Beoordelingen over Olimpionico Hotel 4-sterren

#1 van de 5 hotels in Castello di Fiemme

Tophotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kan niet wat bedenken

Zeer vriendelijk personeel, bij inchecken eind van de middag werden we gewezen op gratis hapjes en drankjes. we kregen een upgrade van de kamer en alles zag er heel goed uit. Het is even van de snelweg maar voor een overnachtingshotel mag je die moeite wel nemen het is het wel waard. Ook het avondeten en het ontbijt is perfect.

Wandelvakantie in Val di Fiemme
    • Junior Suite met Terras

Geweldige kamer (junior suite) met moderne inrichting en een leuk balkon mét uitzicht. Ontbijt 'Italian style' maar ook met ruime keuze voor 'continental' style. Geen moeite te veel om tafel buiten te dekken. We kregen nog een fijne kleine attentie bij het uitchecken. De filmvoorstelling van de "olimpionico" is de moeite waard!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Prima hotel, prachtig gelegen in de bergen van Zuid-Tirol.

We kwamen laat binnen, maar werden nog tot onze opluchting toegelaten in het restaurant. Vervolgens werden we door de maaltijd heengejaagd. Een aantal gangen werd zelfs tegelijkertijd geserveerd door een onvriendelijke ober en een paar giechelende meisjes. Jammer, want het hotel is verder prima. Het receptiepersoneel was overigens wel heel vriendelijk.

Prima hotel, prachtig gelegen in de bergen van Zuid-Tirol. Mooie familiekamer met alles erop en eraan, inclusief balkon met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Zeer mooi etablissement en kamers.

Eten is oke, maar matig.

Zeer mooi etablissement en kamers.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Vriendelijk personeel, heel propere kamers, lekker eten