Beoordelingen over Ca' Del Duca

San Marco/ Calle dei Fabbri 916, San Marco, 30124 Venetië, Italië

#203 van de 316 B&B's en herbergen in Venetië

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Onhygiënisch en niet waar voor je geld

Alles! Douchekop was zwart van de schimmel, kitranden vol schimmel, tapijt vol met vlekken,raam kon je niet open zetten want dan kwam de vislucht je tegemoet uit de keuken van een restaurant, je uitzicht was ook muur, en ze storen je elke ochtend door op je kamerdeur te kloppen vanaf 8:30 als je niet snel genoeg doorbelt dat je ontbijt wilt.. (tot 10:00 uur) maar je word dus al lastiggevallen om 8:30 uur.. ook ontbijt bestaat per persoon uit 1 crossaint en 1 ieni mini pistoletje 1 zakje toast, 1 jus de oranje uit pak en een warme drank dus is bestemd voor kleine eters.. uitslapen zit er niet bij, rustig klaarmaken op je kamer smorgens zit er niet in want ze kloppen wel 3x aan of je al klaar bent,de dienblad op te halen van ontbijt en dat ze de kamer willen opruimen, eigenlijk jagen ze je gewoon de kamer uit. Op de foto's voor boeken oogt de kamer netjes en ruim, maar die foto's zijn duidelijk gemaakt toen ze net gerenoveerd hadden,want zo smerig en vol schimmel is het! En je kan je kont net keren in de douche. Overal waren mankementen, en duidelijk zit de kamer vol bacteriën aangezien ik de volgende ochtend een verstopte neus had, en dan weet ik dat het er niet schoon is. Prijs die we hebben betaald is het echt veruit niet waard voor deze accommodatie!! Spijt en nooit meer!! Liefst wil ik een restitutie, om de zware teleurstelling te compenseren. Jullie kunnen beter deze accommodatie niet meer aanbieden aan mensen.. het is een regelrechte teleurstelling.

S'nachts rustig kunnen slapen

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Super locatie voor weekendje Venetië

Badkamer en kwaliteit van matras en kussens van het bed.

De centrale ligging. Wij moesten wel even zoeken, er hangt geen duidelijk bord, maar het staat wel op de deur. Ontbijt 's ochtends was ok.

Topligging prijs/kwaliteit in orde. Goedkoper kan niet in Venetië.

De kamer heeft een opknapbeurt nodig. Tafeltje te klein om te ontbijten en was niet stabiel. Onthaal was er totaal niet. De sleutel lag er ter beschikking met enige uitleg. Te kleine douche. Aangezien we op doortocht waren en er geen lift aanwezig was het een hele karwei om de valiezen op de kamer te brengen.

Topligging en prijs/kwaliteit is dik in orde. De dame gaf ons een hulp om onze zware valiezen naar beneden te doen. Leuke restaurants met topkwaliteit aan eten.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Héél mooie stad en gezelligheid van Italianen ten top, logement geen aanrader

het ontbijt was niet goed, enkel croissant en confituur,elke dag hetzelfde, de badkamer was megaklein, een douchbak van 50cm op 50cm wat goed is voor een kind maar geen volwassene!!! gebrek aan meertaligheid, de sleutel lag op een tablet bij aankomst, geen onthaal!!!

de locatie was meest interessant, de kamer was oud Venetiaans ingericht, wel leuk

Prima verblijf in hotel met een geweldige locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

De locatie was geweldig, we zaten overal dichtbij. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Voor ons doel heel goed. Qua locatie zeer goed gelegen.

Ontbijt. Alleen keuze uit zoet, div soorten jam, honing en pasta. Vindbaarheid.

Kamer ziet er netjes uit en verzorging en personeel waren goed.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

fantastische dagen
    • Economy Tweepersoonskamer

ontbijt op de kamer; was ok. kamer ook ok ligging perfect!

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Fantastische locatie en goed ontbijt.

Douche is wat klein, kan moeilijk zijn voor grotere mensen (>1.9m)

Fantastische locatie en goed ontbijt. Ruime kamers. Vriendelijk personeel, geen nachtlawaai. (Wij lagen aan de achterzijde van het gebouw). Deze B&B telt 4 kamers, als je op straatnummer kijkt zal je het zeker vinden (enkel een deur voor toegang). Prijs/Kwaliteit een topper!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

locatie

locatie rust

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De locatie van het hotelletje.

Duur maar dat is vanzelfsprekend in Venetie dus daar waren we op voorbereid.

De locatie van het hotelletje.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ca' Del Duca