Beoordelingen over Hotel Antico Borgo 4-sterren

Via A. Diaz 15, 38066 Riva del Garda, Italië

#37 van de 59 hotels in Riva del Garda

4,9

Airco was erg slecht op de kamer.

Airco was erg slecht op de kamer. Je kan niet met de auto bij het hotel komen, maar je moet ergens parkeren in de garage en met je spullen een eind sjouwen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Hotel ligt midden in het centrum van Riva del Garda. Een mooie uitvalsbasis.

De slechte informatievoorziening door het personeel. Je werd gedwongen vooraf je rekening te betalen. Eerst de toeristenbelasting en in tweede instantie de hele som. We kregen een kamer in de kelder toegewezen. Het was wel een "upgrade" naar een junior suite maar we moesten door de personeelskelder etc. om aan onze kamer te komen. Later bleek iedereen een "upgrade" te krijgen. Er zijn reductiebonnen te krijgen voor de parkeergarage in de buurt maar die zijn niet voor iedereen beschikbaar. We kregen de indruk dat het hotel zijn eigen organisatie niet meer aan kon. Nieuwe lakens en handdoeken hebben wij zelf moeten vragen. Werd daarna snel geregeld.

Het ontbijt was goed. Doordat wij klaagden over het feit dat wij vooraf alles dienden te betalen kregen wij als excuus een fles wijn cadeau op onze kamer.

Riva is een superleuk stadje. Vele terrasjes en prima strand.

Parkeren in parkeergarage verderop was erg duur. Op dakterras te weinig schaduw, waardoor daar geen gebruik van kunnen maken (was deze periode te heet) en dan kon je bij het hotel dus niet buiten zitten. Oftewel: slechts om te slapen en ontbijten benut.

Top: de deur uit en direct in het gezellige centrum van Riva. Prima hotel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Zeer goede lokatie en uiterst vriendelijk personeel.

Wifibereik op de kamer was niet goed, jammer dat WiFi tegen betaling was.

Zeer goede lokatie en uiterst vriendelijk personeel. Mooie kamers met goede bedden.