inderdaad recht voor de deur en brengt je direct naar Vaticaanstad. De andere kant op, na een lange omweg langs bezienswaardigheden als de Sapienza, San Lorenzo fuori le Mura, de San Giovanni in Laterano komt uiteindelijk aan bij het Colosseum.

goede service en ruime kamer aan gehorige weg
    • Superior Studio

de voorkant is gehorig vanwege tram en verkeer

kamer was goed en ruim. Personeel vriendelijk en service gericht. openbaar vervoer stopt voor de deur locatie is vlakbij galeria moderna met uitstekend restaurant

Paar dagen Rome!
    • Senior Suite

Niets, hooguit het beperkte menu van de zwembad-bar

Mooie plek, in de stad en toch rustig, super dichtbij Parco Borghese en goed personeel dat enorm behulpzaam is en z'n talen spreekt

Ik zou in dit hotel niet weer boeken vanwege de ligging.
    • Maxi Senior Suite

We kregen eerst een hele donkere kamer/appartement toegewezen, een paar kleine raampjes met totaal geen uitzicht heel erg deprimerend (dit was wel een zeer ruim appartement maar met een enge smalle wentel trap erin) Toen we onze bezwaren aangaven kregen we een andere kamer op de 1e etage, die was heerlijk licht, ruim en met uitzicht op het zwembad. Het hotel is netjes ligt wel echt in een buitenwijk maar je hebt de tram voor de deur. Het ontbijt is goed als het compleet is. Wij kwamen 1 ochtend ontbijten en was het brood op!??? Dit kan natuurlijk niet. Werd ook niets aan gedaan, een sorry en meer niet? Ik vind dit absoluut niet kunnen voor een 4* hotel, zws niet, ook niet voor een hotel met minder sterren. Je betaald en boekt voor je ontbijt en dan moet het er gewoon zijn. We moesten maar die dingen eten die er nog wel waren..... Ik zou in dit hotel niet weer boeken vanwege de ligging. Ik zou toch kiezen voor meer richting- of in het centrum.

Het heeft een heerlijk zwembad met handdoeken service.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

de bedden waren super en de frontdesk medewerkers gedurende...
    • Superior Studio

Ik moest om 7.00 's ochtends bij vertrek opeens €42,- betalen voor 1 glas prosecco en 2 kinder ijsjes bij het zwembad. Iemand heeft klaarblijkelijk een fout gemaakt en ze konden dat op dat moment niet herstellen. Geen bewijzen te zien!! Nu moet ik hier nog achteraan om mijn geld terug te krijgen want ik moest op dat moment gewoon betalen, ondanks dat zij geen bewijs hadden en omdat mijn taxi stond te wachten! Heel slecht dit!!!! Dit laat mij met een slachtgevoel achter. Douche was heel slecht! en geen goede wifi!

de bedden waren super en de frontdesk medewerkers gedurende de week waren super en heel klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

• Senior Suite

jammer dat zwembad pas 28 april open ging en we waren er 26-27 april , we hadden speciaal vanwege zwembad dit hotel geboekt. Was niet vermeld op de site.

lekker ontbijt en ruime kamer

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Redelijke accommodatie voor een week Rome.

De accommodatie is verouderd aan het raken. Dit zie je oa terug in het meubilair en sanitair. De foto's op de site zijn mooier dan de werkelijkheid. Hoewel we wisten dat het zwembad nog gesloten was, mochten we ook absoluut niet buiten zitten. Hier hadden we wel op gerekend. Werd zeer bot geweigerd. Was echt een tegenvaller. Het personeel is niet sociaal/ongeïnteresseerd/onpersoonlijk. Als je wat vroeg kreeg je antwoord en dat was dan wel correct, maar je was gewoon een voorbijganger. Ook al verbleven wij hier 7 dagen. Bij aankomst kon er nog geen kopje koffie geregeld worden. We hadden een vroege vlucht en waren even na 10 uur al bij de accommodatie. Dat was dus spullen achterlaten en een plattegrond mee en zoek het verder maar uit. We wisten dat we nog geen kamer zouden krijgen, maar dit was best een koele ontvangst. Bij vertrek werd er bijv. niet gevraagd of we een prettig verblijf hadden gehad. Ook werd ons geen goede reis gewenst. Iedere 24 uur moet je een nieuwe wificode ophalen voor ieder apparaat wat je wil gebruiken. WiFi is traag. Het ontbijt aanbod was ruim, maar smakeloos. Wij hadden een appartement half in het souterrain, waardoor we nauwelijks idee hadden wat voor weer het was. Op de site staat vermeldt dat er 2 trams voor de deur stoppen. Dat klopt, alleen heb je daar niets aan als je naar de oude stad wil. Daar kan je met OV niet komen. Om in de stad te komen moet je lopen. Circa een kwartier. Is een leuke route. Goed te doen, maar viel aanvankelijk tegen.

Appartement was ruim. Wel in het souterrain. Dit had als voordeel dat we een mini terrasje hadden. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Ook iedere dag schone baddoeken. Het bed was ook goed. We hebben heerlijk geslapen. Op loopafstand zijn ook een aantal goede restaurants waarover men ons goed advies gaf.

Voor herhaling vatbaar!

De service vd medewerkers was geweldig, heel vriendelijk, gastvrij, behulpzaam.

Mooie kamer voor kort verblijf
    • Superior Studio

De douche en badkamer waren wat outdated en kunnen een opfrisbeurt gebruiken

Alles aanwezig voor kort verblijf.

TOP!!!

Probeer een kamer aan de achterzijde, de trams denderen door de straat.

Prachtige residentie. Sfeer en vriendelijkheid optimaal!!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

locatie en zwembad

beetje gedateerd

locatie en zwembad

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Een prachtige locatie om vandaar Rome te ontdekken.

Feitelijk niets.

Centrale Lokatie met daarnaast goede busverbindingen voor de deur.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

goede ligging met vriendellijk personeel en zeer goed ontbijt
    • Superior Studio

Het keukentje was nogal oubolllig.

Kamer was aan renovatie toe - ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Heel leuk zwembad, fijne ruime kamer met hoge plafonds en...

Het onbijt trok op niets. Slechte koffie in Italië, werkelijk?? Het eten zat vol met suiker en was van bedenkelijke kwaliteit, zonde. Het was echt zoeken naar iets wat ok was. Het personeel was vrij onvriendelijk en ongeïntereseerd in krasse tegenstelling tot de mensen aan de receptie of de kamermeisjes.

Heel leuk zwembad, fijne ruime kamer met hoge plafonds en veel (italiaanse) charme. Niet nieuw maar wel onberispelijk schoon. Je kon er echt ontspannen. Het hotel ligt naast het fantastische villa borghese park. De tram stopt voor de deur, je kan overal makkelijk heen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Kamers waren sfeervol.

Enige minpuntje vond ik het bed, dat was een beetje hard.

Kamers waren sfeervol. Ontbijt was super. Locatie prima. Tram voor de deur die brengt je zo naar Vaticaanstad of centrum. Rome kaart en Omnia kaart heel handig om rijen te ontlopen bij Vaticaanstad en Colosseum en voor gratis openbaar vervoer en hop on hop off bus. Personeel super vriendelijk en bereid je overal mee te helpen. Zwembad met ligbedden, dekjes en handdoeken van hotel super. We voelden ons echt op vakantie.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Goede ruime kamers, goed personeel.

Badkamer werd snel een waterballet doordat de afvoer niet goed werkte, gevaarlijk doordat je snel valt op de gladde natte vloer

Goede ruime kamers, goed personeel. Mooi hotel in een mooie wijk in Rome

• Beoordeeld op: 9 april 2016

goed ontbijt;

goed ontbijt; aangenaam gebouw met unieke sfeer. Vlak aan het park om te gaan joggen en bij tramhalte. Zeer toffe, niet te toeristische restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 26 december 2015

We (gezin twee kinderen van 7 en 10 jaar) hadden een...

We (gezin twee kinderen van 7 en 10 jaar) hadden een ontzettend ruim appartement. Woonkamer, keukentje, twee slaapkamers. Genoeg leefruimte dus. Er was 'smogens een Uitstekend ontbijtbuffet (inclusief roerei, gebakken spek, vers fruit, beleg, brood en gebak). Het hotel ligt aan een prachtig park en voor de deur stoppen twee tramlijnen en een buslijn. Wij hadden geen last van het straatgeluid, alhoewel het wel hoorbaar was. De supermarkt is op 10 min lopen of (een andere) drie tramhaltes ver (ook 10 min). Als we terug komen in Rome, zitten we weer hier.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Het hotel is perfect gesitueerd om zowel de oude stad als...

Onze kamer was aan de straatkant gelegen en lawaaierig vanwege de tramhalte recht tegenover het hotel en het doorgaand verkeer.

Het hotel is perfect gesitueerd om zowel de oude stad als Vaticaanstad te bezoeken. Het centrum is makkelijk te voet te bereiken.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Rust in kamers, goed geïsoleerd, ruimte, zeer goed gratis...

Naar onze smaak beetje gedateerd, of couleur locale ?

Rust in kamers, goed geïsoleerd, ruimte, zeer goed gratis wi-fi. Heerlijk zwembad om aan einde dag even bij te komen van de drukte van de stad.

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

lekker zwembad

veel onzinnige regels in het zwembad

lekker zwembad

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

De kamergrootte met prima airco.

Badkamer wat klein en temperatuur water moeilijk te regelen.

De kamergrootte met prima airco. Fijn zwembad met voldoende ligbedden en poolbar.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

zwembad

zwembad

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

De ligging.

Iets gedateerd sanitair

De ligging. De hulpvaardigheid van het personeel

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

personeel is top, ontbijt is top, ligging is top

de passage van de tram is minpunt! beter de kamers geluidsdicht maken

personeel is top, ontbijt is top, ligging is top

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.