Beoordelingen over Agriturismo Borgo San Nicolao

SS120 km 190+200, 95036 Randazzo, Italië

#3 van de 10 hotels in Randazzo

5,6

warme maaltijd viel ons wat tegen, van de accommodaties die we dit jaar in Italie bezocht hebben vonden we hier de maaltijd het minste. Ontbijt was overigens prima. We hebben ook nog, zonder duidelijke bericht, een avond geen warme maaltijd gehad, dit kan beter gecommuniceerd worden

het appartement was prima, vriendelijke mensen, een oud kerkje als restaurant, heel erg leuk

Leuke eerste kennismaking met Sicilie, veel extra's gekregen zonder 1 euro meer op de rekening.

Was onze eerste overnachting, achteraf gemerkt dat de kamer wel vrij duur was voor een agriturismo zonder zwembad.

Eerlijk ontbijt, heerlijk avondeten op zijn Siciliaans.

Etna Rosso

Midden is een wijngaard met olijfbomen achter het terras van het verblijf. Heel vriendelijke ontvangst door Franco, Accomodatie is goed zoals je verwacht van agriturusmo. Het ontbijt is fantastisch en de hele familie helpt mee op de boerderij waar allerlei locale producten gemaakt worden. Alles met een glimlach. Tijdens het avondeten worden de gasten flink verwend en kan je volop proeven van alle heerlijke streekproducten. De Etna Rosso wijn is krachtig en past goed bij de gerechten. Wanneer gaan we weer terug?

Een DIKKE 10.

Een paradijs!

Ongelooflijk, nog nooit zo een mooie plek, zo vriendelijk personeel, zo lekker gegeten. Waren kleding vergeten en later opgehaald en kregen gratis diner.

Prachtige lokatie ,uitzicht op de Etna.

Ontbijt was zeer basic, er wordt 6 euro per ontbijt gevraagd, er was geen yoghurt, eieren , ham , etc alleen croissantjes stokbrood jam en kaas.

Prachtige lokatie, wij hadden kamer 1 met terras, een aanrader. Wel zonder kitchenette,zodat kopjes thee niet aan de orde waren, en daar zijn we wel aan gehecht. Eten was goed, anti pasta zoveel dat eerste en tweede gang eigenlijk overbodig zijn. Na afloop heerlijke likeuren van het huis om te proeven

Fantastische locatie, ruime kamer en vriendelijke eigenaar.

Het was jammer dat het restaurant gesloten was toen wij er waren (maandag), want het eten was ongetwijfeld fantastisch geweest (ontbijt was ook goed).

De plek is fantastisch: tussen de wijngaarden met uitzicht op de Etna. Franco, de eigenaar, is ontzettend aardig en behulpzaam. De wijn (Etna Rosso) heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Agriturisma met uitzicht op de Etna

Toen wij kwamen, was er een bruiloft gaande. Meer dan 100 man. Kamer wel erg spartaans. De maaltijd 's avonds gebruikt. De kwaliteit daarvan was erg matig. Geheel menu 26 euro pp. incl. wijn en koffie met huisgemaakte likeur. Kortom, zeer schappelijk geprijsd maar de kwaliteit was te matig.

Ligging met uitzicht op de Etna

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Gezellig en lekker rustig verblijf.

Wij konden de locatie aanvankelijk niet goed vinden; bewegwijzering vanaf 1 aanrijroute en wij kwamen van de andere kant.

Vriendelijke familie, uitleg over de bezienswaardigheden in de omgeving en heerlijk diner. Rustige locatie/omgeving.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Mooie ligging tussen de wijnvelden.

Een terras buiten aan de slpk ontbrak.

Mooie ligging tussen de wijnvelden. Heel landelijk en zeer lekker gegeten s'avonds. Kamers zijn mooi en netjes

top!

kamers zijn wat somber maar daar zijn we toch maar heel weinig geweest.

Prima ontbijt super diner met alles er op en er aan.

Heerlijk verblijf met uitzicht op de Etna

Prachtige lokatie, aardig personeel, heerlijke koffie

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Omgeving tussen de druiven met uitzicht op Etna

Omgeving tussen de druiven met uitzicht op Etna

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Mooie locatie.

Douche was erg gedateerd en er liep ongedierte rond, omdat het water niet goed wegliep. Restaurant was niet elke dag geopend.

Mooie locatie. Het avondeten was erg lekker. Het verwerken van de druivenoogst was leuk om mee te maken.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Het eten in het restaurant was goed, zowel het ontbijt als...

Het huisje had een grote kamer en een kleine slaapkamer en badkamer. In de grote kamer stond een bed een keukenblokje en een tafel. Toen we de campingtafel naar buiten verplaatsten vielen de poten eraf. De klink van de deur hadden we in de hand. De keuken heeft 2 gaspitjes met zeer sobere inventaris. Als je hier zelf wil koken zou ik zelf pannen en borden en bestek meenemen.

Het eten in het restaurant was goed, zowel het ontbijt als het avondeten. Je kunt voor 20 euro per persoon goed eten in het restaurant. Dan krijg je een 3 gangen menu met drank en koffie na.

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

- De locatie in de mooie natuur met uitzicht op de Etna

- De locatie in de mooie natuur met uitzicht op de Etna - Mooie kamer/huisje - Hartelijke ontvangst - Heerlijk gegeten 's avonds. We zijn door de eigenaar Franco in de watten gelegd met super gerechten!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

WiFi ,kleine,slechtwerkende douchecel,airco/verwarming...

WiFi ,kleine,slechtwerkende douchecel,airco/verwarming centraal bestuurd

• Beoordeeld op: 27 september 2015

De gastvrijheid en hartelijkheid van de gastheer en zijn...

De gastvrijheid en hartelijkheid van de gastheer en zijn familie. Ook de kwaliteit en diversiteit van het avondeten in de oude kerk was uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

De ligging, de gastvrijheid en het heerlijke Siciliaanse eten