Beoordelingen over Basiliani Resort & Spa - CDSHotels 4-sterren

Via Renis Snc, 73028 Otranto, Italië

#25 van de 32 hotels in Otranto

4,8

Goed hotel met prima ligging, weinig uitstraling
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Hotel had een erg klinische uitstraling. Heel strak en modern. Had wat gezelliger gekund. Wij hadden een kamer in gebouw 1, onderin het complex en keken tegen een betonnen muur aan.

Ontbijt was goed. Heel schoon hotel. Mooi zwembad. Historisch centrum met restaurants op loopafstand.

• Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De airco sprong altijd ‘s ochtends automatisch aan om 7u op 22 graden. Wat erg vervelend was want dat voelde erg koud aan in de ochtend ...

De massage die we boekte bij ons verblijf was erg goed ! Het ontbijt was goed, niet super uitgebreid, maar wel alles wat je wenst. En het zwembad was wel lekker. Misschien wel minder geschikt met kinderen gezien het altijd dezelfde diepte heeft van 1,6m.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Wij komen hier helaas niet meer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het was een zeer slecht verblijf. We konden niet onder de douche staan omdat deze op half zeven hing, ook rook het niet fris in de badkamer. Na vele male vragen kregen we eindelijk een andere kamer. Ontbijt stelt niks voor, weinig keus en het smaakt niet goed. Muziek staat keihard aan bij het zwembad. Personeel is niet vriendelijk/netjes, ziet er niet verzorgd uit. Wij komen hier helaas niet meer terug, hadden ons er wel erg op verheugd!

Het is prachtig aangelegd, voorzien van alle gemakken. Vanuit het hotel ben je zo te voet in Otranto.

Mooi hotel
    • Superior Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

.niets

Veel kan ik er niet over zeggen omdat ik samen met mijn man er maar 3 uurtjes zijn geweest. De dag ervoor had ik mijn enkel gebroken in Lecce en wij zaten in dit hotel te wachten op de ANWB alarm voor de terugvlucht. Met vragen was het personeel heel behulpzaam. Zij hebben ervoor gezorgd dat er een verpleegster kwam om mij een trombose spuitje te geven

Fijne locatie dichtbij otranto stad
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Personeel restaurant en receptie spreekt niet goed Engels en zijn niet echt gastvrij. Je moet er niet komen voor een goede sfeer want het is een beetje een gezien en gezien worden hotel. In de spa maken bijna alle Italianen selfies, zelfs in de stoomcabine!

Luxe, lekker bed, lekke rustig, mooi zwembad, vlakbij stadje en de medewerkers van de spa waren erg aardig en spa en massage was erg relaxed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooi hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Geen Wifi behalve aan de receptie. Veel trappen, maar dat weet je op voorhand

Het was een heel groot domein met ruime propere kamers en heel goede airco. Geen geluidshinder. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen. Er zijn veel gasten die naar het strand gaan met een shuttlebus. Door tijdsgebrek en omdat het te warm was hebben we geen gebruik gemaakt van de heel uitgebreide Spa faciliteiten. €25 pp voor 90minuten. Lekker en uitgebreid ontbijt. Half pension formule lekker, niet duur en dranken incl. Geen eetgelegenheid in directe omgeving. Ideale locatie om Otranto, Gallipoli Lecce en Leuca te bezoeken

Prima accomodatie in Otranto

Veel trappetjes

Heel mooi en hygienisch

grootschalig gangenstelsel en matig diner

grootschalig gangenstelsel en matig diner

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

• Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Eten in het hotel, buffet Doolhof en veel lopen/ trappen in bijgebouw

Otranto

Pracht omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Kleine kamer met geen stoelen en tafel. Ver van de receptie, heel veel trappen lopen om er te komen.

het was een ontbijtbuffet. Prima geregeld.

Rijke buffetkeuze voor avondmaal en ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Rijke buffetkeuze voor avondmaal en ontbijt. Mooie kamers, prima prijs/kwaliteit. Otranto gemakkelijk te voet te bereiken.

Mooi hotel en prima luxe

Geen

Mooi zwembad en ruime frisse kamers. In de buurt veel te doen en schitterende stranden

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Het hotel is een plaatje!

Wij zaten in het bijgebouw, zoals vermeld is het aardig wat lopen. Alleen voor ons als jong stel is dat geen enkel probleem, maar voor ouderen is het hoofdgebouw te adviseren.

Het hotel is een plaatje! Relatief goedkoop voor Nederlandse begrippen, maar goedkoper is inderdaad mogelijk. Zwembad was ideaal bij terugkomst van het strand. Locatie is ook top, een mooie stadscentrum, met de auto is de hele hak te bereiken. Keuze uit veel verschillende top locaties, veel locals en ook veel Italiaanse toeristen. Ga vooral eten bij corte del casares. De beste pizza ooit op en de eindafrekening bedroeg slechts 18 euro voor twee pizza's , twee wijn, fles water en brood.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Modern complex in een super omgeving met grote en ruime...

Het buiten zwembad mocht iets langer openblijven. Er was geen WiFi toegang op de kamer. (Wel gratis WiFi in de ruime lobby)

Modern complex in een super omgeving met grote en ruime kamers. Lekker ontbijtbuffet. Heel dicht bij het oude stadje. Mooie en leuke wellness faciliteiten.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

zwembad

zeer groot, afstand tussen kamer en zwembad/restaurant

zwembad