Beoordelingen over Best Western Hotel Artdeco 4-sterren

Via Palestro 19, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#494 van de 921 hotels in Rome

Personeel was vriendelijk, snelle incheck.

We hadden van de kamer meer verwacht. Vrij primitief kamertje met een lekkende douche en de wc spoelde niet goed door. Ook bleef de ventilatie warm blazen ook al had je hem op koud staan. Houd even rekening dat je bij het uitchecken nog toeristenbelasting moet betalen. (Was bij ons 5,50 p.p.p.n) Stond bij ons niet op booking.com.

Personeel was vriendelijk, snelle incheck. De locatie is prima. Vlakbij metro stations. Alles is goed op loopafstand. Ontbijt is goed en zeker voor de prijs. Bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Kamers goed, bedden lagen heerlijk, personeel was...

Dit ligt niet perse aan het hotel. maar nergens was aangegeven dat je nog een tax moest betalen na het verblijf.. toen we wilden uitchecken, kwam er opeens nog een verassende rekening.. ze wilden ons én het hotel nog een keer laten betalen (ondanks dat we al betaald hadden, maar dt hadden ze over het hoofd gezien) én nog voor 36 euro aan "toeristenbelasting betalen". Dit wa ruim 25% van het hotaal bedrag, dus best prijzig..

Kamers goed, bedden lagen heerlijk, personeel was vriendelijk, bij aankomst konden we nog niet onze kamers in maar konden we wel onze koffers opbergen, toen we terug kwamen waren deze al naar de kamer gebracht

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed hotel in fijne buurt

Bed was voor ons iets te zacht. Door wegwerkzaamheden beetje geluidoverlast, ook 's avonds. Liften klein en schokkerig. Geen fijne beleving.

Mooi hotel in een goede buurt van Rome (ambassadebuurt). Prima faciliteiten en behulpzaam personeel. Leuke restaurants in de buurt. Uitgebreid ontbijt voor een prima prijs (€5). Ivm late vlucht konden we de koffers later bij het hotel ophalen. Hotel is ca 15 minuten lopen van Roma Termini.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer geslaagd!

Het venster van de kamer gaf uit op een dak waarop de verwarmingsinstallatie (?) stond, met 24/24 storend geluid. Aangezien airco nog niet werkte (begin maart) was het raam openen de enige mogelijkheid om te verluchten en verkoelen, met het lawaai tot gevolg.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, ligging (zeer goed bereikbaar met metro, rustige en verzorgde buurt).

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De ligging was prima. Het zou niet als een 4 ster maar als een 2 ster verkocht moeten worden

Inrichting, matras, kussen, personeel te onverschillig en arrogant.

Het ontbijt en de ligging.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ruime kamer.

Eigenlijk niets

Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goede centrale uitvalsbasis voor bezichtiging Rome

Goede accomodatie dichtbij station Termini.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Ontbijt was goedkoop en prima.

Douche kon niet opgehangen worden en water wisselde van koud naar warm en weer terug.

Ontbijt was goedkoop en prima. Kamer was ruim en schoon. Hotel is lastig te vinden.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Prima hotel.

Prima hotel. Wij boekten dit aan 60 per nacht, ontbijt inbegrepen. Ligging op 5 lopen van de metro in een residentiele en rustige buurt. Restaurants en supermarkten in de onmiddellijke omgeving. Kamer en ontbijt waren prima. Rekening houdend met de prijs kan ik besluien dat dit een uistekende deal was.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Vriendelijk & bereidwillig & behulpzaam personeel...

Een zeer beperkte kaart in het restaurant. Stopkontakten op de kamer of badkamer niet compatibel aan sommige elektrische apparaten.

Vriendelijk & bereidwillig & behulpzaam personeel dat of Frans of Engels in enige mate ons kon te woord staan.

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Mooie ruime kamer, goed ontbijt.

Roomservice was slecht. Tot 2x toe koud eten ontvangen, retour gestuurd, maar manager wilde ons toch laten betalen. Na een hoop stampij is het uiteindelijk toch van de rekening gehaald.

Mooie ruime kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Het ontbijt was lekker en voldoende gevarieerd kamers waren...

Het ontbijt was lekker en voldoende gevarieerd kamers waren dik in orde en personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Hotel Artdeco