Beoordelingen over Panoramic Hotel Benacus 3-sterren

Via Monte Brione 19, 38066 Riva del Garda, Italië

#11 van de 59 hotels in Riva del Garda

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en een Balkon met Uitzicht op het Meer

Geweldig en de mooie grote kamer met prima aircondition had een voortreffelijk uitzicht op het meer en het stadje. Personeel is op en top service gericht en als je een keer geen zin hebt om de heuvel af te gaan kun je voor een bescheiden prijs een heerlijk driegangen diner in het hotel nemen.fantastisch

We hebben een goed verblijf gehad bij Hotel Benacus.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bubbelbad naast het zwembad heeft een opknapbeurt nodig ( paar tegeltjes lieten los, en hij deed het niet)

We hebben een goed verblijf gehad bij Hotel Benacus. Goed ontbijt, mooie en schone kamer met een goede airco. We hadden eigenlijk een kamer geboekt zonder balkon, bij aankomst boden ze ons een kamer aan met balkon voor dezelfde prijs, top! Mooi panorama uitzicht op het Gardameer vanaf het terras van het restaurant, hier kun je savonds ook zitten, de bar is geopend tot middernacht.

Grote kamer met uitzicht over het Gardameer/bergen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en een Balkon met Uitzicht op het Meer

Grote kamer met uitzicht over het Gardameer/bergen. Goede keuken; 3 gangen avondmaal voor 20€. Voor mijn vrouw eindelijk vers geperst fruitsap.......15 hotel van onze reis. 15 min te voet naar oude centrum. Personeel (balie en kelners) in topvorm en heel behulpzaam. Groot zwembad en ligging op de helling boven de stad bepalen uiteraard mee de iets hogere prijs voor dit *** hotel

prima verblijf gehad met een heerlijk ontbijt en mooi uitzicht over her gardameer.

op de wc kon je niet goed zitten omdat hij te dicht naast de muur was gemaakt.

de ligging van het hotel met een mooi uitzicht over het Gardameer, en het geweldige zwembad, en het uitstekende ontbijt.

Prachtig gelegen en heel rustig hotel met heel lekker ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is prachtig gelegen op een heuvel buiten de stad en het zicht vanuit restaurant, zwembad en kamer is uitzonderlijk. Het personeel is meer dan gewoon vriendelijk en het ontbijt was buiten verwachting. De wagen kunt u gemakkelijk parkeren. tel toch 10 minuten wandelen tot het meer en 20 minuten tot het historisch centrum.

Prachtig uitzicht terwijl je ontbijt of dineert. Schitterend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op het Meer

Te voet naar het centrum is geen probleem maar te voet terug heb je een stijle helling tot het hotel, na een kwartier klimmen ben je boven. Het is te doen. Met de auto heb je een gratisse grote parking centraal gelegen in Riva en dan kan je terug met de auto.

Ontbijt en kamers waren prima in orde evenals het avondeten was zeer lekker.

Een mooi hotel met prachtige ligging!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

De airco had drie standen, maar hij was niet in graden in te stellen. Daardoor was de kamer de eerste dagen niet kouder dan 27 graden.

Het uitzicht vanaf het terras en ons balkon was geweldig. Het hotel ligt dicht bij Riva del Garda, maar doordat het hotel op de heuvel ligt, heb je totaal geen last van de drukte. Wij zouden een kamer krijgen met zicht op de tuin, maar we kregen een kamer met zicht op het stadje en het meer. De kamer zelf was ook boven verwachting! Erg ruim, schoon en modern. Het personeel was vriendelijk en de obers deden er alles aan om het ons naar de zin te maken tijdens het eten. In de omgeving is meer dan genoeg te doen, zowel voor actieve vakantiegangers als zonaanbidders. We hebben genoten van ons verblijf!

Moet je een keer heen!

Wij hadden een geweldige kamer

Mooi gelegen hotel mrt prachtig uitzicht .

Het avondeten was voor ons matig .

Prachtig uitzicht op het Gardameer ..!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Mooi uitzicht.

Galadiner met livemuziek was erg oubollig. Niet alles werd aangevuld bij ontbijt. Je betaalt voor uitzicht. WiFi niet zo goed.

Mooi uitzicht. Goed ontbijt. Balkon.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

De nieuwe kamer die wij hebben gehad was geweldig met een...

De nieuwe kamer die wij hebben gehad was geweldig met een (net als alle andere kamers) een adembenemend uitzicht! De bedden en de badkamer en het ruime balkon was tevens geweldig. het ontbijt was goed te doen en het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Marco de eigenaar is een van de meest gastvrije gastheer die wij tot nu toe hebben meegemaakt! een van de betere hotels die wij in de jaren hebben bezocht.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Mooie locatie qua uitzicht op het Garda Meer en Riva del...

De wifi-verbinding was vaak niet best en de bewegwijzering naar het hotel had beter gekund, b.v. door een extra richting bord.

Mooie locatie qua uitzicht op het Garda Meer en Riva del Garda; Vriendelijk personeel; goede sfeer.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Ontbijt en uitzicht

Te klein balcon . Te hoge kasten . Te weinig opberg ruimte voor lig kleding . Douche ruimte kan vernieuwd worden . Schimmel in hoekjes !!

Ontbijt en uitzicht

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Proper.

De kamer was wat verouderd, wel heel netjes. Het eten in het restaurant was niet lekker. Drukte aan het eerder kleine zwembad.

Proper. Vriendelijke ontvangst en personeel. Mooi uitzicht, vooral 's avonds op terras. Afgesloten parking.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Grandioos uitzicht

De heuvel op lopen die toch wel iets meer van een bergbeklimming weg had is best nog wel een opgave, maar vanuit het centrum makkelijk op te lossen met een taxi a 10 euro

Grandioos uitzicht

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Vriendelijke staff!

De wifi werkte niet goed Hotel ligt op een bergje(5minuten fietsen van het centrum), zonder fiets of auto kan dit lastig zijn

Vriendelijke staff! Mooie ligging, prachtig uitzicht Proper Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Prima ontbijt, prachtig uitzicht op het meer, zeer rustige...

Prima ontbijt, prachtig uitzicht op het meer, zeer rustige omgeving. Zit een stukje lopen van het dorp dat is het naar mijn mening waard.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Het uitzicht was prachtig!

De wegaanduiding onderaan de berg.

Het uitzicht was prachtig!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Prachtig uitzicht

De superior kamer viel nogal tegen. Gedateerd en faciliteiten matig.

Prachtig uitzicht