Beoordelingen over C-Rooms

Via Perlasca 19, 23894 Cremella, Italië

#2 van de 2 hotels in Cremella

Gebaseerd op 66 beoordelingen over deze B&B

te duur voor wat je krijgt

vloeren zijn ijskoud en spekglad. accommodatie heeft geen receptie op personeel. daatvoor moet je eerst 5 min naar het hotel rijden. Kamer was met een aanbieding van 209 naar 129 euro aangeboden. maar de kamers zijn altijd 129 euro. hierin zie ik misleidende informatie.

ziet er strak en nieuw uit. rustig en een mooi zwembad

De locatie De parkeerkelder super.
    • Suite met Tuin

Wij hadden een waterlek in de badkamer onderaan de lavabo,hebben dit 2maal gemeld zonder gevolg.Het onbijt,spreken niet waard om zijn betaalde prijs en zijn 4sterren tezijn, keuken heeft een onhygienische uitstraling en het koffie apparaat om niet aan tezien vuil,hebben dit spijtig genoeg moeten constateren na er reeds 8dagen er tezijn. Het fruit dat ze aanbieden ligt gewoon in een kom niet gekoelt,de poetsdoek die erlag word blijkbaar voor alles gebruikt tot vloer poetsen toe en was bij ons vertrek dezelfde als toen we aankwamen en ze rook echt vies. Zwembad mooi maar weinig onderhouden,in de periode dat we erwaren is het nooit gepoetst of bladeren in het water verwijderd. Het is zelf zo erg dat we het zelf proper gemaakt hebben zodat de aanwezige kinderen konden zwemmen waterrobot deed het niet zat verstopt hebben hem dan zelf uit gepoetst om het ding tedoen werken. Persoonlijk vind ik dit geen aanrader en niet normaal dat wij als betalende klant dit temoeten doen,het is zelfs zo erg dat wij verdere stappen zullen nemen om een vergoeding te eisen voor deze rotte ervaring. De centen dat wij neer gelegt hebben waren niet slecht en waren al van de rekening van voor dat wij vertrokken zijn naar daar voor normaal een fijne vakantie dat wij vroegtijdig hebben onderbroken

De locatie De parkeerkelder super. De kamer ok. Ligt in een zeer rustige omgeving.

Rustig gelegen en het terras met zwembad.

Kamer te klein voor gezin met baby. Tevens is geen airco maar ecokoeling. Dit koelt niet afdoende en bij hoge temperaturen (>30gr) werkt deze niet of slecht!

Rustig gelegen en het terras met zwembad. Gehuisvest in een mooi gebouw

mooi zwembad en mooie accomodatie voor een paar dagen

kleine kamers met weinig faciliteiten...geen grote spiegel...geen hakjes voor je handdoeken en weinig hangers voor je kleren

mooi zwembad en mooie accomodatie voor een paar dagen

Teleurstellend

Zeer slecht onderhouden zwembad vol bladeren, niet werkende airco op kamers

mooi gebouw, prima ingericht met goede parkeergelegenheid onder het pand

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Een ideale plek om verschillende stadjes te bezoeken.

geen/weinig restaurants in de buurt om s'avonds wat te eten en/of drinken.

Een ideale plek om verschillende stadjes te bezoeken. Bijvoorbeeld Como en Lecco ben je binnen een half uur.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

e

e

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Rustig verblijf in mooie villa

Betere algemene hygiëne en onderhoud zouden van deze locatie een top plek maken

Rustig verblijf in mooie villa

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Het unieke concept.

De poetsvrouwen hebben de kamers reeds scoongemaakt terwijl we nog niet waren uitgechecked.

Het unieke concept. Het domein was zeer mooi, rustig.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Prachtig ingerichte kamers met een heerlijk zwembad in de...

Prachtig ingerichte kamers met een heerlijk zwembad in de tuin.