Beoordelingen over Hotel Ca' Di Valle 4-sterren

Via Fausta 298, 30013 Cavallino-Treporti, Italië

#15 van de 24 hotels in Cavallino-Treporti

De accommodatie is gunstig gelegen en heeft een mooi zwembad.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers zijn de stuk kleiner en primitiever dan op de foto’s. Dit was jammer. Hotel ziet er wat verouderd uit.

De accommodatie is gunstig gelegen en heeft een mooi zwembad. In 10 min met bus en 35 min met pont ben je in het mooie Venetië. Ook is de service en de vriendelijkheid van personeel prima. Ontbijt prima en hygiëne ook prima.

• Economy Tweepersoonskamer

De douche van de eerste kamer viel wat tegen doordat de deuren niet goed sloten, waardoor de gehele badkamer elke keer nat was. Uiteindelijk zijn wij uit deze kamer verhuisd op eigen initiatief en kosten omdat wij niet konden slapen door het geluid van een soort ventilatorschacht naast onze kamer. In de suite hebben wij veel beter geslapen, alleen de airconditioning tov de gewone kamer was veel slechter waardoor het vaak te warm was 's nachts. Bij het ontbijt staat er een menukaart op tafel waardoor wij dachten dat je voor roerei 5 euro extra moest betalen op de ene laatste dag vertelde een ober pas dat dit er gewoon bij zat zonder extra kosten dit vond ik wat jammer.

De locatie van het hotel is helemaal super, het ondergronds parkeren is ook heel fijn! Zwembad is heel schoon en ruim. We kregen een kamer met stranduitzicht, over de kamer en het balkon waren wij eerst helemaal tevreden. Uiteindelijk zijn wij verhuisd op eigen initiatief naar een suite, voor een volgend bezoek zou dit ook zeker weer onze voorkeur hebben. Het personeel is onwijs vriendelijk, hoeveel vragen je ook hebt ze staan je altijd te woord. Ook hebben wij op het einde nog een superieur suite mogen bekijken voor ons bezoek volgend jaar. Het ontbijt is ook zeer ruim met genoeg heerlijke keuzes, lekkere croissantjes en een heerlijk koffie apparaat. Wij hebben alleen niet alles gebruikt omdat wij liever joghurtjes, jam ed gebruiken die per stuk verpakt zijn. Het eten en drinken bij de poolbar is ook heerlijk en heeft zeer goede prijsjes, dit zou ik zeker aanraden als je een hele dag bij het zwembad zit om hier gebruik van te maken.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Ik heb ondanks wat kleine onvolkomenheden een prima vakantie gehad in dit hotel.

We hadden een juniorsuite geboekt. Voor een kort verblijf prima maar voor de lengte van ons verblijf te klein. We hebben een upgrade gedaan (300,00) naar een superior suite. Dit was prima! Het ontbijt was matig, weinig variatie en in het naseizoen heb je echt last van grote groepen die in een half uur het hele buffet leegtrekken en dan is de snelheid van aanvullen niet best. De automaat koffie was bar slecht en wil je een gekookt eitje of scrambled eggs dan moet je bijbetalen (resp. 2,50 en 5.00, belachelijk duur). Diner hebben we 2x gedaan en is prima maar ook niet meer dan dat. 24 uurs receptie is buiten het seizoen blijkbaar niet van toepassing (met als gevolg een keer niet in de kamer kunnen omdat de keycard in de afgesloten receptie lag. uiteindelijk bood een masterkey wel toegang, maar we hadden door het ontbreken van de keycard geen electriciteit).

Hotelpersoneel is vriendelijk. Schoonmaak iedere dag uitstekend! Locatie is super en de kamers zijn verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goed, maar toch niet voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer

De bediening tijdens het diner ging veel te snel (jammer, want de gerechten zelf waren top). Er was een koud buffet met antipasti, voor- en hoofdgerecht werden geserveerd. Alleen kreeg niemand de tijd om de antipasti op te eten want het voorgerecht werd gewoon naast je bord gezet. Van zodra één van ons beiden de laatste hap van het voorgerecht nam, stonden ze er met het hoofdgerecht, ook al was de tweede nog niet klaar. Tijdens ons verblijf was er ook een grote groep, het leek alsof de 'gewone' klanten aan sneltempo bediend moesten worden om dan al het personeel in te zetten voor de groep die later binnenkwam. De tweede avond maakten wij daar een opmerking over bij de directrice, haar reactie was koel en afwijzend: "de ene wil het snel, de andere langzaam, kunnen wij niets aan doen". De volgende dagen kregen we onvriendelijke blikken, wat nergens voor nodig was, we aten elders, overdag had ze geen last van ons.

De ligging vlakbij de bus naar Punta Sabbioni (waar de boten naar Venetië en de eilanden vertrekken) of naar Lido di Jesolo in de andere richting, was prima. Strand eveneens op wandelafstand. Het zwembad was ook mooi, met voldoende en comfortabele ligzetels en parasols.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Slecht hotel, niet meer naar terug gaan. Absoluut het geld NIET waard.

Zéér kleine kamer, weinig comfort, slechte bedden, zéér slecht onderhoud, schimmel op badkamer, géén airco meer (14 september!). Onvriendelijk personeel. Te hoge prijs. Hotel is absoluut aan renovatie toe!!!!!!

Het ontbijt was redelijk goed, niet zoveel keuze maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Afgezien van de kleine kamer was het verblijf erg prettig.
    • Economy Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamers. Er zijn wel grotere kamers beschikbaar, maar die waren allemaal al geboekt.

Ligging vlakbij het strand. Mooi zwembad bij het hotel.

Uitstekend verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

De (bad)kamer was klein. De omgeving was niet veel te doen. Pas na 10 min rijden begint het levendige pas

Het zwembad was mooi, schoon en groot. Gratis fietsen huren. Strand dichtbij.

Holiday at the beach

Er zit een parkeergarage onder het hotel deze was alleen iedere keer vol daarintegen konden we parkeren bij het naastgelegen hotel

Ontbijt buiten op het terras bij het zwembad wel erg druk dus soms niet gelijk plek. Het zwembad en strand was geweldig. Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Perfect voor uitstap naar Venetië

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Geweldig!

Het was wel erg warm 😀

Goede kamer. Fietsen beschikbaar voor gasten. Parkeren in kelder (koel met de hitte). Prima plek naar bootdiensten Venetie - 20 eur onbeperkt alle boten gebruiken over 24 uur. Ontbijt zeer uitgebreid. Kamer ndtjes en schoon. Ook diner mogelijk voor vriendenprijsje.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Fijn hotel, jammer van de kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn veel te klein. Flatscreen tv van postzegelformaat. De kast is een rek met een gordijn. Je kunt niet op het toilet zitten ivm ruimtegebrek.

Zeer groot zwembad en uitstekende voorziening aan het strand. Parkeergarage onder het hotel.

We kregen eerst een oude en kleine kamer, welke niet aan...
    • Economy Tweepersoonskamer

We kregen eerst een oude en kleine kamer, welke niet aan onze verwachtingen voldeed. Daarna mooie kamer gekregen.

Goed verblijf maar een gedateerd hotel, oubollig. Het beste was het ontbijt en de bediening.
    • Economy Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer en vooral de badkamer !!!

Het ontbijt was heerlijk.

Schoon super vriendelijk personeel

Vrij kleine kamers

Schoon super vriendelijk personeel Goed ontbijt

Goed verblijf

Airco op kamer

Goede bed en zwembad

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam .

Zeer vriendelijk en behulpzaam .ontbijt buiten aan zwembad super gezellig . Fietsen gratis ter beschikking van goede kwaliteit. . AirPort bus stopt voor de deur. Een aanrader

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De ligging was top

Ontbijt beetje verouderd. Kleine badkamer (douche heel krap ik kon mij niet bukken.)

De ligging was top