Beoordelingen over Hotel Ansitz Plantitscherhof 5-sterren

Dantestr. 56, 39012 Merano, Italië

#11 van de 62 hotels in Merano

We waren heel tevreden van dit hotel - de kamerfaciliteiten...
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Enige minpuntje: geen airco in de basis kamers, enkel ventilator, alhoewel dit bij boeking wel al duidelijk was. We waren hier net met een hittegolf waardoor we de airco wel erg gemist hebben. Het hotel plant echter in de winter van 2017 het gebouw met deze basiskamers te verbouwen zodat deze ook airco zullen hebben vanaf +- maart 2018.

We waren heel tevreden van dit hotel - de kamerfaciliteiten waren zeer uitgebreid, zelfs al hadden we een basiskamer. Er was een badjas en badslippers, altijd meer dan voldoende handdoeken, ook voor het zwembad (met een leuk mandje om dit mee te nemen) en veel verzorgingsproducten. Ook de kussens en bedden waren aangenaam. De wellnessfaciliteiten van het hotel zijn ook vrij uitgebreid, met een heel aangenaam 'lichtgezouten' zwembad. Wij hebben dit bezocht op een voormiddag en hadden toen de hele ruimte voor ons alleen, alhoewel het hotel bijna volgeboekt was.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Dit is een top hotel met uitstekende verzorging, een...
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Dit is een top hotel met uitstekende verzorging, een heerlijk ontbijt, goed restaurant voor de middag en de avond en een mooie wijnkelder.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Onze kamer was gelegen aan de mooie binnenplaats.

Onze kamer was gelegen aan de mooie binnenplaats. s Nachts is een aantal keren de felle verlichting enige tijd aan gegaan, dit was hinderlijk. Gemeld bij de receptie maar niet verholpen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Gelegen in een rustige en aangename buurt van Merano.

Wie wat later aan het ontbijt komt heeft minder keuze. Aanvulling in de loop van de ochtend is noodzakelijk.

Gelegen in een rustige en aangename buurt van Merano. Comfort is uitstekend en personeel zeer gedienstig en vriendelijk. Berggids Luis is TOP!

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

de vriendelijkheid van het personeel , veel comfort

's avonds aan de bar buiten live muziek tot 23 .30 kan niet in dergelijke klasse van hotels beperkt eten a la carte , eten voor dergelijk luxe hotel kan beter,,,, bv geen vers fruitsap 's morgens

de vriendelijkheid van het personeel , veel comfort

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015