Beoordelingen over Ca' Fontanea

Cannaregio, Campiello delle Beccarie 786, Cannaregio, 30170 Venetië, Italië

#124 van de 316 B&B's en herbergen in Venetië

Gebaseerd op 832 beoordelingen over deze B&B

• Classic Tweepersoonskamer

Badkamer was wat gammel, maar wel schoon en functioneel

Rustige ligging, tich vlakbij restaurantjes en opstapplaats watertaxi’s /OV. Vriendelijk en behulpzaam personeel en en heel ruime kamer!

• Classic Tweepersoonskamer

De locatie ligt toch om een 30min wandelen van het bruisende centrum. De accommodatie is verouderd waardoor de badkamer minder hygiënisch toont

De accommodatie lag op een 20min loopafstand van de parking echt super! De airco werkte enorm goed en we voldoende ruimte in het appartement.

Uitstekende locatie, maar mag iets beter schoongemaakt worden
    • Classic Tweepersoonskamer

Er lagen nog snoepverpakkingen en dergelijke van de vorige gasten in het ladekastje bij het bed, niet deftig schoongemaakt dus.

De locatie is uitstekend in een rustige buurt en toch veel restaurantjes en barretjes in de buurt, mogelijkheden genoeg voor avondeten of ontbijt. Ook zijn er vlakbij 3 haltes voor de waterbus. De kamer en badkamer zijn voldoende ruim. Het bed is goed en er staat een koelkastje met een gratis flesje water. In de badkamer zijn shampoo/zeep en bodymelk voorzien.

Prettig hotel vlak bij de waterbus (vaporette)
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers zijn gehorig. We hadden geen dekens tot onze beschikking, we hadden het soms te koud. Het hotel kan er niets aan doen, maar we hebben ca. tien muggen om zeep geholpen om te kunnen slapen zonder gezoem om de oren.

Schone kamer, bedden in orde. Ligging is prima, de boot stopt vlak bij het hotel.

De locatie beviel erg goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt werd 's morgens bij ons op de kamer gebracht, maar stelde niet veel voor (eigenlijk viel het behoorlijk tegen, maar ach.. het zat bij de prijs inbegrepen dus we hadden geen klagen wat dat betreft).

De locatie beviel erg goed. Heel rustig, maar toch op korte afstand van winkelstraten en eetgelegenheden. Het hotel was erg kleinschalig, slechts enkele kamers. Het was niet heel luxe maar wel schoon (en dagelijks schone handdoeken). Ook erg fijn dat er airco aanwezig was op de kamer, en een klein koelkastje.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goedkope optie
    • Classic Tweepersoonskamer

Ver van het centrum maar met een ACTV kaart wel te doen, niet de meest luxe optie als je dat belangrijk vindt

Zeer schone kamer, goedkope optie als je in Venetië wil verblijven maar toch niet veel geld wil uitgeven aan verblijf, vlakbij het station dus goed voor je eerste nacht als je de volgende dag de stad in wil, wel een beetje afgelegen van de hotspots, vergeleken met hotels die wij tot nu toe hebben ervaren is dit verblijf beter dan de meeste 3 ster accommodaties, goed internet en een tv met HDMI en USB ingang, als je later wil inchecken biedt het hotel de optie om met een code naar binnen te kunnen: wij kwamen om 01:30 aan en het was geen enkel probleem, goed gerestaureerde authentieke sfeer, rustige buurt...

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

De kamers waren erg schoon en ruim.

Kamers zijn gehorig.

De kamers waren erg schoon en ruim. De bedden waren comfortabel. Verder was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben een goed verblijf gehad!

Venezia prettig buiten toeristenseizoen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Incheck tot 13 uur. Daarna geen personeel.

Rustige locatie met busboot dichtbij.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

De ligging van het appartement is prima, lekker rustig, in...

Een theedoek in de keuken was fijn geweest en een kapstok, ook een haakje in de badkamer. Maar het vervelendst waren de muggen.

De ligging van het appartement is prima, lekker rustig, in een leuke buurt. Veel ruimte, veel privacy.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

De kamers waren proper en groot genoeg, de badkamer was ruim.

Het ontbijt was werkelijk bedroevend. Ik weet dat Italianen andere ontbijtgewoonte hebben als ons, maar dit was voor het bedrag dat we betaalden voor ons verblijf werkelijk ondermaats. De broodjes waren elke ochtend op, de eieren ook, ze moesten constant hesp en kaas bijsnijden omdat er te weinig was, er werd niet bijgevuld als dit niet gevraagd werd... Het was echt aan de gierige kant. Een kommetje fruit zetten kost geen moeite en maakt al een groot verschil. Een glimlach van het personeel bij het ontbijt trouwens ook. Verder was onze kamer niet gepoetst. Hiervoor hebben ze zich verontschuldigd en hebben we twee gratis flesjes water uit de minibar gekregen, maar we waren niet de enige gasten die hierover moesten klagen. Zelfs na de klacht was de badkamer niet gepoetst, de slaapkamer wel. Tot slot hebben we de avond van de eerste dag en de volledige tweede dag geen warm water gehad en was het douchen niet echt aangenaam.

De kamers waren proper en groot genoeg, de badkamer was ruim. De locatie van het hotel was heel goed, in een rustige buurt, maar vlakbij het station en op een kwartiertje van het centrum.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Wij kregen bij aankomst een upgrade naar het appartement!

Een nadeel vond ik oncompleet servies in het keukentje bij het appartement. We hadden maar 1 wijnglas, en geen olie om mee te koken. Als dit er was geweest, was het perfect!

Wij kregen bij aankomst een upgrade naar het appartement! Dit was een erg mooi appartement. Ook vriendelijke service, ook al waren ze maar tot 13.30 aanwezig.

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Iets buiten alle toeristische attracties gelegen, wat maakt dat je veel moet wandelen. Het ontbijt is correct maar zeer eenvoudig, met weinig afwisseling.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Niet te duur.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

We kregen een upgrade en voor de prijs van een kamer kregen...

We kregen een upgrade en voor de prijs van een kamer kregen we een volledig appartement met terras. Alles viel mee maar het is wel raar dat de receptie van een hotel gesloten is na 14 uur.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het appartement waarin wij verbleven was ruim, netjes,...

Het appartement waarin wij verbleven was ruim, netjes, heerlijk koel en gelegen in een rustig, maar strategisch heel handig gelegen deel van Venetië.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

De stilte en ruimte.

Beetje kleine douchecabine en het keukengerei hangt in een kastje dat alleen voor een reus bereikbaar is.

De stilte en ruimte. Kamer was brandschoon met een goed bed.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Super gastvrij we zijn 1 dag geweest we waren vroeg kregen...

Beetje buiten het centrum maar het is allemaal goed te lopen en zo zie je meer van de stad

Super gastvrij we zijn 1 dag geweest we waren vroeg kregen meteen ontbijt bij aankomst prachtige en schone kamer heel erg ruim ik zou zeker terug komen

• Beoordeeld op: 3 november 2015

De lokatie en de gastvrije ontvangst

geen

De lokatie en de gastvrije ontvangst

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Erg aardig, mooie kamer, rustig, niet toeristisch.

Erg aardig, mooie kamer, rustig, niet toeristisch. Leuke buurt.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Een echt Italiaans hotel

de bereikbaarheid van het hotel

Een echt Italiaans hotel

Comfort

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Om 10.

Niets !!!!

Om 10.00 u toegekomen en kregen direct nog ontbijt. Vriendelijk, gedienstig, proper !!!

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

klantvriendelijk