Beoordelingen over Hotel Belle Arti 3-sterren

Rio Terà Foscarini 912/A, Dorsoduro, 30123 Venetië, Italië

#245 van de 301 hotels in Venetië

Voor herhaling vatbaar !

Douche: water bleef niet op constante temperatuur.

Naar Italiaanse normen uitstekend ontbijt, vriendelijke service. Kamer beetje verouderd doch OK. Ligging uitstekend, vlakbij de Academiabrug. Mooie Tuin ook voor het ontbijt! Airco en wifi goed.

Goede locatie, hotel is hard achteruit gegaan.

Het ontbijt is standaard. Je ziet het hotel achteruit gaan qua onderhoud. Rolluik wekte niet goed, airco is niet zelf te bedienen, moet je bij de receptie aangeven aan of uit 21 graden. Tuinmeubelen kapot en vies. De tuin was dit jaar niet onderhouden.

De ligging en de tuin

Venetie

Slechte kussens, heel onvriendelijk personeel bij het ontbijt.

Mooie locatie, fijne tuin, prima kamer in echte Venetiaanse stijl. Badkamer was oud en sober met een klein beetje achterstallig poetswerk

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ligging hotel

Kamers niet hygiënisch: glasscherven gevonden in badkamer bij aankomst. Was redelijk laat dus onmiddellijk in bed gekropen. Volgende ochtend niemand bij receptie om het te melden dus gaan wandelen. Namiddag (nadat cleaning geweest was) nog steeds glas aanwezig. Ontbijt ook matig,zeer harde pistolets. Niet te eten. Bar van hotel om 20u al gesloten dus geen drank te verkrijgen na dat uur waardoor je opzoek moest een heel eind om koude frisdrank.

Ligging hotel

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima locatie

Het personeel is niet erg flexibel. Na een vertraging van onze vlucht kwamen we laat aan en alle bars en restaurants waren al dicht blijkbaar ook in het hotel, helaas konden we geen drankje bij de bar kopen. Beetje jammer als je net aankomt en niet even kan zitten met een drankje in de tuin.

Goed bed en kamer met airco, wat erg fijn was met 32 graden.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Heerlijk verblijf

Verse fruitsalade bij het ontbijt zou een pluspunt geweest zijn

Ruim ontbijt, ruime kamer, prijs lunch goedkoop daar ook koffie en water was inbegrepen

• Beoordeeld op: 8 december 2017

ga dit hotel niet nog een keer boeken puur omdat de sfeer niet gezellig was

Het personeel. Ze waren niet vriendelijk, konden niet eens 'prettige dag' wensen. En ze hadden meer een houding alsof de gasten hun moesten 'dienen'.

Teleurstellend, nooit meer.

De kamers zijn heel erg klein, en de badkamer is nog kleiner en in zeer slechte staat. Toiletbril die niet past, kapot afval emmertje, kapotte en versleten douchekop en slang, thermostaat kraan niet te regelen, kortom een echt slechte kamer voor een te hoge prijs. Er was geen airconditioning. Personeel zeer onvriendelijk, klachten worden niet behandeld. Ontbijt ver beneden de maat.

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

goed maar ik zou er niet terug naar toe gaan. door het personeel

personeel niet vriendelijk. ze wilden bij het uitchecken ons nog het hele verblijf laten betalen. terwijl we dat allang hadden gedaan. er kon geen sorry vanaf en dat ging om een bedrag van 400 euro. bij het inchecken konden ze mijn naam niet vinden terwijl ik alle papieren had gegeven.

ontbijt was uitstekend

Als je een goede aanbieding hebt: doen. Grappig barok/kitsch kamer, tuinontbijt. Locatie=top.

Personeel vind het werk niet echt leuk, lijkt het, het voelt fabrieksmatig.

Locatie. Heerlijk wandelen, buurt is prachtig en redelijk tot zeer rustig. Net buiten de vreselijke drukte, maar in het mooie hart vd stad.

Personeel verprutst verblijf

Bij binnenkomst stuitten wij op een zeer onvriendelijke baliemedewerkster die ons vroeg als eerste om vijf minuten te wachten. Vervolgens stond zij ons enigszins geërgerd te woord, kon eerst onze reservering niet vinden en raffelde daarna, nog steeds geërgerd, haar praatje af. De rest van het baliepersoneel was zo mogelijk erger, ze waren ongeïnteresseerd of geërgerd, ze leken wel een hekel aan toeristen te hebben of gedwongen te zijn om daar te moeten werken. Hierdoor voelden wij ons echt vreselijk ongastvrij behandeld, andere gasten klaagden hier ook over. Dan nog de onderlinge onenigheid over het serveren van drank, nadat of voordat de barman er was. Hij moest tussen vier en acht werken maar hij bleek niet altijd op tijd te zijn. Het geval was nu dat de één wel wilde serveren en dat de ander, op zeer agressieve toon en met stemverheffing, schreeuwde dat dit volstrekt buiten hun bevoegdheden viel en dat de desbetreffende collega het dus fout gedaan had en dat zij mij onder geen enkele voorwaarde een drankje zou inschenken. Zij was er niet elke dag en haar collega, noch altijd slecht gehumeurd, en ook de nachtportiers bleven drank verkopen. In elk geval was ons vooruitzicht om 's avonds lekker in de binnentuin met een drankje te zitten verprutst. Kwam nog bij dat we geen koelkastje op de, piepkleine, kamer hadden dus ook geen eigen drank konden koelen. Kortom, het personeel heeft er voor gezorgd dat we nooit meer naar deze fantastische locatie zullen gaan. Echt heel erg jammer.

De locatie van het hotel was fantastisch, zeer goed gelegen dichtbij het openbaar-vervoer en daardoor bij alle bezienswaardigheden. Het hotel heeft een fijne binnentuin. De kamers zijn heel smaakvol aangekleed en de schoonmaakster was uitermate vriendelijk. Het ontbijt was goed, zij het wat weinig afwisselend. De nachtportiers waren aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Heerlijke tuin om even lekker in te relaxen na het vele...

Het ontbijt viel tegen. Een eitje had lekker geweest. Het werd toast met jam. Er was alleen kaas en iets van salami en worst en daar houd ik niet van. Dat is uiteraard wel persoonlijk.

Heerlijke tuin om even lekker in te relaxen na het vele wandelen.

Fijn verblijf op een perfecte locatie in Venetie!

Wij vonden alles prima in het hotel. Personeel was ietwat gereserveerd, maar werden te allen tijde prima geholpen.

Prima locatie voor een verblijf in Venetie. Alle hoogtepunten van Venetie prima te lopen vanaf deze locatie. Fijne binnenplaats om even te zitten en zeer goed bereikbaar vanaf de boot.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Aangenaam verblijf op een prima locatie.

Het ontbijt was zeker voldoende en lekker maar wel alle dagen hetzelfde. Misschien iets meer variatie mogelijk. Prima kamer maar wel wat verouderd, vloerbekleding toch vervangen door makkelijker te onderhouden vloeren.

Het hotel is prima gelegen vlakbij Ponte L'Accademia en op korte afstand van het centrum. Verzorgd ontbijt, zeker voldoende. Aangenaam hotel in de originele stijl die bij Venetië hoort. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

De tweede keer in dit hotel heeft ons niet teleurgesteld , de ligging is goed om alles te verkennen

Een mogelijkheid om trolley's te voeren inplaats van te moeten dragen een aantal trappen op dit bij aankomst...

Ontbijt is erg goed en uitgebreid , bij mooi weer prachtig terras , goede ontvangst bij aankomst , rustige ligging

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima voor 2 nachtjes.

De kamers zijn erg klein en het decor is erg druk. Wel is het typisch Venetiaans. De koffie is niet heel bijzonder lekker. Ontbijt buffet is prima. Personeel is vrij bokkig en afstandelijk. Kamers zijn gedateerd en het onderhoud is niet up to date.

Hotel is gelegen in een centraal gebied. Makkelijk te vinden en alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

alles was uitstekend hoor .

de douche is wel heel nauw om binnen te komen en als de radiator aanstaat wordt het helemaal moeilijk om in de douche unit te komen zonder je te branden. Maar voor de rest was alles netjes schoon . en ontbijt was geweldig. De locatie is ook prima je zit zo bij het Marco plein en wandel ook snel de stad door.

alles was uitstekend hoor . we vroegen ons af waarom het personeel niet mag lachen in bijzijn van de klanten

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Door het slechte weer konden wij er niet of nauwelijks...

Het hotel en in het bijzonder de badkamer is echt niet meer van deze tijd en aan een renovatie toe

Door het slechte weer konden wij er niet of nauwelijks grbruik van maken maar het hotel heeft een grote binnenplaats met een groot terras waarvan een deel overdekt. In het propvolle Venetië best bijzonder.

Alles draait om toeristen in Venetië

Kleine badkamer, matig ontbijt in te kleine ruimte.

De locatie is geweldig, de vreselijk kitscherige entourage (rood fluweel aan de muren), de prijs in verhouding tot Italië ligt hoor, maar in vergelijking tot Venetië is het een erg goede deal. Max 2 nachten/dagen in Venetië blijven ivm te veel toerisme! (ga bijv ook naar Verona! of Treviso)

ligging

kamer sleets'oude dekens, motvlinders die rondvliegen, kleine kakkerlak, wanden in geen honderd jaar schoongemaakt. lakens wel schoon, handdoeken ook. Kamer te klein, tweepersoonsbed niet prettig.

ligging

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Venetië

Kussen waren plat en erg hard. Kamers waren gehorig.

Kamers waren schoon. De locatie was ook prima. Voor de prijs die wij betaalden was dit een goed hotel in Venetië.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

schijn bedriegt

De ons toegewezen kamer was duidelijk niet goed gekuist. Ik heb dit vriendelijk gemeld aan de receptie, we kregen een andere (nog kleinere) kamer maar er werden geen excuses aangeboden. Het personeel begon het ontbijtbuffet vroegtijdig op te ruimen. Bij het vertrek zei het personeel van de receptie niets meer, geen "Was alles naar wens, nog een fijne dag."

mooi ruim terras, goede locatie, bed heeft mooi hoofdeinde

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Mooi en gezellig hotel met leuke tuin en goed ontbijt!

perfect te bereiken met de vaporette vanaf het vliegveld, geweldige tuin met een zeer uitgebreid ontbijt en superligging op 10 minuten lopen van San Marcoplein

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

wij hebben genoten

het is geen tophotel, maar dat verwachtten wij ook niet voor de prijs die wij hebben betaald.

het hotel is fantastisch centraal gelegen en de tuin/het terras is heerlijk als je even tussendoor wilt uitrusten

Ideaal voor een cityy Venetië

Oude bedden

Was heerlijk , alles met watertaxi gedaan echt aanrader in de buurt veel leuke restaurantjes

Hadden perfecte koffiemachine maar bij het ontbijt kreeg je toch een soort van automatenkoffie

Het ontbijt , locatie

Ligging, aardige personeel.

Ligging, aardige personeel.. Beste 3* hotel die je maar kan vinden! Alles was heel goed geregeld..

Ontbijt slecht. Oude broodjes. Ligging prima

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Hotel in rustige buurt op loopafstand van alle bezienswaardigheden

Het personeel wat een verschrikking , kon geen lachje af😑

Goed hotel in een rustige buurt maar op loopafstand van het centrum.

Prijs/kwaliteiverhouding kwam overeen

Ontbijt mag uitgebreider

De sfeer in het hotel en dichtbij centrale uitgaansplekken

Heerlijke week gehad in mooi deel van venetie

Nee

De locatie. Heel veel leuke horeca in de buurt. Vlak bij prachtige kade.

De locatie.

De locatie. Prima te bereiken per watertaxi of bus. Personeel behulpzaam met regelen van taxi. Voor Italiaanse begrippen een uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

PRIMA VERBLIJF!

De kamers waren prachtig in stijl en het onbijt was goed verzorgd. Alleen de sinansappelsap was net ranjA.

Prima.

Goed ontbijt en kamer gedateerd.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima plek

Onderdeel van de airco kwam naar beneden in de kamer,rakelings langs mij.gemeld en totaal geen tegemoetkoming...

• Beoordeeld op: 27 september 2017

De hele ervaring was goed.

De hele ervaring was goed. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Mooie locatie.

Ik ben naar de bienale geweest

Niet echt tegen,maar het ontbijt was steeds zeer druk en de koffie en de thee waren uit een machien en niet zo lekker

De ligging en een rustige kamer

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Aangenaam,fijne tuin,waar bij daglicht goed te lezen was

Licht in de kamer ronduit slecht,viel niet bij te lezen

Ontbijt goed,,koffie uit machine waardeloos,maar wij vroegen en kregen iedere dag espresso

Romantisch

KLeine badkamer, muffe kamer.

Goede locatie, weinig gastvrij

Ongeïnteresseerd, onvriendelijk personeel

Goede locatie in minder druk deel van de stad, ruime kamer, matig ontbijt

Perfect hotel om Venetië op korte tijd te bezoeken.

Perfect hotel om Venetië op korte tijd te bezoeken. Alles dicht op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Koelkast ontbrak op kamer

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Normale hotel kamer normale ruimte , tv, en badkamer o.k

Dat er geen raam in kamer zat

Ontbijt was voldoende. Bed was goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Perfecte locatie

Ontbijt mag wel wat uitgebreider.

prima ontbijt, voldoende comfort, prachtige patio

drankenservice

prima ontbijt, voldoende comfort, prachtige patio

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

PRACHTIGE LOCATIE, DICHT BIJ CENTRUM

hinderlijke geur in kamer, wellicht door stoffen bekleding muren en te weinig verluchting

PRACHTIGE LOCATIE, DICHT BIJ CENTRUM

Hadden geboekt Bella Arti en werden in Domus Cavanis gelegd.

Hadden geboekt Bella Arti en werden in Domus Cavanis gelegd.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Rustige omgeving en de vaparetto halte vlakbij.

Alles was prettig.

Rustige omgeving en de vaparetto halte vlakbij.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima hotel, wel erg druk. De eetzaal is niet al te groot en daardoor snel erg druk.

Het ontbijt mag iets uitgebreider.

Onbijt redelijk simpel, maar prima voor elkaar. Wel erg druk in de onbijtzaal.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

X

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Een prima en goedgelegen uitvalsbasis voor bezoek aan de bezienswaardigheden van Venetie.

de bar is erg elementair

Goed gelegen, goede buitenruimte voor rokers

• Beoordeeld op: 14 september 2016

simpel ontbijt maar kamer prima

ontbijt

simpel ontbijt maar kamer prima

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima verblijf.

ONZE KAMER HAD GEEN UITZICHT ALS JE KLEINER DAN 1.90 METER BENT.

dE LOCATIE.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

De locatie was super en het ontbijt was dat ook!

De locatie was super en het ontbijt was dat ook!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Locatie, prijs/kwaliteit

Had het idee dat iedereen maar in en uit kon lopen

Locatie, prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Leuk hotel, goed geslapen

badkamer was redelijk vervallen en kamer was heel klein.

Goede airco, redelijk ontbijt en prima locatie

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

zeker een aanrader!

de bed was niet comfortabel. wij hebben hierdoor nog steeds rugpijn.

locatie, ontbijt, personeel en hygiene was supper!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Fijn verblijf voor een kort bezoek aan venetie

Sanitair van de badkamer was basic, we hoorde dat het in 2017 wordt gerenoveerd. Bed was hard.

De ligging was perfect voor bezoek aan venetie.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Chique kamer op kleine afstand van alles

Prachtige kamers. Bovendien was het bijbehorende terras heerlijk om 's avonds te zitten.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Locatie is fantastisch.

De toeristenbelasting dient contant betaald te worden. Vonden wij op zijn minst merkwaardig en dit was van tevoren ook niet kenbaar gemaakt. Wij moesten dus door de stromende regen op zoek naar een pinautomaat.

Locatie is fantastisch.

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

Zeer centraal gelegen, we hebben alles op te voet gedaan.

Jammer dat de bedden niet erg comfortabel waren. Ik kreeg er wel rugpijn van en het was ook niet echt bepaald schoon. Redelijk voor een weekendje (voor ons het geval), maar langer zou ik daar niet willen overnachten.

Zeer centraal gelegen, we hebben alles op te voet gedaan. Vanaf Airport Marco Polo hebben we lijn 5 genomen naar Piazzale Roma en vanaf daar hebben we de waterbus genomen (lijn 1) en bij halte Accademia uitgestapt. En vanaf daar is het maar 5 minuten lopen. Ontbijt was ook redelijk, je ziet wel dat de mensen daar hun best doen

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De ligging uitstekend en het ontbijt was rijkelijk!

De kamer was te donker. Hoogst waarschijnlijk was het vol tapijt in veertien dagen niet gestofzuigd!!! Er was geen PC noch printer ter beschikking van de klant.

De ligging uitstekend en het ontbijt was rijkelijk!

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Goede locatie, gemakkelijk te bereiken.

een eitje bij het ontbijt had welkom geweest, verder inorde. Vriendelijkheid en kennis van het engels zou iets beter mogen voor het personeel aan de receptie

Goede locatie, gemakkelijk te bereiken. Zeer geode prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

De locatie is prima, vlakbij de academia-brug.

De locatie is prima, vlakbij de academia-brug. Alles op loopafstand, ook de haltes van de vaparetto. Kamer voldoende, maar klein. Evenals de badkamer. Lekkere douche. Ontbijt normaal voor Venetië (dus niet overdadig, bv geen eitje te krijgen). In Venetië betaal je voor zo'n (kleine) kamer overal een forse prijs.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

lokatie

ontbijtruimte, ontbijt, geen handdoekrek, geen kledinghangers,personeel onbeleefd en ongeïnteresseerd, geen extra kussens, geen bagageruimte die afgesloten kon worden.

lokatie

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Lokatie prima tussen canal grande en canal Giudecca dus veel...

Afmeting kamer en comfort matig. Ontbijtorganisatie waardeloos, krappe zaal veel lawaai en in n rij staan wachten voor alles, VEEL te DUUR voor het gebodene

Lokatie prima tussen canal grande en canal Giudecca dus veel vaporettokeuze

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Locatie en tuin

Hadden geboekt Bella Arti en werden in Domus Cavanis gelegd. Ontbijt viel tegen heel summier. De prijs viel vergeleken met andere jaren tegen. douche was krap.

Locatie en tuin

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

Dichtbij alles, vriendelijk, goed ontbijt.

Dichtbij alles, vriendelijk, goed ontbijt. Prima prijs voor een hotel dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Goed ontbijt, kalm en toch nog kort bij het centrum (een...

De verwarming op de slaapkamer.

Goed ontbijt, kalm en toch nog kort bij het centrum (een kwartiertje wandelen)

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Alles in orde!

Alles in orde! Geen klachten. Gemakkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Mooie locatie , mooi pand van binnen.

Beetje krappe en eenvoudige badkamer

Mooie locatie , mooi pand van binnen. Goede ruime schone kamer in de dependance.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

De locatie.

Alles was te klein. De ontbijtzaal, de slaapkamer, het eenpersoonsminibed. Het niet al te beminnelijke personeel.

De locatie.

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Belle Arti