Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Galles 4-sterren

Piazza Lima 2, Stazione Centrale, 20124 Milaan, Italië

#87 van de 427 hotels in Milaan

Goed hotel met binnenbad en sauna , dicht bij centrum en eet gelegenheden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Smalle hotelgangen en douchekop had te kleine straal

Ontbijt was goed en vriendelijk personeel. Familiekamer voor 4 personen ruim en keurig schoongemaakt 👍👍door mevrouw Russelle Gereserveerde parking goed geregeld Dicht bij metro; naar centrum 3 haltes of 10 min lopen Veel eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Het centraal zat en je alles in de buurt hebt!

Metro station Lima zit recht onder het hotel! En dat hoorde en voelde je zo nu en dan wel! Wij sliepen op de 4e verdieping! Maar zelfs op het dakterras 7 hoog kon je het voelen

Het centraal zat en je alles in de buurt hebt! Je kon er lekker zwemmen! Niet een te groot zwembad maar heerlijk om af te koelen!

Perfect, schoon, netjes hotel voor een paar dagen Milaan. Vlakbij Metrolijn.

Kamer is niet zo groot.

Heel vriendelijk personeel. Schoon. Netjes. Goede service. Lekker bed. Perfecte locatie. Parkeergarage vlakbij (wel apart regelen).

De kamers zijn mooi en ruim.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het restaurant is een beperkte keuze en vrij prijzig (vooral het dakterras is duur - € 6 extra voor bediening), maar in de buurt zijn genoeg andere eet- en drankgelegenheden.

De kamers zijn mooi en ruim. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is voortreffelijk. De ligging is schitterend, vlakbij de metro. Een aanrader!

Goed hotel op fijne locatie

Het zwembad heeft veel chloor, wij hadden prikkende ogen van de dampen.

Geweldig hotel met alle comfort die je als toerist wil en naast metrostation Lima en naast een gezellige winkelstraat met veel restaurants in de buurt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn dat we de metrokaartjes bij de receptie konden kopen.

Hotel had veel faciliteiten, zelfs wasmachines.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Interieur en badkamer wat ouderwets, maar wel in orde.

Hotel had veel faciliteiten, zelfs wasmachines. Ontbijt was in orde. Centrale ligging en vlakbij metro-station, toch rustig hotel.

Het was een heerlijk verblijf in dit hotel in Milaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het totaalpakket is ruim voldoende. Behulpzaam en lief personeel en ook de ligging en dus buurt van het hotel beviel ons uitstekend. Metro is zeer vlakbij het hotel. Dit is ook een super plus punt.

Milano
    • Standaard Driepersoonskamer

Gastvrij, netjes mooi Hotel voor een redelijke prijs. Openbaar vervoer en parkeergarage voor de deur. Goedkoop met de tram door Milaan en kaartjes te koop aan de balie van het hotel.

Goeie locatie , prijs -kwaliteit verhouding was niet evenredig
    • Standaard Driepersoonskamer

Echt wel puntjes waaraan ze moeten werken voor een 4 sterrenhotel te zijn: -kamer: hadden geboekt voor standaard 3 persoonskamer maar kreeg familiekamer, qua meubilair niet modern. Vond het niet zo best voor een 4 sterrenkamer. Incheckbalie vond ik niet behulpzaam waardoor ik zelf niet in discussie ben gegaan - SPA: we lieten ons schoen even in de kleedkamer en voor we het wisten was het weg. Ene schoen terug gevonden in de mand met vuile handdoeken!!! Andere nooit teruggevonden. Dit kan dus echt niet!! Geen compensatie ofzo gehad, met slippers van hotel weggaan. - geen duidelijke info voor reiziger die Milaan voor eerste keer bezoeken, weinig behulpzaam. -SPA: badjas en slippers kregen we gewoon niet terwijl dit wel opstond in website. - internet niet overal aanwezig en slecht, wat ik als goed had verwacht voor een 4 sterrenhotel

Goede locatie voor wie wil shoppen -hygiënisch -SPA aanwezig

locatie en accommodatie prima, wel altijd een rustige kamer...
    • Standaard Driepersoonskamer

je kan maar ontbijten tot 10.30 en in het weekend tot 11.00 u helaas beginnen ze wel alles af te ruimen zodra ze sluiten, licht uit, muziek uit. dus eigenlijk moet je vroeger komen.

locatie en accommodatie prima, wel altijd een rustige kamer vragen aan de achterzijde

Keurige kamer (superior) met prima airco, goed bed, ligging...

Keurige kamer (superior) met prima airco, goed bed, ligging direct aan metro station Lima en daardoor met 4 stops bij Duomo, mooie ontbijtruimte met ruime keuze, lekker binnenzwembad om even te ontspannen na een dagje stad, personeel bij receptie. BikeMi fietspunt voor de deur.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Perfecte ligging vlakbij metrolijn 1 naar centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gevaarlijk gladde vloer in de douche

Perfecte ligging vlakbij metrolijn 1 naar centrum. Op 7 minuten op de piazza duomo en de winkels, musea. 15 minuten stappen van Milaan centraal station. Perfect ontbijt met alles erop en eraan!

het verblijf was fantastisch
    • Standaard Driepersoonskamer

aan de straatzijde is het verkeer te horen.

- schone en nette kamer - vriendelijk en behulpzaam personeel - centraal gelegen met mogelijkheid om toch lekker buiten te zijn op het dakterras met mooi uitzicht. - fitnessmogelijkheid en zwembad

Heerlijk 5 dagen er even tussen uit!!
    • Standaard Driepersoonskamer

Sliepen aan de straatkant.... aangezien aan drukke straat, best wel wat hinder van nachtelijk verkeerslawaai.

Zeer uitgebreid ontbijt, zelfs met bubbels. Heel vriendelijk, behulpzaam personeel. Welness-pakket (badhanddoek, badjas, slippers) gratis. Kluisje op kamer. Zeer goede WIFI-verbinding: Netflix streamen op TV zonder problemen!

Heerlijk hotel op paar haltes van de Duomo.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt in drukke winkelstraat, maar je hoort niets van het geluid door de dikke ramen. In de straat zijn een grote supermarkt, bakker aan de overkant. Klein stukje ongeveer 10-15 minuten lopen naar het centraal station. De kamers zijn klassiek ingericht, alles is heel, mooi en netjes en zeer schoon. Zelfs geen beschadigingen langs de muren of hoekjes ergens vanaf. personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Pal voor de deur zit een metro. In 4 haltes ( 10 minuten )ben je bij de Duomo. 1,50 per enkele reis. Te koop in automaat of in het kiosken beneden bij de metro. De Spa. Heerlijk zwembad, sauna, stoom cabine en douches. Gewoon een goed hotel op een goed plaats.

Top behalve de roomservice. Medewerkers zijn super attent en denken met je mee was erg fijn.

Room service, was onder verwachting. De saus van de pasta was koud pasta zelf was taai. Je besteld soep en je krijgt vork om het oo te eten. Room service werd bezorgd zonder bestek daar moesten we weer 10 min op wachten. Slecht.

Ontbijt was Classic. Ook voor mensen die geen vlees eten. Kamer was top. Jammer dat we geen uitzicht naar buiten hadden. Maar de kamer was goed de kleintjes konden lekker rond rennen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een prima hotel met goede service op een goede locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In badkamer lag op hoge objecten zoals lampen, spiegels etc. een zichtbare laag stof, maar was verder wel goed schoongemaakt en opgeruimd. Wastafel en toilet ook wat meer gericht op Italianen (merkbaar lager).

Checkout om 12:00, metro (aanrader!) en pinautomaat letterlijk om de hoek, centraal station op loopafstand. Ruime keuze bij ontbijt, erg vriendelijk, meedenkend en hulpzaam personeel. Geen zorgen om het verblijf!

Fijn hotel, maar iets te duur.

Redelijk duur, ook de dingen die je uit bv de minibar haalt. Goed opletten dus. Ook het parkeren is 27 euro per dag, is toch erg jammer.

Mooi hotel en het personeel is erg netjes.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

comfortabel hotel op goede plek
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de kamers ogen door de ouderwetse inrichting wat gedateerd.

Perfecte locatie naast metro en met parkeergarage ondergronds. Hotel heeft goede faciliteiten, maar de inrichting is gedateerd. Wel fijn dat er een zwembadje en een dakterras is. Ontbijt was niet super voor mensen die geen brood willen eten.

Geweldige dag in Milaan gehad

Hotel top, alleen op straat in Milaan niet zomaar ergens gaan eten. Alleen in een echt restaurant om dure rekeningen te voorkomen met slechte kwaliteit.

Erg fijn ontvangst, mooie parkeergarage. Je bent zo in het centrum, het hotel staat aan het begin van een grote winkelstraat.

Een behoorlijk hotel maar je betaalt te veel voor wat je krijgt.

Prijs kwaliteit zeer slecht. De kamers waren klein, een zeer luidruchtig hotel, het metrostation onder het hotel is handig maar zorgt er ook voor dat het hele hotel davert telkens er een metro passeert. De service was minimaal. Ik verliet de laatste dag bv het hotel om 5u om mijn vlucht te halen. Het betaalde ontbijt werd niet gecompenseerd, niet financieel en niet met bv een beperkt ontbijt.

De ligging van het hotel.

Fantastisch hotel op goede locatie en naast de metro!

Wij hebben de eerste avond in het hotel gegeten maar dat was echt slecht!! De bediening was erg aardig en behulpzaam maar het eten was echt niet lekker.... Mijn zoon had kip dat verbrand was en zeer droog... gestoofde groente wat smakeloos was en 3 schijfjes gekookte aardappel met kruiden.. Mijn pasta smaakte echt heel vreemd met een klein plakje gerookt vlees erop en verder niks... De mensen achter ons gaven de borden ook terug aan de bediening... De wijn was heerlijk... Ik raad u niet aan om hier te gaan eten! Ga lekker eten aan de overkant van het hotel..... heerlijke lasagna en pizza's!!

Het ontbijt was fantastisch, er is van alles wat.. vers fruit, scrummbled eggs, zoete broodjes, harde broodjes, vers fruit, sapjes... Wij hadden een superior kamer met een heerlijk bed. Airco op de kamer. En een fantastische stortdouche. In het hotel helpen ze fantastisch met bijv uitprinten van metro stations enz... Aan de bar kan je heerlijke cappuccino drinken bij Max. Een hele gezellige en keurige vent die een heel gezellig praatje maakt en vraagt hoe je dag was! Dit hotel is echt een aanrader! Wij zijn nog een dagje met de trein naar Como geweest aan het Comomeer.... zo prachtig mooi daar! Een leuke afwisseling na een paar dagen stad.... Ook hebben wij een wedstrijd van AC Milaan bezocht... een enorme belevenis voor m'n zoon van 15 jaar! Met de metro reizen is ideaal, je kan voor 4,80 pp per dag de hele dag reizen! Mijn zoon en ik hebben samen genoten in Milaan!

Perfect voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer proper maar klein. Hadden 2 single bedden gevraagd maar was 1 bed... voor de rest absoluut geen klachten.

Goed ontbijt. Zwembad. En super goeie ligging vlak bij metro en grote winkelstraat! Bikemi fietsjes net voor het hotel!

Auto moest je zelf naar de parkeergarage brengen,de kamers...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Auto moest je zelf naar de parkeergarage brengen,de kamers waren schoon maar heel sober en het ontbijt was slecht!De metro was te voelen in je bed trilde heel de nacht door!Wij hebben een dag eerder uitgecheckt en een ander hotel geboekt!

Gelukkig maar 3 nachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag op de eerste etage. Uitzicht op de brandtrap en het geluid van de metro waren niet ok. Heel slecht! Zeker voor de hoge prijs. Echt geen vier sterren waard.

Het was schoon, personeel over het algemeen beleefd en fijn dat er een (klein) zwembad en spa was.

Het hotel biedt compleet comfort en is zeker een aanrader voor een citytrip of een zakenreis.

De kamer was zeer goed maar er was wel op de gang lawaai 'smorgens vroeg en 'savonds laat omdat vele hotelgasten voor hun ontbijt of dinner langs de kamer passeerden(7everd) om naar het ontbijt en avondmaallokaal(la terrazza)(gelegen 6everd) te gaan via een nooddeur en ijzeren trap buiten. Aangezien het hoofdeinde van het bed tegen de gangmuur geplaatst was, was er telkens een dreun als iemand langs die nooddeur passeerde.

Het ontbijt was super en het avondmaal was goed. De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel is mij het meest bijgebleven. Ik heb mijn vliegticket check-in voor terugvlucht in het hotel kunnen afprinten met hun i-pad en een fout bij de afrekening van het avondmaal werd op hun initiatief rechtgezet en gecompenseerd met een reductie.

Tophotel in Milaan, aanrader!
    • Standaard Driepersoonskamer

Niks viel tegen, heerlijk hotel! Perfecte lokatie vlak naast de metro, ruime kamers, vriendelijk personeel, schone kamers, alles top!

Dakterras was super, uitzicht over de hele stad! Qua restaurants in de buurt: er was maar één terrasje vlakbij, daar hebben we heerlijk buiten geluncht. Voor de rest van het weekend hebben we heerlijk gegeten wat verderop, bij de Duomo, en in Brera (aanrader!) en bij Navigli!

Prima hotel als uitgangspunt om Milaan te ontdekken!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is ok, niet geweldig maar acceptabel. Als het hotel vol is, is het rond 9.30u spitsuur bij het buffet. Jammer dat het dakterras net te ver van het buffet is, lastig met de trappen buitenom.

Hotel ligt tegenover Metrostation Lima, heel erg handig. Ook om met metro naar Centraal Station te gaan en dan snelle bus in 30 min naar Linate Airport. Hotel is wat gedateerd maar goed onderhouden, prima bed, alles netjes schoon. Fijne dikke, donkere gordijnen. Mijn dochter van 14 vond het zwembad erg fijn, leuk als start van de dag. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Leuk dakterras voor mooi uitzicht.

ons verblijf was fantastisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

accomodatie gunstig gelegen dichtbij centraal station. overheerlijk ontbijt. Luxueuze ruime kamer. Vriendelijke ontvangst. gratis upgrade van de kamer gekregen

Een fantastische accommodatie!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Weinig minpunten op 1 na: boek bij hotel Galles op een hogere verdieping i.v.m. het geluid van de metro. Hoe hoger, hoe minder overlast van de metro.

Accommodatie zeer gunstig geleven, ontbijt super en uitgebreid, zou zeker de accommodatie aanbevelen aan anderen als ook booking.com.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima hotel en prima service van professioneel personeelsteam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was top, maar als ik dan iets moet noemen: alles op TV is in het Intaliaans, een paar internationale zenders zouden welkom zijn.

Alles was top! Het personeel spreekt zeer goed Engels, en is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Veder totaal niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Vlakbij metro

Onze hoofdkussen

Wij hadden een heel ruim appartement, er is garagebox (27€ per dag) ontbijtbufft voor 1€!!!!pp.zwembad sauna.... vriendelijk personeel, metro in de buurt en dan.... shoppen shoppen shoppen ;0)

Erg vriendelijke en behulpzame hotelmedewerkers.

Erg vriendelijke en behulpzame hotelmedewerkers. Erg propere kamers en hotel in het algemeen. Ruime kamer met heerlijk bed, voldoende kasten en ruime badkamer. Lekker ontbijt met leuk uitzicht op Milaan, zeker van op het dakterrras.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Wij hebben genoten van een kort maar zeer aangenaam verblijf, bezoek zeker Lake Como en volg dit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Max de Barista die vent maakt de meest heerlijke Pinacolada ter wereld, het was mede om deze persoon dat we kozen voor het hotel we waren er al eerder en alles is dik in orde, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en de ligging is gewoon top, metro op de hoek en taxi's zijn best betaalbaar 13 euro voor een half uur is best in orde, restaurants in de buurt ,kan ik niet over mee praten omdat voor ons hun eigen keuken best ok was. We waren trouwens op dieet bij deze dus.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1 min puntje de kit randen in de badkamer zouden wel vervangen moeten worden wegens schimmel plekken

De locatie is perfect, metro station voor de deur, het ontbijt is goed, personeel heel behulpzaam en vriendelijk, het is schoon en een keuze uit 5 verschillende kussens zodat je lekker kunt slapen, 12.00 uur uitchecken supertijd en als je een late vlucht heb is er een opslag om je koffer/tas daar te zetten (kosteloos). Vanaf het Centraal station is het makkelijk te bereiken met de taxi 5 a 7 min kosten €5.50 ga je met het openbaar vervoer doe je er 20 a 25 min over doordat je moet overstappen kosten €1.50 p.p. De volgende keer neem ik het zelfde hotel weer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heerlijk verblijf in een sfeervol hotel!

Je voelde en hoorde de metro op de 1ste etage . Wellicht op hogere verdiepingen niet. Temperatuur douche een beetje lastig in te stellen.

De lokatie is perfect, vlak voor de deur het metrostation Lima. Mooi klassiek hotel. Goed bed. Heerlijk zwembadje en sauna.

Ons weekje Milaan, Venetië en Bergamo.

Veel lawaai van buitenaf, wij veronderstellen van de metro. Soms aanschuiven vooraleer er plaats was om te ontbijten.

Lekker eten en zeer aangename bediening. De bereikbaarheid met metro, tram, bus. Goede individuele garageboxen.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goed centraal gelegen accommodatie vlakbij openbaar vervoer.

Hoewel de ramen goed geluiddicht waren, was er vanaf de 1e verdieping trilling hoorbaar van de metro onder het pand.

Locatie goed bereikbaar met openbaar vervoer zoals metro, trein en bus vanaf malpensa. Centrum op wandelafstand. Schone kamer. Prettig personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Past goed bij de Milaan beleving!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Centrale locatie. Mooi uitzicht vanaf dakterras. Uitgebreid ontbijt. Goede nette kamer. Fijne welness.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Mooi hotel goede ligging

Prijs veel te hoog

Mooi hotel goede ligging

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Alles was zoals het moest, perfect hotel op een uitstekende...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was zoals het moest, perfect hotel op een uitstekende lokatie

Dakterras met schitterend uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hotelkamer was klein en gehorig. De bar in het hotel is heel erg duur

Dakterras met schitterend uitzicht. Goede locatie.

Prima, met auto.

Weinig leuke restaurants in de buurt.

Kaner.

Zeer behulpzaam personeel, dichtbij Metro, mooie lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was lekker maar een beetje rommelig

Zeer behulpzaam personeel, dichtbij Metro, mooie lokatie

Goed als altijd 4 keer hier al weer, aan te bevelen vlak bij metro.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeelslid restaurant, wilde te familiair doen is niet gepast.

Kamer en bar

Afstand tot het centrum viel me tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand tot het centrum viel me tegen.

vers fruitsap

vers fruitsap

Zeer vriendelijk personeel we mochten gebruik maken van zwembad en sauna terwijl we uitgechekd ware

Zwembad, sauna en locatie

Prima verblijf voor 7 dagen of korter

Grootte van de kamer

Extra.s, ontbijt, vriendelijkheid, service, hygiene

Ruime dubbele kamer

Ruime dubbele kamer

Slecht hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kindeeren hadden geen bed maar bank

Familiekamer niet gekregen opklapbank kinderen sliepen op de bank

Uitgebreid ontbijt.

Uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!! Zeer goede locatie!

ontbijt

ontbijt

• Beoordeeld op: 21 april 2018

was noodzaak dus

kamer te klein zeker voor dat geld 3 dagen voor € 1665 geld van am exp al afgeschreven ca 2,5 maand geleden.

Ontbijt was prima

fantastische hotel met heel vriendelijk personeel en uitstekende ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was super ligging van het hotel en hoe het personeel ons te hulp schoot waar wij mee zaten was super

Heel goed!

Deer goede dienstverlening

Het ontbijt ,

Het ontbijt ,

Perfect! Ik kom zeker nog terug

Weinig

De schone kamers, mooie inrichting

Zeer goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dranken uit minibar iets te duur

Goed ontbijt. Goede kamers. Goede ligging net naast metro. Geen last van!

• Standaard Driepersoonskamer

Drukte in ontbijtzaal,teveel mensen.

De kamer.

Prima hotel, erg vriendelijke en behulpzame hotelmedewerkers...

Nihil

Prima hotel, erg vriendelijke en behulpzame hotelmedewerkers, ruime en nette kamers, klassiek ontbijt

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Een fijn hotel met prima locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bad met douche slecht toegankelijk ( te hoge instap)

Prima ontbijt. Metrostation voor de deur.

top

het ontbijt is fantastisch, de locatie gewoon perfect, heel vriendelijk personeel, ook de kids waren in de wolken van het zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Relatief duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Duur, kleine kamers, gehorig ook door geluid metro

Fitness en parkeren

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Mooi stad

Slecht ontbijt

Zwembad en sauna

ontbijt prima maar niet super

ontbijt prima maar niet super heel fijn kamer met balkon

Helaas heeft de poetsvrouw in onze kamer gerookt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas heeft de poetsvrouw in onze kamer gerookt. Het was duidelijk te ruiken elke keer dat wij s'avonds terug kwamen

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Net en vriendelijk personeel, schone kamers, goed ontbijt.

Een aanrader!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het hotel ligt middenin een leuk winkelgebied en pal voor het hotel is de halte van de metro. We hadden de familiekamer en die was zeer ruim.

uitstekend

heerlijk ontbijt

Het personeel was onwijs vriendelijk en de locatie was top.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was onwijs vriendelijk en de locatie was top. Pal aan de drukste winkelstraat van Milaan en 5 minuten van Piazza Duomo met de taxi.

Stadstrio Milaan aan het begin van de vakantie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima degelijk hotel, netjes verzorgde kamer, vriendelijkmpersoneel.Prima locatie, vlak bij de metro.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Voor deze 4 dagen ben ik tevreden

Kamergrootte.

Ontbijt is voortreffelijk,de kamer aan de kleine kant.

Mooi hotel. Ideale ligging dicht bij het centrum.
    • Standaard Driepersoonskamer

Airco niet goed in te stellen

Bedden waren comfortable met 2 kussens.

Goed hotel, centraal gelegen in een mooie en gezellige buurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed hotel, centraal gelegen in een mooie en gezellige buurt. Alles op wandelafstand.