Beoordelingen over Hotel Aquarium 2-sterren

#889 van de 921 hotels in Rome

5,6

5,5

6,2

Voor 80 euro per nacht absoluut niet waard. Op de redelijke slaapkamer na een ramp.

Dit is het slechtste hotel waarin ik ooit geslapen heb. Bij deze de opsomming aan slechte zaken; 1) ontzettende schimmel op de badkamer muren. Nadat we een klacht indienden om het te verwijderen werd er wat gepoetst maar de schimmel bleef zichtbaar. 2) ook het douchegordijn zat onder de schimmels, na dit aangegeven te hebben brachten ze wel een nieuw douchegordijn maar dat dit niet opgevallen is tijdens de controle voor ons bezoek is al zeer opvallend. Het gordijn was echt te goor voor woorden. 3) de douche werd warm en dan weer koud en dan weer warm zonder dat je aan de knoppen kwam. 4) de wc spoelt door maar vervolgens moet je minimaal 30 minuten wachten voordat je wederom kan doorspoelen. Zo lang moet de tank vullen, heel vies. 5) de airco is matig en maakt bovenal veel lawaai. Koelt niet echt af. 6) op de 1ste verdieping ligt de ontbijtzaal naast een aantal kamers. Je word dus wakker als je wat langer wilt blijven slapen door het lawaai. 7) personeel is vrij onvriendelijk, na een tijdje ging het iets beter maar ze komen wel over als hoe minder ze hoeven te doen hoe neter het is. 8) ontbijtzaal is klein en keuze is beperkt. Absoluut geen aanrader.

Dat we na 4 nachten afscheid konden nemen en gelukkig weer uit het hotel konden. Enige pluspuntje is de redelijke locatie van het hotel (dichtbij termini station)

Hotel was geen succes

Het personeel was niet vriendelijk. Kamer was oud met schimmelvlekken op de muren en badkamer was voor ons verblijf niet proper gemaakt.

Het bed was oke.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

prijs kwaliteit oke.

kamers waren niet geluidsdicht. Je hoorde alles van op de gang en inkom. Het ontbijt was aan de povere kant. werd ook niet echt aangevuld.

de locatie. goed centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima hotel om alleen te slapen. Alles op redelijke loopafstand of goed

De douche was mega klein en de douchekop zelf lekte aan alle kanten

Het personeel was erg vriendelijk. De Deluxen kamer is een aanrader. Een groter bed en veel betere tv

Top locatie en personeel kamer minder

De douchekop was kapot en hing er zielig bij. Hierdoor kon je niet goed douche. Verder was de kamer erg oud.

Wij waren met de trein en het hotel lag om de hoek van station Rome. Hierdoor hoefde we niet zo lang te lopen in die hitte. Verder was het personeel erg aardig

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima hotel op goede plek in de stad

Van buiten lastig herkenbaar en moeilijk te vinden omdat het niet op de kaart van Roma Pass staat. Ontbijt en kamer heel basic maar goed verzorgd en schoon.

Heel centraal gelegen, vlakbij station. Rustig, eenvoudig hotel met heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Handige lokatie voor de zakenreiziger met een klein budget

Voor deze prijs en het feit dat zij zichzelf een 2 sterren hotel noemen, mag je mijns inziens wel wat meer verwachten. Vloerbedekking was vies, frisdrank/snack automaat werkte niet of haperde, ontbijt bestond uit wat droog brood met alleen goedkope jamsoorten of honing als beleg. Kant en klare kuipjes yoghurt die slecht gekoeld klaarstonden terwijl het hartje zomer is. Geen vleeswaren of kaas. Daarnaast kreeg ik steeds de handoeken die ik al had opnieuw opgevouwen terug, in plaats van schone handdoeken. De airco van de kamer werkte niet. De wc's spoelen slecht door. Kapotte douchecabine en lekkende douchekop slang. Geen andere faciliteiten zoals een bar/eetgelegenheid. In de directe omgeving zijn ook geen of zeer weinig (goede) restaurantjes. Omgeving van roma termini is tamelijk pauper. Feitelijk is de enige reden om dit hotel te boeken de lokatie ten opzichte van de goedkope prijs. Personeel was vriendelijk en beleefd, niets daarop aan te merken.

Wanneer je voor zaken op reis bent is de lokatie op 3 min lopen vanaf Roma Termini station uitstekend. Verder het op loopafstand van bijv het colosseum en zit je tevens op redelijke loopafstand naar de spaanse trappen, de trevi fontijn en dat gedeelte van het centrum. Tevens gratis snelwerkende wifi in het hotel en op de kamers

• Beoordeeld op: 27 november 2016

vernieuwde kamer op 1e verdiep

zeer sober ontbijt oude(rwetse) kamer op 5e verdiep

vernieuwde kamer op 1e verdiep

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Op de site staat dat een een bagage ruimte hebben, dit is niet zo

De airco en de locatie

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Vriendelijkheid personeel.

Ruimte en dat er geen lift (groot genoeg voor kinderwagen) in het hotel was. Verder kon het wel wat schoner en was het ontbijt wat karig.

Vriendelijkheid personeel. De eerste avond hadden we een te kleine kamer, zeker met onze dochter. Hier kwam de eigenaar zelf al direct mee. Door de late incheck zou dit zijn. Was eerst geen kinderbedje. Eigenaar regelde direct bedje en een waterkoker zodat we flesje konden maken.

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Vriendelijk personeel.

De badkamer was heel erg klein

Vriendelijk personeel. Dicht bij het station, dus een prima uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Aquarium