Beoordelingen over Hotel Belvedere 2-sterren

Via Marconi 69, 24065 Lovere, Italië

#14 van de 21 hotels in Lovere

Enkel kamer voor 's nachts te slapen, goede ligging.

Kamers liggen wel achteraan maar dit was geen probleem want ze waren maar bedoeld om te slapen Heel kleine televisie maar die zetten wij toch niet aan.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

aangenaam

Heel vriendelijke en behulpzame staff. Het tweepersoonsbed was super goed.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

we kwamen voor de airco en het meer, we kregen airco en de...

het ontbijt, het hotel spreekt over 'zoetigheden',... als beschuit met doosjes confituur een luxeproduct zijn in Italie, dan hebben we zoetigheden gekregen. Verder 1 brioche, 1 fruitsap(gewoon),en 1 warme drank naar keuze. Geen brood?

we kwamen voor de airco en het meer, we kregen airco en de goede ligging in het centrum aan het meer, met parking voor de deur. Alternatieve ontbijtlocaties en 'waterholes' beschikbaar in de omgeving.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Het personeel was heel vriendelijk;

Wij hadden 2 pers.kamer geboekt met airco en kregen een appartement met 2 pers.bed/ stapelbed/1 pers.bed met airco die erg ongezellig was leek meer slaapzaal in een jeugdherberg.wij kregen wel aanbod volgende dag te verkassen,maar wij bleven er maar 2 nachten en wij hebben het gelaten bij het app.

Het personeel was heel vriendelijk; de WiFi deed het niet in het app. maar a ochtend wel naar oplossing