Beoordelingen over Hotel Bogart 2 3-sterren

Via Aosta 2, Sempione, 20155 Milaan, Italië

#328 van de 424 hotels in Milaan

een nachtje met uitstap in Milano

het ontbijtzaaltje was redelijk mini, eigenlijk bijna plaats te kort om alle klanten te laten zitten..., wel van alles voldoende, voor ons toch, de mensen die na ons binnen kwamen, moesten het met minder stellen...de persoon die s'morgens de receptie deed kon enkel Italiaans, voor ons gelukkig geen probleem, voor de Argentijnse klanten wel, zij spraken enkel Spaans en Engels, wat de receptie-man niet kon... het gaat om een redelijk 'verouderd' hotel, maar het was netjes,

beveiligde parking, airco in de kamer, vriendelijk onthaal, niet te ver van centro storico verwijderd,

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fijn hotel, wel wat verder van de stad. Mooie kamer, kleine badkamer en parkeren op eigen terrein

Misschien had de meneer achter de balie iets vriendelijker kunnen zijn, maar wij kregen het idee dat hij moeite had met de Engelse taal

Net hotel, verwacht niet teveel, maar de kamers waren goed en het bed sliep heerlijk. Badkamer klein maar voor ons geen probleem omdat de kamer zo goed was. Ontbijt gewoontjes maar goed.

Qua locatie ligt het hotel iets onhandig, je dient eigenlijk altijd over te stappen met de metro om in het centrum te komen. Kost circa 30 minuten. In de wijk zijn wel veel leuke plekken om te eten. Ideaal zijn de fietsen van MiBike die je vlakbij kunt huren. Er zijn twee locaties in de buurt. Dan fiets je in 20-30 minuten naar het centrum. In de gehele stad staat het vol met locaties voor deze fietsen.

We kregen de afstandsbediening van de tv en airco bij aankomst. Ik vind dat het beter is als de afstandsbediening al in de accomodatie is.

Het onbijt was prima! We hadden er minder van verwacht maar ons buikje zat zeker vol!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima liging dichtbij de metro

Het ontbijt.. geen eieren.. waren alleen droge broodjes

Prima liging dichtbij de metro

• Beoordeeld op: 18 juli 2015