Beoordelingen over Hotel Alle Guglie 3-sterren

Rio Terà S. Leonardo 1523, Cannaregio, 30121 Venetië, Italië

#210 van de 301 hotels in Venetië

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima bevallen

Ontbijt was okay echter zonder veel variatie, kleine smalle badkuip waarin gedoucht moest worden, airco kon niet zelf worden bediend, kan rumoerig zijn

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, de locatie was prima in een weliswaar drukke maar gezellige straat, niet al te ver lopen van de belangrijkste bezienswaardigheden

Goed!

De ontbijt ruimte was wat aan de smalle kant, mijn vriend (grote man) zat constant met zijn stoeltje tegen de andere stoeltjes aan. Beetje een benauwend idee.

Ontbijt was wel redelijk. Heel gewoontjes, maar te doen. Verwacht er niet veel van! Verder een leuke verzorgde kamer, mooie moderne nieuwe badkamer en goed uitzicht op de straat.

Prima voor een paar dagen Venetie

Hoewel de douche lekker is, is de douchecabine erg klein. Wat gezettere mensen kunnen de douchecabine niet in. Bewegingsruimte is niet groot.

De locatie van het hotel is uitstekend. De grootste trekpleisters van Venetie zijn vanuit hier goed aan te lopen of met de waterbus te bereiken. Gezellige straat ook. De kamer is knus, net zoals de ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

ik zou dit hotel niet aanraden!

kleine krappe kamer, veel lawaai van rondstappen in kamer boven ons, zeer basic ontbijt in minuscule ontbijtruimte, veel lawaai op gang van kuisploeg die om 8u begon, zéér luidruchtige airco in de kamer!!! Ik maakte me zorgen omdat er nergens in dit hotel een brandalarm te bespeuren was. We sliepen op 2e verdieping, geen nooduitgang, tenzij via trap waarlangs je naar boven komt en die volledig gestoffeerd was met tapijt, ook aan de wanden. Dus in geval van brand, zou dit zeker geen vluchtroute zijn. Ook langs het kamerraam zou je niet weg kunnen ingeval van brand. Omdat dit hotel volboekt was, moest ik nog 1 nacht zelf ter plaatse regelen. Ik vond op 100 meter van dit hotel een ander hotel (hotel Spagna) dat 5 euro per nacht meer kostte, maar véél betere kwaliteit kon bieden. Grote kamer, stille airco, ruime ontbijtzaal en vrij ok ontbijt, .. Ik had spijt dat ik niet sneller in dit hotel had verbleven!!

ligging kortbij station/luchthavenshuttle/winkels/boot vriendelijk personeel zeer propere recent gerenoveerde badkamer (hoewel zeer kleine douche)

Goed voor enkele nachten. Heel goede ligging.

Ontbijt, airco

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed !

De ontbijt ruimte is heel klein. Voelt ongemakkelijk aan.

Hygiëne en vriendelijk personeel. Locatie is zeer goed.

Alles een beetje krap. Ook het ontbijtzaaltje.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Heel schoon.

Kleine kamer

Heel schoon. goede locatie, aardig personeel

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Super leuk!

weinig plaats in ontbijtkamer

goede bedden, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Erg gehorig, iedere ochtend om 5 uur werd de markt opgebouwd...

Erg gehorig, iedere ochtend om 5 uur werd de markt opgebouwd onder het raam.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Weekend trip

Mischien een internationale tv zender

Prima ligging centraal bij station en winkels

• Beoordeeld op: 13 november 2016

In Venetie beslist een goedkoop hotel, maar beslist de laatste keer in dit hotel.

Kleine kamer, maar voor een nacht te doen. Wel koud en weinig dekens.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

voor een kort verblijf is het wel aan te raden

te kleine ontbijtruimte en eenzijdig aanbod van het voedsel. Verder was de kamer klein.

ligging was super t.o.v. voorzieningen en vervoer

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Na uitchecken heb je de gelegenheid om je bagage achter te...

Batterij Kluisje was leeg, kluisje onbruikbaar.

Na uitchecken heb je de gelegenheid om je bagage achter te laten en je op te frissen ( douche en toilet) in het hotel.

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Hotel ligt op loopafstand van het bus/treinstation;

Onze douchecabine was een beetje klein, maar ik vermoed dat dat geen uitzondering is in Venetië. Mocht je een groot/lang persoon zijn dan is het verstandig vooraf even te informeren of ze ook grotere douches hebben.

Hotel ligt op loopafstand van het bus/treinstation; je hoeft dus niet langer dan 5-10 min te lopen. Vanwege een vroege vlucht waren wij al vroeg in de stad en hadden het geluk dat we al om half 10 konden inchecken ipv de gebruikelijke tijd van 13.00 uur. De kamer was schoon. Elke dag schone handdoeken en kussenslopen. Wij hadden een kamer die uitkeek op de binnenplaats en sliepen met de ramen open; nauwelijks tot geen geluidsoverlast! Het ontbijt viel bij ons goed in de smaak: elke dag wordt hetzelfde geserveerd, dus je kunt zelf bepalen of je alles op 1 dag proeft of een beetje afwisselt. Het personeel is erg vriendelijk, vooral de mevrouw bij het ontbijt! Kortom, goede locatie voor de prijs die je ervoor betaald!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Goede locatie in gezellig drukke straat, vlakbij watertaxi...

zeer kleine douchecabine en na een dag lopen in Venetië is een kamer op de bovenste verdieping in dit hotel soms een hele klim; er is nl. geen lift aanwezig. Kleine ontbijtruimte ( maar met een prima ontbijt)

Goede locatie in gezellig drukke straat, vlakbij watertaxi en op loopafstand van Centraal Station. Rustige, heerlijk koele en schone kamer met goed bed. Vriendelijk en behulpzaam personeel; ondanks te vroege aankomst werd ons meteen een kamer toegewezen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Locatie, vriendelijk personeel.

Trappen, ontbijt op andere plaats en enkel bereikbaar via trappen en pover aanbod, nachtreceptie aan de overzijde, airco niet zelf te regelen, rioolgeur in badkamer, geur van desinfectering bij aankomst, weinig atmosfeer in het geheel.

Locatie, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

De locatie in de straat

We hadden een kamer aan de voorzijde. Op straat werden om 7 uur de marktkraampjes opgebouwd en om 22 uur weer afgebouwd. Dat maakte dat slapen met de ramen dicht moest. Onze kamer was naast de ontbijtruimte, wat ook de nodige geluiden gaf.

De locatie in de straat

• Beoordeeld op: 1 mei 2015

Heel propere kamer, met dagelijks handdoekenwissel en...

Ontbijt viel echt tegen. Het hotel is gedatteerd, zoals vele hotels waarschijnlijk in Venice. Kamers hebben geen geluidsisolatie. Zag nergens rook of brandmelders hangen???????

Heel propere kamer, met dagelijks handdoekenwissel en kussensloopwissel. Het hotel ligt op een toplocatie.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

uitstekende locatie, op loopafstand van busstation

badkamer was aan de kleine kant

uitstekende locatie, op loopafstand van busstation

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Grootte van de douche

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

schoon, ruim, goed ontbijt, prijs

rumoer vanaf de straat, wifi kwaliteit matig

schoon, ruim, goed ontbijt, prijs

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Goede locatie.

Het rook niet fris op de kamer

Goede locatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

deer kleine kamer, slechte ventilatie

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Alles, het hotel, het personeel, de ligging.

Alles, het hotel, het personeel, de ligging.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

De ligging van het hotel in een erg mooie wijk van Venetië...

Kamer was erg warm en de bagageopslag kan niet afgesloten worden.

De ligging van het hotel in een erg mooie wijk van Venetië en een prima ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Alle Guglie