Beoordelingen over Hotel Bavaria 4-sterren

Kirchsteig 15, 39012 Merano, Italië

#27 van de 62 hotels in Merano

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Helemaal niets.

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen, we waren echt gast! Zeer vriendelijke, persoonlijke bediening, mooi restaurant met heerlijk eten, mooie kamer en groot balkon. Prachtig binnen zwembad en buitenzwembad.

In de voetsporen van Sissi

Niet echt iets specifieks. We wisten wat we geboekt hadden. Misschien iets ruimere parkeergelegenheid gewenst!

De ligging is prima, vlakbij prachtige centrum. Hotel is mooie oude glans, 19e eeuws.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prijs-kwaliteit een teleurstelling

Alle kamers zijn zonder airco, wel gek in een hotel waar je zoveel betaald. De barman.. Was bijzonder onvriendelijk en niet sociaal. Het zwembad was ijskoud, wij waren hier met een baby van 1 jaar oud, en wij konden met hem niet buiten zwemmen. Enkel binnen, een verwarmd zwembad is ook echt wel een must.. Verder heeft het hotel vanvoor echt een prachtige tuin.. Maar dat is enkel maar voor de foto want vanachter waar de gasten moeten liggen aan het zwembad is het helemaal niet verzorgd. Verder is het hotel voor ons echt niet aan te raden bij jongere mensen, wij kregen het gevoel in een knap revalidatiedomein te zitten , waar de mensen niet vies waren van vies te kijken als je jong bent en smorgens in een korte broek wil ontbijten. Voor ons prijs kwaliteit zeker niet voldoende

Het ontbijt was super lekker en goed verzorgt. Babybedje was dik in orde . Ook de gevraagde microgolf voor de baby

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Een paradijs in Merano
    • Comfort Eenpersoonskamer met Balkon

Het buitenontbijt was heerlijk en overvloedig. Het personeel deed alles om het mij naar de zin te maken en de accomodatie was in een woord geweldig ! Ik hoop er volgend jaar weer heen te kunnen gaan!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Men laat honden toe en rekent een stevige dagforfait maar kan nergens terecht. Zelfs geen water

Het personeel en de prijs kwaliteit verhouding

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel niet

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

tuin met buiten kunnen eten

uitvoering van de kamer nogal basic

tuin met buiten kunnen eten uitstekende keuken

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

gastvrijheid personeel, locatie en stadje Meran met...

geen airco

gastvrijheid personeel, locatie en stadje Meran met geweldige fiets en wandelmogelijkheden