Beoordelingen over Hotel Milton Roma 4-sterren

Via Emanuele Filiberto 155, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#358 van de 921 hotels in Rome

• Beoordeeld op: 20 september 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche (kamer 226) deed het matig. Jammer dat er door de verbouwing geen bar binnen was waar je s avonds kan zitten, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Het ontbijt was heerlijk! Het personeel werkt keihard en zorgt voor verse jus d'orange cappuccino's elke ochtend.

Het ontbijt was uitstekend en de kamer heel goed iedere dag...

Alles was prima

Het ontbijt was uitstekend en de kamer heel goed iedere dag schone handdoeken Wij sliepen aan de tuinkant wat erg rustig was Restaurant romantiek is een aanrader op 500m afstand en de metro was helemaal dichtbij Koffie bar tegen over hotel goed . Het personeel van het hotel was vriendelijk en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima voor een weekend
    • Executive Tweepersoonskamer

Onze kamer lag aan de kant van het terras met fontein minpuntje was dat wij grote hoeveelheden muggen binnenkregen als wij maar stukje raam open zette dan waren ze al binnen

De supergrote kamer

Een uitstekend verblijf gehad, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, goede bedden , schoon.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijzen in de bar zijn erg hoog ! Dit nodigt niet echt uit om er een drankje te doen...

Gunstige ligging, op loopafstand van het Colosseum. Aantal restaurantjes in de buurt van het hotel. Lekker ontbijt, veel keuze aan taarten , iedere dag weer anders. Vraag om een lekker bakje koffie, wordt ter plekke geserveerd. Zeer vriendelijk personeel!

Ligging tegenover ingang Metro.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was wel uitgebreid maar er ontbraken essentiële dingen als normaal brood of pistolet. Vooral Engels ontbijt en zoetigheden. Ook elke dag hetzelfde, geen afwisseling.

Ligging tegenover ingang Metro. Van daaruit op enkele minuten bij de meest toeristische plaatsen. Ook op 10 min wandelen van Collosseum en Forum Romanum. De buitenbar aan het Hotel is ook gezellig zitten 's avonds met een lekkere cocktail.

Locatie top, maar voor de rest hoef je het niet te doen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel en het ontbijt. Had verwacht dat het personeel onze 2 jongens meer geholpen zouden hebben, tip,adviesen een keer gevraagd zou hebben etc. Het ontbijt was niet vers. Donuts erg droog de koekjes niet knapperig

Was een aangenaam verblijf!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waar ik wel wat last van had was een vervelend , vies geurtje in de hal onder en waar we ons diner hadden( putjes?)

Het ontbijt was heerlijk , personeel over t algemeen behulpzaam en vriendelijk... kamers waren heel proper gepoetst

Aangenaam hotel op goede locatie. Eerder 3 sterren waard, dan vier.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was klein en wat verouderd. Een inloopdouche is meer van de tijd i.p.v. een bad met een glas er voor. Het hotel zou wat onderhoud kunnen gebruiken. Wat meubels vervangen of een likje verf zouden al wonderen doen. Wij sliepen aan de straatkant. Veel lawaai van auto’s en tram, zeker als je met het raam zou open slapen.

Goed hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was veel keuze en lekker. Kamer was proper bij aankomst en dagelijks mooi opgekuist. Goeie locatie vlak bij metro. Het is een goed hotel, maar vier sterren is wat overdreven.

Bellissimo
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Supervriendelijk personeel. Een heerlijk uitgebreid ontbijt en mooie schone kamers met uitstekende bedden en dito hoofdkussens. De metro naast de deur. 10 minuten lopen van het Collosseum. Een perfecte uitvalsbasis voor een citytrip aan deze prachtige stad.

Uitgebreid ontbijt buffet met genoeg variatie, heerlijke...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitgebreid ontbijt buffet met genoeg variatie, heerlijke bedden, fijne badkamer, leuke en rustige binnentuin waar je prima een drankje en hapje kunt nemen. Loopafstand centrum en Termini treinstation.

Prima ontbijt en vriendelijke ontvangst.

Geen opmerkingen

Prima ontbijt en vriendelijke ontvangst. Veel servicegerichtheid door Antonella en Rosaria. Kamer met 2 persoonsbed werd zonder probleem omgewisseld voor een kamer met twee eenpersoonsbedden.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ok
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De geur van afvoer of rioolpijp in de lobby en de slechte isolatie v geluid tussen de kamers. Wc en douchegeluiden vd buren

Op wandelafstand vh Colosseum en de metro aan de deur

Super!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel ligt tegenover een metrostation, je kunt overal goed komen met openbaar vervoer. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk. Heerlijk ontbijt en mooie kamers!! Aanrader als je een paar dagen Rome wilt zien!

Super uitgebreid ontbijt en zeer behulpzame medewerkers...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bar/restaurant in zeer klein! Restaurant 6 tafeltjes van 2 personen hierdoor ook maar zeer beperkte kaart. Daarintegen was ontbijt super uitgebreid tot zelfs verse Jus!

Super uitgebreid ontbijt en zeer behulpzame medewerkers zowel bij receptie als bij het ontbijt.

Uitstekend hotel met openbaar vervoer (metro, tram en bus) heel dichtbij.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lang van te voren verzocht om kamers (we hadden 3 gereserveerd) aan de rustige achterkant van het hotel. Bij aankomst kwamen wij aan de voorkant, waar het verkeer (auto's en trams) nogal lawaaierig is.

Ontbijt was top! Heel veel keus, voor ieder wat wils. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Goeie tips van receptionist Alan om te eten in de stad.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Zakelijk verblijf in zakelijk hotel vlakbij centrum en metro
    • Kleine Tweepersoonskamer

Goed gelegen hotel zonder meer. De kamer was groot, we kregen een upgrade (!), en zakelijk. daarvoor is het hotel ook het meest geschikt. We aten in de buurt en namen geen ontbijt. Handig is de nabije metro.

Een rijkelijk en gevarieerd buffet als ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een rijkelijk en gevarieerd buffet als ontbijt. Metrostation Manzoni op wandelafstand. Heel goede bedden en mooie propere badkamer. Leuke bar en buitenterras. Vriendelijk personeel

Prima hotel met goed ontbijt en redelijk goede locatie, wel kleinere kamers
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn niet erg groot, maar prima voor een stedentrip

Prima hotel op een goede locatie. Kwartiertje lopen van het station Termini en het colosseum. Wel wat verder weg van de overige attracties, maar tegenover het hotel ligt de metro en stopt de bus en tram. Heerlijk uitgebreid ontbijt en leuke buiten bar!

Ideaal hotel in deze prijsklasse om Rome te bezoeken
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ideaal hotel in deze prijsklasse om Rome te bezoeken. Metro en uitgebreide bushalte vlak voor de deur. Goed ontbijt en goede standaardkamers. Ietswat verloederde buurt, maar je komt niet naar dit hotel voor de buurt, maar om Rome te bezoeken.

ontbijt beviel ons alsmede het personeel dat er werkt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het geluid van lopend water tijdens de nacht. Dit was op kamer 114.

ontbijt beviel ons alsmede het personeel dat er werkt. Op al onze vragen kregen we een degelijk antwoord.

Het hotel staat op een prima afstand ten opzichte van...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was op zich qua assortiment ruim. Maar omdat er teveel van alles was, lag er van het één en ander een aantal dagen op de tafel. Daardoor niet vers product. Teveel tafeltjes in de ontbijtzaal. Te krap hier en daar.

Het hotel staat op een prima afstand ten opzichte van bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Mooi hotel op loopstand van centrum
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst was hotel overgeboekt ofzo dus moesten we voor een nacht naar ander hotel! Prima hotel maar niet op loopafstand van centrum! Dus buskosten en taxikosten gemaakt! We kregen dan wel upgrade en gratis parkeren voor een dag. Na enig aandringen zijn uiteindelijk alle kosten vergied! Nog twee nachten in Milton geslapen.

Mooi hotel op loopafstand van colloseum

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima accomodatie in een fantastische stad.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alhoewel de lokatie prima te bereiken is met openbaar vervoer (metro, bus en tram), ligt deze nog relatief ver prvan een leuk en gezellig centrum (zoals Travestere).

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Uitstekend verblijf, goed ontbijt in de ochtend om vervolgens lekker door Rome te wandelen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kijk eerst in de toegewezen kamer of alles in orde is, de eerste kamer had een badkamer die overliep waardoor het tapijt nat was, de tweede kamer was naast een kamer die verbouwd werd. De derde was prima dus daar zijn we gebleven.

Het ontbijt was goed verzorgd

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Fantastisch verblijf gehad. het Hotel had een hele goede ligging en de kamers waren schoon!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vooral de Tuin waar de cocktailbar te vinden is, is s 'avonds erg romantisch met een kleine Fontijn, gezellige sfeerlichtjes en een schommelbankje!

Prima hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een fijn hotel, centrale ligging in de buurt van het Colosseum. Direct gelegen bij de Metro. Schone kamer, goed ingericht,prima bed en fijne klimaat regeling.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Goed hotel met ok bediening
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen variatie in het ontbijt een drankje bestellen in de gezellige tuin duurt erg lang Koffers moet je zelf naar de kamer brengen Geen gratis water, enkel oploskoffie en zwarte thee

Uitgebreid ontbijt buffet met veel keuze aan zoetigheden. Een leuke tuinbar met zalig geurende jasmijnstruiken. Vlak bij een metro station

Zou ik nog teruggaan naar het Milton hotel ja maar dan in een duurdere kamer..
    • Kleine Tweepersoonskamer

de badkamer: alles staat te dicht bij elkaar . Als je met je kin op de lavabo zit om op het toilet te zitten dan klopt er iets niet in de opstelling .

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel; heerlijk ontbijt ; mooie binnenkoer en zitplaats: het was er overal proper

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Een hotel met thuisgevoel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ondanks excutive suite weinig plaats om iets te leggen in de kamer en badkamer. Het krappe bureaublad stond bovendien vol met koffiemachine, kopjes, snacks enz.. . Schokkerige lift. Bij volle bezetting is het in de ontbijtzaal wat krap zitten.

Het ontbijt was heel uitgebreid en heerlijk. De hoteltuin was aangenaam voor een drankje en om op adem te komen. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk bed,hoofdkussens en linnen. Metro vlakbij hotel.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

EEN BEST WESTERN HOTEL DAT ONS MINDER GOED BEVIEL
    • Kleine Tweepersoonskamer

DE BUITENBAR ; slecht ingericht en heel duur. tevens ook slecht gelegen ; een binnenkoer met daarachter een parking voor het personeel.

HET ONTBIJT WAS INDERDAAD DE TOPPER VOOR DIT HOTEL ; DE KAMER DAARENTEGEN WAS HEEL KLEIN VOOR EEN VIERSTERRENHOTEL ; WEL HEEL PROPER . BADKAMER OOK HEEL KLEIN ; HET PERSONEEL WAS VRIENDELIJK EN HULPVAARDIG ;

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Een hotel om zeker nog eens terug te keren!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai op straat goed te horen in de kamer!

Kamers héél mooi en zéér proper Super Lekker ontbijt en zéér vriendelijke bediening Goeie ontvangst met een lekker glaasje limonsoda Bestelde taxi steeds binnen de 5 minuten ter plaatse

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Rome is geweldig maar door de drukte is een goede voorbereiding noodzakelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel lag direct aan het tram en metrostation en op 15 wandelminuutjes van het Colosseum. Ideaal om Rome te bezoeken. We hadden vooraf een kamer aan de achterzijde gevraagd en we kregen een upgrade naar de executive room. Erg luxe. Goede bedden, schone kamer met koffie/thee gelegenheid, erg vriendelijke bediening en een uitgebreid ontbijt (zie foto website, zo is het echt) met versgeperste jus d'orange. Zelfs een ochtend een sapcentrifuge voor groentesap erbij. Ruim op tijd met booking geboekt, kamer prijs viel daardoor erg mee, maar toeristenbelasting vonden we hoog! Tip reserveer borghese vooraf en neem de roma pass om de rijen te omzeilen. Want het was ongelofelijk druk in Rome

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Het hotel is oké maar had meer verwacht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het is tamelijk ver wandelen van het centrum, de kamer was klein en we hadden niet bepaald een mooi uitzicht. Ook de badkamer was absoluut te klein. 's Ochtends erg slechte koffie.

De kwaliteit van het ontbijt, al was de variatie hierin ver te zoeken. Elke dag werd er hetzelfde geserveerd.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Uitstekend hotel. Niet de duur, comfortabel.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Helaas geen gym. Verder uitstekend hotel.

Goede bedden. Kamers aan de kleine kant, maar was voor mij uitstekend. Locatie ook goed al zijn er centraler gelegen hotels. Eet bij de drie deuren verderop gelegen trattoria. Naar buiten en linksaf. Zeer goed. Ik liep alleen maar, maar metro is zeer dichtbij.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Genoten van ons verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk helemaal niets, we waren over niets teleurgesteld en vonden dit hotel ook een aanrader.

Locatie is perfect alles is op loopafstand en het metro station ligt pal voor de deur. Ook het ontbijt was lekker en had veel keus.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

heerlijk genoten van het romeinse leven
    • Executive Tweepersoonskamer

badkamer zeer klein, temperatuur in kamer te hoog ( +25 celcius ) en kon niet worden geregeld, plastic stoeltjes in eetzaal, zeer veel lawaai van verkeer ( neem earplugs mee :) )

naast metro station en bus/tram halte, europees ontbijt, schone kamer

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift is een doorn in t oog . Deze maakt ernorm veel lawaai en het gebonk is in de kamers hoorbaar. Deze lift is echt aan grondige renovatie toe.

Goede schone kamers, wij hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel, stil dus. Vraag bij boeking altijd een kamer aan de achterzijde !! Prima ontbijt. In de buurt van het Hotel zijn meerdere uitstekende restaurants te vinden

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

De cappuccino's bij het ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kan me voorstellen dat veel mensen niet tegen het straatlawaai kunnen tot in de nacht...

De cappuccino's bij het ontbijt. De koffie op de kamer (het bijvullen ervan)

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prima verblijf alleen gehorig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Relatief kleine kamer, behoorlijk gehorig voor geluid van buiten. Beetje 'vergane glorie' hotel, niet erg slecht, maar ook niet heel geweldig.

Bed, televisie en wifi zijn perfect

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Prima hotel en 2 haltes verwijderd van het Colloseum
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was minder uitgebreid dan gehoopt. Minder voor vegetariersch en veganisten

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel in het restuarant

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heerlijke stedentrip in Rome
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk was alles prima. Dus geen negatieve ervaring.

Ontbijt was enorm uitgebreid van Yoghurt met vers fruit of cruesli tot vers brood met kaas en kipfilet of Engels ontbijt. Wij kwamen rond 11u aan en konden direct inchecken en naar de kamer. De metro is op 1 min lopen dus dat is erg fijn. Mocht ik nog eens naar Rome gaan, kom ik hier graag terug.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Geweldige stad, prima hotel voor een prima prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Service bij receptie matig. We wilden 1 avond in hotel eten was het niet open, geen personeel werd gezegd. Ook bar dicht. Wij de stad in komen we terug is het open. Heel vreemd, jongen bij receptie erg onzeker alsof het zijn 1e week was. Aardige jongen maar niet echt de juiste man op de juiste plek.

Geweldig uitgebreid ontbijt! Leuk dat er iemand bij de bediening nederlands is. Zij woont al 30 jaar in Italie en voor de liefde daarheen verhuisd. Leuk staan praten, konden haar alles vragen over de stad!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Goed comfort en uitgebreid ontbijt!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Herrie van buiten. Het hotel ligt aan een druk kruispunt en dit is in de kamers ook te horen.

Mooie ruime en zeer schone kamer. Goede koffiefaciliteiten op de kamer. Bed was perfect met goed hoofdkussen. Ontbijt zeer uitgebreid met ruime keus. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Voor een citytrip een prima hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was nog niet klaar toe we om 15:30 arriveerden. Jammer dat je bagage dan niet in afgesloten ruimte kon zetten. Ontbijt misschien iets te ongezond.

Kamer was ruim voor een "kleine kamer" die we hadden geboekt. Het zag er netjes uit. Geen geluidsoverlast aan achterkant van hotel.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

De ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De overboeking voor de eerste nacht en toch wel een gebrek aan talenkennis van het receptiepersoneel.

De ligging. Vlak bij een metrostation en op wandelafstand van het Colosseum.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Door de nare ervaring bij vertrek overheerst op dit moment een nare herinnering
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte lift. Onbeschoft gedrag van baliemedewerker: hotel regelde een taxi voor ons toen we naar de luchthaven gingen. Taxirit was een horror rit en we zijn bestolen door de taxichaufeur. Toen hotel gebeld om dit te melden. Zij konden alleen maar zeggen dat zij daar niets mee te maken hadden en verbraken toen onbeschoft de verbinding. We hadden wel wat meer hulp van hotel verwacht

Lekker ontbijt. Goed bed

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima Hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet al het personeel kwam even vriendelijk/ behulpvaardig over.

Het was een super goed ontbijt. Bedden, kamer en de hygiene was ook prima. De hele uitstraling van het hotel kwam best luxe over.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Top hotel met een super team
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit was een heerlijk hotel! Zelden heb ik zo'n aardig en vrolijk team zien samenwerken. Niets was teveel gevraagd en het ontbijit is erg goed. De bedden waren top en ik zou hier zo weer naar toe gaan. Aan de overkant is een metrostation en binnen 5 minuten stap je uit bij Piazza di Spagna.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Goed gelegen hotel aan de rand van de stad
    • Kleine Tweepersoonskamer

De hygiene van de badkamer kon beter volgens mij,werd niet altijd nauwkeurig naar gekeken. Opgelet ook voor de kamers aan de buitenzijde, die hebben veel last van het geluid van buitenaf wagens en remmende trams.

Het ontbijt was heerlijk,zo wat alles wat een koud en warm ontbijt moet hebben was aanwezig.men kon ontbijten tot 11hr00 en dat was ook praktisch als je eens langer wilde slapen.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Mooie steden trip
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer behulpzaam personeel Zeer ruime kamer

Geweldig ontbijt, ruime keuze en vriendelijk personeel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig ontbijt, ruime keuze en vriendelijk personeel! Een prachtige tuin met ruimte om te lounchen en 's avonds heerlijk te eten.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima hotel, een aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel is zeer behulpzaam, ontbijt ontzettend uitgebreid, heerlijke bedden en vlakbij metrostation.

Superhotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt en ook wel de locatie

De binnentuin
    • Kleine Tweepersoonskamer

In principe was alles goed, maar er had vermeld mogen worden dat er verbouwd werd

De binnentuin Het ontbijt

Dicht bij metro

Ontbijt uitgedroogd brood 3 dagen lang

Dicht bij metro Vriendelijke Barman

DE VRIENDELIJKHEID VAN HET PERSONEEL

DE VRIENDELIJKHEID VAN HET PERSONEEL

Ons verblijf was heel goed

Er viel niets tegen

De kamer

De binnentuin met leuke zitjes en bar
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze waren aan het verbouwen/ renoveren naast onze kamer, veel lawaai

De binnentuin met leuke zitjes en bar

Prachtig ontbijt

Geweldige uitvalsbasis en dichtbij metro
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mooi stijlvol hotel met goed Engels sprekende bediening. Tegenover metro en op 15 min van Colosseum.

goed hotel,aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam,lekker ontbijt en nette kamers.Ook bartender in tuin zeer vriendelijk.Zeker tevreden.

Eenvoudig maar vriendelijk hotel

Eenvoudig maar vriendelijk hotel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Niet veel in hotel geweest in verband met de vele bezichtigingen in de stad

Niks. Alles was super

Schoon sanitair en kamer. Personeel vriendelijk. Bereikbaarheid top.

Metro voor de deur!

NIKS

ALLES!!!!!!

Aangenaam hotel

Putjesgeur in de badkamer

Bij het inchecken een upgrade gekregen naar een ruime executive room naar aanleiding van de verjaardag van mijn vriendin.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Avond eten te weinig voorveel geld

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Locatie, prijs, bedden, ontbijt, aardig personeel

Veel te warme kamers; geen 4 maar feitelijk 3 sterren

Locatie, prijs, bedden, ontbijt, aardig personeel

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Douche veranderderde constant van temperatuur

Douche veranderderde constant van temperatuur

Goede locatie vlak naast het metro station, nette kamers en...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede locatie vlak naast het metro station, nette kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een meer dan uitstekend ontbijt. 10 minuten wandelen vanaf het colosseum.

Dichtbij metro

Communicatieproblemen met personeel

Rome is een prachtige stad waar cultuur en historie een belangrijke rol speelt.

Eigenlijk niks

De vriendelijkheid waarmee wij werden ontvangen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Milton Roma