Beoordelingen over Alp Wellness Sport Hotel Panorama 4-sterren

Via Carletti, 38010 Fai della Paganella, Italië

#1 van de 26 hotels in Fai della Paganella

DE standaard voor elk hotel
    • Comfort Driepersoonskamer

We waren er te kort ;)

Dit is hoe een hotel moet zijn. Wat een heerlijke plek. Dit was niet de eerste keer dat we hier waren en zal zeker niet de laatste keer zijn. De faciliteiten zijn uitmuntend. De spa is zalig. Het uitzicht is fenominaal. Ik verblkijf ongeveer 180 nachten per jaar in een hotel en deze staat in mijn Top 10.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prachtig hotel met goede faciliteiten.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Waar je rekening mee moet houden is dat er direct na boeking een aanbetaling wordt ingehouden. Bij aankomst wordt bij inchecken een kopie van je paspoort gemaakt en ook van je partner. Als je dit niet wilt raad ik aan "veilige" kopieën mee te nemen. Alle informatie in het hotel is alleen in het Italiaans. Niet alle medewerkers zijn even vriendelijk.

De wellnessfaciliteiten zijn zeer uitgebreid en luxe. De tuin is een lust voor het oog en het uitzicht prachtig. Het ontbijt en diner zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

We hadden een upgrade (suite) gekregen.

We hadden een upgrade (suite) gekregen. Kamer was perfect; prachtig en modern interieur met warme tinten. Een wellness douchecabine. Koffie/theefaciliteiten. Ontbijt was top en uitgebreid (vers fruit/taarten etc.). Buitenzwembad verwarmd. Goede sauna.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Gereserveerde comfort kamer was niet beschikbaar: upgrade...

Gereserveerde comfort kamer was niet beschikbaar: upgrade naar suite ontvangen. Het eten in het hotel is fantastisch, net als de faciliteiten in en om het hotel. Echt een genot om te verblijven.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

toprestaurant