Beoordelingen over Ca' Delle Erbe Residenza

Portici Broletto 24-30 (Check in at Piazza Erbe 15), 46100 Mantova, Italië

#19 van de 39 B&B's en herbergen in Mantova

Het is eigenlijk geen hotel maar een aantal separaat gelegen...
    • Suite

Het is eigenlijk geen hotel maar een aantal separaat gelegen appartementen/suites (wel op een prachtige lokatie). Maar voor een appartement is de uitvoering niet toereikend. (Geen pantry)

Bijzondere locatie op een van de mooiste pleinen van Mantova

De lift in het gebouw is nog niet af en dan is het behoorlijk sjouwen naar de 4e verdieping met 2 zware koffers. Inchecken gebeurt in het restaurant van het hotel aan de overkant van het plein. Er ging verder niemand van de accommodatie mee om de kamer te laten zien. We kregen een code om het gebouw binnen te komen.

Mooie kamer met strakke inrichting.

Fantastisch kamer op prachtige locatie.

Dat de lift het nog niet deed, maar dat zal wel in de prijs verdisconteerd zijn.

Het hotel was nog niet helemaal gereed en de lift deed het nog niet, maar de kamer was fantastisch. De locatie aan het Piazza delle Erbe was top. Midden in het centrum van Mantova. Zolang het hotel niet helemaal af is zal de prijs nog wel zo blijven, daarna veel hoger gezien de kwaliteit van de kamer.

superlocatie en heel unieke en ruime kamer

parking maar dit is niet de fout v h hotel, het is een oude stadskern en het hotel is centraal gelegen in een autovrije zone

we kregen een upgrade van de kamer, en waren heel tevreden met het aanbod. Enig probleem was dat het etablissement nog in "bouw" was, en de lift nog in constructie. We hebben dus beroep gedaan op onze olympische vorm om het 4de verdiep vlot en buiten adem te bereiken. Maar de goede smile van de dame van de receptie maakte alles goed, altijd een plezier om vast te stellen dat het enthousiasme beschikbaar is en de klant echt als koning behandeld wordt. Praktisch probleem is dat het een oude stadskern is, dus de auto parkeren is niet direct een voordeel. Locatie was wel perfect, het ontbijt konden we nemen in het restaurant aan de overkant van het plein waar we verbleven, en ook bekwamen we korting indien we in hetzelfde restaurant zouden dineren. Kamer was subliem, zie kamer 9 als dit voor aanbeveling kan tellen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Never again.

De staf is een probleem. Wij hebben in de 3 dagen niemand meer dan 1 keer gezien. Iedereen in het restaurant tegenover rommelt wat mee. Staf spreekt geen Engels, en slechts zelden is er een stagiaire die dan tolkt. Kamer die wij hadden gereserveerd kwam niet overeen met de illustratie bij Booking.com. Dus een upgrade (betaald). Tijdens ons hele verblijf stond de kamer ook nog eens prominent vermeld op mijn Google-pagina, voor de helft van de prijs. Grote verbouwing gaande. Poging om van alles in rekening te brengen. Betalen op de avond voor ons vertrek. Wij zijn Italofiel. This was the worst of Italy that we have seen!

Top locatie, super grote, luxe kamer, uitzicht op de Piazza.

Top locatie, super grote, luxe kamer, uitzicht op de Piazza. Brandschoon, strak en netjes. Goed bed.

Centrale ligging

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Het is geen hotel ! Kamer werd mij via SMS ter beschikking gesteld. Kamer was echter OK

Ontbijt was in bistro om de hoek. Italiaans : koffiekoek + sap + koffie

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Super verblijf in een mooie stad

Geen lift en smalle trap.

Ligging en de kamer

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

De kamer was prachtig, bed was super.

2 e keer inloggen voor WiFi lukte niet meer. Wij zaten bovenaan, heel wat te sjouwen met je koffers, zonder lift. Geen warm water en de tv werkte niet. Warm water zou geregeld worden maar is niet gebeurt. Andere gasten hadden ook koud water.

De kamer was prachtig, bed was super.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Geen lift

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

goed gelegen

werken op de piazza ontbijt:primitief opdringere publiciteit(ivm kamerupgrading!)

goed gelegen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ca' Delle Erbe Residenza