Beoordelingen over B&B Villa Pardi Lucca

Gebaseerd op 166 beoordelingen over deze B&B

Top vakantie
    • Superior Driepersoonskamer

Niks viel tegen

De hartelijke ontvangst door Cinzia en haar familie. Prachtige kamer en ook schoon. Heerlijk groot zwembad, ontbijt met veel keus, super locatie. Cinzia heeft ons geweldig geholpen met het regelen van een huurauto en gaf leuke sight seeing tips. Sowieso was geen enkele vraag teveel. Dit was echt een top vakantie. Komen zeker terug. (Moesten we nou naar links voor dat restaurants Cinzia?? 🤣🤣)

Villa Pardi ligt vlakbij Lucca en is gevestigd in een heel...
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Wij hebben geen negatieve ervaring.

Villa Pardi ligt vlakbij Lucca en is gevestigd in een heel statig en prachtig gerenoveerd Toscaans landhuis. Rustig gelegen en beschikt over een heerlijk ruim zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Het guesthouse wordt gerund door een gastvrije familie die je thuis doen voelen. Er is met succes geprobeerd om het gebouw en de kamers authentiek te laten zonder het comfort aan te tasten. In sommige recensies wordt gesproken over gedateerd, wij vonden het juist sfeervol en passend bij het gebouw uit medio 1700. Kamers zonder airco, wel met fan. Wij hadden geen airco nodig (medio augustus). Schone kamers. Prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan Lucca, Florence, Pisa en de Toscaanse kust. Aanbeveling voor strandbezoek: Marina di Vecchiano. Groot vrij strand, maar ook mogelijkheid om bedjes met parasol te huren. Niet het massale van andere stranden in bekendere plaatsjes.

Prachtig gerestaureerd paleis met een uitstekende gastvrouw en grandioos zwembad
    • Superior Driepersoonskamer

Badkamerunit in de kamer waardoor het toch wat warmer en vochtiger aanvoelde, rokers op terras vlak naast de kamer

Prachtig gerestaureerd paleis, fantastische Nederlandstalige gastvrouw heerlijk ontbijt , mooi groot zwembad

Fijne locatie, beetje prijzig maar voor een tussenstop wel erg prettig!
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Kamer in bijgebouw was voldoende, doch vrij eenvoudig. Jammer genoeg wat luidruchtige buren (echte buren van hen, geen logees) en zeer levendige honden ‘s nachts. Airco erbij was prettig geweest, dan kan je lawaai al verminderen door met ramen dicht te slapen.

Super mooie locatie, heerlijk ontbijt (kraakvers), super fijn mooi groot zwembad. Rustige omgeving en op gemakkelijke afstand van Pisa en Lucca. Prima ontvangst, gratis en voldoende parkeergelegenheid. Bedden waren comfortabel.

heerlijk verblijf. meer als b&b dan als appartement.
    • Appartement met 2 slaapkamers - Bijgebouw

We hadden met 2 volwassenen en 2 pubers een appartement in het bijgebouw. Groot genoeg voor 4 personen maar het keukentje is te karig ingericht. Als je van plan bent om te koken tijdens de vakantie is het behelpen met slechts 2 pitjes. Zelf ontbijt maken kan. Er is maar 1 bureau dat je als kleine tafel kan gebruiken; en maar 3 stoelen. Dus wij zagen het meer als een b&b dan een appartement. De hygiene is op z'n Italiaans. Stof onder het bed en in de kastjes. Schoonmaak wel iedere dag; maar in 5 minuten.

moeder en dochter Cinzia zijn erg aardig en behulpzaam. Ontbijt is lekker. Dichtbij ook de mogelijkheid om bij een bakker te ontbijten zoals de Italianen doen voor de zelfde prijs (natuurlijk niet zo uitgebreid) . Zwembad is fantastisch. Lekker centraal voor de steden Pisa en Lucca. 2 Restaurants op loopastand. Andere restaurants niet te ver weg maar niet te belopen. Appartement groot en was heerlijk koel 's nachts. Kamers in het hoofdgebouw zijn prachtig.

• Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Een heerlijk verblijf in een prachtige villa, een mooie omgeving met vriendelijke Eigenaars. We waren met de Trein, de fietsen stonden voor ons klaar en we zijn op de terugweg door de Eigenaar naar het station gebracht. Heerlijk ontbijt en mooi zwembad,goed restaurant op loopafstand.

De locatie is top wanneer u de hele omgeving wil zien.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het is echt een B&B en er is alleen een koelkast op de kamer. Koffie/eten in de middag en avond kon niet.

De locatie is top wanneer u de hele omgeving wil zien. De rust bij het Hotel is heerlijk ivm de steden

Zalige en prachtige B&B
    • Superior Tweepersoonskamers - Onderling verbonden

De ontbijtruimte is soms een beetje te klein. Als alle logés ongeveer gelijktijdig willen ontbijten moet je soms heel even wachten, maar als je dan aan tafel zit en van het ontbijt kan genieten vergeet je dit snel.

In dit prachtig gerenoveerd gebouw kom je volledig tot rust. De uitbaters (dochter en moeder) zijn zeer vriendelijk. Je kan altijd bij hen terecht en zij verschaffen je uitstekende uitleg i.v.m. uitstappen die je in de buurt kan maken. Het eenvoudige maar voortreffelijke zwembad (16m) biedt een heerlijke verkoeling.

Schitterend domein
    • Superior Tweepersoonskamers - Onderling verbonden

De persoonlijke touch van de ganse familie die ze samen in de B&B steken .. echt mooi om zien, ze staan steeds paraat om de gasten het naar hun zin te maken en de adviezen zijn steeds goed.

Super verblijf! Vriendelijk en persoonlijk onthaal.
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Omdat we zelf comfortklasse hadden geboekt, was onze kamer (in het bijgebouw), voor 3 personen, eerder klein. Dat doen we volgende keer anders! We losten het op door buiten onder het prieel te zitten. Ik zou graag logeren in het super mooie hoofdgebouw!

Cinzia is een enorm vriendelijke gastvrouw. Ze wist ons onmiddellijk thuis te laten voelen. Sprak ons met onze namen aan. Gaf zeer goede toeristische tips, waar te eten, waar de boot naar Cinque Terre nemen,... . Het logies is gehuisvest in een luxe Villa van weleer. Wijzelf sliepen in de bijgebouwen, maar ook deze waren tiptop in orde! De Villa werd ook gerestaureerd met een hart voor de woning, zoals ze oorspronkelijk was. Zeer uitgebreid zoet en hartig ontbijt, met spek en ei op aanvraag. Mooie verzorgde tuin met een overdekt deel om te lezen,... . Veel fruit en groenten om te gebruiken in hun ontbijt. (nu nog niet rijp, maar wel voor de volgende gasten) Zeer mooi, groot zwembad. Fijne ligzetels. Wij komen zeker terug!

Leuke en rustige uitvalsbasis voor Pisa en Lucca, met heerlijk zwembad!!
    • Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

In het bijgebouw was de keuken en inrichting iets gedateerd (wel allemaal prima in orde verder). Een kamer in de villa had me ook mooi geleken! Het had ook nog iets schoner gekund.

Leuke plek om te verblijven. Mooie villa!! Wij zaten in het bijgebouw met wat meer faciliteiten (keuken). Heerlijk zwembad en lekker rustig. Vanuit hier kun je gemakkelijk naar Pisa en Lucca (beide 15 min rijden). Voor 5 euro kon je een ontbijt bijboeken (hebben wij niet gedaan omdat wij een keukentje hadden, maar niet duur en was volgens mij prima). Nederlandse eigenaren, zij gaven je een goede uitleg over de omgeving!!

• Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Wij zagen maar 1 verbeterpunt; de hoeken van het bed steken uit en daar loop je met je schenen tegenaan.

Ruime studio, mooi zwembad, mooi landhuis, mooie omgeving, goed ontbijt, aardige mensen. Eigenlijk beviel alles ons.

Prachtige ouwe villa op mooie locatie, vlak bij Lucca.
    • Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Prachtige ouwe villa op mooie locatie, vlak bij Lucca. Wij waren er twee nachten en hadden een kamer met keukentje, waar we uiteindelijk geen gebruik van hebben gemaakt, al was de koelkast heel handig voor een koud drankje. Een superaardige gastvrouw Cinzia, die ook Nederlands spreekt. In voor een praatje, makkelijk en leuke tips. Bovendien een heerlijk zwembad met ligbedden en parasols en prachtig uitzicht op het nabijgelegen dorpje. En lekker ontbijtje met goeie cappuccino voor €5,- p.p. Aanrader!

Verrassend

Er viel niet echt iets tegen. Het heeft geen airco, maar kamer was koel genoeg

Prachtige villa, vriendelijke eigenaresse, mooi verzorgd zwembad en goed ontbijt

Mooie villa vlakbij Lucca

Douche is wat aan de krappe kant.

Mooie statige villa vlakbij Lucca. Wij hadden een kamer in de villa met een mooi beschilderd plafond. Koelkastje op de kamer. Prima ontbijtbuffet. Zeer gastvrije eigenaren. Mooi zwembad. Wij hebben er een heerlijk verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Heerlijk adresje om lekker te relaxen met veel mooie steden in de buurt!
    • Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Goede tips voor uitstapjes in omgeving gekregen van Cinzia, italiaanse eigenaresse die vloeiend nederlands spreekt. Heerlijk adresje met goed ontbijt, persoonlijke benadering, heerlijke kamer met terras en mooi zwembad. Lekkere restaurantjes op loopafstand en dichtbij Lucca (tip: fiets huren en centrum doorfietsen en over stadswal fietsen, vraag Cinzia voor goed adresje).

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ge-wel-dig!
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De locatie is echt geweldig, evenals het zwembad en de verzorging die Cynzia en familie realiseren. Ze zijn erg betrokken en willen maar een ding: het de reiziger zo comfortabel mogelijk maken. Zo kregen we er bijvoorbeeld een terrasje bij! Een echte aanrader.

De vriendelijk van het personeel, de ligging van de...
    • Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

De vriendelijk van het personeel, de ligging van de accomodatie en het zwembad

Prachtig gerenoveerde Vila!
    • Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Prachtig gerenoveerde Vila! We sliepen in een mooie en schone kamer en werden wakker met een weids uitzicht. Ontbijt was heerlijk en service prima

De locatie, de hartelijkheid en het ontbijt.
    • Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

De inrichting van de kamer in het bijgebouw was gedateerd.

De locatie, de hartelijkheid en het ontbijt.

Hele mooie ligging

Hele mooie ligging Erg vriendelijk en behulpzaam personeel (Nederlands sprekend) Goed en uitgebreid ontbijt Zeker een aanrader!!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Heerlijk!
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Hele vriendelijke hulp en tips en een prachtige tuin!

Zeer vriendelijk personeel, mooie locatie, fantastische...
    • Appartement met 2 slaapkamers - Bijgebouw

Zeer vriendelijk personeel, mooie locatie, fantastische start van onze vakantie (slechts 20 min van de luchthaven Pisa).

Warm ontvangst en goede service

De gastvrije ontvangst

Genieten in een ruime, mooie en relaxte villa.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

De mooie ligging, ruime kamer en het prachtige gebouw met de indrukwekkende uitzichten.

Mooi groot zwembad, lekker ontbijt, eitjes bij ontbijt moest...
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Mooi groot zwembad, lekker ontbijt, eitjes bij ontbijt moest je vragen en werden met plezier klaar gemaakt

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Gezellig.
    • Studio (2 Volwassenen) - Bijgebouw

Dat het zwembad nog niet schoon was.

De gastvrijheid van de eigenaresse.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Alle vrijheid en na 3 weken Engels en Italiaans is een woordje Nederlands heel ontspannen

Personeel en het zwembad

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Het was fantastisch!

Kan niets opnoemen

Alles was fijn,een rustige omgeving,fijn zwembad,en Nederland sprekende eigenaars!

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Vriendelijk onthaal in het Nederlands.

Vriendelijk onthaal in het Nederlands. Mooie verblijfplaats. Dankzij ideale tips bezochten we niet enkel het mooie Lucca en Pisa, maar ook het natuurgebied in de bergen met prachtige dorpjes , zoals Barga. Wij hadden een studio met eigen mogelijkheden. Aanrader !!

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Heerlijk mooi groot zwembad.

Prima ontbijt. Behoeft iets meer variatie ( bv gebakken eitje en broodsoorten etc).

Heerlijk mooi groot zwembad. Vriendelijke nederlands sprekende gastvrouwen. Prima kamer. Mooie uitvalsbasis voor bezoekjes in de omgeving. Goede restaurants op 5 min. afstand. Een aanrader

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Heel vriendelijk en behulpzaam Nederlands sprekend personeel...

Heel vriendelijk en behulpzaam Nederlands sprekend personeel, uitgebreid ontbijt, relaxed zwembad en centraal gelegen voor verschillende dagtrips (Pisa, Lucca, Cinque Terre, Vinci, etc.)

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Wat een gastvrijheid.

Niets.. Als je iets vraagt wordt het gelijk geregeld

Wat een gastvrijheid. Gastvrouw weet werkelijk alles over de omgeving en deelt dit graag. Accommodatie is mooi en zeer schoon en het zwembad is echt super. Ontbijt is prima en naar mijn mening is dit een echte topper zeker als je naar prijs/kwaliteit kijkt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Het zwembad, de tuin en het onthaal.

Slechte nachtrust wegens slechte bedden en veel te warme kamer. Matig ontbijt. Geen juiste prijs/kwaliteitverhouding.

Het zwembad, de tuin en het onthaal.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Goede uitvalsbasis voor dagtripjes naar bijv Lucca, Pisa en...

Goede uitvalsbasis voor dagtripjes naar bijv Lucca, Pisa en Cinque Terre. Prachtige villa met heerlijk zwembad en de kamer was erg comfortabel. Goede tips van de eigenaresse zorgde voor een ontspannen en gezellig verblijf

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Vriendelijk onthaal en ongedwongen sfeer bevielen ons.

Een investering in airco of enige vorm van verkoeling in de kamers zou het helemaal af maken.

Vriendelijk onthaal en ongedwongen sfeer bevielen ons. Ook het mooie zwembad en verzorgd ontbijt droegen bij tot een echt vakantiegevoel. Tips omtrent plaatselijk restaurantjes waren ook welkom!

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Prachtige lokatie met heerlijk zwembad.

Prachtige lokatie met heerlijk zwembad. Super vriendelijke en behulpzame Nederlands sprekende eigenaars! Ideaal uitgangspunt voor Lucca, Pisa en Cinque Terre. Een aanrader deze villa, wij gaan zeker een keer terug!

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Ontbijt en zwembad

De hygiene kon iets beter, nieuwe tuinmeubelen, nieuwe spiegel in de badkamer en nieuwe gordijnen in de kamer zouden het helemaal afmaken!

Ontbijt en zwembad

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

De gastvrije ontvangst, de locatie dicht bij Lucca en Pisa,...

De gastvrije ontvangst, de locatie dicht bij Lucca en Pisa, in een landelijke omgeving. Een prachtig schoon zwembad met voldoende ligstoelen. Twee prima restaurants op korte afstand. Mooie kamers in de villa en ruime appartementen op het terrein. Maar vooral de hartelijke gastvrijheid van Giovanna, die lang in Nederland heeft gewoond en daardoor goed Nederlands spreekt.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

geweldige gastvrouw, heerlijk ontbijt met verse producten...

bed was niet zo geweldig en douche kon beter

geweldige gastvrouw, heerlijk ontbijt met verse producten uit de moestuin en heerlijke taart

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Goede locatie dicht bij Lucca met lekkere restaurant waar je...

Goede locatie dicht bij Lucca met lekkere restaurant waar je goed met kinderen terecht kunt. Hele lieve behulpzame eigenaren.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Zwembad en ligging!

Airco zou wel een optie mogen zijn, maar daar wordt wel aan gewerkt.

Zwembad en ligging!

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Zeer net en groot zwembad,vriendelijk,supermooie accomodatie...

Keuken

Zeer net en groot zwembad,vriendelijk,supermooie accomodatie,prachtig gerestaureerd

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Mooie locatie, hartelijke ontvangst en prima verzorging.

Mooie locatie, hartelijke ontvangst en prima verzorging. Ontbijt met omelet di mama, hmmmm

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Zeer vriendelijke Italianen (die Nederlands spreken) en die...

Geen.

Zeer vriendelijke Italianen (die Nederlands spreken) en die echt met hart en ziel zich inzetten om een prachtig verblijf te realiseren.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.