Beoordelingen over Hotel Borgo Pantano 4-sterren

#1 van de 45 hotels in Syracuse

9,8

9,7

9,9

ontbijt heel uitgebreid en heel vriendelijk personeel

omgeving van het hotel is modaal , maar wel dicht bij syracuse gelegen dus heel gemakkelijk om syracuse te bezoeken

heel uitgebreid en lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel, mooi en groot zwembad

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heerlijke plek voor een super relaxte week vakantie!

Bed een beetje te hard en te klein naar mijn smaak, maar dat is een detail! Een super plek om een weekje heerlijk te relaxen.

Prachtige lokatie! Zwembad is werkelijk top. Geweldige bediening en het ontbijt is eigenlijk te goed !! Aanrader dus.

heerlijke dagen in zeer verzorgd complex met prachtige tuin en zwembad en geweldig personeel!

hadden modern ingerichte kamer geboekt, maar helaas niet beschikbaar. Restaurant is te duur voor kwaliteit. Helaas omgeving niet mooi, platteland erg vuil (afval langs de weg!) en geen restaurants of winkels in directe omgeving. Ortigia op rijafstand van complex. Auto is zeker nodig hier!

hotel gelegen in prachtige zeer grote tuin met zwembaden en diverse mogelijkheden voor ontspannen op prachtige ligbedden, zitjes etc. Personeel is ongekend vriendelijk en hulpvaardig! Eigenaresse is in ochtend ook altijd aanwezig en zeer behulpzaam en voorkomend. Ontbijt is heel goed en zeer uitgebreid in vorm van buffet.

Whaw! De hemel op aarde !

Alles wad perfect. Enkel de WiFi Was niet sterk genoeg.

Ongelofelijk uitgebreid en lekker ontbijt. Nooit geziene service . Uitzonderlijk vriendelijk personeel. De hemel op aarde !

Een prachtige lokatie waar je tot rust kan komen en genieten van de mooie ingerichte tuinen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Als u een topbestemming zoekt dan moet u absoluut dit hotel boeken!We reizen al jaren, dit hotel is echt een topper. Alles is gewoon perfect. Wij hadden een familiekamer en deze was echt piekfijn. Het personeel was supervriendelijk en gaf ons wat raad betreffend de bezienswaardigheden rondom alsook een gedetailleerde folder. Het restaurant is zeker een aanrader, heel lekkere keuken( zeer verfijnd). Het ontbijt was voor ons echt een paradijs..een enorme keuze aan zowel zoet als hartige hapjes allemaal vers klaargemaakt door de gastvrouw zelf. Wij hebben hier 4nachten echt genoten alsook onze twee kinderen (7 en 12) 😇. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Perfect hotel, absolute aanrader!

De weg naar het hotel is deels erg slecht (mar dat kan Borgo niet helpen natuurlijk). Vergeet navigatie en volg vanuit Syracuse de zwart-witte borden. Kom in ieder geval van de noordkant, niet van de zuidkant.

Geweldig hotel. Niet goedkoop, maar beslist waarde voor je geld. Zeer vriendelijk personeel, alles prima schoon, schitterend zwembad en park, mooie kamers, voortreffelijk restaurant en een ontbijt dat zich niet laat beschrijven. Absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

schitterend gelegen, vriendelijk personeel, mooie kamers,...

niets eigenlijk, alleen zijn wij via de oude weg naar het hotel gegaan, die heeft redelijk wat putten in de weg, de nieuwe naar de aan de kant ligt wel goed en is veel korter.

schitterend gelegen, vriendelijk personeel, mooie kamers, een zeer goed restaurant en héél uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Pure verwennerij
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Slechts een klein minpuntje: Jammer dat het tweede bed in de familiekamer geen echt bed, maar een zetelbed was. Dit bed stond bij de deur naar buiten. Daar leg ik niet graag de kindjes te slapen, dus hebben wij in het zetelbed geslapen ...

We zijn enorm verwend! !!! De locatie is echt prachtig, Alle mensen die er werken zijn supervriendelijk Ontbijt Is onbeschrijfelijk lekker en zeer uitgebreid Zwembad is geweldig ook de hot tub Mooie ruime kamer

geweldig einde van onze trip in Sicilië

op een bepaalt moment waren er Italianen aanwezig en waren nogal luidruchtig. Ik heb vernomen dat in het hoogseizoen, juli en augustus het er nogal druk aan toe gaat! een weetje dus

Dit was al veruit de beste accomodatie die we al gehad hebben. Alles is aanwezig, de rust, comfort, eten, ligging

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prachtig verblijf, voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eigenlijk niets, het was een verblijf om niet te vergeten!

Alles bij dit hotel was perfect, de mooie tuin met prachtig zwembad en vele soorten zitjes, de mooie familiekamer, de ontvangst bij de receptie en niet te vergeten het overheerlijke en zeer complete ontbijt.

Ontzettend genoten!

Het laatste stukje naar het hotel is onverlicht en smal, maar prima te doen. Een auto is nodig.

Een fantastisch hotel met een ontbijt in tapasvorm. Zowel hartige als zoete gerechtjes. Ook het verse fruit en de yoghurt ontbrak niet. Ontzettend attent en lief personeel. Heel veel leuke tips van ze gekregen. De kamers zijn ruim en modern ingericht met prima bedden. Het zwembad en de tuin waar het in ligt is een ware oase. Het restaurant bij het zwembad is heerlijk, met schaduw en zonplekken. Het restaurant binnen voor de avond is wat te helder verlicht en redelijk aan de prijs. Kwaliteit is goed. De eigenaresse Giusi is een fantastische gastvrouw!

Fantastisch ontbijt !

We hadden gevraagd om de kamer te behouden op onze laatste dag tot 15 uur omdat onze terugvlucht pas 's avonds was maar we kregen het typische antwoord dat alles volgeboekt was. Maar als je betaalt, dan was er wel ineens een kamer vrij ?? Heb dan een speculatie gedaan op de website en er waren dus wel nog kamers vrij ! Op de kamer zijn er thee- en koffiefaciliteiten maar er waren geen koffiezakjes beschikbaar (enkel thee). Een opmerking voor booking-com : op jullie website staat dat er een biljart is, maar het is een tafelvoetbal.

Het ontbijt was enorm uitgebreid ! Het zwembad met de vele goeie ligzetels !

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Een paradijselijke plek om jezelf heerlijk te laten verwennen.

Ik zou niets kunnen bedenken, behalve misschien de prijs. Het is niet goedkoop, maar wij vonden het het geld meer dan waard. Het huis ligt afgelegen op het platteland, op 20 minuten rijden van Syracuse. Met name 's avonds heb je navigatie nodig om niet te verdwalen. Gelukkig helpen de bordjes die het hotel op veel hoeken in de omgeving heeft geplaatst.

Wat een ongelooflijk mooie plek is dit! Het ademt een en al luxe, stijl en goede smaak uit, van de prachtige, comfortabele kamers tot en met de schitterende tuin met zwembad. Het personeel is heel erg vriendelijk, professioneel en staat elk moment voor je klaar. Bij aankomst krijg je een persoonlijke brief van de eigenares met veel tips voor uitstapjes in de omgeving. Geweldig! Het ontbijt was een fantastisch buffet van meer dan 10 meter lang, met de heerlijkste hapjes die je kunt bedenken.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Mooi domein met smaakvol ingerichte kamers

Locatie wat minder: moeilijke weg om naar toe te rijden.

Super vriendelijk personeel. Smaakvol ingerichte kamer. Ontbijt van topniveau!Schilderijtjes! Je kan er ook lekker eten 's avonds. Prachtige tuin met zwembad.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Hemel op aarde

Niets want alles was tot in de perfectie afgewerkt

Alles was perfect! !Subliem ontbijt , mooie ruime kamer idylische tuin en zwembad.Babysit en nurseryroom was een zalige plek voor ons 2 jarig kleinzoontje De hemel op aarde!!

• Beoordeeld op: 28 september 2016

fantastisch verblijf gehad,het ontbijt en het eten algemeen...

er viel ons eigenlijk niets tegen,het was volledig naar onze verwachting

fantastisch verblijf gehad,het ontbijt en het eten algemeen is top,voor mensen die rust zoeken is dit het hotel die je zoekt,fantastisch zwembad,mooie verzorgde kamer met alle comfort,het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam,een aanrader in Sicillie

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Fantastisch, maar afgelegen!

Helaas ligt de Borgo wat afgelegen, waardoor 's avonds uit eten in Syracuse wat moeilijk blijkt, vanwege slechte en donkere wegen. Avondeten niet zo smakelijk als het ontbijt.

Mooie kamer en alle faciliteiten. Schitterend zwembad met alle mogelijkheden om rustig te genieten. Heerlijk ontbijt met zeer vriendelijk personeel.

Zwembad, ontbijt!

Zwembad, ontbijt!!!

Vrijwel alles.

Wij vonden het jammer dat er geen vers fruitsap was.

Vrijwel alles. Ontbijt om van te duizelen. Service, onthaal, zwembad, restaurant zijn prima

Aanrader
    • Familiesuite

Badkamer kon beter

Ontbijt was super.Service idem dito

Voor herhaling.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Fantastisch ontbijt en ontzettend vriendelijke bediening.

Mooie plek, iets afgelegen

Kamers waren schoon maar heb voor die prijs al beter gehad, bed viel tegen

Ontbijt was super en prachtige tuin met mooi zwembad

nooit gezien ontbijt met grote variatie van Siciliaanse specialiteiten. Prachtige tuin met groot zwembad. Uiterst vriendelijk personeel.

Weergaloos
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was boven verwachting en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geweldig!

Personeel was uitermate vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Nog nooit zo'n goed en uitgebreid ontbijt gehad Fraaie tuin met mooi zwembad

Moderne oase

Geen gym

Zwembad en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Borgo Pantani is de beste plek op deze aarde om even...

Borgo Pantani is de beste plek op deze aarde om even helemaal tot rust te komen. Met een ongekend goede service.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Super vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, lief voor...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Super vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, lief voor kinderen, allee heel schoon. Kortom alles goed!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Alles was top

Alles was top

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Onovertroffen ontbijt, paradijselijke tuin met heerlijk...

Onovertroffen ontbijt, paradijselijke tuin met heerlijk zwembad, erg vriendelijk personeel.

Rust en sfeer van het hotel.

Zwembad niet verwarmd.

Rust en sfeer van het hotel. Kwaliteit en service.

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Is een hotel gelegen in een rustige buurt.

Is een hotel gelegen in een rustige buurt. Lekker uitgebreid ontbijt. Niettegenstaande we enkel B&B geboekt hadden, zijn we daar toch onze drie avonden in het restaurant blijven eten. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit heel goed.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Het personeel was geweldig.

De weg naar het hotel is niet verlicht, dus het kan 's avonds wat lastig zijn om rond te rijden.

Het personeel was geweldig. Het ontbijt en het restaurant waren super. Kortom... we hadden een prachtvakantie hier!!

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Wat een geweldige ervaring!

Toevallig waren er problemen met de airco op het moment dat wij daar waren. Er werd gelukkig alles aan gedaan om het op te lossen. Wat ook lukte de volgende dag.

Wat een geweldige ervaring!!! Een van de tophotels uit al onze ervaringen. En we hebben er al wat gehad. Een subliem ontbijt, nooit eerder zoiets gehad. Prachtige locatie, geweldig zwembad en perfecte service. Ook dineren in het restaurant is een aanrader.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Perfect hotel.

Perfect hotel.Zeer warm onthaal.Veel nuttige tips voor excursies en hulp bij het plannen ervan.Fantastisch zwembad en geweldig ontbijt. De manager ontvangt elke ochtend iedereen persoonlijk bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Paradijslijk zwembad: perfect zwembad voor alle leeftijden

De laatste kilometers tot aan het hotel: smalle, stoffige wegen, gevaarlijk donker als je 's avonds in het donker van Syracuse terugkomt

Paradijslijk zwembad: perfect zwembad voor alle leeftijden

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Ontvangst was een warm welkom.

De kamer was niet ruim. Weinig opbergruimte. Zeer kleine douchecabine. Last van vliegen en wespen tijdens lunch in de tuin.

Ontvangst was een warm welkom. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Het zwembad is heerlijk rustig en er staan ruim voldoende ligbedden. Het restaurant is goed en het ontbijt is geweldig. Alles is met liefde zelfgemaakt. De kamer was netjes. Er heerst een relaxte persoonlijke sfeer.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

ontbijt en de rust bij het zwembad met prachtige tuin

laatste dag een hond bij zwembad in de tuin ( onrustig met dat geblaf) laatste nacht een huilende baby next door.

ontbijt en de rust bij het zwembad met prachtige tuin

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Ontbijt!

Ontbijt! Zwembad! Zelfs kinderopvang!

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Fantastische plek, met veel ruimte om te ontspannen.

Fantastische plek, met veel ruimte om te ontspannen. Zeer vriendelijk personeel en een (bijna te) uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Sfeervolle kamers, relaxte atmosfeer en zeer vriendelijk...

Sfeervolle kamers, relaxte atmosfeer en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Personeel is fantastisch.

Personeel is fantastisch. Het zwembad héél mooi op een mooi domein met citrusbomen. Héél romantisch kader. Lekker eten en goede wijnen.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Alles was perfect!

Alles was perfect! Super gastvrij en echt alles was top verzorgd

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

WiFi was niet stsbiel

Prachtig gelegen locatie met hele vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

De Rust

Prijs kwaliteit zijn niet in verhouding . De grasmachine langs het zwembad

De Rust

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Behulpzaam, heel schoon en verzorgd en mooie buitenruimte...

Behulpzaam, heel schoon en verzorgd en mooie buitenruimte met groot zwembad.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Het vriendelijke personeel en uitstekend ontbijt en diner.

Geen.

Het vriendelijke personeel en uitstekend ontbijt en diner. Prachtig zwembad om te zonnen.

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Alles.

Enige puntje is de muziek tijdens het eten. Is wat aan de zenuwachtige kant (experimentele jazz en trompetmuziek).

Alles.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.