Beoordelingen over Appartamenti Astoria

Via Fratelli Rosselli 14, 40121 Bologna, Italië

#220 van de 325 vakantiewoningen in Bologna

Gebaseerd op 645 beoordelingen over dit appartement

Leuke stad, maar zoek een ander verblijf
    • Studio (2 Volwassenen)

Inchecken moest op een andere locatie. Daar moest ook geparkeerd worden. Dus met bagage op straat wachten tot er iemand ons naar het appartement bracht. Oud gebouw, links en rechts beveiligde deuren, dus een crime om al de koffers er door heen te krijgen.

De locatie van het appartement was heel centraal.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Toch wat kanttekeningen helaas...
    • Studio (2 Volwassenen)

We hadden een kinderbedje gevraagd voor onze dochter van 15 maanden, helaas zat er geen matrasje bij, dus hebben we alledrie bijna niet geslapen. Men had zelf ook al bedacht dat een kind zonder matras niet kan liggen, dus hadden ze een deken als matras gebruikt. Helaas word dit in de zomermaanden bloedheet, waardoor onze dochter zwetend wakker werd (lees: lakens drijfnat). Ze moest dus bij ons in bed en nogmaals, we hebben alledrie bijna niet geslapen. De keuken was trouwens erg basic, als je wilt koken moet je echt alles zelf meenemen, er was nog geen snijplank. Alleen geschikt voor afhaalmaaltijden, want er zijn borden en er is bestek en bekers. Wel zelf een theedoek en handdoek meenemen.

De ontvangst was prima, snel en correct. De locatie werkelijk super, alles op loopafstand. Appartement schoon en ruim, alles functioneert naar behoren. De kamer werd zelfs tussendoor schoongemaakt, erg netjes allemaal.

Mooi appartement in druk en lawaaierig deel van Bolonga
    • Studio (4 Volwassenen)

De keukeninrichting was niet goed. Te weinig glazen, bestek, borden. Kookplaat werkte niet. Wanneer we hadden willen koken dan hadden we dat niet gekund. Parkeren bij het appartement is bijna onmogelijk en is duur. Alternatief was parkeren bij het hotel, 15 minuten lopen, maar ook duur 12 euro per dag. Erg veel lawaai 's nachts. Restaurant en bakkerij direct naast het appartement.

Dat er elke dag goed werd schoongemaakt. Bedden opgemaakt, schone handdoeken, sanitair goed schoongemaakt, vloer weer schoon. Alles zag er netjes en verzorgd uit. De service bij het sleuteladres: Hotel Astoria. Meteen in het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

nooit meer appartement huren bij Astoria Hotel
    • Studio (3 Volwassenen)

Ondanks het feit dat WIFI beschikbaar zou zijn werkte deze niet in de appartementen. Appartementen zijn helemaal niet wat de foto's weergeven. Kitchinette trekt op niets

er is een goede parking aan de locatie - 12 euro / dag

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Bolgogna is mooi, jammer van de hitte in het appartement
    • Studio (2 Volwassenen)

De airco deed het niet, het was bloedheet in het appartement. De airco werd niet gemaakt, ook niet na vele telefoontjes. Er was niemand beschikbaar in het weekend. Er werd ook niet gekeken naar een andere oplossing. Dat viel erg tegen. Want het was 36 graden,

De locatie was erg goed!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Slecht hotel, slechte service
    • Studio (4 Volwassenen)

Appartement was super heet en erg luidruchtige buren. Airco werkte niet. We hebben 3 uur verloren en hebben zo Bologna niet gezien. Na een paar telefoontjes mochten we terug naar het hotel (toch wel een eind stappen door een onaangename buurt). daar kregen we uiteindelijk 2 kamers met een anderhalf bed (we hadden wel voor aparte bedden betaald) , 1 kamer stonk naar rook (uiteindelijk gaven ze dan een andere). Dan kregen we 1 zonder airco en 1 met airco en we kregen elk een kussen erbij (want was voorzien voor 1 persoon). Indien de kamer door 1 persoon zou bezet worden is hij ruim en mooi (goede regendouche). Alle vier hebben we dus geen oog dicht gedaan. We keren hier nooit meer terug!!!!! De beloofde fietsen hebben ze ons niet laten gebruiken, want ze vonden het te gevaarlijk voor ons (zou ook zo geweest zijn als ik zie door welk verkeer we moesten om aan appartement te geraken).

Het ontbijt was goed volgens italiaanse normen

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Teleurstelling!
    • Studio (3 Volwassenen)

De achterstallig onderhout. De badkamer/ douchecabine zat vol met kalk en schimmel. In de keuken was niet alles voorhanden. Kopjes die in de kast gesmeten waren.We hadden een appartement met een slaapkamer geboekt, door foutieve beschrijving van booking geen slaapkamer in dit appartement. Dit betreft gewoon een kamer met drie bedden. We waren erg teleurgesteld.

Appartement was dichtbij het centrum.

- Ligging is ideaal

Niet

- Ligging is ideaal - Hele vriendelijke personeel (spreken engels) - Ontbijt is goed - Wij zijn super tevreden!

Superlocatie
    • Studio (1 Volwassene)

Superlocatie

Fijne studio, kort bij bushalte en zeer dicht bij het station
    • Studio (3 Volwassenen)

Het eenpersoonsbed zakte wat door

Ligging van de studio en eenvoudig maar verzorgd interieur

Fijne lokatie voor stedentrip
    • Studio (4 Volwassenen)

Erg schoon ern alles even mooi ern nieuw

mooi nieuw ingericht en ruim appartement
    • Studio (3 Volwassenen)

wifi....geen internet aanwezig en airco maakte veel geluid

mooi nieuw ingericht en ruim appartement

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Ideaal gelegen (vlak bij het station en op wandelafstand van...

Uitrusting van de keuken had iets beter gekund: geen oventje maar ook geen kurkentrekker, afwasgerief, ...

Ideaal gelegen (vlak bij het station en op wandelafstand van het centrum) voor wie vanuit Bologna uitstapjes wil maken naar de vele mooie steden in de regio (Ravenna, Ferrara, Modena, Parma, Firenze, ...)

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Het appartementje was perfect gelegen.

niets viel ons tegen

Het appartementje was perfect gelegen. Op wandelafstand van het centrum. Leuke buurt. Super huiselijk, heel gezellig en proper. Een echte aanrader

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

De ligging.

De vriendelijkheid van het personeel, het appartement is een studio en geen appartement. Bovendien zeer klein voor 4 personen. Er is geen kookuitrusting als je zou willen koken en slechts 2 glazen voor 4 personen. De douchedeur viel er steeds af. Temperatuur niet zelf te regelen, het was erg warm in het appartement. Niet alle faciliteiten van de beschrijving waren aanwezig in het appartement.

De ligging.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Het personeel was vriendelijk en ze hebben alles heel snel...

Onze appartement was eigenlijk een hotel kamer. Er was een koelkast en een stuk of drie pannen, paar borden en twee glazen, maar dat was het. Er is geen wasmachine dus als iemand voor een langere tijd wil blijven, wordt het lastig.

Het personeel was vriendelijk en ze hebben alles heel snel opgelost. Locatie is heel goed, het station ligt 15 minuten ver lopend.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Gratis gebruik van fietsen en goede bedden

Gratis gebruik van fietsen en goede bedden

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Geen terras stond nochtans opvulling site van wel

Geen terras stond nochtans opvulling site van wel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

mooi groot appartement

had wel iets schoner gemogen

mooi groot appartement

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Centraal gelegen, rustig, ruim en schoon

Centraal gelegen, rustig, ruim en schoon

• Beoordeeld op: 8 september 2015

centrale locatie

centrale locatie

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Lokatie, midden in de stad, nabij station.

Sober, weinig poespas

Lokatie, midden in de stad, nabij station. Ruim appartement

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

zeer goede centrale locatie, zeer mooi appartement met airco

minieme inrichting keuken,

zeer goede centrale locatie, zeer mooi appartement met airco

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Op loopafstand van het centrum!

Er was geen WiFi. En een comfortabele stoel was fijn geweest.

Op loopafstand van het centrum! Appartement 's nachts rustig , weinig lawaai.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Onvoldoende leeslicht