Beoordelingen over BB Hotels Navigli

Via Gentilino, 7, Navigli, 20136 Milaan, Italië

#774 van de 1.734 vakantiewoningen in Milaan

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Ideale locatie, kunt zowel te voet als met de tram naar het...

Op de bovenste verdieping heb je een schuin dak boven het bed. Misschien mijn onhandigheid, maar een grote kans dat je je hoofd hieraan stoot.

Ideale locatie, kunt zowel te voet als met de tram naar het centrum. Kamer is prima, staat zelfs een klein koelkastje in om wat spulletjes in te leggen. Het was erg warm in Milaan, een prima airco die het goed deed! Het bad vol laten lopen met koud water om nog extra af te koelen.

Het inchecken tot 22.

Het inchecken tot 22.00 uur 's avonds is naar mijn mening toch echt niet meer van deze tijd!!! We waren 5 minuten te laat en alles was al gesloten. Een telefoontje naar het hotel heeft ons niets verder geholpen, de dame in kwestie gaf aan dat ze gesloten waren en niets meer voor ons konden doen. Heel bizar allemaal! Gelukkig was er een schoonmaker en nog een hulp aanwezig die voor ons de deur geopend hebben en ons alsnog hebben ingecheckt. Gelukkig is alles toch nog op z'n pootjes terecht gekomen. Verder een prima verblijf.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Bij aanvang niet erg vriendelijk personeel, wel mooie kamer...

Bij aanvang niet erg vriendelijk personeel, wel mooie kamer met luxe badkamer. Ondanks niet roken beleid, stonk deze kamer enorm naar rook. In die mate dat we er ‘s nachts wakker van werden. Volgende dag andere kamer gekregen. Stuk kleiner (eigenlijk alleen plek voor een bed, echt voor zakenreis) maar wel schoon. Helaas geen bad, maar hygiëne was voor ons belangrijkste. Locatie is perfect, wandelend binnen 30 minuten in centrum. Bedden liggen goed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima hotel, aardige en behulpzame receptionist en uitstekende ligging in Navigli.

Kamer was wel vrij gehorig.

Kamer goed, soort split-level, een bed beneden en andere bed verdieping hoger. Heel prettig voor stedentrip met een vriendin.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Perfect voor een korte citytrip met 2 personen.

Kamers waren aan de kleine kant, maar voor paar dagen met 2 personen was dit groot genoeg. Douche gaf weinig druk.

Goed gelegen aan naviglio grande en naviglio pavese om dan langs de winkelstraten de duomo milano te bezoeken. Veel wijnbars, cocktailbars en eetgelegenheden in de buurt. Zeer vriendelijk personeel en propere kamers.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Uitstekende locatie.

Een B&B zonder ontbijt is een beetje raar. We hadden echter een gratis upgrade naar een appartement gekregen en er was in de straat een gezellige bistro voor een cappuccino en croissant, tussen de Italianen.

Uitstekende locatie: goede verbinding met centrum, dichtbij winkels en horeca en toch zeer rustig.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Super verblijf gehad. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam dames van de receptie.

Geen lift aanwezig

In leuke wijk in Milaan.

Een fijne plek, dichtbij de bezienswaardigheden, een leuke omgeving, aardig personeel, prima kamer.

NVT

3,0
    Niemand aanwezig bij receptie geen airco met 32 graden moet...

Niemand aanwezig bij receptie geen airco met 32 graden moet niet kunnen en geen raam open kunnen zetten

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Op de tweede avond kwamen wij er bij terugkomst achter dat...

Op de tweede avond kwamen wij er bij terugkomst achter dat wij onze kamersleutel in onze kamer hadden laten liggen. De receptie was reeds gesloten. Ik heb gebeld naar het nr. op het visitekaartje en kreeg een behulpzame receptioniste aan de telefoon die mij telefonisch naar de verstopte reservesleutel leidde. Wat waren wij blij!

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Locatie in navigli

Geen ontbijt in hotel. Maar daarentegen leuke coffeeshop schuin tegenover

Locatie in navigli

• Beoordeeld op: 16 november 2015

prima prijs-kwaliteit verhouding, gunstig gelegen tov tram...

kamer door ligging naast receptie erg gehorig

prima prijs-kwaliteit verhouding, gunstig gelegen tov tram,fietsen van BikeMi en de super wijk Navigli

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Service.

Geen ontbijt mogelijk.

Service.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Prima locatie, met tram 3 zo in het midden van de stad.

Prima locatie, met tram 3 zo in het midden van de stad. Nette en verzorgde kamer tegen schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Een leuke buurt en makkelijk bereikbaar

Er waren geen glazen aanwezig en geen water koker. De kamer direct naast de receptie was erg klein.

Een leuke buurt en makkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Zeer propere kamer!

Op ons balkon stonden de airco units die 's nachts veel lawaai maakten.

Zeer propere kamer!

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

De gezelligheid van het hotel rond een binnenkoer.

De gezelligheid van het hotel rond een binnenkoer.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Goed gelegen hotel.

Goed gelegen hotel. Vlakbij Navigli. Niet duur, goeie hygiëne. Ontbijt mogelijk in Bar beetje verder in de straat. Prijs/kwaliteit zit goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van BB Hotels Navigli