Beoordelingen over Hotel Bavaria 1-sterren

Borgo degli Albizi 26, Uffizi, 50122 Florence, Italië

#223 van de 384 hotels in Florence

Voor die prijs was het een prima verblijf in een palazzo en zo dicht bij de kathedrale basiliek.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Onze kamer was alleen bereikbaar nadat we 5 brede trappen beklommen hadden. De aanwezigheid van airco was heel wenselijk geweest op warme dagen. Een goed werkende ventilator hielp enigszins.

De kamer was groot en netjes, aangrenzend een mooi, schoon badkamertje. Vanuit het raam kon je de Duomo zien en 's ochtends de klokken horen luiden. Ontbijt was eenvoudig maar wel voldoende en het personeel was aardig.

Prima locatie en schoon hotel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Het is jammer dat er geen toilet op de kamer was. Het gedeelde toilet was op de gang, tezamen met een douche die sommige kamers ook niet hebben. Wil je naar het toilet dan bestaat de kans dat iemand staat te douchen en je dus even moet wachten Dit hebben wij niet als hinderlijk ervaren, wij wisten dit bij boeken.

De locatie is uitstekend, midden in het centrum. Je moet 5 trappen op om het hotel te bereiken dus niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, er is geen lift. Het ontbijt was goed maar eenvoudig. Mijn man moet glutenvrij eten en daar was bij het ontbijt rekening mee gehouden, prima !

Prettig
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik had de kamer naast de deur en dat zorgde soms voor geluidsoverlast. Ik hoorde precies wanneer iemand binnenkwam. Desondanks heb ik toch heel goed geslapen!

De locatie, het bed, het personeel, de prijs-kwaliteit verhouding

Mooi hotel met een fijne prijs.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt stelt niet heel veel voor maar een start van de dag prima.

Je zit midden in het centrum. 400 'm naast de Duomo. Je loopt zo vanuit het hotel naar alle bezienswaardigheden. Het hotel is mooi en authentiek. En keurig netjes schoon gehouden. Wij hadden de badkamer op ons eigen kamer en dit was prima.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Kamer boven verwachting en service uitstekend
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

We wisten dat we laat zouden aankomen, maar zijn uiteindelijk nog later dan verwacht aangekomen, doordat we moesten uitwijken naar Bologna en met de bus verder gingen. Ondanks het late tijdstip konden we gewoon naar binnen. En wachte ze zelfs op ons.

Goede, grote en schone kamer, vriendelijk personeel en een...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was erg warm toen wij er waren (Augustus), er was alleen een ventilator.

Goede, grote en schone kamer, vriendelijk personeel en een goed ontbijt!

Aanrader voor in de stad !
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij vonden het geen probleem en hadden er geen behoefte aan maar er was geen televisie. Ook geen airco, alleen een ventilator. Het enige wat wel een opgave is met bagage, zijn de 5 trappen die je op moet voordat je bij je kamer bent. En het zoeken naar het adres omdat je er niet met de auto kunt komen. Navigatie blijft je eromheen sturen. Door uiteindelijk te bellen met de receptie hebben we het gevonden. Misschien als dat duidelijker beschreven kan worden bij de boeking, voorkomt dat een hoop frustratie.

De locatie; midden in het centrum met prachtig uitzicht op de Duomo, dus ook op loopafstand van alle bezienswaardigheden en restaurants. De authentieke sfeer in het hotel, de grootte van de kamer; echt heel ruim ! De vriendelijkheid van personeel, maar zeker van de eigenaar!

Prima hotel op fantastische locatie
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het is toch 5 flinke trappen omhoog. Vervelend was hoge temperatuur in kamer waardoor slapen lastig was

Hotel ligt op fantastische locatie tussen Duomo en Bargello. Alle bezienswaardigheden binnen loopafstand. Auto parkeren bij Parkeergarage Bargello ging prima (EUR 25/24h) Ruime kamer (nr 20) met eigen badkamer

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Perfecte locatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gedeelde badkamers, er waren twee badkamers waarvan één klein (douche te klein om te douchen als je 1,75 m bent). De ander was groot en netjes, alleen grenzend aan de ontbijtruimte.

Locatie was perfect, hartje centrum! Ideaal om de stad te verkennen. Ontbijt was goed verzorgd (zelfs verse broodjes), kamers netjes, goed bed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima plek downtown
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Realiseer je dat je elke keer vier trappen op moet om bij het hotel te komen. Dat had ik niet gezien, geen lift. En toilet op de gang vind ik ook niet fijn.

De locatie en het personeel bevielen me het meest, middenin het centrum moest ik elke dag zijn dus voor mij ideaal. Prachtige oude straat. Het ontbijt was prima, broodje, jammetje, yoghurt met cruesli. Koffie (helaas) uit een elektrische machine.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Recht in het historisch centrum, in een historisch gebouw,...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Airco was er wel handig. Onze kamer was nl. heel ingesloten waardoor er geen luchtcirculatie was. Hierdoor was het er heel erg warm. De hele nacht een ventilator op je laten blazen is niet meteen een aangename oplossing, maar het was wel de enige.

Recht in het historisch centrum, in een historisch gebouw, dicht bij alles. Heel goed en uitgebreid ontbijt.

Goede omgeving ;

Ontbijt erg. Basic

Authentieke stijl

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Erg basic ontbijt, niet vers. Toilet was onderdeel van gedeelde badkamer waardoor deze erg vaak bezet was.

Grote kamer en goede locatie

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Prachtig.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Douche en Gedeeld Toilet

Ontbijt was ok, niet heel uitgebreid.

Locatie prima. Een echt oud palazzo met grote kamers en prachtige tegelvloeren.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Veel muggen

Ontbijt lekker, kamer groot

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

ontbijt goed, kamer groot genoeg maar gehorig.

62 traptreden om bij je kamer te komen, als je pech hebt 75 treden. wel 15 meter lopen naar de badkamer.

ontbijt goed, kamer groot genoeg maar gehorig. midden in het centrum, om de hoek van alle bezienswaardigheden in een leuke straat. veilig.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

ontbijt is niet belangrijk,was wel karig.

eventueel ontbijt,maar dit is in deze stad veel beter buiten de deur te doen.

ontbijt is niet belangrijk,was wel karig. de lokatie en het hotel zelf zijn werelds. alles binnen een paar honderd meter te lopen.

• Beoordeeld op: 26 november 2015

locatie, ruime kamers, goed ontbijt, grote lounge op 1e...

lawaai van de straatkant tot diep in de nacht, 1 gecombineerde toilet/ badkamer voor kamers zonder eigen badkamer is veel te weinig

locatie, ruime kamers, goed ontbijt, grote lounge op 1e verdieping, schoon, charmante kamers

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Het hotel bevindt zich in een prachtig pand, op een super...

Geen WiFi op de kamer, ontbijt was matig.

Het hotel bevindt zich in een prachtig pand, op een super locatie vlakbij de Duomo. De straat waarin het gelegen is hebben veel leuke tentjes. De kamer en badkamer waren ruim en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 18 april 2016

De locatie.

De locatie. Je zit in het centrum van Florance. Alles is op maximaal 10 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

de ligging is geweldig en de kamer was enorm groot

trappen lopen met je koffer ;-)

de ligging is geweldig en de kamer was enorm groot