Beoordelingen over Alla Giudecca 3-sterren

Via Alagona 52, Ortigia, 96100 Syracuse, Italië

#21 van de 45 hotels in Syracuse

De locatie is top.

Het is allemaal erg oud. Niet zoals op de foto's op booking. Het is een prima, mooi hotel maar je verwacht door de foto's meer en dat is wel jammer.

De locatie is top. Het ontbijt was prime en de kamer was enorm groot en erg schoon. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Siracusa is de moeite waard om er langs te gaan voor een paar dagen. Een schone stad.

Heb parkeren is en blijft dan een voorkomt probleem als je in de oude binnenstad boekt of in een centrum. Maar als je even rond rijd en je eigen er een beetje op instelt vind je vast een plaatsje.

De ligging van het hotel in de oude binnen stad was natuurlijk perfect want dan ben je overal dicht bij. Heb dit bij al onze verblijven in Sicilië gedaan en dat sprak goed aan.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijke minivakantie gehad, personeel was erg vriendelijk.

koffie was niet heet, en wifi/ internet was slecht.

Leuk hotel en aardig personeel, ontbijt was heerlijk alleen de koffie was niet heet. Verder lekker sfeertje en mooie kamer. Op de dag van vertrek mochten we de hele dag gebruik maken van onze kamer.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Wij hebben genoten in dit prachtige hotel op een ideale locatie.

Onze kamer was erg donker. Er komt geen zonlicht naar binnen, je kijkt alleen maar tegen muren aan en overdag moeten de lampen aan als je iets wil lezen. Ik persoonlijk vind dat vrij somber, vooral voor zo'n lange periode (9 dagen). Ik heb later andere kamers gezien met deuren wijd open en volop zonlicht. Het ontbijt is eenvoudig en lekker, maar met weinig variatie. Het vers fruit wat er bij ligt werd door veel mensen gepakt, in geknepen en weer terug gelegd. De koffie wordt gebracht en als het druk is kan dat wel eens lang duren. Daar kunnen de medewerkers ook niets aan doen, dus ik zou liever zelf koffie halen. Net als de thee en de andere dranken. Dat het parkeren een probleem is was ons bekend dus daar hielden we rekening mee.

Ruime kamer met zitbanken en een klein keukentje wat erg fijn is ook al hebben we er bijna geen gebruik van gemaakt. Ruime slaapkamer met genoeg opbergruimte. Ook om je koffers op te zetten. De medewerkers waren erg vriendelijk zowel aan de receptie als bij het ontbijt. Het hotel is erg mooi en sfeervol. De locatie is ideaal. Je loopt overal gemakkelijk naartoe.

Perfecte locatie, maar slechte faciliteiten

Slechtste bed waar ik ooit in geslapen heb De badkamer was ten opzichte van de kamer veel te klein De douche deed het slecht

De locatie is top! Mooi binnenterrein en kamer

Centrale locatie in hartje oud Syracusa.

Wat karig ontbijt in vergelijking met onze andere locaties in Sicilië. Koffie was niet te drinken. Schiereiland is zo klein dat je net zo goed je auto in Syracusa kan laten staan en verder kan lopen. Werd begin juni al behoorlijk warm en wij hebben zwembad gemist. Bedden waren wat smal en spijkerhard. Sanitair prima.

Zeer centraal gelegen in centrum van oude Syracusa (schiereiland Ortygia) in een oud joods badhuis. Mooie royale kamers zonder terras, maar met airco. Uitstekende restaurants in directe omgeving. Lastig te bereiken per auto, je moet iets verderop je bagage uitlaten en dan je auto weer ergens anders parkeren. Personeel was erg behulpzaam om een betaald parkeerplekje te regelen van een ander hotel. Voor de publieke parkeerplaats stond een lange rij wachtenden. Goed functionerend internet. Gehorige locatie waarvan beneden gedeelte ook een publieke functie heeft voor rondleidingen in het badhuis.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Syracuse - Ortigia 22 tot en met 25 november

Ik kan niets bedenken!

De kamer was prachtig en heel ruim. Goed ingericht. Fatsoenlijk slaapcomfort van de bedden. Hotel is in het oude centrum van Syracuse gelegen met veel bezienswaardigheden in de nabijheid. Een paar prachtige dagen met aangename temperatuur.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Afrader. te duur voor wat het is.

Te duur voor wat het hotel maar te bieden heeft. Verouderde kamers. Slechte bedden. Basic badkamer met slecht werkend toilet. ontbijt was ondermaats. Personeel zijn robotten, niks persoonlijks.

alleen de ligging is ok.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Prima hotel!

Internet, konden wij alleen bij de receptie ontvangen.

Alles was prima, goede locatie, vriendelijk personeel. Joods badhuis onder het hotel, was interessant om daar rondgeleid te worden. Goed ontbijt.

Ontbijt prima.

Er waren veel werken in het gebouw

Ontbijt prima.

Een mooi hotel op het eiland Ortigia in Syracuse

Het historische karakter van het gebouw waarin het hotel is gevestigd

Mooie stad

Badkamer hygiëne

Entourage was goed

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ok

Geen lift moeilijk berijkbaar en geen info wat betreft activiteiten in hotel zelf jammer

Was leuke kamer

De binnentuin

De kamer en het uitzicht. We hadden steigers voor het raam en daardoor geen uitzicht.

De binnentuin

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Leuk hotel op mooie plek

Ontbijt vrij eenvoudig voor de prijs

Mooie kamer / appartement op leuke locatie in de oude stad

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Kamer was erg ruim en locatie was erg centraal.

Gehorig en bed was hard en kraakte enorm. Het ontbijt was Ok maar weinig variatie.

Kamer was erg ruim en locatie was erg centraal.

De kamer was wel heel speciaal en ruim!

De kamer was wel heel speciaal en ruim!

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

fantastisch ontbijt

heftige schoonmaakgeur (het is dus wel heel schoon ;))

fantastisch ontbijt top locatie!

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Heerlijk verblijf op een goede locatie

Parkeren is een drama in de omgeving. Ontbijt mag wat uitgebreider

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer. Locatie is top

• Beoordeeld op: 4 november 2016

WiFi deed het niet.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

De locatie.

De prijs

De locatie.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Zeer goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding!

Parking.

Ontbijt, ligging.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

De plaats of eilandje Ortigia

De routebeschrijving waar alle gasten een probleem hebben om het te vinden . Standaard enkele honderden meters lopen met je koffers.

De plaats of eilandje Ortigia Wel prachtig gebouw van binnen.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Superieur ontbijtbuffet, Fantastisch compleet appartement...

parkeren

Superieur ontbijtbuffet, Fantastisch compleet appartement met zonneterras. Verwijzing naar nabijgelegen restaurants met life-muziek en prima regionale keuken. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Residence Hotel Alla Giudecca is zeer gunstig gelegen in het...

Ik zou het absoluut vermelden als er iets tegenviel, maar ik heb het niet ontdekt. Misschien dat het WiFi in het appartement zelf niet zo goed werkte. Maar dat is dan ook alles.

Residence Hotel Alla Giudecca is zeer gunstig gelegen in het rustige deel van het idyllische Ortigia. Enkele minuten lopen door leuke straatjes en pleintjes naar het levendige centrum met tal van restaurantjes en winkeltjes. Op minder dan een minuut lopen van de zee met een leuk platform en rotsen. Hier kan je fantastisch snorkelen en ontelbare prachtige gekleurde vissen zien. Je parkeert je de auto het best in de parkeergarage bij binnenkomst van Ortigia. Die heb je voorlopig niet meer nodig want Ortigia is zo goed als autovrij. Dat is erg prettig. Je loopt met je bagage naar het hotel, een paar honderd meter (even wennen), maar zeer goed te doen. Het hotel ziet er van binnen werkelijk geweldig mooi gerestaureerd en zeer luxe en comfortabel uit. Onze zeer aangename grote kamer, eigenlijk een compleet appartement met living, aparte zithoek met tv, eethoek met kitchenette met koelkast, aparte slaapkamer met zeer goede bedden, een fijne badkamer en voldoende handdoeken en een tweepersoonskamer op een eigen bovenverdieping met dakterras (beetje te warm, maar handig voor drogen zwemspullen). Eigenlijk een complete woning, uiteraard met airconditioning, zowel beneden als boven. ’s Morgens een zeer uitgebreid ontbijt in buffetvorm met ondermeer heerlijke verse cannoli en cappuccino. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Prachtige accommodatie, op een uitstekende locatie in het...

De gezamenlijke ruimte en de binnenplaats zoals op de foto viel helaas tegen. Deze was donker en niet voor gebruik.

Prachtige accommodatie, op een uitstekende locatie in het stadje. Kamers zijn schitterend en het ontbijt is heerlijk

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

De kamer was zeer ruim met een apart woongedeelte met...

De verlichting was zeer spaarzaam in de hele kamer. In de badkamer was slechts een klein lampje boven de wastafel. Totaal onvoldoende om je bijvoorbeeld te kunnen scheren.

De kamer was zeer ruim met een apart woongedeelte met bescheiden keukentje. We hadden geluk dat onze kamer boven de receptie lag, daardoor hadden we wel wifi op onze kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Fantasieloos ontbijt

Fantasieloos ontbijt

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

het historische karakter van het hotel

Parkeermogelijkheden + trage wifi

het historische karakter van het hotel de ruime kamer met aparte zitruimte

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Bereikbaarheid en parkeren