Beoordelingen over Hotel Alpi 3-sterren

Via Oltrefiume 1, 28831 Baveno, Italië

#3 van de 15 hotels in Baveno

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een hotel waar we graag nog een keer terugkeren.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Prachtig uitzicht op het meer, de persoonlijke (Nederlandse)bediening in het restaurant,met uitleg over het menu. We hebben heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Aan de overkant een park met een strandje met eigen bar. Alle folders over uitstapjes krijg je direct bij het inchecken.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima plek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Inrichting is eerder functioneel dan gezellig. Het restaurant heeft enkel een dagmenu. Beiden voor ons geen probleem geweest.

Ontbijt biedt voldoende keuze en afwisseling. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Enkelen spreken Nederlands. Hotel ligt dicht bij het meer maar wel met een drukke weg tussen het hotel en het meer. Met de balkondeur dicht en het rolluik naar beneden hebben wij geen enkele geluidsoverlast van de weg gehad. Parkeermogelijkheden zijn beperkt. Wij hebben elke avond een plekje weten te vinden maar als je pech hebt moet je een klein stukje verderop naar een parkeergarage. Wij hebben niet in het hotel gedineerd. De kamer was ruim genoeg, functioneel ingericht en heel schoon. Bed is prima, end de airco houdt het koel. Aan de overkant is een strandje met zowel zon als schaduw plekken met een barretje aan een baaitje aan het meer. Er zijn strand handdoeken beschikbaar voor de gasten. Binnen loopafstand, ca 5 min., van het centrum en de boulevard in Baveno.

Uitgebreid ontbijt buffet, vriendelijk personeel, goede...

Uitgebreid ontbijt buffet, vriendelijk personeel, goede ligging tegenover een publiek park met strand en bar. In de directe omgeving vind je verschillende restaurants en de vertrekplaats van de ferry en water-taxi's.

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Geen koelkast op de kamer. Als je op het balkon zat dan keek je tegen een hoge plaat aan. Jammer want daardoor konden we het Lago Maggiore niet zien.

Heel behulpzaam en gastvrij, perfect schoon. Heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. Nederlands sprekend personeel. In het park tegenover het hotel, aan de zee, heeft het hotel een mooi terras waar je wat kan drinken en eten.

goed hotel

geen opmerkingen

ruime schone kamers. Wij vonden de bediening in restaurant geweldig , geen luxe of uitgebreid buffet maar de gastvrouw kwam het gerecht vanaf een grotere schaal op je bord serveren , ons gaf dat een huiselijk gevoel.

Een heerlijk verblijf in een heel mooie omgeving!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Mooie kamer met balkon en een heerlijk ontbijt. Avondeten was ook heel lekker met genoeg keuze. Voor ons was de bediening in het nederlands heel aangenaam. Dit hotel is zeker een aanrader.

Heerlijke vakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Zeer vriendelijk personeel, mooie verzorgde kamer, lekker ontbijt. Wat wij enorm apprecieerden is de persoonlijke aandacht, de patron en personeel informeerden ons goed over de mogelijke uitstappen

Top accomodatie

zou het niet weten

fantastisch hotel, keurig en uiterst vriendelijk personeel, uitstekende schone kamer (alle kamers hebben uitzicht op het lago Maggiore). Zeer goede en goedkope eetgelegenheid in prettige ambiance. Kamer uitstekend en van alle gemakken voorzien.

Geweldige locatie en bijzonder vriendelijk personeel.

Onze kamer had een bad waarin je moest douchen en dat vond ik minder. Verder geen opmerkingen.

De bijzonder vriendelijke ontvangst. Er lag al een mapje klaar met informatie over de omgeving, plattegrond, etc. Wij waren een uur te vroeg en toen werd onze kamer meteen klaar gemaakt en kregen wij ondertussen een drankje aangeboden. De receptioniste ging mee en liet ons de kamer zien. Er lagen bij de entree handdoeken om mee te nemen naar het strand.

Erg fijn hotel voor paar dagen Lago Maggiore met heel vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Geen koffie/thee faciliteiten of koelkastje op de kamer. Verder alleen maar positief!

Fijn hotel voor een paar dagen onderweg naar Toscane. Zicht op het Lago Maggiore, maar wel een redelijk drukke weg er nog voor. De weg hoor je wel, maar wij hadden er voor enkele dagen niet zo'n last van. Zeer vriendelijke ontvangst en later bij diner ook erg vriendelijk (ook enkele Nederlandstalige dames) personeel. Ook huishoudelijke-staf was bijzonder vriendelijk. Diner was redelijk, ontbijt was goed. Buffetontbijt werd steeds goed bijgevuld. Verse producten, eigen gemaakte jam en redelijke koffie. Kamer was erg netjes en ruim. Ook erg schoon. Mooie badkamer (alleen in onze kamer niet zo'n goede douchekop). Balkon met zich op het meer (op aanvraag) en een goed geluidwerend rolscherm ervoor. Goede stille airco en goede bedden. Parkeerplaats in de tuin van het hotel (wanneer deze vol is hebben ze ook nog vlakbij een parkeergarage) Je kan ook vanuit het hotel door de tegenover gelegen tuinen naar een strandje lopen (badlakens zijn bij hotel beschikbaar). Op loopafstand van 'centrum' (supermarktje vlakbij) en van de boten om naar de 3 eilandjes te varen.

Compliment aan Alpi. Alles klopt !

Droom locatie !! Mooi schoon en vriendelijk hotel. Alles te voet te bereiken. Personeel krijgt een pluimpje *. Simpele kamers maar meer heb je niet nodig voor een goede nachtrust. Lekker compleet ontbijt met echte koffie. Complimenten aan Alpi.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

personeel was zeer vriendelijk accommodatie goed

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Voor herhaling vatbaar 😉

Misschien een klein frigo'tje...

Het ontbijt was lekker en vers. Ik had een prachtig uitzicht vanuit mijn kamer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zeer goede ligging, schone kamers en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Airconditioning werkte niet optimaal waardoor het erg warm was op de kamer.

Zeer goede ligging, schone kamers en vriendelijk personeel.

super verblijf

nvt

goede sfeer en uitstekende hygiëne

De lakens waren hard

De lakens waren hard

een prettig verblijf

Geen opmerking

Ontbijt en diner goed

Ligging, vriendelijkheid personeel

Ligging, vriendelijkheid personeel

Prima simpel hotel in een klein stadje aan een groot meer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

De keuze bij het ontbijt. Weinig voor onze smaak.

De hygiëne, het personeel, het uitzicht, de croissant bij het ontbijt.

Diner

Ontbijt was goed, diner matig

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Ligging t.

Kamers zijn heel basic, geen luxe aanwezig Op de foto's lijkt het alsof je vanaf het terras van het hotel uitkijkt over het meer, maar dat is niet zo. Het terras grenst aan het een drukke doorgaande weg.

Ligging t.o.v. het stadje Uitzicht vanaf de kamer Ontbijt is prima en alles is voldoende aanwezig Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en sprak ook goed Engels.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Een fijn hotel en een goede uitvalsbasis om het Lago...

Wij waren een beetje verwend door de culinaire verwennerij bij het restaurant van Hotel Miranda aan het Iseomeer, dat was werkelijk subliem, bij Hotel Alpi was het restaurant toch wat minder.

Een fijn hotel en een goede uitvalsbasis om het Lago Maggiore en al haar prachtige plaatsjes te leren kennen. Twee van de personeelsleden (moeder en dochter) spraken zelfs Nederlands, dus dat was uitermate handig.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

We zijn zeer enthousiast over Hotel Alpi !

Er zijn geen minpunten, maar als we toch een verbeterpunt moeten noemen: er zijn zo'n 10 parkeerplekken bij het hotel en soms is er geen plek meer 's avonds. In overleg met de receptie kan je de auto op het rijpad of voor een andere auto zetten. Daarnaast zitten er veel oudere stellen in dit hotel, maar die geven geen overlast en je kunt zelf in alle leuke plaatsjes de drukte en gezelligheid opzoeken.

We zijn zeer enthousiast over Hotel Alpi ! Aanrader is wel kamer met uitzicht over meer te kiezen. Gerenoveerde hotelkamers zijn als nieuw, prachtig uitzicht over het meer, goed balkon. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt + schone handdoeken. Badkamer ook gerenoveerd met heerlijke douche. Centraal geregelde airco werkt naar onze mening super; je kunt 'm aan en uitzetten en wij hadden het nooit warm op de kamer (wij waren er een week met een temperatuur van gemiddeld 35 graden overdag. Ieder hotel zit aan de doorgaande weg, maar bij deuren dicht hoor je echt niks en je slaapt heerlijk rustig in dit hotel. Personeel zéér vriendelijk, zowel receptie als bij het ontbijt. Ontbijt is weliswaar eenzijdig, maar iedere dag bruin brood, croissantjes, voldoende beleg en je kunt zelf Latte Macchiato bestellen dus voor ons was 't prima. Hotel heeft eigen, gratis handdoekenservice en je loopt in 3 minuten naar het strand (door het park), waar zij zelf een eet- en drinkgelegenheid hebben. Je zult hier geen spijt van krijgen.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Het persoonlijk contact en de vriendelijkheid van de...

Het persoonlijk contact en de vriendelijkheid van de hoteleigenaar en zijn personeel. Niets was werkelijk teveel. Zeer goede hygiëne en zowel ontbijt als avondmaal waren uitstekend. Prima uitvalbasis om streek te verkennen.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Dichtbij leuk strandje en dichtbij Baveno.

Drukke weg voor het hotel langs.

Dichtbij leuk strandje en dichtbij Baveno. heel vriendelijk personeel. Wij konden eerder op de kamer.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Schoon vriendelijk goed ontbijt attent personeel en eigenaar

Extra kussen was fijn geweest

Schoon vriendelijk goed ontbijt attent personeel en eigenaar

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Geen koelkast op de kamer

Zeer vriendelijk personeel. Mooi uitzicht vanuit de kamer

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Mooi net hotel op een super locatie!

Mooi net hotel op een super locatie! Kamers worden heel goed schoongemaakt. Airco werkt goed.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Geweldige ligging, ruim balkon met fraai uitzicht over het...

Geweldige ligging, ruim balkon met fraai uitzicht over het meer. Kamer prima, airco werkte voldoende. Ontbijt voor Italiaanse begrippen prima.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Vriendelijkheid personeel.

Lawaai van buiten (ligging aan drukke straat aan voorzijde en treinrails aan achterzijde)

Vriendelijkheid personeel. Kamerruimte

• Beoordeeld op: 28 juni 2015