1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Relais Ca' Maddalena

Beoordelingen over Relais Ca' Maddalena

Località Pigno 2, 37069 Villafranca di Verona, Italië

#10 van de 15 hotels in Villafranca di Verona

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 8

Ziet er uit als prachtig stukje Kenia in Italië.

Af en toe wat geluid van overvliegende vliegtuigen voor verderop gelegen luchthaven Verona

Ziet er uit als prachtig stukje Kenia in Italië. Duidelijk veel aandacht besteed zowel buiten als binnen. Heel goed verzorgd. Hond welkom

Bar bij het zwembad was super.

Op zondag was het wel heel druk bij het zwembad. Zwembad was iets te klein voor het aantal badgasten van buitenaf

Bar bij het zwembad was super. Hulp van de alle talen sprekende jongen was ook fijn! Goede tips gekregen

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Zware teleurstellingteleurstelling

De aan komst was niet leuk , moest allemaal snel en slechte uitleg, binnen 3 minutes moesten we alles weten over codes, knoppen , hekken, deuren enz Kamer was ook erg Klein en benauwd voor drie volwassenen, geen balkon. Ik begrijp alle Goede recensies niet, waar ik op af Ben gegaan wij weten na drie overnachtingen nog steed niet wie de eigenaar is. Ze waren erg bezig met het overvolle zwembad ( we weten dat het openbaar is), drinken uit plastic , wijn echt niet te drinken, s avonds biertje uit een automaat en helemaal niemand te zien,. Bij een vraag over waar we leuk konden eten was het antwoord Pak maar een kaartje bij de receptie. Parkeren was op een stoffige parkeerplaats achteraan omdat hele parkeerplaats vol staat met zwembadgasten, met koffers eind lopen, werd niet gezegt zegt maar even op erf of zo, bij het uitchecken moest er nog iemand opgetrommeld worden duurde zeker 15 minuten, en die gene die Kwam weer iemand die wij nog nooit eerder hadden gezien, vroeg ook niet hoe wij het vonden niemand zei gedag, kortom een zware teleurstelling. Wij begrijpen er niets van gezien de Goede recensies , zijn die wel echt.

Het vertrekken

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zwembad was heel gaaf

Alles was oke

Zwembad was heel gaaf

De hygiëne in en rondom het zwembad.

De hygiëne in en rondom het zwembad. Haren in zwembad en veel sigarettenpeuken in het gras. Zonde. Baby kon niet op het gras spelen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

De mensen waren super vriendelijk en alles was goed...

Kamerschoonmaak dagelijks kan veel beter Ontbijt geen variatie Middag maal bij het zwembad mag ook gevarieerder

De mensen waren super vriendelijk en alles was goed onderhouden vooral een prachtig zwembad

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Voor ons de derde keer dat we in deze mooie b&b...

Geen wifi bij het zwembad, maar heeft ons niet gestoord. Met een wijntje links en de ipad rechts kun je onder de patio ook heerlijk internetten.

Voor ons de derde keer dat we in deze mooie b&b verbleven en binnenkort gaan we voor de vierde keer. Vergeleken met een paar jaar geleden is de kwaliteit van het ontbijt er flink op vooruit gegaan. Veel vers fruit, diverse soorten beleg, heerlijke koffie. Vriendelijkheid van de hele familie, de rust in de tuin en het zwembad. Wij kijken alweer uit naar ons volgend verblijf.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

sfeer

sfeer

Resultaat 1 – 8

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Relais Ca' Maddalena