Beoordelingen over Antico Borgo Poggiarello

Strada Di San Monti 12, 53035 Monteriggioni, Italië

#5 van de 10 hotels in Monteriggioni

Verblijf op een prachtige locatie, ideaal gelegen om de mooiste hoeken van Toscane te verkennen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het enige wat wij ter verbetering vonden, was het bed. En een microgolfoven in de keuken had handig geweest aangezien we met een baby reisden.

Ruime kamers, voorzien van alle nodige comfort. Geweldig uitzicht. Je wordt er gegarandeerd gelukkig wakker. We raden aan om er zeker 's avonds ook eens te blijven eten. Heerlijke, verse bereidingen. De rit naar het hotel is een avontuur. Het ligt een beetje afgelegen. Maar de rust die je ervoor in de plaats krijgt is onbetaalbaar. Net wat we zochten.

Uitzonderlijk mooie locatie met vriendelijk personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De badkamer kan wat opfrissing gebruiken. Het water loopt maar traag uit de douche en de temperatuur is niet stabiel te noemen. Alles wordt nat van de vochtigheid in de badkamer.

De locatie op zich is fenomenaal. Het uitzicht is echt adembenemend. Je kunt heel wat stadjes en dorpjes zien die we al bezocht hadden. De vriendelijkheid en hartelijkheid van de mensen die de zaak runnen is fantastisch, je mag alles vragen en de kennis van het Engels is van de meeste ok. Wij hebben 2 keer het menu van de chef gegeten en dit was ook zeer lekker. Aanrader en de mindere puntjes verdwijnen in het niets door de ingesteldheid van de mensen die de zaak runnen en de locatie.

Ideale uitvalsbasis om Toscanië te verkennen!

Ideale uitvalsbasis om Toscanië te verkennen! Zeer vriendelijk ontvangen en lekkere keuken. Prachtig uitzicht!

Perfect een absolute aanrader
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Prachtige locatie met een mooi uitzicht en een groot zwembad en avonds de mogelijkheid om heerlijk te eten.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de familie, het...

De bedden lagen niet heel comfortabel en de prijzen van het avondeten waren stevig. De 2 km smalle (verharde) weg naar Antico Borgo Poggiarello toe ging op en neer door het bos, uiteindelijk eindigend bij de prachtige locatie. Deze aparte toegangsweg went echter wel.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de familie, het fantastische uitzicht, het ruime appartement en de locatie überhaupt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het matras was te hard. We hadden eigenlijk om een zachtere moeten vragen; het personeel had ongetwijfeld een goede oplossing gevonden. Wifi in ons appartement had beter gekund.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt en diner: voortreffelijk. Rustige, mooie locatie. Appartement was ruim en schoon. Bezienswaardigheden (zoals Volterra, Florence, Siena en San Gimignano) binnen een uur met de auto bereikbaar.