Beoordelingen over Borgo Marino Aparthotel 4-sterren

Via Del Nichelio 1 - Contrada Terrauzza, 96100 Plemmirio, Italië

#4 van de 12 hotels in Plemmirio

Na een drukke rondrit rond Sicellie was dit een heelrijke uitrust
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De kamers zijn wat gedateerd, zou iets luxer mogen. Wel airco op de kamers zodat temperatuur prima in te stellen is.

Zeer gastvrij onthaal, privacy van de kamers, eigen terras, zwembad, rustige ligging. Goede uitvalsbasis om omgeving te verkennen. Dicht bij grote stad en toch in een klein pittoresk plaatsje. centraal op Sicilië.

Als je het goede appartement krijgt, is het er fijn
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ons appartement was niet beschikbaar. De manager gaf ons een ander appartement (zonder woonkamer en zonder keuken en op de eerste verdieping) maar meldde dat niet. Wij kregen de sleutel en waren verbaasd dat we blijkbaar een appartement zonder woonkamer en keuken op de verdieping hadden geboekt. Maar dat bleek niet zo te zijn. Toen we verhaal gingen halen, zei hij dat Booking een fout had gemaakt. En dat hij geen appartement zoals wij hadden geboekt beschikbaar had. We hebben uren moeten wachten, gebeld met Booking. Er was geen oplossing. Alle hotels die vergelijkbaar waren, in de omgeving waren vol. De manager gaf na heel lang discussiëren en telefonisch contact met Booking toe dat niet Booking maar hij een fout had gemaakt. Uiteindelijk moesten we de helft van ons verblijf in het kleinere appartement blijven en konden we daarna naar het appartement op de begane grond dat we geboekt en betaald hadden. We kregen ter compensatie een maaltijd aangeboden. Het grotere appartement was veel fijner en het vervelendst was dat de manager niet meteen eerlijk was. Van het tweede appartement stonk de douche enorm, het was uberhaupt niet zo schoon. Overigens heb ik ook een klacht over Booking want zij hebben er niets aan gedaan om het probleem op te lossen. Wij gingen zelf natuurlijk ook direct op zoek naar een alternatief hotel, maar dat bleek er niet te zijn in het hoogseizoen. Booking kon geen geld teruggeven en vond dat we er zelf ook wel wat voor konden doen om het probleem op te lossen. Ook de beloofde telefoontjes op afgesproken tijden, kwam Booking niet na. Een slechte ervaring!!

Er zijn genoeg plekjes om te zitten. Er is een lekker ontbijt. De sfeer is relaxed en het is niet te grootschalig. Het zwembad is fijn maar niet zo diep.

Zalig zwembad , genoeg ligbedden (spijtig dat er geen...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kan geen min punten bedenken !

Zalig zwembad , genoeg ligbedden (spijtig dat er geen kussens voorzien waren ) De rust op het domein !! Lekker ontbijt . Mooi ingericht verblijf . De keuken is goed maar niet geschikt om te koken .

Persoonlijk en ongedwongen, met oog voor detail.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ligging is niet optimaal, maar met een auto is het geen enkel probleem

Persoonlijke benadering was prima en ook het ontbijt was uitstekend. Ook het zwembad was een genot.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Kleinschalige villa!

Wordt geboekt als een verblijf in Syracusa, maar is nog ongeveer 15-20 minuten rijden. De plaats van het aparthotel is wat afgelegen met enkele restaurants.

Super vriendelijk personeel, zowel gastvrouw Barbara als de tuinman. BBQ faciliteiten voor een persoonlijke BBQ in een goed onderhouden tuin!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Heerlijk ontspannen op prachtige locatie in de buurt van Siracuse
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

wifi was in de ontbijtruimte prima maar in het appartement niet te ontvangen.

Mooi appartement met terras, heerlijk zwembad in mooie binnentuin. Fijne sfeer, aardig en zeer service gericht personeel op 20 minuten rijden van mooie stad Siracuse en op 3 km afstand van restaurantjes aan de zee. Verder voldeed appartement aan onze verwachtingen zoals lekkere douche, tweepersoonsbed zonder spleet met fijn matras, schoon en ruim. Parkeren voor de deur. Heerlijk ontbijt. Prima prijs- kwaliteit verhouding.

Genoten van ons verblijf
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wat verouderde kamer, cv ging kapot na hevige regenval

Rustige locatie, bijzonder vriendelijk en behulpzaam, ontbijt goed en uitgebreid, zwembad

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Heerlijk genieten

De heerlijk rustige lokatie en het uitstekend verzorgde ontbijt

Mooi appartement complex, mooie tuin met groot zwembad

Badkamer was erg klein