Beoordelingen over Hotel Massimo 3-sterren

Via Palestro 35, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#697 van de 921 hotels in Rome

Een prima hotel en de afstand ook niet ver van station. (10 min lopen) en van de bezienswaardigheden

Alles was er wat nodig was, alleen jammer dat het niet iets ruimer was, de kamer en badkamer. Maar ja , wij waren daar toch alleen om te slapen.

Wij checkten in bij hotel Massimo aan de receptie van hotel Galileo. Maar omdat wij er vroeg waren en nog niet konden inchecken, moesten wij wachten. En toen zei de man achter de receptie dat wij een gratis upgrade hadden in hotel Galileo. Was ik wel blij mee. Dus de beoordeling geldt voor hotel Galileo. Ontbijt was oké. Vriendelijk personeel en de kamer was elke dag netjes in orde. Een aanrader voor een 3 sterren hotel.

Dichtbij het centrum en metro.

Geen eigen receptie en ontbijt maar bij naast gelegen hotel.

Dichtbij het centrum en metro. Kamers prima voor de prijs. Geen extra’s maar ok. Mooi oud gebouw met dito lift.

Boek eerder bij hotel Galileo

Geen eigen receptie. Kleine kamer, kapotte airco , slechte geluidsisolatie, kapotte afstandsbediening, vreemde elektriciteitsbedrading waardoor met 1 schakelaar alle elektriciteit uitviel

De receptioniste van hotel Galileo. De receptie van hotel Massimo werd verzorgd door het personeel van het aanpalende hotel Galileo. Hoewel de kamer van hotel Galileo tegenviel, heeft Allessandra van Galileo ons daarentegen erg vriendelijk geholpen. De volgende keer zouden we dus eerder bij hotel Galileo boeken.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Het hotel is echt aan te raden en de ouderwetse lift is fantasties.

Ik zou het niet weten of kunnen verzinnen.

Ontbijt was goed, alles was er, je weet dat je niet in een vijf sterren hotel geboekt hebt, en dat heb je ook aan de prijs gemerkt het is echt voordelig voor Rome. De kamers waren schoon en lekker rustig in het drukke Rome we hebben er heerlijk geslapen. De ligging van dit Hotel is perfect, Centraal station en bijvoorbeeld de Hop on/of bus om de hoek. Tien meter van het Hotel Massimo is een heel goed echt Italiaans Restaurant in een kelder het is er geweldig.

Het hotel is onbemand.

Het hotel is onbemand. Receptie ligt in een ander hotel. Ontbijt tevens ook.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Charmant, eenvoudig en proper hotel.

Het ontbijt is sober. De Wifi werkt onvoldoende.

Charmant, eenvoudig en proper hotel. Vriendelijk personeel. Perfect gelegen in de buurt van het Terministation.

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Schone kamer

Er was geen personeel en onvoldoende informatie. Ontbijt was in ander hotel.

Schone kamer