Beoordelingen over Aurelia 429 Fine Town House

Via Aurelia 429, Aurelio, 00165 Rome, Italië

#1777 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

Prima accomodatie als je alleen een bed zoekt en meeste tijd in rome centrum besteedt

Het hotel bestaat uit appartementen die verspreid in een wooncomplex liggen en maakt een rommelige eerste indruk. Het gebouw zelf is erg gehorig met krappe liften. Verder viel het ontbijt tegen, met voorverpakte droge broodjes en cake.

Het personeel was erg behulpzaam en de kamers zagen er schoon uit.Het centrum van Rome is makkelijk te bereiken per metro en per bus. Rustig gelegen buiten het toeristische gebied, maar nog wel een goede keuze uit cafeetjes en restaurants.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Gezien de reviews hadden we beter verwacht

Het ontbijt mocht je zelf pakken in een klein keukentje. Geen verse broodjes, maar voorverpakt (en weinig keus). Geen vers broodbeleg, wel lekkere cake. Dus een creaker of wit brood met jam, veel meer was het niet. Het bed was voor mij persoonlijk te hard en de kussen was van traagschuim, waar ik niet op kan liggen. De 2e avond ontdekte ik in de kast andere kussens en sliep ik beter. De badkamer, vooral de douche had schimmel en verkleuring van de voegen door shampoo (roze). De balkonstoel van staal was oud en er stak een stuk uit waar ik achter bleef halen met mijn kleding. De kamer had rolluiken maar geen gordijnen (wel vitrage), waardoor je voor het licht genoodzaakt was om ze dicht te doen en dat was wel warm. De algemene voordeur ging zeer moeilijk open. Je moet wel even kijken als je aankomt of je wel goed zit, zeer kleine naambordje en in het appartement zitten ook bewoners.

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamer had een redelijke goede douche. De koffie was lekker...voor een cupje. Bushalte recht voor het hotel.

goede uitvalsbasis voor een stedentrip Rome en Vaticaanstad

gehorig gebouw, krappe lift

geriefelijk bed, zelf ontbijt maken met voor Italiaanse begrippen veel variatie. Makkelijk te bereiken per metro en per bus. mooie uitval naar centrum Rome zonder de drukte. Om de hoek zit een fantastisch restaurant!!

Zondermeer aanbevelingswaardig

Miste vooral fruit, dit was niet aanwezig

Accommodatie was zondermeer goed, ontbijt typisch Italiaans, maar beslist geen probleem

Personeel + ligging

Badkamer en ontbijt

Personeel + ligging

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Kamers waren schoon en vriendelijkheid

Het ontbijt was op als je wat laat was .geen brood of beleg

Kamers waren schoon en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Ze waren flexibel met een late check-in en er was een klein...

De kamer was niet goed schoongemaakt toen we aankwamen. Het bed was vies. Nadat dit via een sms te hebben gemeld was het direct de volgende dag vervangen.

Ze waren flexibel met een late check-in en er was een klein ontbijtje beschikbaar in de ochtend om de eerste honger te stillen. Bus en metro zijn voor de deur, dus je kunt zo overal heen in de stad.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Dichtbij de metro.

Handdoeken worden pas na drie dagen verschoond, lijkt me niet erg fris als je na een dag lopen in de stad lekker wilt douchen en je moet een handdoek gebruiken die je al 2x gebruikt hebt. Ontbijt is karig maar dit weet je in principe omdat Italianen bijna niet ontbijten

Dichtbij de metro. Goede nette kamer met eigen douche.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Aurelia 429 Fine Town House