Beoordelingen over Starhotels Business Palace 4-sterren

Via Pietro Gaggia 3, Ripamonti Corvetto, 20139 Milaan, Italië

#173 van de 424 hotels in Milaan

Ontbijt was super,
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Extra kosten genomen om betere suite te hebben, uiteindelijk geen of amper snelle wifi toegang. Afloop van bad/douche was al verstropt bij aankomst. Probleem kon pas verholpen worden tegen de volgende dag... Toegang van garage naar hotel met reiskoffers niet vrij praktisch en geen gratis parking, vrij triestig voor een 4sterren hotel !! Bij uitchecken moest ik bij betalen van de mini bar terwijl ik bij inchecken al reeds ervoor hebt betaald.

Ontbijt was super, Gemakkelijk bereikbaar naar Milaan met de metro

Goede locatie, net hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk gedateerd hotel. Weinig te doen in de buurt.

Metrostation om de hoek. Leuk restaurantje op 3 minuten lopen (L'Agristorante). Hotel en kamer zien er netjes uit. Binnentuinen

Gewoon goed doorreis hotel.
    • Superior Driepersoonskamer

Vieze beschimmelde kitranden bij het bad. Hoge instap van het bad waar ook gedoucht moest worden. Loslaten d stucwerk boven het raam.

Grote ruime kamer met veel ramen.

Uitstekende plek voor trip Milaan. Je buiten de ZTL-zone zit en de metro voor het hotel hebt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk weinig, Behalve het zg. Supersnelle internetten die je kreeg bij de upgrade. Hier was het kijken naar Nederlands nieuws vermoeiend.. We waren vergeten een douche te vragen, zo kregen we een bad, wat lastig instappen is.

Dat was de upgrade voor 10 Euro meer. Een zeer ruime suite tot onze beschikking. Met een uitmuntend kingsize bed wat een perfect slaapplek gaf. Metro tickets voor enkele reis naar Milaan bij de receptie te koop. Bij de metro dagkaarten voor 4;50; voor al het openbare vervoer in de stad. Zaten op de 10e verdieping, met prachtig uitzicht over de stad.

Erg goede prijs kwaliteit-verhouding
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was oke. De ligging lijkt ver uit het centrum, maar aangezien de metro direct naast het hotel stopt en er een directe verbinding rechtstreeks tot het plein van de Duomo is, zit je qua reistijd (ongeveer 5 minuten) gezien in het centrum.

• Superior Driepersoonskamer

Het ontbijt viel tegen. Niet echt goede kwaliteit. Zelfs onze zoon vond het niet goed.

Vriendelijk personeel;hygiëne goed;om de hoek van het hotel was een heel goed restaurant.

Maak het hotel aub iets duurder. En de consumpties een normalere prijs
    • Superior Driepersoonskamer

Lage hotelprijs. Echter, aangekomen proberen ze op alle manieren geld te verdienen. Parkeer garage kost € 26,00 per dag Klein flesje cola € 5,00 Biertje € 7,00

Kamers waren goed

Goed hotel met goede metro-verbinding naar centrum Milaan
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Politiek om met toeslagen geld te verdienen bv €10 om betere internet ( wat niet nodig was) beperkte keuze onbijt met meer mits toeslag en dan beloofde korting vergeten aan te rekenen

Ruime kamer zeer goede ligging goede bediening barperdoneel

Mooi hotel, goede verbinding met metro naar het centrum
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant was waarschijnlijk niet in vorm. Zeer ongeinteresseerde bediening, oud brood, verkeerde gerecht geserveerd, vies glas. Na kritiek was de verdediging dat ze onderbezet waren. ‘Dan betaalt ur het toch gewoon niet’. Wat we dan ook niet gedaan hebben. De gerechten waren redelijk pittig geprijsd, dat was het deze avond zeker niet waard. Hopelijk een negatieve uitzondering.

Prachtige kamer. Voor €10 per nacht upgrade naar suite genomen.

4 sterren hotel service in Milano
    • Superior Driepersoonskamer

Service in de bar. Spontaan de kaart aanbieden was er niet bij.

Grootste troef van dit hotel is de bereikbaarheid => metro net om de hoek ! Uitstekend ontbijt en heel propere kamers. Vriendelijk personeel. Bemol : op een morgen werd er een stevige rokersgeur in onze kamer waargenomen, naar wij vermoeden via de airco.

Prima hotel met schone kamers en uitstekend ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt aan de rand van de stad in een niet bepaald bruisende wijk. Maar dat heeft ook voordelen: prijzen voor hotel met deze faciliteiten en kwaliteit is stukken lager dan in centrum of populaire wijk. Staat tegenover: een groot treinstation is vlakbij, metro voor de deur en snelweg ook vlakbij. Kleinigheidje (persoonlijk): werken met zware sleutels met kwastjes staat sjiek maar is niet echt meer van deze tijd.

Goede, schone kamers (waarvan sommige, afhankelijk van de verdieping, wellicht iets gedateerd) met werkelijk perfecte, nieuwe bedden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, manager van de desk bezorgde ons afgeschermde parkeerplek omdat onze 9-persoonsbus niet in de ondergrondse parkeergarage paste. Ontbijt is, zeker voor Italiaanse begrippen, zeer uitgebreid en goed. Metro-stop nagenoeg voor de deur, in 10 minuten ben je bij de Dom in het centrum: perfect. Gratis wifi dat voor simpele doeleinden goed werkt

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Gave junior suite, 10 min tot hartje centrum
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Eten in het hotel was verschrikkelijk: restauran5 in kelder belevingsloos, eten niet zoals men in italie mag verwachten en medewerkers snappen niets van gastvrijheid

De junior suite was echt super, mooi gerenoveerd, heel ruim. De kamer viel wel wat ‘uit de toon’ bij de rest van het hotel qua stijl. Medewerkers receptie super vriendelijk en behulpzaam. Parkeergarage was ruim en praktisch, metro naar centrum (10 min tot duomo) op enkele stappen

Communicatie mbt tot wanneer het ontbijt was.
    • Superior Driepersoonskamer

Communicatie mbt tot wanneer het ontbijt was. In het weekend was het tot 11 uur echter op 1e kerstdag wat een maandag was was het maar tot 10:30 echter dat hadden ze vergeten te vertellen. Toch nog wel snel een ontbijt gekregen. Kamer voor 3 personen geboekt echter handdoeken, kopjes etc waren maar voor 2 personen.

Goed hotel
    • Superior Driepersoonskamer

Hotel was slechts 2 minuten lopen van het metrostation met directe verbinding tot het centrum (duomo), We hadden een ruime kamer met fijne bedden voor een goede prijs. Ontbijt ook prima. Ik raad het hotel zeker aan.

Ontbijt was prima, gelegen dichtbij metro
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer zeer verouderd, voornamelijk de badkamer is toe aan renovatie, rooklucht vanuit andere kamers via de ventilatie in onze kamer

Ontbijt was prima, gelegen dichtbij metro

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Ondanks eerste keer en veel uitzoeken geweldig genoten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst huurauto golf 6 opgehaald van 22 euro, daarboven op komt als je goed verzekerd wil zijn 55 euro ! ik denk dat ik volgende keer de simpelste verzekering doe dat is 33 euro, alleen dan wel risico van 1200 voor schade en 1600 borg of net andersom, garant via credit card. Voor de rest heerlijk gereden, kleinere auto panda is 16 euro en dan is de rest ook goedkoper Hotel gebrekkig engels, avondeten niet doen ! erg duur en niet veel waard, kindermenu is het beste haha pasta, patat en schnitzel. Ontbijt wel goed. parkeren 20 euro per dag. ook even meenemen. wel eigen parkeergarage. links aanrijden ! dat is erg slecht aangegeven, dan door de krappe afdaling. als je de afslag de straat in neemt gelijk de eerste inham rechts, wij hebben een rondje extra moeten doen. Is een beetje verscholen.

Het ontbijt was prima geregeld, alles erop en eraan. Metro buiten de deur om de hoek. Met huurauto naar Rho geweest in het weekend naar motorbeurs, ook dat ging prima, daarbuiten wordt het afgeraden, ook niet in centrum komen met auto, veel te krap en ze rijden erg agressief. Kan prima met de metro, retour voor 3 euro. Ook veel tolwegen, kost maar weinig 5 euro per keer, maar als je veel heen en weer moet tikt het wel aan, dit heb je niet met de metro. wij vonden het wel fijn dat we met de auto naar rho heen en weer konden net wat meer luxe. We kregen gratis een upgrade wel erg ruime kamer, badkamer is daar niet in meegenomen, maar je kan je er prima mee redden gr Mikis

Top hotel en perfecte locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De schoonmakers kwamen rond 9.00 bij onze kamer. Wij lagen nog te slapen en toen kwam de schoonmaker gewoon binnen, ze ging wel direct weer weg. S'avonds voor de zekerheid dus het bordje ophangen do not disturb.

Was een perfecte locatie voor een stedentrip. Goede service in het hotel, kamer was top, elke dag schoongemaakt en ontbijt was heerlijk.

Goed hotel om betaalbaar Milaan te verkennen.
    • Superior Driepersoonskamer

De kamer (en dan vooral de badkamer) was wat verouderd. De airco (die we gelukkig niet echt nodig hadden eind oktober, rammelde heel erg). Ik vermoed dat er, zoals op de foto's te zien, een aantal kamers vernieuwd zijn, maar wij hadden dan nog een oude. Maar alles was proper, dus er was geen reden om te reclameren. Parkeergarage 20€ per nacht is toch wel duur.

Hotel lag uit de drukte van de stad, maar met de metro om de hoek toch op 10min aan de Duomo. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. Zeer goede bedden en kussens. Uitgebreid en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prettig verblijf, goede prijs-kwaliteit
    • Superior Driepersoonskamer

Ik zou niet aanraden 's avonds iets in het hotel te eten: prijzig en niet erg lekker. Maar waarom zou je ook als je in Milaan zit. Verder is de douche in het bad niet heel gebruiksvriendelijk.

Nette degelijke kamer. Het ontbijt is erg lekker en het aanbod wordt constant aangevuld. De ligging van het hotel is om de hoek van een metrostation, waardoor je in no time voor de Duomo staat. Ideaal

• Beoordeeld op: 1 november 2017

De keuze van hotel was OK qua comfort en als uitvalsbasis om Milaan te ontdekken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was soms wachten tot aanvulling (brood, koffie, melk, tassen). De prijs van de maaltijden en de consumpties in de bar.

Vriendelijk personeel. De kamer was netjes en voldoende comfortabel. Vlakbij een halte van de metro. Een prima restaurantje met democratische prijzen achter de hoek.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Perfect voor een bezoek aan Milaan
    • Suite

De kamer was heel ruim en schoon. Prima airco, maar er kon ook gewoon een raam open. Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Super vriendelijk personeel. Perfecte ligging t.o.v openbaar vervoer.

Goed hotel voor bezoek aan milaan.
    • Superior Driepersoonskamer

Geen zwembad. Relatief hoge patkeerkosten. (20€ per dag)

Dichtbij metro (50 meter, in 10 minuten naar Duomo). De beden zijn superfijn met een kussen programma. Grote kamer, wij hadden een superiour 3 persoons.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Het hotel is in een paar jaar erg verslechterd
    • Suite

Airco maakt zoveel lawaai dat slapen lastig is, mieren in de kamer (op de 11e verdieping), in en uitrijden van de parkeergarage is krap, ontbijtbuffet matig.

Ruime kamer (suite) voor het hele gezin. Paar jaar geleden ook in dit hotel verbleven, toen was het erg goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Kort verblijf, op doorreis, in een super goed hotel tegen een enorm scherpe aanbieding
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eieren waren op toen we kwamen en het duurde wat lang voor er nieuwe kwamen. Voor de rest geen onvertogen woord.

Ontbijt was uitgebreid, onze kamer (met airco) was heel groot en ruim, met hele grote badkamer. Alles leek hartstikke nieuw. Parkeergarage ligt naast hotel. Metrostation ligt om de hoek en binnen 10 min. sta je voor de dom in Milaan. Super! Metrokaartjes (enkele reis) zijn te koop voor paar euro bij de receptie van het hotel. Een prima doorreis-hotel!!!!!!!!!!

Metrohalte is super dichtbij het hotel en heeft een directe...
    • Suite

Kamer stonk naar rooklucht.

Metrohalte is super dichtbij het hotel en heeft een directe verbinding naar De Dom. Binnen 10 minuutjes sta je midden in het centrum van Milaan.

Geen 2e keer
    • Suite

Hotel in orde voor te slapen, ideaal als doorreishotel nr Italië, je bent rap op de ring van Milaan. Onthaal was vriendelijk en correct. Maar dan, er was 1 personeelslid (een man)die zowel de bar openhield en van dienst was tijdens het dinner en ontbijt die zeer onbeschoft en onvriendelijk was, nooit gezien! Hij was zeker niet geschikt voor in een hotel te werken en de gasten een aangenaam gevoel te bezorgen, integendeel! Zowel het dinner als het ontbijt gaan door in de kelder van het hotel, en zijn zeker niet aan te raden.

De kamer en ontbijt was super.
    • Suite

Bij aankomst met de auto konden we niet in de garage rijden en mochten we op een parking boven de grond parkeren. Deze was zeer moeilijk te vinden en wanneer we dit aan de balie vroegen kregen we een antwoord dat we op straat moesten parkeren als we het niet vonden.

De kamer en ontbijt was super. Een goede verbinding naar milaan met de metro

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het hotel was netjes, de bedden sliepen zalig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De medewerkers waren niet zo heel vriendelijk. Er was best wel veel lawaai op de gang. De ruimte om te ontbijten heeft geen vensters, verdieping -1 dus helemaal niet zo gezellig.

Het hotel was netjes, de bedden sliepen zalig.

ter info:
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor U ter info (DUS NIET TER PUBLICATIE !) : ontbijt : koffie bij het ontbijt (ipv goeie koffie-automaat) - gekookt eitje : enkel koud + vb : spiegelei enkel tegen betaling mogelijk - aanvulling confituren, geen gewone kaas in het weekend, enz hygiëne (of het gebrek er aan) van een aantal 'aziatische hotelgasten' damestoiletten (het toilet zelf dan) bij ontbijtzaal bij onze aankomst was echt vuil / besmeurd kamer was niet zoals het 'mooi plaatje' op de site (verouderde, nog te renoveren kamer ?), maar wel proper. was er moeilijker om de kamer 's nachts even fris te houden als overdag (was er wel héél warm weer).

ter info: locatie - was er rustig en stil (kamer op eind van de gang) heel dichtbij metrostation

Ideale uitgangspositie voor bezoek aan Milaan
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1/ Er worden vooral foto's van de vernieuwde suites getoond, dit is wat misleidend. 2/ Als je laat gaat ontbijten, zijn de kommetjes leeg

Zeer mooi gebouw met veel potentieel. Hoewel er zeer veel kamers zijn, valt dit zeker niet op, er is een rustige sfeer. Na een dag in het drukke Milaan is het leuk om hier een rustige omgeving terug te keren. Zeer goede ligging. Uit het centrum van de stad maar net naast een metrostation. De Dome en het centrum zijn bereikbaar in 10 minuten

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Heerlijk hotel, goede service, goede kamers.
    • Superior Driepersoonskamer

Heerlijk hotel, goede service, goede kamers. Heerlijk ontbijt met hele goede glutenvrije opties. En ontzettend dicht bij metro waarmee je zo in het centrum van Milaan staat!

Op een foto is het altijd beter
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht verzorgde kamer, onvriendelijk personeel. Vraag me af hoe het aan die 4 sterren komt...

Het ontbijt was goed. Locatie op steenworp afstand van metro

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

De lounge is niet sfeervol en de bediening in de bar is vriendelijk maar zeer langzaam.

De prijs-kwaliteit verhouding. Het hotel is enigszins verouderd, maar de service is goed en de kamers zijn prima. Het hotel is zeer schoon en met een Metrohalte om de hoek ben je zo in het centrum van Milaan. De binnentuin met terras is bij mooi weer heel gezellig.

Verblijf met auto in Milaan
    • Superior Driepersoonskamer

Overall service viel tegen. Ten opzichte van eerder verblijf in dit hotel is het niveau van service in korte tijd enorm gedaald! Personeel was niet altijd even service gericht of vriendelijk (zowel aan de balie als in ontbijtzaal). Wi-Fi is ronduit slecht! Daarnaast veel achterstallig onderhoud waardoor het een beetje vergane glorie aan het worden is... Jammer!

Fijne ligging. Goed bereikbaar via de rondweg. Prima locatie ten opzichte van openbaar vervoer (metro); paar haltes naar centrum. Mogelijkheid van inpandig parkeren is prettig (let wel; €20 per dag).

Ons verblijf in Milaan
    • Suite

Het badkamer is te klein voor een suite. Het bad werkt bovendienook niet naar wens. Het personeel mag vriendelijker zijn voor een 4* hotel. 20 €/dag voor parkeren is ook te hoog voor een hotel die ver buiten de centrum ligt.

Ontbijt is heel goed. De metro ligt binnen loopafstand, slechts 7 haltes van de Duomo.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Hotel is Vergane Glorie. Alles kraakt en piept. Kamer lijkt totaal niet op foto's op de website!!
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer lijkt in de verste verte niet op de foto's op de website van booking.com. Oud meubilair (alles piept en kraakt) en een hele kleine kamer. Bovendien deed de airco het niet. Deze was bewust uitgeschakeld. Internet was zeer slecht. Viel constant uit. De kluis was ook defect. Oude troep allemaal. (Toegangsdeur kamer ging nog open met een sleutel(!) in plaats van een pasje. Luidruchtig hotel. Kon mijn tenen onder de deur doorschuiven. Het restaurant had een zeer beperkte kaart. Op de kamer ook geen informatie boekje over het hotel en zijn faciliteiten. in- en uitcheck tijden, gebruik WiFi, openingstijden restaurant en bar bijvoorbeeld. Aftandse boel, of eigenlijk beter gezegd: Vergane Glorie. Hotel heeft dringend een upgrade nodig.

Vriendelijke receptie. Boeking was wel correct verwerkt.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

verblijf in Starhotels Business Palace
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gratis wifi was niet voldoende in bereik- wel mogelijkheid tot upgrade tegen betaling. Superieure kamer zonder restitutie maar geen badjassen, geen airco-Grootte kamer geen 27m2 ...ook al stond dit zo vermeld in de faciliteiten. - kamer 378 was volgens ons afstand tussen bed en muur was 30cm en 50cm maximaal aan de zijkant permanente zoemend geluid aanwezig in kamer

Op 10min met de taxi van vliegveld Linate tot Hotel Goede eetgelegenheden op wandelafstand in de buurt. Overheerlijke pizza en pasta's tegen schappelijke prijzen. Metro op 100m. Heel goede verbinding naar Duomo. Duidelijk en makkelijk. Ontbijt was goed. redelijk uitgebreid, gewoon. Hygiëne was niets op aan te merken, was super! Aanwezigheid minibar op kamer Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

anders dan verwacht maar verder prima
    • Superior Driepersoonskamer

N.A.V. website aangenomen dat he hotel in centrum 5 min. lopen van de Duomo lag. dat was dus niet, lag afgelegen, welk vlak bij metro, maar dan moet je dus elke dag met z'n drieen 9euro aan de metro uitgeven, je loopt niet zo het centrum in.

ook had ik mooie designfoto's gezien, terwijl in werkelijkheid het meubilair eerder oubollig was, ontbijt en service verder prima

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Goed kort verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn kamer was wat gedateerd, hier en daar stuc van de muren, een kort bad. De wifi was ronduit slecht te noemen, heb uiteindelijk maar gewoon de 4G op mijn telefoon gebruikt.

Kreeg een upgrade naar een suite, zeer grote kamer maar weinig functioneel, was wel goed schoongemaakt en het beddengoed was brandschoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt had ruime keuze.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Ideaal voor citytrip, dichtbij metro, mooie familiekamer.
    • Suite

Ontbijt was goed maar geen toppertje. Slordig op het einde van het ontbijtuur, geen confituurpotjes, koffievlekken bij koffiekan,.. Ontbijt veel keuze maar op zijn Italiaans, veel zoet. Broodjes weinig keuze en niet zo lekker, geen volkoren brood of pistolets. Wel veel koeken, cake,.. Geen daglicht, ontbijtruimte in kelder, wel grote ruimte. In zomer vermoedelijk niet zo.plezant..

Dichtbij metro. Heel vriendelijk personeel aan de balie, hulpvaardig. Mooi, groot hotel. Grote ontbijtruimte. Grote familiekamer.

hotel is rustig gelegen.

ontbijt viel erg tegen

hotel is rustig gelegen. vlakbij metrostation met verbinding direct naar centrum. service in hotel is heel goed en vriendelijk. heerlijke matrassen.superschoon overal. nette badkamer ligbad en heerlijke douche

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goed bed,ruime schone kamer, lekker ontbijt, rustige...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt had bij drukke tijden wel sneller aangevuld mogen worden.

Goed bed,ruime schone kamer, lekker ontbijt, rustige omgeving, metrostation om de hoek.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima hotel voor een paar dagen Milaan
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Was erg warm in kamer, zelfs met raam open (helaas muggen). Milaan toeristenbelasting EUR 5,- pp pn voor volwassenen!

Goede ligging, parkeergarage, metro om de hoek, directe verbinding naar de Dom. In de buurt niks te doen, maar je bent zo in centrum. Grote familiekamer, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Hier kijken wij echt naar uit !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij genieten van het comfort, lekker bed en de rust ! Ook van het ontbijt, helemaal geweldig ! Alles wat je bedenken kunt staat uitgestald ! Heel vriendelijk personeel Wij nemen altijd dit Hotel, valt nooit tegen !

• Beoordeeld op: 14 september 2016

zeer tevreden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

hotel restaurant , wat steriel, weinig kwaliteit en vrij duur. Uit voor diner aan te raden.

4 persoons gezinskamer was uitstekend, meer een suite dan een kamer perfecte ligging dicht bij Metro

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Perfect hotel om Milaan te gaan ontdekken; internationale sfeer
    • Superior Driepersoonskamer

Het onaangepaste gedrag van sommige gasten (bv. picknicken/ meeneemeten opeten in lobby/patio, enz.) is best apart (eufemisme).

Mooie kamers, goede prijs-kwaliteitverhouding (augustus), goede locatie nabij metrostation, uitgebreid ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Familiekamers was geweldig.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dure uitstraling maar is eigenlijk gewoon een oud hotel.

Familiekamers was geweldig. Groot en alles aanwezig. Leuke lekkernijen bij aankomst. Locatie naast de metro direct naar de Dom van Milaan.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

super voor een paar dagen milaan
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aan de buitenkant lijkt het hotel wat verouderd. Vroeger een top hotel maar je ziet dat er te weinig aan onderhoud wordt gedaan. verder prima hotel.

Vriendelijk personeel. geweldig ontbijt! Je kunt zelfs meerdere keren heerlijke cappuccino krijgen. Perfect! Locatie super, metro om de hoek.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Prima, zeker de moeite waard
    • Superior Driepersoonskamer

Toeristenbelasting = 5 euro per dag per persoon. Houd daar rekening mee. Avondeten in het hotel viel een beetje tegen.

Het hotel is vanuit het vliegveld Linate gemakkelijk te bereiken. Binnen ca 45 minuten ben je met het OV bij het hotel. Bus en metro kaart kost maar 1,50 Je pakt bus lijn 73, bij de uitgang van het vliegveld en stapt bij de eindhalte uit, San Babilla. Daar pak je de metro richting Porto di La Mare. Vanaf hier is het maar 250 meter naar het hotel. Vanuit hotel naar centrum (Duomo) is het maar 10 min. Het inchecken ging erg vlot, en we konden al om 11.00 uur naar de kamer (ipv 15.00 uur) We kregen gratis een up-grade van de kamer. Hele grote kamer en schoon. Elke dag werd de kamer schoongemaakt incl. de handdoeken. Het ontbijt was goed en lekker. Goede service en het personeel was vriendelijk. Zeker de moeite waard

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Prima uitvalsbasis 5 dagen Milaan

Met het gezin naar Milaan. 2 kamers. Prima ruime kamers, zeer goede bedden, schoon. Lekker ontbijt met ruime keus. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij metro station waar van uit heel Milaan goed bereikbaar is.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ontbijt kan beter.

mooi ruime kamers, vriendelijk personeel, dicht bij metro en rustige buurt. Dicht bij luchthaven linate en met de metro sta je met 5 minuten bij de Dom, midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Ontbijt was goed
    • Superior Driepersoonskamer

Er zijn 2 dagen ingehouden van mijn creditcard . Ondanks dat wij het cash betaald hebben is het bedrag na 2 weken nog niet teruggestort.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Het is een uitstekend hotel met goede kamers en een...
    • Superior Driepersoonskamer

We hadden voor t eerst de hond mee. Zij mocht mee op de kamer, maar de prijs was (zonder ontbijt) net zo duur als een mens

Het is een uitstekend hotel met goede kamers en een voortreffelijk ontbijt. We verblijven hier altijd als tussenstop naar Toscane.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima hotel met kind. Goede stopover op weg naar het zuiden.
    • Superior Driepersoonskamer

De toeristenbelasting van €5 per persoon per nacht. Dit is erg fors.

De ruime kamer, het personeel bij de receptie en de bedden. Locatie dicht bij autosnelweg, metro direct om de hoek.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

We hebben een goed verblijf gehad. prijs kwaliteit verhouding was ruim voldoende.
    • Superior Driepersoonskamer

We hebben 1 keer in het hotel avond gegeten, hamburger met friet, kip met friet en pizza. Het eten had niet de kwaliteit van een 4 sterrenhotel. Het leek meer op een fastfood tent. De kamer mag hier en daar wel een opknapbeurt krijgen.

De kamer voor 3 personen was vrij groot. Het hotel ligt vlakbij het metrostation. In 10 minuten ben je bij de duomo.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

voorzieningen ok, prima voor 1 nacht op doorreis (goede...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

ligging in oude industriewijk, geen goed restaurant in directe omgeving

voorzieningen ok, prima voor 1 nacht op doorreis (goede ligging vlak bij tangentiale maar ook om met openbaar vervoer naar het centrum te gaan

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Vergane glorie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel heeft zijn glorie in de loop van de jaren wel verloren. Gedateerd hotel. De bereikbaarheid naar het vliegveld viel tegen. Het lijkt op de kaart vlakbij maar met de metro kun je qua bereikbaarheid beter in het centrum zitten. Absoluut geen 4 sterren meer waard.

Prima degelijk hotel, schoon.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Goed genoeg en dichtbij metro
    • Superior Driepersoonskamer

Personeel niet altijd even vriendelijk, helaas liepen we tegen onvoorkomendheden aan waarbij er weinig respect was. Prijs kwaliteit verhouding vonden we ook niet echt kloppen

De ligging is perfect op steenworp afstand van de metro waardoor je snel in het centrum staat

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Teleurstellend
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

25 euro voor hond, maar mag nergens komen alleen op kamer. Je krijgt ook een aparte lijst met huisregels mee voor hond. Geboekt familie arrangement met welkom kit, snacks en spelletjes voor kinderen tot 2x toe vergeten. Kil en zakelijk hotel in slechte omgeving. Ontbijt slecht en in troosteloos zaaltje

Kamer prima

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

goed geslapen jammer van het ontbijt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

het ontbijt viel fameus tegen. Koude eieren ,koud spek en heel weining keus en dit voor de prijs van 15 euro per persoon

de kamers waren ruim en goede bedden. Geen probleem om later dan voorzien aan te komen

ligging : gemakkelijk te bereiken met de wagen,...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bediening in restaurant en bar

ligging : gemakkelijk te bereiken met de wagen, parkeergelegenheid, metro vlakbij uitstekend ontbijt

Redelijk hotel met ruime kamer, goed bed. Locatie nabij metro met goede verbinding naar het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk/goed hotel maar veel (opgedrongen) extra kosten.

Het ontbijt was goed en de kamer ruim.

mooie ruime kamers
    • Superior Driepersoonskamer

het humeur van een personeelslid....

mooie ruime kamers ligging, direct met metro in centrum prijs kwaliteit

WiFi

WiFi

Hotel is de moeite waard, ik zou terug komen
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt mocht sneller aangevuld worden, beperkte keuze brood

Zeer mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Metro vlak in de buurt.

Internetgebruik

Metro vlak in de buurt.

Te kort

Ik kan niets bedenken

Een heerlijk ontbijt. Ook een espressomachine en een waterkoker op de kamer!

verblijf was prima; direct per metro naar diverse punten in milaan;
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de prijs van de hotel garage; 20 per nacht; ja milaan he.

ontbijt was goed; steeds verse aanvoer; verscheidenheid was goed.

Goed!

Groot bed, heerlijk!

dichtbij het metrostation 100 meter

dichtbij het metrostation 100 meter

Personeel man niet echt de tijd

Kamer voor 3 personen. Handdoeken voor 2

Goed verblijf, rustig en schoon.
    • Classic Tweepersoonskamer

Goed verzorgd, schoon.

Locatie prima!

Geen minpunten.

Locatie prima! Ontbijt uitgebreid.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

De ruime kamer.

De ruime kamer.

mooie kamers, goeie bedden, super ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

restaurant redelijk duur en niet gezellig

mooie kamers, goeie bedden, super ontbijt